pátek 28. února 2014

Soutěž o novinky Gabriella Salvete

O jarních novinkách Gabriella Salvete jsem vám psala nedávno ZDE. Do drogerií se dostanou během března a jedna z vás si bude moci nový CC krém a řasenku vyzkoušet už za pár dní. Já už všechny novinky poctivě testuji a samozřejmě vás později neochudím o moje dojmy a více fotek :) 


 Pravidla soutěže:

1) přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 28.2-9.3.2014 

2) do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články. V neděli 9.3.2014 ve 20h. vylosuje random číslo dne (28.2 je 1, 1.3 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů není omezený (co den, to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)



Všem držím palce a děkuji značce Gabriella Salvete za milý dárek, který můžu věnovat jedné z vás :)

188 komentářů:

  1. Pokud se mi nepoštěstí v soutěži, budu pro to muset skočit do drogérky.. Novinky se mi totiž velmi zamlouvají. :)
    petullka.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. CC krém jsem ještě nezkoušela tak třeba se zadaří :)

    OdpovědětVymazat
  3. super soutěž :) to CC a řasenka od GS mě velmi nadchly :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mmm, tak to bych chtěla vyzkoušet :).
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem zvědavá na bližší recenze těchto produktů :)

    OdpovědětVymazat
  6. Rasenky od GS mam rada, opet fajn soutez:)

    OdpovědětVymazat
  7. Rada vyskúšam ;)!
    claireclairmont666@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Je fajn, že blogerky myslí i na svoje čtenářky :)

    whatever.kenzi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. zajímavé novinky :) pajushka3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ten CC cream vypadá vážně skvěle. Jestli nebudu mít štěstí, tak si pro něj stejně nejspíš poletím. Od GS miluji hydratační make-up. Je sice o chlup tmavší, než bych snesla, ale po rozetření je mé pleti opravdu příjemný a používám jej tak 2 roky. :) Skvělá soutěž.

    OdpovědětVymazat
  11. CC cream bych rada vyzkousela :-)
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Když jsem se poslední dobou začala zajímat o kosmetiku, vždycky jsem ve vyhledávači narazila na tvůj blog s recenzí na produkt, který jsem zvažovala koupit. Narážela jsem na něj tak často, že jsem si ho musel uložit do oblíbených, aby mi už žádný příspěvek neutekl. Takže vlastně tímto Ti chci poděkovat za všechny ty recenze, opravdu jsou užitečné;)
    veri.wi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Vyzerá to fakt super. Nemám veľa skúseností so značkou, preto by som rada vyskúšala niečo nové ;)
    nikolastrakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. GC mám moc ráda ;) líbí se mi řasenka a CC cream. beautypusinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Na tyto výrobky jsem moc zvědavá. GS používám několik let.
    monika.ska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Novinky od GS mě lákají a ráda bych je vyzkoušela.Takže jestli nebudu mít štěstí, stejně je vyzkouším :)
    linda,pesulova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Mě by zajímalo, jestli ten CC krém něco dobrého dělá, ještě jsem žádný nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tak já antikomentátor se budu snažit komentovat :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Jsi absolutně nejlepší :) v 9:01 každý den jsem tady už přilepená ;)
    Klaryfukw@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné dárečky :)
    Pravidelnou čtenářkou jsem už dlouho :)
    RimanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. cc krem sa chystam urcite vyskusat :)
    j.smatanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. jsem zvědavá jakej bude ten CC krém
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Řasenka vypadá skvěle. A hodně se mi líbí pravidla tvých giveaways, takhle opravdu odměníš jen ty co blog pravidelně čtou.

    OdpovědětVymazat
  24. Já se teda moc debat nezůčastňuji, spíš ráda pročítám tvůj blog, mám ho ze všech nejradši ! :)
    hrosik381@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Wow, skvělé ceny :) od GS mám zatím jen pískový lak a pudr, tak by bylo fajn vyzkoušet něco dalšího :)

    OdpovědětVymazat
  26. Woow. Úžasná soutěž :-)
    Xoxo.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. původně jsem byla hodně zvědavá na CC, ale odstín je klasicky nevhodný, tak teď se těším víc na tu řasenku, má fakt zajímavý kartáček :)

    OdpovědětVymazat
  28. Netuším samozřejmě, jak kvalitní ceny budou, ale musím říct, že ty elegantní obaly se mi hrozně líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  29. Kdyby byl jako CC Cream od MF, bylo by to super :)
    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. To CCcko mě strašně láka ♥

    ammalka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Gabriellu mám ráda, tak proč nezkusit soutěž, i když jsem nikdy nic nevyhrála:)

    OdpovědětVymazat
  32. Ráda bych vyzkoušela! :)
    janescolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Ten CC crem se mi zamlouvá.....určitě zkusím! janina1111@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ten CC krém môže byť super :) budem musieť vyskúšať :)
    babarikovaveronika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Ráda vyzkouším:-)
    romamik.rm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. No na to, že se ty novinky mají prodávat až od března, tak u nás už se prodávají dobrý týden :D Jinak jsem se chtěla zeptat nemáš zkušenosti s bází pod oční stíny od NARS? :)

