středa 12. února 2014

Vyhraj balíček novinek Essence

O novinkách Essence jste si mohly přečíst na blogu včera a jak jsem slíbila, část novinek vyhraje jedna z vás. Budu moc ráda, pokud výherkyni udělá radost a balíček jí potěší :) 

Balíček obsahuje:

CC Cream, matující bázi pod make-up, mono stín, fixu na oční linky, objemovou řasenku, Dlouhotrvající lesk, efektový lak, paletku stínů a klasický lak


Pravidla soutěže:

1) přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 12.-21.2.2014 

2) do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články. V pátek 21.2.2014 ve 20h. vylosuje random číslo dne (12.2 je 1, 13.2 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů není omezený (co den, to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)


Všem držím palce :)

A děkuji Essence, která mi novinky zaslala a udělá tak radost i některé z vás.

178 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Rendy si super! Nedávno som na teba natrafila a už som si tvoj blog obľúbila. :)
      Strašne sa mi páči ten balíček a strašne by ma potešilo keby som ho vyhrala ale to sa asi nestane :(
      Ďakujem máš fakt dobrý blog :)
      Môj email je jana.hraskova19@gmail.com

      Vymazat
  2. Moc pěkné novinky :-)
    rajrom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mmm celá sada vypadá lákavě :) , ráda bych vyzkoušela tu řasenku, CC krém a oční linky :).

    OdpovědětVymazat
  4. Dekorativku Essence mám moc ráda, ten lak se třpytkami vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja čítam všetko ale moc nezvyknem komentovať takže mám smolu :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé super soutěž ! :)) Essence mám moc ráda :))
    mazlimachova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno bych dokázala uživit, co si budem nalhávat!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný barvy laků... ještě tak ten sníh by se k nim hodil :)
    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělá soutěž :)
    market.vitkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Mám stejný problém jako Míša nade mnou :D čtu poctivě vše ale nekomentuju :) Tak to zkusím, třeba by se mi to vyplatilo :D

    OdpovědětVymazat
  11. Na CC cream a bázi si celkem brousím zuby :)

    OdpovědětVymazat
  12. Takový balíček bych si nechala líbit :)

    OdpovědětVymazat
  13. Snad to vyjde :) thebrunetteversion@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Opět moc krásná giveaway :))
    zuzizuzana.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. No tak snad se poštěstí, některé novinky od Essence mě tentokrát zaujaly! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkný balíček :)
    kiss.iii@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. pěkný balík, největší radost by mi udělal cc krém a ten modrý lak :)

    OdpovědětVymazat
  18. Essence mám moc ráda ;) wackowka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to je paráda :)
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. No, tak taky zkusím štěstí :) Sice taky čtu všechno, ale na komentování zapomínám, ale posnažím se :D

    OdpovědětVymazat
  21. Krasne novinky :-)
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ale ta báze vypadá fakt dost dobře :) A nebo ty stíny, ale to zas člověk nemůže počítat s perfektní pigmentací
    (jdetoilevne@gmail.com)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
  23. Mě z novinek k nákupu zatím zlákaly pouze nové laky na nehty, ale klidně bych ráda vyzkoušela další věci. Líbí se mi, že essence vždycky přijde s takovými vychytávkami, které jiné značky v drogerii nemají. nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Kosmetiku od Essence mám moc ráda, za málo peněz hodně muziky :).
    pavlasikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Za pokus nic nedam :))) vsechno chci vyzkoušet :) kristynadolnickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Za mňa CC a smokey;) Ale z predošlého článku ma zaujala tá brightening ceruzka a nude paletka. Potom to omrknem, ale na Slovensku to ešte nemáme.

    OdpovědětVymazat
  27. děkujeme za soutěž :)
    eliota@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Krásná giveaway, ten CC krém mě teda zajímá! :-)
    Ilka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Skvělá giveaway. Ráda se zapojím :)
    terka1971997@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Tak ten efektový lak je krásnej a linky od essence jsem ještě nezkoušela, třeba by mi konečně nějaký sedly :D No a paletka na kouřovky se vždycky hodí ;) Fajn soutěž
    snesek[zavináč]seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Rendy, jsi úplně nejlepší :) Bezkonkurenční. Balíček by potěšil.
    Klaryfukw@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Hezký balíček:)
    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Pěkné novinky :)
    ver.pelcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Hezký balíček :)
    schabik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Ju, kez bych mela stesti :) rada bych si spoustu vyzkousela. Kkiss@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. ten cc cream vyzerá celkom zaujímavo :)
    vvandaw@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. essence používám docela často, někdy mě zklame, jindy naopak. ale protože je to levná kosmetika, tam mě nemrzí ani to, že se některých věcí zbavím po pár použitích. :)

