neděle 2. března 2014

Best of February 2014

Po menším výpadku této rubriky je tu zpět s nejvíce používanými a oblíbenými produkty za uplynulý měsíc. Záměrně zdůrazňuji i slova "nejvíce používané", protože jsem už několikrát psala, že tohle není jen o tom nejlepším z měsíce. Ne se vším jsem úplně spokojená, ale protože tomu chci dát šanci a zjistit, jak mi produkty vyhovují, tak je používám. To jen tak na úvod taková technická poznámka, aby se zas někdo nepodivoval nad tím, proč tu nejsou jen ty NEJ NEJ NEJ věci :)


1) Urban Decay paletka stínů Naked 3
2) Maybelline pudr Fit Me! (ZDE)
3) Bourjois krémové stíny Color Edition (ZDE)
4) The Balm tvářenka Hot mama (ZDE)
5) Nars korektor Radiant Creamy concealer (ZDE)
6) YSL lesk Gloss Volupté (ZDE)
7) Vichy make-up Teint Idéal 
8) Maybelline řasenka Go Extreme 
9) Clarins rtěnka Rouge Eclat ods. Nude caramel
10) Bourjois pastelka na rty Color Boost (ZDE)
11) Bourjois korektor CC eye-cream 

Největší kosmetická událost uplynulého měsíce pro mě byla moje nová Naked 3 paletka. Po 2 měsících marného objednávání z totálně vyprodaných eshopů mi jí dovezla kamarádka kamarádky přímo z americké Sephory. Asi nemusím ventilovat své nadšené pocity z ní a víc vám jí ukážu někdy příště. Stínově je to tedy neutrální, narůžovělé období. To samé na mých rtech, což ale není nic nového a objevného :) Výraznější akcent dotváří pastelka Bourjois. Co se korektorů týče, nedám dopustit na svého miláčka od Nars, ale nový CC korektor Bourjois je také dobrý a hlavně odstínově super světlý, takže si svoje samostatné místo na blogu brzy také vybojuje. Hot mámu pro sexy tváře už taky určitě znáte a možná už taky používáte :) Tenhle měsíc mám velké řasenkové dilema a nejsem úplně spokojená, ale dávám tomu ještě pár dní a pak se definitivně uvidí. Make-upy střídám poměrně dost, ale přeci jen se snažím přijít na chuť novému rozjasňujícímu fešákovi od Vichy. A opět to bude ta samá "óda" na blbý odstín...



1) Bourjois micelární voda 
2) Nuxe balzám na rty Reve de miel (ZDE)
3) Vichy tělový olej NutriExtra
4) Sonia Kashuk odličovač očí
5) Nuxe univerzální olej
6) Balea Hyaluron Booster
7) Aussie Mega shampoo (ZDE)
8) Himalaya Neem scrub

V péči jsem teď docela věrná Nuxe, i když balzám na rty se jako svatý grál neosvědčil. Olejíček používám i na vlasy a někdy i tělo, ale hlavně na suché čelo, které se nějak pomátlo a hrozně se mi vysušuje. Načala jsem novou micelárku (a dalších asi 10 se pere ve skříni a čeká na svou chvíli slávy), která bude jako dárek v další Elle, takže bych vám jí ráda brzy ukázala, ať víte, jestli si jí třeba taky koupit :) Zjišťuju, že odličovač SK je vážně hrozně zajímavý a i když je dvoufázový, tak není vůbec mastný. Peeling z Himalájí mě stále dostává svou nádhernou vůní a budu si muset pořídit ještě něco dalšího od této značky, protože mě začala poměrně dost zajímat. Na tvář zkouším hydratační gel s hypergalaktickým dávkovačem a na vlasy jsem objevila další super šampón, který mi vyhovuje a vlasy po něm vydrží bez umytí i 3 dny. Prostě takový normální únor :)

Co v posledních týdnech nejvíce baví používat vás a co jste si třeba nového nakoupily? :)


54 komentářů:

  1. hmmm to se ani nedivim, že je Naked 3 v oblíbencích :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dochází mi řasenka a mám veliké dilema, jakou si koupit. Dodělávám od Rimmelu Lycra flex, ale úplně mě to nepoložilo na kolena. Sháním nějakou drogérkovou, ale ne a ne si vybrat...bára.kára

