úterý 11. března 2014

Clarins a moje oblíbené podkladové báze

Dnešním článkem si trochu plním resty ještě z minulého roku. Je fakt neskutečné, jak dlouho mi trvalo se zmínit o mé asi nejoblíbenější bázi pod make-up. Trvalo mi to tak dlouho, že se mezitím začala prodávat v novém balení :) No nevadí, to se holt stává. A k mé stálici přidám jako bonus úplnou novinkou, která se v nabídce Clarins objevila poměrně nedávno (o novinkách jsem psala zde).



Instant Smooth Perfecting Touch (15ml) je v pěkném skleněném kelímku, což z ní sice nedělá úplně praktickou záležitost, ale tentokrát jí to odpouštím. Stav, který vidíte na fotce níže je cca po půl roce používání. Myslím, že solidní výkon, na to, že jí používám téměř denně. Fotku nové báze jsem v počítači ještě vyhrabala, ale omlouvám se za kvalitu, protože jsou fotky celkem rozmazané. Kalíšek byl úplně vrchovatý a myslím, že bude ještě pár měsíců trvat, než se dostanu na úplné dno. Na tvář jí stačí použít vážně maličko a co se mi na ní líbí úplně nejvíc je její textura. Není to klasická silikonová klouzačka, ale spíš takový jakoby matující krém (hutnější konzistence). Spíš se tedy chová jako matující krém, pleť nepůsobí mastným dojmem a neleskne se. Póry i jemnější vrásky zmenší a zahladí, takže ať žijou mocné silikony. A co je hlavní, make-up díky ní vydrží mnohem déle pěkný, neroztéká se a nemizí tak rychle. A navíc bych i řekla, že u některých make-up dokáže pleť udržet i delší dobu matnou. Porovnávala jsem to i s jinýma bázema, které používám a výsledky jsou nejlepší právě s touto. Ostatně se stačí podívat na video mé milované blogerky Estée (cca 4:45m) a bude vám jasné, že je tahle báze fakt skvělá :)

Bázi jsem kupovala se slevou během loňských VIP dnů, které se pravidelně konají v parfumeriích. Přesnou cenu si bohužel nepamatuju, ale mám pocit, že běžně stojí něco okolo 600 Kč. Nicméně vzhledem k tomu, jak dlouho mi vydržela a stále nejsem na dně, tak se investice rozhodně vyplatila.



Součástí balení je i malá špachtlička, kterou bázi můžete nabírat



Takto vypadá nové balení báze, které nahradilo to původní, které vidíte u mě na fotkách


Rozjasňující báze Instant Light Radiance Boosting (30ml) se do stálého sortimentu zařadila někdy v únoru. Prodává se ve třech verzích a každá je pro jiný typ korekce tváře (více info zde). Já se upřímně nejdříve zhrozila nad odstínem 03 a nejdříve jsem si myslela, že je to nějaký vtip. Ale hned po vyzkoušení jsem se uklidnila, protože na tváři není barevně téměř nijak vidět. Tváři dodá jen takový zdravý nádech, žádný pomerančový odstín díkybohu ne. Snažila jsem se to zachytit na fotce, ale není to prostě vidět :) Něco jako Guerlain Meteority, o kterých víte spíš vy, že je na sobě máte. Nějaké výrazné korekce jsem si tedy nevšimla, spíš jen takové lehké a zdravé rozzáření tváře. Co se mi strašně líbí je její krásná čistá vůně a příjemná konzistence. Je to spíš takový tekutější lehký fluid, který se do pleti pěkně vpije a lehce jí hydratuje. Mé pleti strašně sedí, což jsem ze začátku vůbec netipovala a bála jsem se jí. A jaké bylo mé překvapení, že na tváři držel celý den i make-up, který má někdy během dne problém s tím, že trochu ztrácí své kouzlo. Jak to jen normálně vyjádřit...prostě je make-up takový šťavnatý delší dobu a celkově mám pocit, že pleť působí takovým rozzářenějším dojmem. Snad chápete, co tím chci říct :) Strašně těžko se to popisuje, ale každopádně tohle bude perfektní parťák na léto a obecně teplejší část roku. Bázi lze nanášet pod make-up nebo jí s ním přímo míchat. Samostatně v jejím používání úplně smysl nevidím (myšleno natřít na tvář jen bázi a nic dalšího), ale pod make-up je super.





