středa 19. února 2014

YSL Gloss Volupté voňavý lesk na rty

Delší dobu jsem si neudělala radost něčím pěkným z parfumerie a tak jsem si nedávno koupila trochu nečekaně tento nový lesk na rty. Sice jsem přemýšlela, jestli se o něm na blogu zmiňovat, protože se objeví ohlasy, že dát za lesk tolik peněz je hovadina (a nikomu to neberu), ale věřím, že čtenářky kosmetických blogů ocení i něco jiného než Essence a Catrice :) Koneckonců co bych to byla za kosmetického milovníka, kdybych si občas neudělala radost i něčím luxusnějším :)


YSL Gloss Volupté (6ml) - odstín 20 Golden - koupíte v parfumeriích, cena je cca 700 Kč (já ho kupovala klasicky s 20% slevou)

Když jsem viděla první zmínku o lescích, tak mě nejvíc fascinoval aplikátor je tvaru rtů. Když se na něj podíváte blíže, opravdu uvidíte mini rty (s vrstvou barvy to ale tak nevynikne). Přijde mi to fakt jako stylový detail a v praxi se prokázalo, že je i nanejvýš praktický. Lesk se díky aplikátoru nanáší fakt perfektně a precizně. Minimálně mým rtům je ušitý jako na míru a jedno nabrání stačí na celé rty. Úžasné mi přijde i balení, které mě upoutalo na první pohled. Pro někoho možná netypická kombinace zlaté a stříbrné, ale mě to k sobě pekně ladí. Byla jsem i mile překvapená množstvím odstínů v Sephoře, protože je z čeho vybírat (min. 10-12 určitě). Vybírat můžete i z různých efektových typů (se shimmerem, se třpytkami, bez nich atd). Myslím, že je barevně z čeho vybírat. Já jsem klasicky zvolila neutrální světlounce růžový odstín s mikro zlatýma třpytečkama. Ty jsou vidět spíš jen pod umělým světlem a jinak je na rtech nepozoruji. Lesk má skvělou a příjemnou texturu, vůbec nelepí a rty jsou pěkně hydratované. Skoro bych řekla, že jsem příjemnější lesk snad neměla (možná nějaký od M.A.C, ale YSL stejně vede). Jako bonus navíc se dočkáte i krásné ovocné parfemace. 









Složení:




(web)

Je vážně těžké říct, že bez lesku na rty za pár stovek nemůžete žít a musíte si ho koupit. Ale jestli si chcete udělat radost, něčím se trochu rozmazlit a trochu vyprudit kamarádky (vtip), tak si lesk klidně kupte. Samozřejmě ale můžete v klidu večer usínat, když ho nebudete mít :) Věřím, že tohle všichni chápete a nezačne tu horlivá debata na téma, proč je zbytečné si kupovat drahou kosmetiku, když ta z drogerie stačí :) Ano, někomu stačí a drahou nepotřebuje a já to úplně respektuju. Nemůžu si ale odpustit poznámku o tom, že z lesku z drogerie nikdy nebude mít člověk takovou radost a hlavně se na něj nebude dívat jak na obrázek :) Na YSL se dívá moc pěkně a v tomto případě to není jen o obsahu.

Jak se vám lesk líbí? Přijde vám jeho aplikátor taky tak vtipný? Jsou lesky na rty položka, za kterou jste ochotné utrácet? :)

57 komentářů:

  1. Vůbec mi nepřijde špatné, že na blog napíšeš i nějakou tu recenzi na dražší produkt. Já osobně bych si takhle drahý lesk sice nekoupila, ale ráda si to přečtu a jsem si jistá, že někoho i nalákáš :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ja musim rict, ze me trosku unavuje ta neustala potreba, resp. tlak na to porad obhajovat co si clovek kupuje. Vzdyt jsou to nase penize, tak proc by se mel clovek citit spatne za to, ze si za ne neco koupil. Nadavat nekomu za to, ze si kupuje drahe veci mi prijde stejne na hlavu, jako nadavat nekomu za to, ze si kupuje jen Essence. Nejvic me pak pobavi komentare tipu, kdybys radsi pomohla nemocnym detem apod.....guilt tripping level trilion.

