středa 5. března 2014

10 super věcí do 100 Kč

Tuhle tagovku určitě znáte a nevím jak vy, ale mě strašně baví. Je to trochu výzva, vybrat jen 10 super věcí, které stojí méně než stovku. Nicméně pro mě to je skvělý zdroj inspirace a rozhodně budu ráda i za vaše tipy, co podle vás stojí za to a váš rozpočet to nezruinuje. Zaměřila jsem se hlavně na dekorativní kosmetiku, protože u péče bych asi 10 produktů do stovky nedokázala vybrat. Samozřejmě nebudu tvrdit, že tyto produkty jsou ty nejlepší a moje nejoblíbenější ze všech, nicméně většinu z nich mám ve více odstínech nebo už vícero balení. Což svědčí o jejich oblíbenosti :) Chvíli jsem přemýšlela, jestli nezvýšit cenu na 150 Kč, protože pak by mě napadlo ještě dalších několik oblíbených produktů a cenový rozdíl už není tak markantní, ale nakonec jsem se rozhodla dodržet rozpočet do stovky.



1) Gabriella Salvete pískové laky na nehty 

Má cenu stále dokola říkat, jak jsou tyhle pískové laky boží? Samy to určitě už dávno víte a doufám, že minimálně jeden doma máte :)



2) Dermacol balzámy na rty Love lips

Kdybych si měla vybrat, jestli Babylips nebo tyto, tak říkám, že chci tyto. Oproti Babylips mi přijdou o dost více hydratační, příjemnější a nejsou jak voskovky. Sice mám výhrady k lacinému balení, ale náplň mi vyhovuje náramně a rukama mi prošly už všechny verze.



3) NYC pudr Smooth Skin

Jmenujte blogerku, která se nikdy o tomto pudru na svém blogu nezmínila? :) Z drogerie u mě jednoznačně vede a poměr cena/výkon je více než uspokojující. Pro mě je tenhle pudr lepší než některé mnohem dražší značky a minimálně jedno balení pokaždé doma mám.




4) Alverde gel na obočí Augen Brauengel

Alverde gel na obočí možná důvěrně znáte např. z videí od Lou. Mám pocit, že to byla právě ona, kdo mě na něj navedl. Zjevně nás takových bylo víc, protože chytit tenhle gel v regálu je někdy fakt fuška. Je velice přirozený, obočí lehce fixuje i obarví. Střídám ho s mojí oblíbenou tužkou na obočí Benefit a opět je to další produkt, který za ty peníze určitě stojí.




5) Gabriella Salvete mno stíny

Tyto mono stíny jsou podle mě jedny z nejlepších z drogerie. Vyhovuje mi jejich téměř máslová konzistence i skvělá pigmentace a výdrž. Na výběr by sice mohlo být i více odstínů, ale jinak je to jedna z věcí, která by správné kosmetické nadšenkyni v šuplíku chybět neměla :)




6) Balea krém na nohy s ureou

Jediný zástupce péče v tomto přehledu, ale je to s jistotou můj svatý grál. Není prostě lepšího krému na nohy! Nikdo mi to nevymluví :) Best of the best!



7) Alverde tvářenka

Vybrat pro mě oblíbenou tvářenku z drogerie je opravdu oříšek. Nicméně Alverde v odstínu 03 Pretty Terra mě kupodivu celkem uspokojuje. V porovnání s konkurencí, která je většinou spíš bídná je to celkem osvěžující záležitost a za vyzkoušení stojí.




8) Flormar topcoat Quick Dry extra shine

Tento top coat asi už znáte, chválím ho, kudy chodím. Více jsem o něm psala ZDE a ze srdce můžu říct, že jsem nic lepšího zatím nenašla. Téměř jakýkoliv lak mi díky němu vydrží neporušený klidně i týden. Seženete ho např. v drogerii Teta, ale bývá často vyprodaný, tak to chce trochu trpělivost.





9) Essence Longlasting eye pencil


Moje nejoblíbenější tužka na oči je sice z úplně jiné cenové kategorie, nicméně musím uznat, že tato vysouvací tužka Essence vážně hodně mile překvapila. Skvěle mi na očích drží celý den a nerozmazává se, takže na to, jak málo stojí, je to vážně kauf.