Body plus má aplikátor s pumpičkou, který dokáže dávkovat i malé množství báze






Kalíškovou bázi jsem si koupila hlavně na základě pozitivních recenzí mých oblíbených UK blogerek. S některýma se shodnu třeba i v 80% produktů, které používájí a vyhovují mě i jim. Ideální, pokud někoho takového taky objevíte a sedí vám stejné produkty :) Rozhodně si koupím další balení, i když to bude tak nejdřív na podzim, tipuju :) Co se druhé rozjasňující báze týče, tak mě opravdu mile překvapila, na první pohled jsem si říkala, že to nebude produkt pro mě, ale vyhovuje mi. Pokud bych měla doporučit jen jeden produkt, tak říkám spíš ANO pro kalíškovou bázi. Přece jen mi přijde víc univerzálnější. Každopádně jsem ale moc spokojená s oběma a můžu vřele doporučit :)

Co vy a rozjasňující báze? Používáte je nebo vám to přijde zbytečné? Jaká je vaše nejoblíbenější báze?



PS: děkuji Clarins za poskytnutí rozjasňující báze k recenzi. Druhá báze je má vlastní

14 komentářů:

  1. Mne Instant Smooth nevyhovoval, nesadol mi ten pocit, ktory vytvaral na tvari. Ovela radsej mam Eclat Minute, na tieto vynovene verzie sa chystam.

    OdpovědětVymazat
  2. Já zatím svou oblíbenou bázi nenašla :( všechny mi přijdou moc silikonové a nejsou mi na pleti vůbec příjemné... většina mi ještě ucpává póry :( My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  3. Nad Instatnt Smooth Perfect Radiant už nějakou dobu uvažuju. Báze pod makeup téměř nepoužívám, právě pro tu silikonovou texturu. Tady samozřejmě silikony jsou, ale přesvědčila mě ta konzistence. Dík za článek, teď jsem zase k nákupu o krok blíž:)

    OdpovědětVymazat
  4. já báze vůbec nepoužívám, moje pleť je prostě nesnese. navíc je zas tolik nepotřebuju, make-up mi drží i tak a vyhlazovat naštěstí nepotřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  5. ta kalíšková báze nevypadá vůbec špatně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Rozjasňující báze nepoužívám, ale bái pod make-up už hodně dlouho sháním, tak díky tobě alespoň již vím do jaké báze půjdu...díky moc.

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  7. Báze jsou určitě fajn :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, tak té barvy jsem se taky lekla :D :) Jinak vypadá hezky obojí :)

    OdpovědětVymazat
  9. Všeobecně mě značka Clarins vůbec nezaujala. Nelíbí se mi její divné obaly. Není ničím nápaditá a přijde mi jako kdyby to byla kosmetika pro ženy 50+ především designem. Navíc jsem i vyzkoušela pár výrobků a musím říci, že na to kolik stojí tak nic moc. Ale je pravda, že jsem na tuhle kosmetiku asi příliš "mladá" a vyzkouším jí až tak za 20 let :D třeba mi pak sedne. Teta jí používá a vyhovuje jí, ale u mladších ročníků jak tak čtu na českých i zahraničních blogzích chválou neoplývá.

    OdpovědětVymazat
  10. Bázi nepoužívám, jen občas jednu od Dermacolu. Investice do téhle by mi byla k ničemu.

    OdpovědětVymazat
  11. Ja som zatiaľ ešte len v procese hľadania tej správnej bázy pre moju pleť a keďže tie so silikónovou textúrou nemám veľmi v láske, tieto dve sa mi veľmi páčia :) krásny článok

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Já nemám svou oblíbenou bázi, zatím jsem ještě neměla šťastnou ruku při výběru. bára.kára

    OdpovědětVymazat
  13. Clarins jde nějak mimo mě. Jinak v létě si dám občas rozjasňující broskvový krém od Oriflame :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ja baze pozivam jen ke slavnostnejsim prilezitostem. Hrozne mi ucpavaji pory :( mam porovitejsi plet. Jak je to s touto bazi? Nemate s ni nekdo zkusenost, co se ucpavani poru tyce?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)