neděle 9. března 2014

Bioderma Sébium pleťová maska

Pokud blog sledujete delší dobu, možná si pamatujete, že když mám nějaké trable s pupínky, pomáhá mi zelená řada Sébium od Biodermy. Vyzkoušela jsem toho opravdu hodně, ale nejvíce produktů mi pomáhá právě z této řady. Nová pleťová maska je nanejvýš vhodným dílkem do skládačky, která problematické pleti pomáhá a v této řadě chyběla.


Bioderma Sébium maska (40ml) - koupíte v lékárnách, cena cca 290 Kč (může se lišit podle jednotlivých prodejen)

Celkem mě potěšilo, že má maska spíš menší balení. Přece jen je to produkt, který člověk nepoužívá denně a je lepší, když ho rychleji vypotřebuje. Balení je klasické šroubovací a tuba je tématicky matná. Maska má velice příjemnou vůni, ale nepřipomíná mi žádný jiný produkt Sébium řady.

Podle výrobce umí maska:

- odstranit nečistoty a regulovat tvorbu kožního mazu 
- zmatnit pleť a dodat jí pocit svěžesti 
- patentovaný komplex Fluidactiv reguluje kvalitu mazu
- kaolin a antibakteriální složka čistí póry do hloubky

Vlastnosti tak nějak typické pro většinu masek určených pro problematickou pleť. Na masce jsem shledala jen jednu takovou méně pozitivní věc. Tou je kupodivu aplikace, která vlastně ani není tak důležitá, ale nedá mi to se o tom nezmínit. Maska má takovou jakoby tvarohovitou konzistenci. Vážně jsem dlouho přemýšlela nad tím, jak to pojmenovat a první mě napadl právě tvaroh. Je téměř nemožné jí na obličej nanést v rovnoměrné vrstvě. Pokaždé je někdy masky trochu víc a někde míň a rozetřít to prostě nejde. Pro většinu asi nepodstatný detail, ale mě to pokaždé při aplikace štve :) Mám ráda masky, u kterých nanesete solidní vrstvičku a ta pak jednolitě zaschne. U této masky se vám to prostě nepovede. Na obličeji jí nechávám tak 10 minut a poté opláchnu namočenou mořskou houbičkou. Maska při usychání nijak extra nepne a není na tváři nepříjemná.

A jaké jsou výsledky? Pleť je opravdu matnější, není přesušená ani nepne. Mám pocit, že je opravdu vyčištěná i když nemůžu tvrdit, že by se pleť výrazně zlepšila jen po použití této masky. Beru jí jako takový doplněk ke zbylým produktům této řady, které pravidelně používám. A znáte to, že produkty jedné značky spolu většinou fungují více než dobře. Nemám sice problematickou pleť stále, spíš takové občasné výkyvy, ale když na to přijde, Sébium mi zatím pokaždé pomohlo.






Složení:


Bohužel nemůžu tvrdit, že když mě tato řada zabírá na pupínky a jiné nedokonalosti, tak pomůže i vám. Chce to prostě zkoušet různé značky a zůstat věrné té, co vám sedí. Mě Sébium sedí moc a hlavně vidím výsledky jejího používání. Pokud vám tato řada vyhovuje, maska vám nejspíš taky sedne. Jak říkám, pro mě je to dílek do skládačky ostatních produktů, které mé pleti pomáhají. Pozitivní výsledky většinou pozoruji po pár dnech a pupínky se spolehlivě pakují k sousedům :) Nemůžu říct, že by tohle byla nejlepší maska, kterou jsem kdy měla, ale v kombinaci s dalšími produkty výsledky přináší. A to je hlavní :)

Slyšely jste již o této novince? Jakou značku používáte na problémy s pletí? :)


PS: Děkuji Biodermě za poskytnutí masky k recenzi

33 komentářů:

  1. Já dlouhodobě používám na mojí problematickou pleť řadu aknestop od Ryoru, ale poslední dobou už cítím, že to není ono. Co mi na 100% pomáhá je rjejich roll-on protože když už ty pupínky mám tak přetřu a po pár dnech mám zase klid ( i když ten smrad je děsnej).

    OdpovědětVymazat
  2. Já také používám zelenou Biodermu a nemůžu si ji vynachválit, masku musím vyzkoušet :) Ale chci se zeptat, používáš jejich krém AKN? Já jsem ho měla, ale teda.. když nanesu make-up tak se krém pod nim drolí, jenom na noc ho používám, ráno žlutý Clinique :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně jakákoliv kosmetika na akné pupínky spíš horší, takže bohužel nic pro mě :(
    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já taky používám tuhle Sebium řadu, mám micelárku, čistící gel a taky krem na akné... sice mám čistší pocit a někdy už je pleť vážně slušná, stejně se mě pupínky pořád drží:-(

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám naštěstí pupínky jen před menstruací :) a jsem za to moooc ráda a ten jeden dva pupínky za měsíc přežiju :)

