pátek 14. února 2014

Veselý Valentýn s Clarins

Ráda bych se s vámi podělila o zážitky z akce s Clarins, která probíhá v současných dnech. Kdo nestihnul akci v Palladiu, má šanci ještě dneska v Sephoře na Pankráci. A protože je svátek sv.Valentýna, můžete kromě pěkné kosmetiky získat i originální valentýnku. 

I když já sama tento svátek neuznávám a nijak ho s přítelem neslavíme, tak jsem se vyfotit nechala :) Velkému srdci se těžko odolává a když jsem mu fotku dala jiný den, než je Valentýn, tak se to vlastně nepočítá :)





Dárky k nákupu





Kromě nákupů můžete využít i fotostěny s fotografem a nechat i udělat polaroid (od 17h). Srdíčka s nápisy můžou sloužit jako vzkaz pro vaší drahou polovičku. Fotku získáte hned a na místě si můžete vytvořit vlastní a originální přání. Chtěla jsem si to jedno srdíčko tajně vzít domů, ale nepovedlo se mi to :)








Ať už tento svátek slavíte nebo úplně ignorujete, můžete jít tak či tak omrknout pěknou kosmetiku. A navíc jí nakoupit s 20% slevou a k nákupu dostat dárek :)

Jak se vám akce líbí? Nechaly byste si udělat svou vlastní valentýnku nebo tento svátek neslavíte? Máte v plánu se zajít na akci podívat? :)

36 komentářů:

  1. My "NePražáci" máme na podobné akce smůlu :)) Jednou se tam budu muset na nějakou akcičku podívat. Jinak myslím, že je to od Clarins perfektní nápad a zvlášť pro ty, co Valentýna slaví :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na akci se podivat nepujdu,celkove me tohle tolik nelaka. Valentyn slavim, fotku bych rada, ale pritele bych k tomuhle nedonutila, stacej Vanocni fotky v Arkadach:D

    OdpovědětVymazat
  3. Valentýna neslavím, nějaké drobnosti a překvapení si dáváme s přítelem celý rok. A nevím proč, ale Clarins prostě patří ke značkám, které mě neberou, ani pečující kosmetika a dekorativka už vůbec ne.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Akce pěkná, ale valentýnku bych si asi udělat nenechala :) Moc tohle šílenství nemusím, ale čokoládové srdíčko z fotky bych si teda dala :D
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé kdyby to bylo poblíž tak se jdu podívat :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. A fotku nám neukážeš? :)) škoda, že u nás nic takovýho nebývá...

    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to hezky :-). Podivat se nepujdu, jelikoz to mam daleko :-/. Valentýna letos s přítelem neslavíme, dohodli jsme se na tom. Stejně mi to nedalo a mám pro něj překvapení :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Do Prahy to mám hodně daleko, ale tahle akce mě ani tak moc neláká :) Všeobecný povyk kolem Valentýna je mi cizí a vlastně se mi spíš protiví.
    snesek[zavináč]seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezka akce. Valentyna tak trosku slavime :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to, že to byla moc hezká akce.

    OdpovědětVymazat
  11. Sice neslavíme, ale příležitost pro sladkost se najde! :) Clarins mám moc ráda

    OdpovědětVymazat
  12. Jeeej to je také milé :) Ja moc Valentína nemusím ale môj priateľ ho chce oslavovať :) nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  13. Škoda že se teď do sephory nedostanu :-(

    OdpovědětVymazat
  14. To vypadá zajímavě, ale už nějak mám dost kosmetiky bych řekla, tak třeba příště:))

    OdpovědětVymazat
  15. jéé, to je sweet :) skvělý nápad!

    OdpovědětVymazat
  16. staale čakam nejaky valentinsky kozmeticky darček, ale asi sa budem musieť uskromniť s čokoladovym srdiečkom :)

    OdpovědětVymazat
  17. Musím přiznat, že jsem Valentýna celkově nikdy moc v lásce neměla, ale s přibývajícím věkem mě to nějak víc a víc dostává :) Klidně bych se takhle nechala vyfotit, ale bohužel se nedostanu :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to je vážně roztomilé! :) I přesto, že my slavíme spíš 1. máj ...:)

    OdpovědětVymazat
  19. Já svátek neslavím, bereme ho s přítelem jako každý jiný den:)

    OdpovědětVymazat
  20. Slavili jsme přes skype a byl to opravdu zážitek! vynahradíme si to travel víkendem ! takže už se moc těším!!!!

    OdpovědětVymazat
  21. Taky jsem se tam nedostala, ale ten krém bych si přála a ty dárky k tomu vůbec nejsou špatný :) Ach jo, zlatá Praha :)

    OdpovědětVymazat
  22. Valentýna s přítelem neslavím, ale tato akce mě zaujala a je krásně nápaditá :)

    OdpovědětVymazat
  23. Bohužel nejsem z Prahy takže mám smůlu ale akce se mi moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Škoda, že něco takového nebylo i u nás, vyfotit bych se nechala ráda :))

    OdpovědětVymazat
  25. No slavila jsem s přáteli myslím, že tam nejde jen o lásku mezi mužem a ženou ,ale dokázat svým nejbližším, že je člověk má ráda ;) Nápad je originální a vypadá to krásně :-) Kdyby to bylo blíže určitě se příjdu podívat :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Ja mam Clarins moc rada, takze jsem akci vyuzila. Moc se mi libi rtenka, ktera byla v te darkove krabicce!

    OdpovědětVymazat
  27. Clarins mám docela ráda a tohle byla super akce :)

    OdpovědětVymazat
  28. Vypadá to na super akci. Někdy opravdu lituji, že nejsem z Prahy :( Vyfotit bych se určitě nechala, připadá mi to jako pěkný nápad a následný dárek, i když Valentýn také neslavím :)

    OdpovědětVymazat
  29. clarins absolutne nepoznam...aky vyrobok sa od nich oplati najviac?

    OdpovědětVymazat
  30. Akce moc nenavštěvuji, s přítelem Valentýna slavíme, ale spíš jen tak sporadicky..dám mu čokoládu, dostanu kytičku a zajdeme na večeři, nehrotíme to :)

    OdpovědětVymazat
  31. Valentýna neslavíme, ale byli jsme na večeři :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)