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem si pořídila masážítko od lushe, dlouho jsem nad ním váhala, jestli to bude to pravé ořechové. No nakonec po pár použití musím přiznat, že jsem se s ním příliš neskamarádila. Už vím, že si jej znovu nepořídím, hlavně z důvodu pro mě "divné " manipulace. Asi jsem moc konzervativní :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Já teda používám vesměs to stejné pořád, dokud neobjevím nějakou novinku, ale moc jsem si v poslední době oblíbila norkový krém :) nejdříve jsem jím mazal jen ruce, pak jsem ho zkusila dát i na obličej.. a jsem nadšená!

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem zvědavá na tu micerálku od Bourjois. Elle kupuji pravidelně, takže se už nemůžu dočkat, až vyjde dálší číslo. Paletku Naked 3 závidím a zatím o ní sním :) Zaujal mě i ten make-up od Vichy :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

    OdpovědětVymazat
  6. Naposledy jsem si pořídila suchý šampon Batiste na hnědé vlasy a jsem s ním hodně spokojená. Vlasy mám jemné a po jeho použití jsou tvrdší a pevnější, takže velká spokojenost :) Koupila jsem si ho na základě tvého doporučení na blogu, takže díky za tip !

    OdpovědětVymazat
  7. své nákupy za únor jsem zveřejnila včera, tak se třeba můžeš kouknout, jestli tě to zajímvá:) nákupům ale jistojistě vévodí Naked Basics, konečně:))
    nad první fotku mi nezbývá nic jiného, než "achat".. tolik krásných věcí se na jedné fotce jen tak nevidí:)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jak na to koukám, připomínmi ten lesk od YSL balením takové ty Essence XXXL shine :) jinak Naked, jé Naked, jednou bych se chtěla přidat k té hromadě nadšených lidí ^.^

    OdpovědětVymazat
  9. Tyhle typy článků mám nejraději.Jsou inspirativní.
    langmaierova1@seznam.cz
    Já teď bojuji s ekzémem na obličeji,takže vyzkouším jedině nějakou sračku od kožní lékařky a nakoupila jsem si v poslední době hodně laků na nehty.

    OdpovědětVymazat
  10. Nejvíce mě láká korektor Nars, ale škoda že v ČR nejsou ty nejsvětlejší.

    OdpovědětVymazat
  11. Na ten článek o Naked 3 se moc těším. Pořád přemýšlím o nákupu Naked paletky, ale pořád jsem si nevybrala :(

    OdpovědětVymazat
  12. moc pěkný seznam :)..já si pořídila matnou sleek paletku (V2) :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já chci vyzkoušet šampon Aussie :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Na Naked 3 jsem také dlouho čekala a už se také dočkala. Je nádherná :) Jinak já mám s čelem opačný problém, leskne se až hrůza.

    OdpovědětVymazat
  15. Nad micelárkou přemýšlím :) Ale bude v příštím ELLE, tak se těším :) Máš tip na nějaký dobrý světlý make up, který kryje? :)

    secretofpink.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Včera jsem si "musela" koupit krém na suché ruce před schůzkou s paní ředitelkou a volba padla na limitku od Baley papája a podmáslí. Je úžasný, krásně nechemicky voní s takovým jemným podtónem. Jako pohotovostní krém v kabelce za 32,-, který svou vůní navodí dobrou náladu, je ideální. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Těším se na recenzi na makeup a olej Vichy a samozřejmě na Naked 3 !
    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Můžu se zeptat kdy vyjde nová ELLE? jinak moc hezký článek :)

    OdpovědětVymazat
  19. :) Skvělý článek jako vždy! :) Já bych ti snad zabavila všechno na první fotce. :D :) Naked 3 musí být jedna radost. :) I když já se spokojím s mojí Naked 2. :) Ten korektor od NARS bych chtěla brzo zkusit tak uvidíme. :) Pastelky na rty nějak nemusím bohužel. :) Sexy máma mě taky moc zajímá jen teď čekám až mi dojde objednávka z feelunique s tvářenkou Frat boyem. :) Jinak šampon Aussie mám taky moc ráda hlavně, jak pění. :)