10) Rimmel Moisture renew rtěnka


Nejsem si úplně jistá, jestli tato rtěnka stojí pokaždé 99 Kč, ale kdykoliv jí v drogerii míjím, tak tolik stojí, takže jí do tohoto přehledu zařazuji :) Podrobněji jsem vám o ní psala ZDE, tak se nebudu příliš opakovat. Na drogerkové poměry je rtěnka vážně super a pokud si vyberete odstín, který se vám líbí, věřím, že budete velké kamarádky :)

PS: toto je odstín Coral Britannia




Uff, bylo to fakt těžké vybrat 10 věcí! Navíc je dost možné, že mám u některých trochu zkreslené ceny, za to se případně omlouvám. Nicméně je mám všechny zafixované jako produkty do stovky a samozřejmě se ceny můžou mírně lišit v různých obchodech. Rozhodně vás ale ani jeden z produktů nezruinuje a než si příště koupit nějakou blbost k ničemu, to se radši podívejte na jednu z těchto věcí :)

Moc se těším na vaše tipy do stovky :) Určitě se jich najde spoustu!

65 komentářů:

  1. Jej vidis to a ja zadnou zkusenost s tim NYC pudrem nemam :( musim napravit. Vsimla jsem si ho uy nekolikrat, ale nikdy ho neocihla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyy jo, stíny GS mi úplně unikly :O já bych určitě ještě přidala laky na nehty Rimmel.
    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nikdy jsem se o pudru NYC nezminila, se znackou vubec zkusenost nemam:D Piskovy laky,GS mam dva a jeden je naprosto prisernej, odstin Princess a to jsem ho tak chtela:(
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. S většinou musím souhlasit a ten Flormar top coat koupit
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Charmedka: musím souhlasit s odstínem Princess, ten se vážně nepovedl. Je ale jediný, který mě zklamal, s ostatními nemám vůbec problém :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem rada,ze nejsem jedina. Ja ho tak chtela a kdyz jsem si s nim poprve nalakovala nehty,tak jsem si rekla,ze vypada divne,ale nechala jsem to. A hned na to pritel,co to mam za strasnej lak:D

      Vymazat
    2. Souhlasim, tento odstin se nepovedl, kdyz jsem si ho dala, kolegyne se me zeptala, jestli jsem si neobtiskla nehty do perin :-/

      Vymazat
  6. já jsem asi divná, ale nic z toho výčtu mě nezaujalo :( a oblíbenost pískových laků GS nechápu už vůbec, mě hrozně štvou a nelíbí sse mi a po chvilce se odlupují :(

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně ten topcoat hledám v tetě, a pokaždé tam není. Mám zálusk ještě na ten matující lak, takže pak je pořídím oba najednou :) A ta rtěnka od Rimmelu je úžasná, jaký je to prosím odstín? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Všech 10 jsem někdy zkusila a kromě toho krému na nohy (který ale nemám jediný důvod používat) to u mě byly propadáky.Řasenka na obočí by byla výborná, být o něco studenější i v tmavší verzi.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoooj,

    tak tužku na oči od Essence mám taky moc ráda. Teda na UD zero nemá, to je pravda, nicméně ve své cenové kategorii je moc dobrá...
    Teď zkouším tužku od Jordany a jsem velice mile překvapena...

    Jinak ke krémům na nohy, Balea je fajn, ALE já narazila na lepší, je to Sueda Foot balm, příjemnej nádherně voňavej krém, nohy po něm mám jak mimino... Obsahuje azulén, kterej je z něj cítit, takže pokud vám nevoní dětskej olejíček Aviril, tak si ho určitě nekupujte...
    jinak kupuju zde http://www.spago.com/katalog/pece-o-nohy-a-ruce/sueda-foot-balm-plus-150-ml-balzam-na-suchou-kuzi-s-vitaminem-e-1012.html

    OdpovědětVymazat
  10. Tento článek jsem psala také a pískové laky jsem zmínila také :) !
    Hodně jsi mě nalákala na ten krém Balea, už jsem po něm pokukovala několikrát když si ho každý tak chválí, takže teď už nebudu váhat a určitě vyzkouším i ty stíny od GS. Alverde gel mám a je moc fajn a Dermacol mám také, to žluté balení ale nepoužívám ho, leží mi od začátku ve stolku protože ta barva je naprosto příšerná :( jinak by byl fajn.