    OdpovědětVymazat
  37. moc se mi líbí ty obaly a celkově mě produkty zaujaly, řasenka vypadá zvláštně nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. skvelé novinky, rada vyskúšam :) dominika.pinterova26@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Teda design výrobků vypadá fakt skvěle. CC krém jsem ještě nikdy nezkoušela, řasenky od GS jsem měla dvě - z jedné jsem byla nadšená, druhá zklamala, tak by se hodila třetí do sbírky, abych to mohla rozseknout :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Řasenka mě docela zaujala :-) Ta nová balení mi přijdou docela vymazlená, krok vpřed! :-)
    petulka.setinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Jsem na ty novinky zvědavá.
    Evca.Eva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Tá výhra by potešila už len kvôli tej krabičke :)) Krásna je :))
    .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
  43. CC krémy mám docela ráda, rozhodně lepší než BB, tak bych ráda vyzkoušela i tento, navíc má super obal, moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  44. Super giveaway :-)
    eliskazlamalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Mě GS málokdy zklame, takže novinky ráda vyzkouším.
    l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Gabriella Salvete je má oblíbená značka :)
    market.vitkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. se články o novinkách GS se roztrhl pytel :D a já bych díky tomu moc ráda vyzkoušela produkty :)
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Zatím mám pouze několik stínů a laků a jsem velmi spokojená. Určitě kouknu po novinkách.
    j.schauerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Tu řasenku bych otestovala moc ráda :) marsima@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Jé to by bylo super tuto dvojku zkusit :) čekám, co se z novinek vyklube, ale zatím si musím počkat:)

    secretofpink@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  51. GS mám ráda. Ráda novinky vyzkouším .
    jukamila41@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Čtu tento blog celkem krátce, ale už si mě získal. Jsi vážně šikovná a poctivka ;-) všem systematikům (ať už dělají cokoli) tleskám! ať se Ti daří!
    (eva-polaskova@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  53. to je úžasný :)
    adidaskaadidas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Tyhle novinky bych ráda vyzkoušela, vypadají zajímavě:)
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  55. od GS mám jedine tak špirálu, s ktorou so spokojná a kedysi som mala make up a ten bol tiež super. Doteraz som nemala možnosť vyskúšať BB ani CC ani žiaden DD, tak by som bola rada ak by som to vyhrala :)

    mona.recenzie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. O těchto novinkách jsem už slyšela a včera na jejich fb stránkách o tyto produkty probíhala soutěž a já ji zase nestihla :(,tak třeba se mi poštěstí tedy :)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. tyto novinky od GS mě celkem zaujaly, jsem zvědavá na recenze:)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Moc ráda bych vyzkoušela novinky od GS,ale když nevyhraji nevadí, koupím si je....ale stejně musím zkusit štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  59. Příjde to jenom mně, nebo je teď pořád a všude soutěžní období (myslím soutěž jako giwe...).

    OdpovědětVymazat
  60. Tak dobře, už nebudu jen nakukovat a číst články, od teď i pravidelně komentovat :)
    jana.merickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. GS má poslední dobou věci které opravdu stojí za to :))
    tere.kr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. GS je bezva značka, kvalitní a levná.

    petarezna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Gabča kosmetiku vážně umí :) Má to i za krásné a přijatelné ceny! :)
    (jdetoilevne@gmail.com)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
  64. Teda ako tak pozerám ta táto značka sa zlepšila, hlavne tie obaly sú fakt super, páči sa mi tá kombinácia.
    Bianka
    jana.basistova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Super soutěž ;) horseforevertogether@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. GS mám čím dál raději:)
    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Moc pěkná GA, ten cc krém mě zajímá:)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. GS je super!
    klara.dvorakova.2002@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Moje oblíbená značka, zkusím štěstí :)
    1bajak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Tyhle novinky se mi moc líbí!:)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Tak to jsem zvědavá :)
    kaklementova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Ten CC cream fakt vypadá dobře...ráda bych ho zkusila
    tessiinka@gmail.com

    http://lovelinessbytess.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  73. Líbí se mi jak máš takové menší Giveaway :*

    tosimca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Zajímá mě ten CC krém.
    mojekosmetika(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Tuto novinku bych rada vyzkousela :-) danusch@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Mám ráda jejich kosmetiku :)) Ten CC krém vypadá lákavě :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  77. Ta řesenka se mi moc líbí, takže pokud se mi nepoštěstí, tak si ji asi stejně koupím. Na CC krém to zatím nevidím, i když počkám na tvé dojmy, zatím aspoň ten obal vypadá skvěle! :D :)
    mlateckm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. hodilo by se :-)

    Anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. to bych moc ráda vyzkoušela
    alltinygems@email.cz

    OdpovědětVymazat
  80. No zrovna jsem je dneska okukovala
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Už jsem na test zvědavá. Kosmetiku od G.S. mám opravdu velmi ráda, u téhle se mi neuvěřitelně líbí její její design.
    gabriela.svecova@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Ten CC krém mě láká opravdu hodně :)
    lucie.martinakova@email.cz