    OdpovědětVymazat
  20. já jsem si pořídila v únoru hromadu kosmetiky ale vypíchnout můžu naked tak jako ty prostě jí zbožňuju a pak jsem se zaměřila na Sleek kosmetiku (nejen paletky) super kosmetika jen mě štve jak napodobuje NARS , což by vůbec nemusela protože je perfektní. Březen bude ještě náročnější hlavně si budu pořizovat ový kosmetický stůl =) těsím se jak malá

    http://lovelinessbytess.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Rendy, o kolko pls vysla UD v americkej Sephore lacnejsie, nez z eshopu? Dik

    OdpovědětVymazat
  22. ten VIchy make-up mám také, a musím říct, že mi odstín celkem sedne. pravda, když jsem si ho dala poprvé na ruku, trochu jsem o tom pochybovala, ale na pleti to už bylo něco jiného :)
    na Bourjois micelárku se těším. teď používám peeling, a jsem s ním spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  23. To je skvely, ze mas takovou kamaradku, ze ti dovezla Naked. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Pudr Fit me mě překvapil, asi se na něj taky půjdu kouknout :)

    OdpovědětVymazat
  25. naked paletku ti fakt zavidim :)) a diky tobe moje penezenka asi brzo zchudne o par stovek kdyz si pujdu pro nars korektor ! :D
    denni.meow@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Já si momentálně koupila věci z KIKO COSMETICS, nějaké laky na nehty, oční stíny, tak sem zvědavá jak to dopadne po delším odzkoušení.. :)) A NAKED3 mě taky láká, tak uvidíme, jestli si ji pořídím..

    OdpovědětVymazat
  27. Oh, nová Naked mě teda opět hrozně láká :D Koukám, že Fit Me pudr nebude takový propadák, jak jsem očekávala :D

    OdpovědětVymazat
  28. tyyyjo, uplně jsem se zamilovala do barvy toho lesku a rtěnky, ale mě by asi nepasoval :(
    Mým nejpoužívanějším produktem za únor byl Oriflame Studio Artist make-up :)

    OdpovědětVymazat
  29. Snažím se kosmetiku od nového roku omezovat, myslím tím nákup nového, a daří se mi to, až mě to samotnou překvapuje, a to i když čtu dál kosmetické blogy! :-))... Takže spotřebovávám, i když třeba stín se mi nepodařilo dovypotřebovat nikdy! Ať už mono nebo z paletek... A u toho spotřebování zjišťuju, že mi nějaké věci vlastně ani nesedí (jakože z 1-3 použití se fakt nic zjistit nedá, takže takhle budu třeba vyhazovat Dermacol imperial make-up, u kterého mě nadchl odstín, ale dlouhodobě se make-up s mou pletí vůbec nekámoší). Každopádně, moc se těším na recenzi na CC korektor i CC krém ob Bourjois, to jediné mám na wishlistu (jasně, chtěla bych toho víc, ale jak jsem psala na začátku, krotím se s nákupy nového...), protože makeup Bourjois 123 Perfect je můj svatý grál (a dochází mi).

    OdpovědětVymazat
  30. Těším se na recenzi o micelárce, docela mě láká ji vyzkoušet! :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  31. Áďa: já se je snažím mít taky ráda a jsem na tom docela podobně :)

    Lucka: to mě moc těší :) Batiste jsou moje jedny z nejoblíbenějších suchých šampónů :)

    sl.Jahodová: já mám ten druhý nejsvětlejší a myslím, že je dostatečně světlý. Teda pokud nejsi úplně průsvitná, to by pak chtělo asi tu jedničku :)

    Anna´s secret: Clinique Perfectly real, Revlon Colorstay, Dermacol Imperial... je jich hodně :)

    Ivet: taky ho mám a voní fakt krásně!