    OdpovědětVymazat
  6. iba bioderma zelená ♥ vďaka nej sa nehanbím chodiť von bez make upu :) a to len vďaka gélu, micelárky a v poslednej dobe pore refiner a práve táto maska :) po dvoch mesiacoch sa konečne nehanbím za moju pleť !! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Káťa: to právě nepoužívám, právě z důvodu, že každý píše, že se pod make-upem drolí :) Tak nějak mi přijde zbytečné, protože mám micelárku a čistící gel a když mám špatnou pleť, tak používám Sérum (lokálně) a na den matující krém. A to mi úplně stačí :)

    Jeannette: to se máš, u mě je to občas takové nevyzpytatelné a občas nechápu, z jakého důvodu se pupínky objeví :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já si oblíbila od Biodermy jen peeling z této řady :) Jinak mám ráda Neutrogenu :)

    secretopfink.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Pokud mám být upřímná,Bioderma mě nikdy moc nelákala ale tahle řada vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  10. To je hrozně zajímavé, pro mě je AKNko to nejlepší pod makeup, co jsem kdy měla, nedrolí se a nemastím se zdale tolik, jako normálně.

    OdpovědětVymazat
  11. Sébium je dobrá řada, micelárku používám denně na pleť, občas při větší pohromě Global (ale taky se drolí) a občas i nějaké jiné krémy. gel jsem taky zkoušela, ale já je nemám moc ráda. ale zabírá mi tahle řada nejlíp ze všech. o masce už jsem četla, ale nevím proč se u ní hodně zmiňovalo sundávání, o kterém ty nepíšeš - že prý je nějaká "gumovací" a pak se má z pleti jakoby ručně odrolit. jak to teda je, tvůj způsob mi přijde mnohem lepší :D

    OdpovědětVymazat
  12. mně hodně pomáhá Sudocrem. kromě toho, že pupínky léčí rychlostí blesku, mám i pocit, že se mi pleť méně mastí. z masek jsem si hodně oblíbila tyto - http://www.zbozi.cz/?q=Montagne%20Jeunesse&typ=nabidky&strana=2, nejraději mám asi Přírodní léčivou a samohřejivé-
    jinak žádnou konkrétní značku nepoužívám, a to vlastně nikdy. vždy si vybírám daný konkrétní produkt, různě zkouším. a ani nevybírám tak na smíšenou pleť, ale na citlivou. Bioderma mě osobně vůbec nepomohla. měl jsem micelárku i krémy, a nic. krém se mi z pleti drolil, no a micelárka... L´oreal nebo Mixa jsou pro mě osobně lepší.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak teď mě pupínky netrápí, ale trápí mě rozšířené pory, možná ke to kremem, který používám.

    OdpovědětVymazat
  14. Já používám z řady Sebium micelárku a čistící gel a jsem spokojená. Masku si nejspíš taky pořídím, ale děsí mě ta aplikace.

    OdpovědětVymazat
  15. Hned bych ji brala:))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Ta maska by se ale neměla smývat. Měla by být na pleti tak 5 minut a pak odrolit nebo "zgumovat" :) Tak nám to aspoň říkaly na školení.

    OdpovědětVymazat
  17. Opravdu už jsem zmatená z celé Biodermy. Co mi ale opravdu nejvíc vadí je to, že když si koupím jednu věc tak třeba nezabere a když si koupím víc věcí z této řady, tak mi třeba nevyhovují. Co potom dělat s tím vším? Nemůžu to vyzkoušet najednou, ale jenom to koupit. Velká nevýhoda. Taktéž cena, jeden produkt v pohodě, ale koupíš jich víc a vyhodíš pálku, která ti nesedí. Mě osobně jejich micelárky navíc hrozně "smrdí". Výhoda je, že ty třeba dostaneš nějaké produkty k recenzi, a tak si je nemusíš kupovat. Mám opravdu velké problémy z akné a pupínkama už asi 10 let a ještě jsem nenašla produkty, které by mě opravdu seděli. Pleť extrémně mastná v T-zóně a extrémně suchá všude. Když nějakou věc vyzkouším, podruhé už mi prostě tak vůbec nezabírá, jako poprvé. To samé make-up, zatím jsem nenašla opravdu vhodný. Můžu říct, že jsem už tak trochu rezignovala. :-/ Co už, buď budu čekat až to zmizne ( jestli vůbec ), a nebo s tím budu bojovat až budu mít na to prostředky.. :)
    Jinak věřím, že je Bioderma dobrá.. Spoustu lidí je s ní moc spokojená ;) .

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, tak mně pro změnu nepomáhá nic... A když jsem chtěla vzorek Biodermy přímo na stránkách, tak mi poslali někam :-D takže jsem nezkoušela a odradili mi sami...

