pondělí 3. února 2014

Zapečená tvářenka Beauty UK

Dneska si dáme jednu anglickou značku kosmetiky, která se tu na blogu zatím ještě neobjevila. Vlastně když nad tím tak přemýšlím, asi jsem o ní ještě nikde nečetla a na českých blozích zatím rozšířená není. Označila bych jí jako takovou sestřenici značky Famous a dneska vám ukážu zapečenou tvářenku a mé dojmy z ní :)


Beauty UK Baked Blush - odstín Rose Rouge (4,4g) - koupíte např. zde za 199 Kč

První, co mě na tvářence zaujalo, byl obal. Na první pohled se mi zdá celkem povedený a trefný. Bohužel po otevření se už taková radost nekonala a je to poněkud slabší. Krabička je z pevného kartonu, je celkem bytelná, i když třeba na takové tvářenky od Benefitu svou kvalitou nemá. Ale tak logicky je také levnější a člověk nesmí čekat bůhví co. Tvářenka je zapečená, ale pigmentace je velice solidní a nemusíte štětcem dřít jak divé, abyste se dočkaly pěkné barvy. Doporučuji mít ze začátku lehčí ruku a barvu pomalu vrstvit, protože já to při prvním pokusu docela přehnala a měla jsem tváře růžové, jak kdybych doběhla maraton :) Taktéž doporučuji k nanášení spíš přírodní, malinko hrubší štětec (obecně mi přijdou na podobné zapečené produkty mnohem vhodnější). Vybírat můžete ze 4 odstínů, já si vybrala světle roužovoučkou bez třpytek, jen s lehoučkým shimmerem. Tvářenka matná rozhodně není, ale nemusíte se bát, že byste se leskly jak diskokoule :) Nebojte se odstínů na eshopu, oficiální fotky většinou dost zkreslují a je lepší si je projet Googlem :) Výdrž je více než dobrá, když večer přijdu z práce domů, tvářenka je stále na svém místě, i když maličko vybledlejší. Myslím, že není vůbec špatná, když jí prominete to balení (spíš tu vnitřní část, která to celé trochu hyzdí). Víte, že jsem spíš na dražší tvářenky a nebojím se za ně dát i pořádný balík, ale na druhou stranu nevidím důvod, proč tuto hanit, jenom protože nestojí tisícovku. Pro méně náročné nebo finančně limitované milovnice kosmetiky je myslím dostačující. Minimálně pro mě je lepší jak 90% tvářenek (teda spíš hrůz), které se prodávají v drogeriích.





Swatch na ruce je v silnější vrstvě, na tváři v jemnější




Celkově bych tvářenku hodnotila jako dobrou (kdybych to měla demonstrovat bodově, tak bych dala 7 bodů z 10). Body u mě ztrácí spíš kvůli balení, jinak si myslím, že méně náročné uživatelky neurazí :) Líbí se mi odstín tvářenky, který sedne i hodně světlým typům a hlavně mě mile překvapila velice dobrá výdrž. Kdybych jí měla přirovnat k nějaké známější značce, tak mi nejvíce připomíná Bourjois tvářenky, ale v tomhle případě se lépe nanáší. Bourjois jsou hodně zapčené a u některých odstínů musíte dlouho štětcem kroužit, než nějakou barvu nanesete. Prostě není vůbec špatná, tím bych to zakončila :)

Zajímalo by mě, jak moc je značka Beauty UK známá. Máte od ní něco vyzkoušeného? Zaujalo vás z jejich nabídky něco jiného? Jak se vám líbí/nelíbí tato tvářenka :)


PS: děkuji eshopu makeupshop.cz za poskytnutí tvářenky k recenzi

63 komentářů:

  1. Ahojda,

    barva je krásná a jemná, ale měla jsem od nich tužku a strašnej shit to byl, vůbec to nemalovalo a když už jsem si vydřela oko, tak to nedrželo, takže ve mně značka nebudí důvěru...

    OdpovědětVymazat
  2. Krasna barvicka, vypada dobre. Od tehle znacky mam tuzku na oci, krasny baleni, ale vydrz na nic.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Na prvni pohled se mi tvarenka zalibila, nez jsem ale videla otevrene foto, ten vnitrek teda je nehezkej.. Benefiti rozmlsanec no :))). Ale na tvari vypada hodne pekne, nevim, jestli se ti takhle lesknou tvare ( jestli jo, zavidim) a nebo tam mas rozjasnovac, ale vypada to fesne :).
    Julitka.horska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. O beautyuk jsem ještě neslyšela... jak říkáš, zrovna ta tvářenka vypadá navenek tak pěkně, cena pěkná ... určitě lepší jak drogérkové tvářenky!! :) Ale blogerky mě vždycky tak namlsaj, že nakonec stejně vždycky sáhnu po nějaké dražší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ale tak jako vypadá hezky, ne že ne... :) Já od BeautyUK měla nějaký lak z boxu a ten byl teda hrůza :D jinak jsem moc jejich produktů zatím nepotkala :)