    A k veci:-) Od YSL mam dve rtenky a musim rict, ze jsem si ani z jedne na zadek nesedla a zacinam si myslet, ze mi mozna vadi neco ve slozeni, protoze mi o rty vysusuje. Rtenka co mam, se taky jmenuje Gloss Volupte, coz je divny:D Ale je to takova uzka zlata dlouha tuba.
    Aplikator toho lesku se mi libi moc, ja si tehle detailu obzvlast u drazsich znacek vsimam a obcas objevim neco obdobneho treba az po par tydnech pouzivani a to me bavi. Drogerka si s obaly vetsinou tolik nevyhraje:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Proti drahým leskům nic nemám, ale nejsou moje srdeční záležitost, já jsem rtěnková. Na druhou stranu jsem měla lesk Chanel nebo MAC a hlavně výdrží se nedají s drogerkovými srovnat.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Spojenie zlatej a striebornej sa mi tiež veľmi páči! Raz som od YSL lesk mala, a to Golden Gloss a ten teda tak pekne nevyzeral :)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  5. Já si myslím že člověk není tak bohatý aby si mohl kupovat levné věci.Tím nechci říct že typickým příkladem je lesk za 700 ale já především u levných (nejen) kosmetických produktů hodně dobře dobře vybírám než si ho koupím.Používám roky lesky od Lancome a jsem max spokojená.U všech levných značek jsem měla lesk dole než bys řekl švec a navíc mi ztékal ze rtů,takže....na druhou stranu jsem kdysi měla lesk od Chanelu a byla jsem moc zklamaná.
    Tenhle lesk vypadá nádherně tak si ho užij !!!

    OdpovědětVymazat
  6. ajajaja... to je pro mě moc... zlatá a stříbrná dohromady, to je něco jako hnědá a černá dohromady... já to prostě nemám ráda, takže bych se na něj jak na obrázek nedívala :))
    jinak když si představím, že by mi ho chtěl někdo darovat v nějaké krásně červené (rozuměj mojí ;) ) barvě, tak klidně může :))

    OdpovědětVymazat
  7. Myslim si, ze negativni komentare typu proc si kupovat tuto kosmetiku se objevuji hlavne proto, ze vseobecne stredni vrstva lidi na to proste nema... Nic ve zlem... Kdybychom brali prumerny plat Belgicana(60 tisic), tak kazda z nas v pohode porizuje veci z parfumerek...
    Osobne ja miluji tyto znacky a radsi si budu varit obedy za 50 kc, usetrim a poridim nejaky ten luxusnejsi kousek kosmetiky... Lesk vypada nadherne! Jsem spise rtenkova ale pujdu ho omrknout:-) Dekuji za recenzi a vice takovych clanku;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Já sice lesky nenosím, nikdy, ale raděj otevřu článek s leskem YSL než novinky essence nebo nivey, takže si to své čtenáře najde... aplikátor je vtipný detail, to je plus. Od YSL mám několikero rtěnek a používám ráda Touche éclat i nějaké další věci, ale jsem asi jedna z mála, komu ty zlaté obaly přijdou kýčové a ošklivé, takže to není moje srdcovka a kdybych YSL nedostávala, sama bych k jejich stojanu pro nic nešla. Touché má totiž skvělé dupes třeba u Clarinsu a ty rtěnky mi nijak převratné nepřijdou, nepoznám, zda mám na rtech Rouge volupté nebo pastelku od Jordany.

    OdpovědětVymazat
  9. Sama jsi to napsala, jde o to, udělat si radost a rozmazlit se. Někdo si dělá radost botkama, někdo wellnessem, někdo dobrým jídlem a někdo luxusní kosmetikou. Osobně bych ty peníze za lesk nedala, ale je to jen osobníma preferencema...lesky já nerada. Ale to neznamená, že si tu recenzi ráda nepřečtu. Třeba rtíkový aplikátor je super detail.