    OdpovědětVymazat
  38. Super novinky už se těším až je budu moct vyzkoušet :-)
    borisova.veronika@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Určitě bych ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  40. Strašně bych chtěla zkusit CC krém,protože chci vědět,jestli to bude taky taková orandžáda jako jejich BB krém
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Něco z toho vypadá fakt dobře, tak snad se poštěstí :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Essence se tentokrát docela vytáhla. Některé výrobky vypadají fakt dobře:)
    Lucie.Stocesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. laky na nehty vypadají úžasně! :) Lucka.Janikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Docela jsem zvědavá na tu bázi, tu bych si snad i sama koupila. :)
    elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Fíí. :) Hlavně ten fix na inky, mám na nich závislost asi. :D

    OdpovědětVymazat
  46. Moc se mi líbí lak na nehty :)
    suchomelova.kar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj, tak rada bych vyhrala, ne ze ne:-)
    aknelka777@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Essence mám veľmi rada. Snáď sa mi pošťastí:) katarina.kapustnikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Vypadá to dobře :)))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  50. Brala by som všetkými desiatimi :)
    babarikovaveronika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Jsem zvědavá jaké budou ty laky od GS, jestli budou aspoň z poloviny tak dobré a ty Smoke stíny vypadají velmi slibně.

    kajja09@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. rada by som skusila tu fixu na ocne linky...doteraz spm stale mala tekute linky s makkym stetcom tak som zvedava ako by mi to s nou slo :)

    OdpovědětVymazat
  53. Ráda se zúčastním :)
    czechsmile.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. já essence nijak zvlášť nemusím, ale ty barvičky laků na nehty vypadají opravdu dobře :) veronicas.style@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. tyhle novinky jsem ještě nikde neviděla... :(
    syky7777@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. tak to by se mi ted hodilo :) m.radkovicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Essence sice není značka kterou bych nakupovala každý den, nějaké poklady se tam ale občas najdou :) tereza.neuwirthova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. super výhra :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. mňa tentokrát zaujali laky :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  60. Krásná výhra, to by mě opravdu potěšilo, některé z těch věcí mám ráda a jiné jsem naopak ještě nezkusila, takže radost by byla určitě :)
    radka.kaiserova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Balíček se mi moc líbí.Bohužel samozřejmě štěstí nebo možná náhodu na výhru má jen někdo (a i kdybych to nebyla já-jako že určitě nejspíš nebudu) tak ji přeji tomu, kdo si ji zaslouží.

    OdpovědětVymazat
  62. Essence mám moc ráda, myslím si, že třeba pro mě jsou úžasné, jako je mi 14 a nepotřebuju kosmetiku např. astor apod. :D No a pro mě je Essence fajn! :D

    OdpovědětVymazat
  63. Ta řasenka mě zajímá, nedávno jsem si nějakou od Essence koupila a je až překvapivě dobrá :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Abych se přiznala, čtu pravidelně.. Jen na komentáře mě moc neuživí :-D To ale vůbec nevadí, protože to přeji každé z vás ;)
    petullka.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Jsou to nádherné novinky:))
    kikizubik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Musím říct, že některé věci vypadají vážně zajímavě :) Tak uvidíme, zda-li se poštěstí něco vyzkoušet :D :)

    OdpovědětVymazat
  67. Moja najobľúbenejšia značka kozmetiky je práve Essence ♥
    radusqa2501@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  68. Barborqaaa1@azet.sk tieto novinky sú veľmi zaujímavé

    OdpovědětVymazat
  69. Hodilo by se :-)
    Cathia@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Řekla bych, že essence je kosmetika, která má své stinné a světlé stránky, což mají ovšem všechny a jejím plusem je, že není drahá. bára.kára

    OdpovědětVymazat
  71. Mám ráda essence :)
    L.vecerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. spring/summer 2014 noviny essence mě nečekaně dost překvapily a mám v plánu jich pár pokoupit. a to jsem myslela, že jsem z essence už vyrostla :D
    barka.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Super GA! :)
    music-escapefromreality.blogspot.sk
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Nejvíce mi z novinek padly do oka laky:-) Zítra je půjdu omrknout:-)
    petulka.setinova@mail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Ďakujem za súťaž
    maslakova.marta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Jéé super :)
    cute.petty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Ta matující báze pod make-up vypadá dobře a řasenka taky. :)
    kohoutova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Pěkně nadupaný balíček : )
    l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Super súťaž :)
    martinaukusova@post.sk