    OdpovědětVymazat
  11. 3 věci z výběru mám (a myslím, že s tebou mohu souhlasit) a 3 další se nejspíš v nejbližší době objeví :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ten gel na obocí si díky Lou taky chci koupit, ale zatím vždycky v regálu chyběl!! A to tam chodím celkem často:(

    OdpovědětVymazat
  13. Jak se jmenuje prosim odstin Rimmel rtenky?:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Piskace od GS jsem mela moc rada, mam asi sest odstinu a vsechny - vsechny do jednoho mi brutalne zhoustly, nabira se silena vrstva laku a schnou veky.. Pritom ze zacatku bylo vsechno supr.. A love lips od dermacolu nemam vubec rada, hydratace jo, ale za cenu prisernyho smradu, odflaknutyho baleni a este se to pak ulomi 😃. Zlaty baby lips :)). Stiny gs mam a jsou krasne mekkoucky a drzi :)).

    OdpovědětVymazat
  15. Ja mam zmineny lak moc rada :-) A jinak souhlasim s GS stiny, i kdyz bych je klidne nahradila stiny od Catrice a zminila bych i jeji vychvalovany korektor :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Po nějak stínu od GS se musím podívat, vypadají hodně dobře :)

    OdpovědětVymazat
  17. Souhlasím s pudrem a gelem na obočí, to sou miláčci. A ty laky.. vypadaj božsky v lahvičce a já bych je tak chtěla.. jen kdyby neměly ten pískovej efekt. Lak musí podle mě bejt lesklej a hladkej, tohle bych prostě nesnesla :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Vše kromě NYC mám vyzkoušené a musím souhlasit! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Na ten topcoat od Flormaru číhám pořád v Tetě a zatím nikde nic :/ Jinak pár tipů do stovky - určitě tvářenky od Catrice Definning blush, taktéž od Catrice camouflage cream. A teď jsem objevila úplný poklad akorát si nejsem jistá jestli je to do stovky ( ale mám pocit, že cena byla 99,-) . Jsou to krásné stíny od Flormar, jsou tam čtyři a jsou krásně pigmentované a fakt vydrží. Za tu cenu fakt paráda.

    OdpovědětVymazat
  20. super věci, škoda, že všechny vlastním (kromě laku Flormar a pro ten si určitě zajdu!), tento článek se mi moc líbil :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ten flormar topcoat zkusím sehnat :-) Já používám momentálně od essence v černém obalu, ale vyhovuje mi jen přes některé laky.. S rtěnkou rimmel musím souhlasit a přidala bych i laky od téhle značky.

    OdpovědětVymazat
  22. já třeba o tom pudru nikdy neslyšela a kosmetiku NYC jsem trošku zavrhla po otestování jejich hroznýho laku...barva krásná, ale tím to skončilo...jinak ty stíny GS vypadají dobře...a značky Alverde si neustále nemůžu pomoct, připomíná mi to takový ty přírodní lidi...co nejí nic jinýho než bio a chtěji ve všech směrech zachraňovat planetu...nevím proč, je mi ta značka strašně nesympatická, ale asi bych jí měla zkusit, než jí odsoudím ;)

    Každopádně bych přidala laky Jordana, protože ty předčí hodně laků a stojí jen 50,- a to je ještě velké balení.

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  23. Na NYC pudr opravdu všichni pějí jen chválu, ale já nějak nedám dopustit na Rimmel Stay Matte :D

    OdpovědětVymazat
  24. Zrovna v pondělí jsem přemýšlela, zda koupit nebo nekoupit tu rtěnku od Rimmelu. Teď už vím, že v dohledné době skončí v mém nákupním košíku :)

    OdpovědětVymazat
  25. super tipy! ten pudr od NYC už si konečně musím koupit! všichni jej vychvalují ;) ..já bych třeba zmínila ty nové rtěnky od Essence v černém obalu, jsou celkem fajnové

    OdpovědětVymazat
  26. No tak musím se přiznat, ale pudr od NYC jsem teda ještě nezkoušela :)) Teď jsi mě navnadila na tvářenku od Alverde tý jo asi se po ní podívám :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. Já jsem tedy také ostuda, už se na koupi pudru od NYC chystám pěkně dlouho, ale stále ho doma nemám... Musím napravit. Na ten Top coat se musím také podívat. Díky za tipy.