    OdpovědětVymazat
  6. O téhle značce slyším prvně. Tvářenky používám spíše s rezervou, protože občas na chodbách školy potkám takové ty Marfušenky s pavoučími nožičkami místo řas :D a bojím se toho aby si mě nepřibraly do klubu. :D Ale tahle vypadá pěkně. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně to, co popisuješ, se mi stalo u mojí Bourjois, než něco nanesu, je to půl hodiny, přitom ten odstín je tak hezký, od té doby mě zapečené tvářenky moc nelákají :)

    OdpovědětVymazat
  8. Čekala jsem právě na porovnání se zapečenými tvářenkami od Bourjois, kterého jsem se nakonec taky dočkala, díky ;) Jinak ti vybraný odstín hezky sedí. Já se teď chystám na svou první Benefit tvářenku jako odměnu za zkouškové... jen se musím rozhodnout jestli Dallas, Coralistu nebo Sugarbomb :D Všechny jsou prostě překrásné.
    Terka

    OdpovědětVymazat
  9. Mě naopak fakt, že to u některých zapečených tvářenek déle trvá, než se nanese přijatelná vrstva vyhovuje. Než po jedné vrstvě vypadat jako Marfuša, to si s tím radši dám práci.

    OdpovědětVymazat
  10. Tuto značku vidím poprvé. Pro tvářenky mám taky velkou slabost, ale u mě prodává obal a tady to moc nevyšlo:)

    OdpovědětVymazat
  11. Tyjo, tobě to sluší :)
    Jináč to balení mě teda nijak neuráží, ale je pravda, že žádnej vrchol krásy to taky neni :D o značce jsem slyšela, ale stejně jako třeba Famous mě nijak moc neláká.

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá moooc dobře. :) Já od BeutyUZ měla jen lak a nic moc..Ve dvou vrstvách se stahovat do divných čárek a špatně usychal, ale ta tvářenka láká. :)

    OdpovědětVymazat
  13. No táto značka šla doteraz celkom mimo mňa, ale bourjois blushes sú moje naj, to ťažké naberanie mi nevadí. Možno do jednej z nich pôjdem :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ja tuto znacku zatial nepoznam, ale teda co sa tyka tvareniek od B tak suhlasim, mam doma jednu a zo zaciatku to bol s nanasanim celkom horor, ale mam pocit, ze sa tak nejako casom poddala a uz to ide lepsie. ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherná barva, moc ti sluší ! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Značku vůbec neznám, takže díky za rozšíření obzorů :-) Tvářenka vypadá hezky, ale popravdě z nabídky mě nic až tak nezaujalo..

    OdpovědětVymazat
  17. Krásná barvička :) jen se mi zdá, že na to jak je malá má příliš velké balení. :) ale sluší
    mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. nádherná barva, přesně takvou sháním už dlouho, musím se po ní mrknout :)

    OdpovědětVymazat
  19. No, za ty peníze vypadá rozhodně moc hezky, o značce jsem ještě nějak moc neslyšela, o to více vítám něco nového a dobrého :) Růžové tvářenky sice moc nemusím, ale jestli mají něco do hnědé nebo oranžové, tak si možná udělám radost :))

    OdpovědětVymazat
  20. Nádhera přesně takovéto růžové mi sedí! A tobě taky moc sluší! Měla jsem od BeautyUK lak na nehty z ladyboxu a ten hned letěl na exchange byl hrozný :D

    OdpovědětVymazat
  21. o značce jsem již slyšela, ale nikde jsem nenarazila na nějaké pěkné recenze, tak jsem za tuto ráda. tvářenka vypadá moc pěkně, i když nevím, jestli bych si spíš nekoupila sleek:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  22. Tak tuhle značku jsem nikdy neviděla, ale tvářenky mám teda ráda a zrovna i přemýšlím, že bych si pořídila nějakou novou :-)

    OdpovědětVymazat
  23. o tehle znacce slysim poprve,ale vypada bajecne..obzvlast ten odstin se mi na tobe moc libi:) novotmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Tvářenka vypadá moc pěkně, ráda ji vyzkouším a od této značky mám lak na nehty, se kterým jsem celkem spokojená :-))

    OdpovědětVymazat
  25. Tu vídím prvně, ale vypadá fakt hezky :)

    OdpovědětVymazat
  26. vypadá moc hezky, ale já mám radši menší balení, nějak nechápu smysl mega krabice a uprostřed malé kolečko. ale barva je parádní!

    OdpovědětVymazat
  27. Hrozně dlouho jsem používala tvářenku od Alverde, teď mi ale dochází a chtěla jsem vyzkoušet nějakou od Bourjois...tak teď nevím, jestli bych od ní neměla upustit, když je tak pracné z nich tu barvu dolovat:-)...každopádně tento odstín se mi na tobě hrozně líbí!