    OdpovědětVymazat
  10. nikdy som neskusala drahe lesky kedze mne vydrzi na perach maximalne hodinu alebo dve lebo ich stale zlizem alebo nechtiac zotriem, preto je pre mna zbytocne do nich investovat ale tu radost z draheho vyrobku beriem :)

    OdpovědětVymazat
  11. Lesky nejsou zrovna mou doménou, ale od YSL jsem měla řasenku a byla parádní! Obecně se mi potvrdilo, že prostě dražší kosmetika déle drží, toť asi jediný rozdíl :-D bára.kára

    OdpovědětVymazat
  12. Utrácím za vše, co mi udělá radost... Žijem jen jednou, co holky?
    Můj <3 lesk je Dior Lip Maximizer, kterej teda patří mezi ty lehce pálivý a je v krásné nude barvě se třpytečkama...

    OdpovědětVymazat
  13. Lesky jsem používala z drogerky když jsem byla mladší, teď spíše pigmentové balzámy nebo rtěnky. Zajímalo by mě jaký je rozdíl mezi obyčejným leskem a nějakým dražším, protože mi přišlo, že ten lesk byl vždycky okamžitě pryč a nesnášela jsem jak se mi na něj lepí vlasy a vysušuje.

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá moc hezky! Osobně leskům moc v současné době neholduju, ale třeba časem změním názor. Docela mě láká vyzkoušet nějaký od Bobbi Brown.

    OdpovědětVymazat
  15. Ja sem práveže rada chodím hlavne kvôli recenziám na drahšie, luxusnejšie produkty, ktoré inde človek nájde pomenej

    OdpovědětVymazat
  16. No, já bych si sice tak drahý lesk taky nekoupila, ale já leskům všeobecně neholduji, takže nemohu posoudit.. :) Jestli za ty peníze stojí a máš z něj radost, tak proč ne :) Ale je fakt, že ten aplikátor je minimálně hodně zajímavý :))

    OdpovědětVymazat
  17. Lesk vypadá velmi krásně... ale ta cena bohužel moc neee. Za rtěnku bych ty peníze dala, ale za lesk neee, jsem škrt :D
    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Teda tak 700,- bych za lesk fakt nedala :D Ale tak jak píšeš... je dobré udělat si občas radost a využít to i pro recenzi :) Co se týče lesků, zkusila jsem ty levné i dražší, ale zůstávám nakonec u těch levnějších variant... Často piju, takže mi lesk stejně dlouho nevydrží :)

    OdpovědětVymazat
  19. vyzerá skvele, ale ja lesky moc nepoužívam,takže by som určite také peniaze neinvestovala :(

    OdpovědětVymazat
  20. Ten je krásný :) Moc se mi líbí Tvé recenze dražší kosmetiky, proto také na Tvůj blog chodím. Občas si taky udělám radost :D.

    OdpovědětVymazat
  21. Lesk se mi líbí moc! Ta barva na rtech! Krása.

    OdpovědětVymazat
  22. Barvička se mi moc líbí :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Na rtech vypadá opravdu krásně.. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Lesky vypadají hezky, ale ta cena:D to by mi má peněženka nedovolila :)

    OdpovědětVymazat
  25. krásny odtieň :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  26. Teda ale takhle mě nadchnout pro lesk na rty mě umí málokdo :D S mými financemi musím ale zamáčknout slzu a dělat jakože ho teď fakt zas tak šíleně nepotřebuju.

    OdpovědětVymazat
  27. Tvar rtů se mi moc líbí, skvělý detail. Lesky na rtech nemám moc ráda, když je vítr,tak se mi na něj lepí vlasy :-D.

    OdpovědětVymazat
  28. Víc než cokoliv jiného mě štve když pořád blogerky mají potřebu někomu vysvětlovat proč si to koupily atd, normálně se na to vyprdněte a přeskočte to, nemáte přeci povinnost někomu vysvětlovat proč jste si to koupily atd. Jinak co se lesků týče, tak drahé bych si už nekoupila. Vyzkoušela jsem drahých dost a došla jsem k závěru, že jsou stejné a někdy i horší než ty drogerkové, takže asi tak, tento mám také jen v jiném odstínu a za mě tedy ne. Rty mi vysušuje a navíc na nich ani nevydrží. To už snad raději lesk od Essence :D Ale jinak jsem ráda, že píšeš i o dražší kosmetice. Konkrétně YSL mám moc ráda a zbožňuji jejich rtěnky ♥