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj :)
    Dneska mám spíš takovou technickou....
    Hrozně mě štve, že když si čtu tvůj článek, v jehož prostředku je odkaz, na který když kliknu, neotevře se mi v novém okně, ale v tom, co mám otevřené, takže si nemůžu v klidu dočíst tvůj článek a pak se mrknout na odkaz...
    Nešlo by s tím něco udělat? Nebo jsem jediná, koho to štve? :))

    OdpovědětVymazat
  29. Ahojky, z výše uvedeného mám ráda GS laky, řasenku na obočí a ten top coat od Flormaru:-), chci určitě zkusit ten pudr, mám ten transparentní od Dermacolu a Essence, tak ať je změna:-).

    OdpovědětVymazat
  30. Tenhle tag je super. :) Jinak stále váhám ohledně rtěnky od Rimmelu, ale tak uvidíme. :) A na gel na obočí sem se taky nechala zlákat Lou a bez něj už bych nemohla žít. :)

    OdpovědětVymazat
  31. tie balzamy určite vyskúšam keď viac hydratujú ako babylips, pretože tie vôbec nič nerobia :/
    http://brrraaaidden.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  32. za mě rozhodně černé Essence rtěnky! jinak ten gel jsem viděla včera v Dm v Shopping Jihu, měli jich tam dost, koukala jsem na něj, ale nakonec nevzala. já hledám ten čirý a ten teda není fakt nikde!

    OdpovědětVymazat
  33. Léňa: je to divné, mám nastavené, že všechny odkazy mají automaticky vyskakovat do nového okna, takže by neměl být problém ve čtení aktuálního článku :) Přes jaký prohlížeč blog sleduješ? S Chromem s tím problém není a odkazy mi v pohodě fungují, jak mají :)

    OdpovědětVymazat
  34. To je skvělí nápad :) ty balzámy mám moc ráda :)

    secretofpink.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Na ten topcoat Flormar si mě navnadila, jen co na něj narazím, tak ho prostě beru! :) A jinak GS pískový lak mám zrovna na nehtech, stíny GS na očích a nedávno jsem si pořídila i ten balzám Dermacol, takže s tím vším souhlasím :))

    OdpovědětVymazat
  36. GS laky jsou super, ale odstín Princess se mi moc nelíbí, hrozně sladká růžovka. Balea krém je super, už mám několikáté balení:)

    OdpovědětVymazat
  37. Pískové laky od GS jsou vážně skvělé, miluji je! :) a asi popřemýšlím nad tím gelem na obočí :)

    OdpovědětVymazat
  38. Ten pudr od NYC mám, také tip od Lou, a na stíny od GS hodím oko ;-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
  39. Další pro mě velice užitečný článek! Zítra jsi půjdu pro gel na obočí :D A připojuji se k Léně, také mě toto trochu štve. Prohlížeč mám Firefox.

    OdpovědětVymazat
  40. Já mám tento tag taky ráda, protože je super vědět, že dobrá kosmetika nemusí být nutně drahá :)
    S pudrem od NYC, s laky od GS, tužkou na oči od Essence a rtěnkou od Rimmelu naprosto souhlasí..za tu cenu sou to skvělé kaufy, zbytek zatím nemůžu posoudit :)

    OdpovědětVymazat
  41. Já mám v tvojí 10tky 4 věci doma a taky je používám každodenně a mám je ráda! Takže na tom něco bude ;) Jinak ten Flormar jsem nezkoušela, ale co mám odzkoušené a mám moc ráda je Flormar lak na nehty, P28 je to taková krásná modrá a sehnala sem ji dokonce za 29 korun, takže bomba! :) A ještě mám ráda řasenku od Essence Get Big Lashes :)

    OdpovědětVymazat
  42. Dík za tipy :)
    Nad tím lakem od Flormaru jsem přemýšlela, protože už jsem zoufalá, že mi na těch nehtech žádný lak prostě nevydrží. :/ :)

    OdpovědětVymazat
  43. tak zrovna alverde tvářenky nesnáším, ale jinak supr výběr
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  44. Laky od GS naprostý souhlas, jsou božské. Ty oční stíny, ale budu muset teprve zkusit. A pudr od NYC je parádní, měla jsem jej snad už x krát :) Rozhodně ale budu muset ještě vyzkoušet ten krém na nohy :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/famous-beauties-lucie-kovandova_5.html