    OdpovědětVymazat
  80. Tuhle paletku očních stínů jsem chtěla zkusit, ale než jsem se k ní u nás dostala, tak nebyla! Snad budu mít štěstí :)
    speldovalucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Dlouho jsem si nekoupila nic od této značky, dala jsem si zákaz na laky, protože jsou opravdu (zvlášť tyhle dva) krásný, ale hned se mi odlupujou... :( Jo, naposledy voděodolnou řasenku na dovolenou. :)

    OdpovědětVymazat
  82. CC a báze by mě zajímali nejvíc, ty budu muset zkusit, i když nevyhraju :)

    OdpovědětVymazat
  83. super zkusím štěstí mám rozbitý email takže píšu syna milda.dedova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Super, miluju essence! <3

    bararhv@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. Všechno je úžasný, ale ta báze mě asi zaujala nejvíc :))
    ivana.sobeslavova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Stíny a fix jsou obzvlášt super :)

    OdpovědětVymazat
  87. Lak by bol fajn :)) mishinka.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. to vypadá skvěle! ráda bych vyzkoušela ten lesk
    mindina@email.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Vypadá to velmi lákavě :)
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Docela by mě zajímalo, jaká bude ta podkladová báze a CC cream :)
    TerezaVyhnankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. První giveaway do které se zapojuju:)
    Máš úžasné články;)
    kachna.duckie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Essence mám ráda :-)
    lenickakozakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. Perfektní balíček i celý blog...ráda se na nej každý den mrknu ;) lihanovakristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Essence novinky mě zaujaly, chtěla bych je vyzkoušet :)
    Evca.Eva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Jsem zvědavá, jestli se s novým updatem zvedla i kvalita :)
    risky.gull@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Super těším se až omrknu tu bázi v drogérii :-)

    OdpovědětVymazat
  97. Pekný balíček :)
    kopcova.dominika1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. Miluju essence :)
    m-abs1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Laky mam nejradsi!:-) v.sochtigova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Laky mam nejradsi!:-) v.sochtigova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Asi se mi ten koment postne stokrat .. Ale laky jsou nej. V.sochtigova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Ta báze by mě zajímala. :-)
    alltinygems@email.cz

    OdpovědětVymazat
  103. glitterové laky vyzerajú veľmi pekne, už mám od essence 5 takýchto a sú úplne super:-)

    OdpovědětVymazat
  104. Miluju essence, přispívám pravidelně a sleduji i facebook ;) miluju tvoje recenze''!!

    OdpovědětVymazat
  105. Na matující bázi jsem zvědavá a lak vpravo vypadá super, jen ta kvalita bude určitě nic moc, ostatně jako skoro všechny laky od Essence :)
    hana.spatenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Pěkná giveaway. :)

    ema.antosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. dneska jsem na novinky Essence v drogerce koukala a přemýšlím, co si pořídím..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  108. xoxo.L@seznam.cz
    třeba se jednou štěstí usměje :)

    OdpovědětVymazat
  109. Jéééj Tak týmto by som veľmi potešila sestru. Lucia.senkyrova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. Také se mi nejvíc zamlouvají laky na nehty.

    OdpovědětVymazat
  111. Novinky se Ess teda za mě povedly! :))
    ykina007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Krásný balíček :-)
    lenickakozakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  113. Hezký balíček, ráda bych vyzkoušela.
    adela.cardova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Super novinky, ráda bych vyzkoušela :)
    jukamila41@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  115. To je bezva balíček!
    petarezna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Fixa na linky ma zaujala, jednu od essence som raz mala a bola to asi najhoršia fixa na svete, ale v recenziach som videla, že niektore ich fixy su dobre, tak snaď je tato podarena :) CC cream a baza určite tiež stoja za vyskušanie :)
    micinellka111@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  117. Super balíček!! :) Tu bázu by som rada vyskúšala, takže ak ju nevyhrám, tak si ju určite kupim :)

    OdpovědětVymazat
  118. b.grekcova@gmail.com
    ßarča Grekčová
    velmi pekne ceny :))