    OdpovědětVymazat
  29. Je moc krasny ale zrovna do lesku bych moc investovala, ale kazdy si musi necim delat radost :) Treba ja si ji vcera udelala tvarenkou MAC a spousta lidi taky nechape jak sem mohla dat "tolik" za tvarenku

    OdpovědětVymazat
  30. Ten třetí fialový na obrázku je bomba :O

    OdpovědětVymazat
  31. Aplikátor i samotný lesk se mi líbí, já pořád zase pokukuju po rtěnkách YSL :) tak třeba někdy si radost udělám.
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. No jako kdybych nosila lesky (jakože se mi jejich efekt nikdy moc nelíbil) tak bych šla určitě do tohohle, vypadá skvěle! A navíc mám tak nějak úchylku na produkty, které krásně voní. Například miluju vůni Rouge volupté od YSL!

    OdpovědětVymazat
  33. Na rtech vypadá velice skvěle :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  34. YSL má naozaj krásne obaly..Odtieň lesku je veľmi pekný, ale ja by som v ňom tých trblietok zniesla aj viac.:)

    OdpovědětVymazat
  35. Za lesk bych to asi nedala, ponevadz jim moc neholduju, ale za rtenku klidne. Ty drogerkove se nejak nechytaji, a verim, ze to u lesku bude stejne. Jinak si radsi prectu o luxusnejsi kosmetice, o Essence pise kazdy.

    OdpovědětVymazat
  36. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  37. Stejný aplikátor mají také lesky Bourjois a Oriflame.

    OdpovědětVymazat
  38. Aplikátor ve tvaru rtů je super detail! :) Obal mě osobně se moc nelíbí, nevím proč, ale přijde mi, že vypadá hrozně lacině, což normálně nevadí, ale u YSL bych to nečekala :) Ale to je čistě můj subjektivní pocit :) Ale barva na rtech a to je hlavní, vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  39. vypadá moc dobře, od ysl mám jednu rtěnku a nevím no, voní teda nádherně ale jinak nic moc
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  40. Vypadá zajímavě, zvláště ten štěteček ve tvaru rtů :) já osobně bych tolik za lesk neutratila, ale recenzi si přečtu ráda :)

    OdpovědětVymazat
  41. Plum Foolery: sama to znáš ze svých komentářů, jak tohle pokaždé někdo rád pitvá a musí si rýpnout :)

    Lucie Vesela: přesně tak! ale je spousta lidí, co tohle nechápe :)

    Halyna Ishchenko: tak ono se to takhle globálně špatně hodnotí, protože jiné národy sice berou víc než my, ale mají zase jiné výdaje a platí mnohem více, např. za bydlení, stravu nebo žití obecně :) Tím se ale nechci zastávat rýpalů, co si v diskuzích vylívají zlost a než aby šli pracovat a koupili si taky něco pěkného, tak budou jen držkovat :)

    OdpovědětVymazat
  42. Molie: kdyby nebyly rýpalové, kteří mají neustále potřebu to blogerkám vyčítat, tak se nikdo nemá potřebu obhajovat, to je jednoduché :) Já se nechci vyloženě obhajovat, jen někomu třeba ukázat můj pohled na věc a můj názor :)

    Diana Kabeleová: moc děkuju! ani nevíš, jak mě těší tohle číst :) Jinak se neboj, nemám všechnu kosmetiku, o které píšu. Nechávám si jen produkty, které mi maximálně vyhovují a používám je. Zbytek dávám ségře nebo kamarádkám :) Snažím se nebýt sysel a nevlastnit věci, které bych nepoužívala :)

    OdpovědětVymazat
  43. Já myslim že je potřeba si občas dopřát prostě něco krásnýho na koukání a kochání, a to ti většina drogerky nedá.
    Je naprosto každýho věc za co kolik utrácí. Lidi často kritizujou že utratíte tolik peněz "jen" za kosmetiku, ale už si nevšimnou že oni za nějakýho svýho koníčka daj třeba mnohem víc..