    OdpovědětVymazat
  19. Naštěstí nemám pleť moc problematickou, ale pečuji o ní každý den - wash gel ve sprše, tonikum a krém před spaním ;-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
  20. Na túto masku som čítala len samé dobré recenzie, je veľmi obľúbená aj u zahraničných blogeriek, ja používam Sébium H2O a je super.

    ziriane.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Já naštěstí nemám problematickou pleť, takže žádné "spešl" produkty nepoužívám. Mám svoji normální rutinu čistění pleti a víc hydratace, protože ji mám spíš sušší. :) Biodermu mám ale ráda, začíná to být taková moje srdeční záležist:)

    OdpovědětVymazat
  22. Já se už nemůžu dočkat výplaty a toho, jak si ji konečně pořídím. Všude na ni slyším samou chválu, tak jsem na ni maximálně zvědavá :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/spotrebovano-unor-2014.html

    OdpovědětVymazat
  23. Ještě jsem o tomto výrobku neslyšela, zní docela zajímavě, ale asi si ho nepořídím :) problémy s pletí nemám a když se mi sem tam nějaký pupínek udělá, vydržím, dokud nezmizí :) zas tolik mě to totiž netrápí, když mám korektor :D

    OdpovědětVymazat
  24. Já mám extrémně suchou pleť,takže pro mě nevhodné

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj,
    mne veľmi pomáha bahenná (nie ílová) maska. Perfektná je tá od Baley, ale keďže u nás v DM je vždy buď vykúpená alebo "nedošla", tak som si kúpila veľkú tubu bahennej masky z Kauflandu - značka Kawar. Snažím sa dávať si ju aspoň 3x týždenne a je to fakt silná maska, ale pomáha. A ešte som si všimla, že keď pijem dostatok vody, pleť je čistejšia a rýchlejšie sa mi hojí.
    Určite by som však chcela vyskúšať aj Sebio masku, pretože kozmetiku z Biodermy mám veľmi rada.

    OdpovědětVymazat
  26. Natálka - Little Gem: no, já tu gumovací metodu nemám ráda, protože jsem kdysi zkoušela jiný podobný přípravek a bylo to děsné, všude bordel a podráždilo mi to strašně obličej :/ takže já jí záměrně smývám a myslím, že "gumování" tvorbě pupínků nijak nepomůže :)

    Natálje: ty jo, tak ten mě vůbec. Ani ťuk :) A to ho všichni tak chválí, ale pro mě je k ničemu :/

    Romanka: viz. komentář výše. Já tu gumovací metodu nemám ráda :)

    Jana Miličková: já mám dobrou zkušenost se vzorečky z lékárny. Zatím jsem nikdy neměla problém a když jsem chtěla něco vyzkoušet, tak mi vzoreček dali. Je teda fakt, že ne každá lékárna je má, ale ty větší by měli mít. Jinak ale věci k recenzi dostane člověk jednou a pak si je kupuju sama :) Takže neboj, že bych se na tom finančně nepodílela :)

    OdpovědětVymazat
  27. Na zkouškové to zní docela lákavě:D

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Z této řady Sébium mám AKN a používám ho téměř pořád, když se objeví nějaký ten větší pupínek. Zajímavé ale je, že i když mám smíšenou a problematickou pleť, a AKN mi pomáhá, tak micelární voda Sébium mi pleť vysušuje a spíše mi vyhovuje micel.voda Sensibio. Tuto masku jsem u nás ještě neviděla, a váhám zda jí vyzkoušet či ne.

    OdpovědětVymazat
  29. Rendy : Tak to u nás teda opravdu nefunguje ;) A je to velká škoda.. určitě bych to vyzkoušela..Možná bych zkusila ve velkém městě, tam se mi možná poštěstí.. A s těmi produkty jsem to tak nemyslela :) Jen když to vyzkoušíš a není to ono, můžeš pak hledat něco jiného.. :) Já už jsem toho tolik vyzkoušela, že už mi nezabírají ani antibiotické vodičky.. :-/

    OdpovědětVymazat
  30. já naštěstí už mám extrémně pupínkaté období za sebou, teď mi vždy vyraší jeden, dva v období měsíčků... ale nepoužívám na to nic moc speciálního, protože přes zbytek měsíce je má pleť spíše suchá a citlivá a na jeden týden se mi nechce kupovat extra kosmetika :-D

    OdpovědětVymazat
  31. Používám pěnu od Nivei, sice odstraní mastnotu a trochu možná i čistí... ale jinak je asi naprd :D už je to asi stopadesátý prvý výrobek, který jsem takhle odsoudila :D

    OdpovědětVymazat
  32. Vypadá dobře, porozhlédnu se po ní :-).

    OdpovědětVymazat
  33. mě u některých masek na mastnou a problematickou pleť vadí, že mám po smytí pocit pnutí :/ možná by nebylo od věci si trochu připlatit a vyzkoušet ji.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)