    OdpovědětVymazat
  28. Tuto značku neznám, ale tvářenka vypadá super, i ten obal se mi líbí.
    hana.spatenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. značku neznám, ale tvářenka se mi líbí...ikdyž teď mám období více do oranžova a do hněda :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ten obal je nádherný:-). Barva se mi také líbí, jen máš pravdu, že to designové řešení vnitřku by mohlo být jiné. Ale jinak je to zajímavý odstín.

    rea.a@ccentrum.cz

    OdpovědětVymazat
  31. tuhle značku neznám vůbec, a i když je tvářenka hezká, nijak extra mě ale nezaujala :) já mám teď zálusk na Milani.

    OdpovědětVymazat
  32. Ja som si v Anglicku kupila od BeautyUK Blush v odtieni halo 03 a som s nim viac ako spokojna, dokonca sa mi aj balenie velmi paci :)

    OdpovědětVymazat
  33. BeautyUK neznám, nějak mě tyhle značky nelákají. Zapečetěné tváře kdy mi moc nesedí, takže po nich nějak nepokukuji :-)

    OdpovědětVymazat
  34. tvářenka vypadá solidně, značku neznám, určitě vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  35. Vypadá vážně moc dobře! Značku neznám, ale asi si ji projedu googlem, protože tahle barvička je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  36. Beauty UK znám akorát z Labyboxu nebo Senzaboxu, byla tam tužka na oči v zeleném nebo fialovém odstínu, ale moc mi nevyhovuje, protože moc nevydrží.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Hodně se mi líbí její barva a vypadá to že je i pigmentovaná.Nevím jestli si jí objednat a musím s tebou souhlasit s balením které mě taky nenadchnulo.

    OdpovědětVymazat
  38. Juu vypadá skvěle :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  39. Všechny ty jejich produkty mají tak krásný balení <3 :D

    OdpovědětVymazat
  40. Tak ta barva je vážně boží! Moc krásná. Takovou bych si hned pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  41. Vypadá dobře... Musím okamzite prohlédnout stránky :-D.

    OdpovědětVymazat
  42. Velmi pekna licenka, taka farba by sa mi hodila, dobra inspiracia

    OdpovědětVymazat
  43. Líbí se mi hlavně obal sl.jahodva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. To je krásná barvička :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  45. Oh lícenky, môj večný problém. Tak nejak sa neviem odhodlať kúpiť si nejakú novú neodskúšanú. :D Už som o tejto značke pár krát čítala a celkom pozitívne ohlasy. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Tuhle znacku teda vubec neznam :-)

    OdpovědětVymazat
  47. Tvářenky zatím nepoužvám, ale myslím, že až začnu, tak tuto tvářenku zkusím.

    OdpovědětVymazat
  48. Já znám beauty Uk od té doby, co jsem byla v Anglii. Mám tuhle zapečenou tvářenku v odstínu 03 . Používám ji v létě jako rozjasňovač. Pak mám ještě rtěnku v odstínu Pink my ride a je úžasná

    OdpovědětVymazat
  49. Zvenku mě obal nadchnul, uvnitř se mi taky nelíbí :) A odstín vypadá fajn :)

    OdpovědětVymazat
  50. Značka Beauty UK byla nedávno v Ladyboxu, takže myslím že rozšířená celkem je nebo aspoň bude :D Mám od nich jen lak a ten já osobně naprosto zbožňuju, hlavně opět díky té výdrži. Tahle tvářenka se mi na první pohled hodně zalíbila, hlavně barva je krásná. Škoda toho balení, ale tak pokud se vyloženě po pár měsících celá nezničí, tak se to dá přežít :) Hlavně myslím, že v dnešní době najít tvářenku, která vydrží celý den je dost těžké :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  51. Značku neznám. Každopádně jak píšeš, že se barva lépe nabírá než u Bourjois, tak zjišťuji, že asi nejsem jediná, kdo musí Bourjois doslova vydřít, aby to vůbec bylo vidět. Měnila bych za tuto :)jytuska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Tvarenka je opravdu moc pekna :) jen skoda ze jich mam doma mnoho :)
    secretofpink.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  53. O téhle značce slyším poprvé, ale tvářenka vypadá fakt moc dobře :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Tvářenka vypadá moc pěkně, ten obal zaujme na první pohled :) Já mám svou první od Catrice a musím říct, že jsem fakt spokojená..
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. od této značky mám taky tvářenku, ale ne zapečenou a na ty peníze mi příjde překvapivě dobrá (potřebovala jsem rychle nějakou co nejlevnější tvářenku, tak jsem naběhla do superdrugu a vzala tu nejlevnější - myslím, že tady v UK je značka Beauty UK vnímána podobně jako u nás essence, i když pořád lepší než MUA :-))

    OdpovědětVymazat
  56. Tak tahle tvářenka je fakt úžasná! Hned bych jí brala :)

    OdpovědětVymazat
  57. Teda ta vypadá vážně nádherně a ta cena taky není vůbec špatná :) myslím že bude muset být moje :D

    OdpovědětVymazat
  58. Velmi pěkná barva, sluší ti :)
    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)