    niklova.marie@email.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Tak aplikátor je určite vtipný:-) mne sa osobne YSL veľmi ako značka páči a som zamilovaná do rúžov od YSL, perfektné sú, láska na prvý dotyk pier! chcela by som vyskúšať make-up, nevedela by si odporučiť nejaký na normálnu až mastnú pleť? a som bledá ako ostena:-) Ďakujéééém!
    Hosťujem GIVEAWAY na blogu:-)
    http://ziriane.blogspot.sk/2014/02/100-blog-post-thank-you-and-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  45. Je to každýho věc, za co utrácí své vydělané peníze. A není nic špatného na tom si jednou za čas koupit něco, co plní svou funkci a ještě se na to dobře kouká. A já jsem ráda za články i na high-end kosmetiku, pokud ovšem nebudou převažovat. Současná vyváženost v tomhle směru se mi líbí a proto tvůj blog sleduju už nějaký ten pátek. Každopádně, osobně bych za lesk ty peníze nedala, ale za rtěnku možná i jo, pokud bych se teda trefila do odstínu "mé rty ale lepší", takže bych ji využila denně (že bych si koupi tím jako obhájila) ;)
    Každopádně, balení YSL je opravdu luxusní a barvička přesně z tvého oblíbeného spektra, že? ;) Překvapilo mě, že tady mi nevadí spojení zlaté a stříbrné, zatímco u šperků tu kombinaci moc nemusím.

    OdpovědětVymazat
  46. Více takových recenzí Rendy!! A konec obhajování, jestli sis koupila něco, co někdo považuje za drahý a zbytečný! Jestli někdo takový je, tak ať to jednoduše nečte :)

    OdpovědětVymazat
  47. Ja mam starsi typ lesku od YSL a spokojnost, velmi.
    Akurat dnes som vyhodila svoj treti kus Loreal Galm Shine. Ja som si uz davnejsie kupila rovno 2 ks a VZDY som ich mala na zuboch, tak leteli do kosa. A nedavno mi v parfumerke pribalili k nakupu jeden. Bol jemnucko ruzovy, tak, ze dam mu sancu, dala som si ho len len jemne a okolo pier. Stretla som kamosku a ze "utri si zuby", tak som si utrela, aj skoro cely lesk z pier. A pridem domov a zasa lesk na zuboch a poriadne! A takto som bola v banke vybavovat :-( Takze letel.
    No a tym som chcela povedat, ze nie som maniak na lesky, skor ruze, no prave preto si radsej kupim YSL, ktory mi toto nikdy neurobil. A poviem si, ze ak toto robi Loreal, co potom robia este lacnejsie…tak radsej ani neskusam :-)

    OdpovědětVymazat
  48. Jaj tak ten obal mi prijde hodne laciny :-( mam lesk od Guerlaina a znovu bych nekoupila -sice jedinecny odstin,ale je jak lepidlo.

    OdpovědětVymazat
  49. Já mám raději rtěnky. Párkrát jsem se s lesky pokoušela skamarádit, ale vždycky skončily v koši.

    OdpovědětVymazat
  50. Člověk si občas musí udělat radost. Já si udělala radost tělovým olejem s bambuckým máslem od Loccitane za 650 kč. ;)

    OdpovědětVymazat
  51. To je pecka! Určitě se nemusíš obhajovat, že sis koupila něco, co ti dělá radost. Tak to přece má být, člověk si čas od času musí udělat opravdovou radost. Je to prostě potřeba :) Z aplikátoru jsem úplně unesená, a to i přesto, že jsem spíše rtěnkový než leskový typ. Vážně nádhera!

    OdpovědětVymazat
  52. Ten odstín je božský, ráda ho vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  53. Lesk se mi moc líbí a ta barva je krásná, já bych za něj bohužel ale tolik dát nemohla, ale myslím, že je každého věc jestli si koupí lesk za 100,- nebo za 700,- :-)

    OdpovědětVymazat
  54. Ja moc lesky nemusim, takže mě nijak nezaujal :-), ale věřím že je fajn.

    OdpovědětVymazat
  55. Ja moc lesky nemusim, takže mě nijak nezaujal :-), ale věřím že je fajn.

    OdpovědětVymazat
  56. Nádherný odtieň. Už by som konečne mohla veru vyskúšať niečo aj YSL... :) Inak ťa úplne chápem, keďže ja milujem Chanel, a keď za rúž alebo balzám zaplatím okolo 30 eur, tak si o mne väčšina ľudí myslí, že nie som úplne v poriadku :D

    Betty z www.glitteringdreams.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)