    OdpovědětVymazat
  119. Moc pěkný balíček:)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. juj, hádam sa pošťastí, kozmetiky nikdy nie je dosť :)

    bacovak@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  121. máš moc hezký blog, ráda se sem vracím:) hodanova.katerina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  122. Hmm....essence novinky to bude to pravé na co se půjdu zítra podívat :D
    klimovakat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  123. To jsem zvědavá, jak= budou ve skutečnosti, určitě si přečtu i nějaké recenze na to :)

    OdpovědětVymazat
  124. Tak taky zkusím štěstí :)
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  125. Ja nekomentujem často, ale čítam každý jeden článok :) A essence neni pre mňa nič spešl, ale na druhú stranu mám od nich zopár vecí, s ktorými som maximálne spokojná! :)
    plejadiangirl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  126. Od essence mám podobné kouřovky a jsou super, akorát se mi za ty roky rozpadlo to balení :-) Ale to se není čemu divit, mám je asi 5 let a tahám je furt s sebou..

    OdpovědětVymazat
  127. Hodně čtu, málo komentuji, nesnaším soutěže a rozdávání, téměř nikdy se neúčastním, ale dnešní podminky nadzvedly mě ze židli - mám sto chuti odhlasit blog ze čtečky, je to s dovolením buzerace čtenářů ;)

    OdpovědětVymazat
  128. Tak zkusím štěstí, tvůj blog čtu ráda :-)
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  129. Je pravda, že články moc nekomentuji, ale blog sleduji pravidelně :) Essence je fajn značka za opravdu skvělou cenu. Co se týče dekorativní kosmetiky, mám ji nejraději :)

    OdpovědětVymazat
  130. Tvoje články čtu přes RSS, ale moc nekomentuju, čtu si to rovnou v mailu. Essence mám moc ráda a líbí se mi jejich design. evicka-mail(@)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  131. Essence mám docela ráda, a tohle je rozhodně zajímavý balíček :)))) eodstrcilikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  132. tak třeba se štěstí usměje :-) http://beechicblog.blogspot.cz/
    beechicblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  133. Veľmi zaujímavé produkty.. rada by som ich vyskúšala :)
    Laurittaa16@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  134. Essence produkty jsem používala když jsem se začínala malovat, a od té doby jejich regály přehlížím. Ale i tak bych ráda od nich něco vyzkoušela :-) sukova.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  135. Ahoj :)
    Třeba to tentokrát vyjde :)

    valna.daniela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  136. Sice tady nekomentuji, ale blog sleduji už delší dobu.. A tohle vypadá na zajímavý balíček, Essence mám ráda a ráda od nich zkouším nové věci;)
    LKissova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  137. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  138. Vypadá všechno moc dobře, třeba mě už konečně potká štěstí :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  139. Essence mám ráda a tyto novinky vypadají opravdu zajímavě.
    E-mail: nikisagi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  140. Jsou tady krásné novinky :-) tosimca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  141. Určitě něco z nich vyzkouším :))
    rokytova.e@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  142. Ráda bych vyzkoušela ten CC cream. :)

    OdpovědětVymazat
  143. Lákavej balíček. Snad budu mít štěstí. :-))
    Lucie.novakova9@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  144. Některé věci bych celkem ráda vyzkoušela :)
    b.moryskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  145. :3 vypadá to fakt lákavě :)* nejvíc bych asi chtěla vyskoušet ten CC cream a fixu na oční linky ♥
    e-mail : The.ScarlettB@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  146. Moc krásná giveaway, dlouho jsem si nic od Essence nekoupila, protože se k nám limitky skoro nedostnou :( :)
    wallova.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Vypadá to docela povedeně, nejvíc mě zaujala ta červená věc na pusu..
    f1994h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  148. Páni krása : ) strašně se mi to líbí.
    veronika.mala@email.cz

    OdpovědětVymazat
  149. Super giveaway :))
    michkasparova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  150. na CC som čitala celkom kladne recenzie, tak by som ho rada skusila :)
    micinellka111@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  151. Komentář šíslo dvě.

    f1994h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  152. Komentář číslo dvě.

    f1994@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  153. Aaa tak doufám, že se na mě usměje štěstí :-)
    kubenkova.katerina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  154. Zkusím štěstí :)
    MichaelaNec@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  155. Ráda se zúčastním :)
    wallova.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  156. Tento balíček vyzerá úplne úžasne.
    Strašne by som ho chcela vyhrať a otestovať :)
    Držím mne a aj ostatným palce :)
    jana.hraskova19@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  157. Najviac ma zaujal ten make up a tiene :))) :33

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)