    Yane: 14.3 :)

    Bí: tak to pak nákup z FU určitě nafot na blog :)

    Siu: i s daní stojí tuším 55 dolarů :) Mě stála 1100 Kč

    OdpovědětVymazat
  32. Březnová Elle by měla vyjít 14. 3. :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Mně se zamlouvá ten make-up od Vichy :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Já nějak furt nemůžu pochopit, co všechny vidět na těch paletkách Naked, nemám ji ani mě neláká a to vůbec. Možná to bude i tim, že zrovna tohle nejsou moje odstíny no a už vůbec ne za tolik peněz. Ale líbí se mi ten pudr Fit me.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  35. Už dlouho chci vyzkoušet korektor od NARS, ale stále jsem si ho nějakým záhadným způsobem nekoupila..budu msuet šetřit :D

    OdpovědětVymazat
  36. Pekný článok!:-) Mňa by zaujímal hyaluron booster od Balei, stojí za to? Funguje?:-) Dakujem

    ziriane.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  37. Ten Naked korektor mě láká čím dál víc, ale těch peněz... To bych raději dala za rtěnku YSL. Ale ono to nakonec dopadne tak, že si stejně odnesu z obchodu oboje :D
    marsima@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Maybelline riasenky su uplne naj! :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. mně zaujal make-up Vichy a olej od této značky..těším se na recenzi..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  40. tu Himalayu se snažím dodělat, protože mi přijde nic moc, brousí málo, čištění žádné a vadí mi ta divná konzistence... chci zkusit ten Mega šampón a zajímala by mě ta micelárka!

    OdpovědětVymazat
  41. Naked 3, o té pořád přemýšlím, ale zase si říkám, že ji nevyužiju, nepotřebuju, blábláblá, ale když vidím jak je venku krásně a jaké nádherné jarní líčení bych s ní dokázala, je mi do breku! :'(
    Co se té Maybelline řasenky týče, moc se těším na recenzi, minulý týden jsem na ni koukala ale ten kartáček mi přišel nějaký .. divný? A hlavně mi připadala, že má moooc mokrou konzistenci a to já nerada :(

    OdpovědětVymazat
  42. Už dlouho chci vyzkoušet ten Balea hyaluron booster, ale pořád ho v našem DM nemaji, má cenu ho shánět? Pomáhá? Neví někdo?

    Jinak na suché čelo mě osobně pomohlo jediné - Panthenol s jogurtem, z lékárny. Bojovala jsem se suchými místy asi pět let, nic nepomáhalo, ani z drogérie, ani z lékárny, nakonec jsem v létě tento krém koupila na případné spáleniny od sluníčka a skončila jsem u něj napořád, ten jediný odstranil suchá místa a dlouhodobě pomáhá. Nevím proč, ale jiný, třeba s přídavkem aloe vera, nefungoval. Jen ten s přídavkem jogurtu:)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  43. U mě byl únor ve znamení rtěnek :) Takže se u mě usídlily další Rimmelky a Catrice. A pak jsem po dlouhém váhání koupila šípkový olej, co že to udělá s mojí pletí :) Zatím to vypadá dobře, ale teda dost mi nevyhovuje ten smrad. Takže i kvůli tomu jsem se rozhodla ho zkusit smíchat s jiným olejem a nějakým EO, tak uvidíme, jak to dopadne :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. hot mama vypadá skvěle a to ostaní taky:)elle si asi koupím a vyzkouším taky.

    OdpovědětVymazat
  45. Jak jsi spokojená s tím make upem Vichy? Byla jsem na něj strašně natěšená, v InStylu byly samé ódy od redaktorek,jako že nejlepší make up posledních let atd. Mám vzorky,ale pořád jsem z něj taková rozpačitá. Jeden den mi přijde supr,další mi na obličeji nevydrží ani do oběda,nevím no:(.
    Bude recenze?

    OdpovědětVymazat
  46. Pěkný výber.. Mě zaujal ten make-up od Vichy .)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Hezké produkty :) plno inspirace. Nejvíc mě ale asi zaujala Hot Mama, na tuhle krásku neumím přestat myslet ;)

    OdpovědětVymazat
  48. Naked 3 je jasná hvězda měsíce :)
    Celkově super výběr :)

    OdpovědětVymazat
  49. Moc mě láká ten NARS korektor, všude na něj slyším samou chválu:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Himalayu som si obľúbila, míňam už tretie balenie :-) Day By Day

    OdpovědětVymazat
  51. Himalaya mě zajímá čím dál více :) konečně jsem ji u nás v Rossmanu objevila, takže brzy něco určitě ukořistím!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)