    OdpovědětVymazat
  45. Ten lak od Flormaru asi vyzkouším, docela jsi mě nalákala :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Výběr pěkný :) Laky Gabriella Salvete jsou super a Rimmel rtěnky taky - mám Vintage Pink a Latino a nemůžu si je vynachválit :) Alverde na obočí chci už nějaký ten týden zkusit, ale prostě v drogerkách nejsou teď nikde k sehnání. Tak jsem si koupila transparentní gel od Essence a zatím naprostá spokojenost :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Vďaka, tento článok sa mi veľmi páčil. Super tipy, chcela by som vyskúšať púder, krém na chodidlá a rúž. Vysúvacie ceruzky Essence mám veľmi rada. Sú za super cenu, farby sú v pohode, majú dobrú výdrž a ľahko sa nanášajú. Ale čo je najlepšie - nemusím strúhať (to fakt neznášam :)

    OdpovědětVymazat
  48. Pokaždé,když čtu o těch pískových lacích cítím se neuvěřitelně provinile,že nemám doma ještě ani jeden. Bohužel na ně nemám štěstí,jelikož pokaždé když příjdu do drogérie, jsou jako zázrakem vypordané do posledního jako by se jim ke mně nechtělo.. :X

    OdpovědětVymazat
  49. Přemýšlím nad tím gelem na obočí :) vypadá dobře, taky jsem ho už viděla u Lů

    OdpovědětVymazat
  50. Super TAG! Některé produkty neznám, třeba ten gel na obočí anebo top-coat Flormar.. Jediné, na čem se asi neshodneme :D, je pudr NYC, mně osobně absolutně nesedl, miluji Rimmel Stay Matt. Rtěnka od Rimmelu se mi líbí hrozně moc konzistencí, akorát si nemůžu nějak najít barvu, která by mi sedla, škoda...

    OdpovědětVymazat
  51. Sakryš - já ten pudr od NYC budu muset prubnout

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Balzám na nohy, Love Lips, GS pískáče, pudr NYC a tvářenka od alverde - 100% lásky z drogérie! Zbytek moc neznám, ale hodlám se po těch věcech kouknout! :) Jinak odstín Princess od GS mám nejraději! :D

    OdpovědětVymazat
  53. ten púder od NYC teda už musím vyskúšať!:D
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
  54. S tvým výběrem na 100% souhlasím

    OdpovědětVymazat
  55. pískové laky miluju a ten NYC pudr už musím konečně také vyzkoušet!! :) já bych deset věcí do 100 asi nevybrala! ne že bych měla nějaké drahé věci, ale asi ne... napadají mě akorát ty pískové laky, Catrice korektor a žlutá Miss Sporty řasenka.

    OdpovědětVymazat
  56. Možná blbý dotaz, ale snad se najde nějaká hodná duše a odpoví :) Kde se dá koupit ten pudr NYC? Ráda bych vyzkoušela a nikde jsem na něj nenarazila! Jinak na základě článku chci ještě vyzkoušet Alverde gel na obočí a tvářenku (Alverde mám ráda, cenově dostupné věci s přírodním složením, zkrátka poměr cena/kvalita/složení bezvadný), dále pak Balea krém na nohy (mám na ruce a spokojenost). Jinak mám od GS 2 pískové laky - růžový (možná zrovna Princes) a pak bronzovo-šedý s třpytkama a jsem spokojená, jen chvíli trvá, než si zvyknu, že jsou nehty hrubé :)

    OdpovědětVymazat
  57. Skvělý věci a spoustu z nich mám :)

    OdpovědětVymazat
  58. Nějaké z tvých tipů už doma mám - třeba Essence tužku na oči nebo stíny GS. To jsou opravdu pecky! Na NYC pudr se už nějakou dobu chystám, až dopotřebuju ten nynější, tak už bude ten pravý čas :D A taky mě láká Alverte vychytávka na obočí...asi se do DMka budu muset stavit.
    Jinak ten krém na nohy - je dost mastný? Mé hroší kůži totiž nestačí jen tak něco a tenhle jsem ještě nezkoušela..když ho tak chválíš, tak to asi za zkoušku stojí :)

    OdpovědětVymazat
  59. Super věci určitě vyzkouším gel na obočí. Laky GS milju:)

    OdpovědětVymazat
  60. Stíny od GS co měli kdysi dávno dávno dávno jsem oplakala, byly skvělé... Ale tyhle nové vypadají hodně podobně, no asi se po nich musím podívat. K tomu hned asi přihodím pudr... ta rtěnka mě taky láka....
    Ahjo, jak já tyhle tagy nemám ráda :D :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)