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/new-in-part-2-dorazilo-v-unoru-aneb-na.html

    OdpovědětVymazat
  83. jsem zvědavá, jestli mi ten CC sedne, doufám, že ano a už se na něj moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  84. Já jsem ještě žádný CC krém nezkoušela, ale tenhle mě tak trochu láká :) takže se moc těším na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  85. ten cc vyzera zaujimavo :)
    vvandaw@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. Velmi mě zaujal CC krém
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Docela přemýšlím, že CC vyzkouším, ale bojím se, že mi to nebude sedět jako BB...uvidíme ;-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
  88. Těším se na recenze:)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Ahoj :)

    valna.daniela@gmail.com

    Třeba už konečně jednou něco vyhraju :D

    OdpovědětVymazat
  90. Že bych někdy něco vyhrála? :) miksovska.sona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. láká mě řasenka, mám ráda menší kartáčky :)
    andyb92@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Na ten CC krém jsem zvědavá :)
    kiss.iii@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Těším se na CC! sl.jahodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Moc ráda bych vyzkoušela, ten CC krém

    OdpovědětVymazat
  95. Příjemným překvapením jsou docela elegantní obaly...

    lucije2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  96. Jen škoda, že na soutěže nemám štěstí. Stejně sem tu ale pořád, tak třeba se to teď zlomí :D

    OdpovědětVymazat
  97. GS se mi poslední dobou líbí čím dál tím víc... Doufám, že se tu objeví recenze :)

    OdpovědětVymazat
  98. Som zvedava na hodnotenie riasenky
    july.velkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. Musím se přiznat, že mě poslední dobou GS moc nebere... ani pískový laky, který mi připadají jako šmirgl, který nesnáším... :D Ale stejně, když vidím nějaké novinky, tak si říkám, že bych je zkusila, ale pak naštěstí zvítězí moje rozumný já... :D Nákupy kosmetiky mám poslední dobou pod kontrolou. Poslední absťák jsem vyřešila nákupem pro přítele...

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. mám od GS stíny a jsou vážně dobré.
    snejl@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Zrovna dnes jsem si koupila řasenku a lak na nehty od GS!! :) Jsem na ně zvědavá
    speldovalucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  102. Tyto novinky bych moc ráda vyzkoušela. :)
    ema.antosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Obaly vypadají božsky , snad i obsah je tak dobrý , protože to CCčko si mě dostalo ,, na první pohled '' .
    claire145@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Tak že by příležitost? Já jsem totiž ještě nikdy nic od GS neměla, asi jsem divná, ale mně to nechávalo úplně ledově klidnou, když jsem šla okolo stojanu v drogerce :D
    kavia81@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  105. Tvé články čtu pravidelně, ale většinou zapomenu přidat komentář. S tvými Giveaway snad na to zapomínat nebudu.
    ZeldaMartina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. super giveaway :)
    barka.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Ahoj, já tuto značku objevila nedávno a zalíbila se mi. Zrovna jsem si koupila lak na nehty, který je úžasný a ještě byl ve slevě :))

    OdpovědětVymazat
  108. Super soutěž. ;)

    elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  109. GS mám v oblibě kvůli jejím dokonalým lakům, ale na ten CC krém jsem moc zvědavá
    lenickakozakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. tak a tuhle uz musim vyhrat! :D
    monikastankova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Jsem zvědavá na odstín a řasenka prý trochu slepuje říkala Péťa, jsem zvdavá na její kartáček láká mě vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  112. vypadá to lákavě :)
    zuzajda001@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Ta řasenka vypadá zajímevě:) sari.bukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Novinky vypadají zajímavě, určitě vyzkouším :)
    (karolinababkova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  115. Vypadá to zajímavě.
    cathia@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Gabriela? BEST!
    juliekrizkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Už se těším, až to bude v drogeriích!:)
    k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Tvoje články čtu pravidelně, pravidelně soutěžím, ale nikdy se mi ještě nepoštěstilo, tak snad se zadaří. Udělala jsi velice pěknou GA s krásnýma cenama, které mají překrásné obaly.
    sediten@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Nemám od GS nic jiného než laky na nehty :) je na čase to změnit :) kytt.y@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. Super súťaž :)
    Veľmi sa teším :)
    O tom make upe som trochu počula od youtuberiek že ho maju a niektorým vyhovuje niektorým nie :)
    Som zvedavá no... Vyzerá dobre. Chcela by som ho :))

    OdpovědětVymazat
  121. tak to musim mit :) michaelahaskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Pěkná soutěž :)

    MecovaDominika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  123. Super, ráda bych vyzkoušela novinky GS :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Ten CC krém bych ráda vyzkoušela :)
    monca0003@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  125. Super GA! Fajnová :)
    jana.hraskova19@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  126. ten cc mě hodně láká a líbí se mi desing obalů

    OdpovědětVymazat
  127. týjo ten cc krém mě zajímá jsem zvědavá na odstíny
    petunak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  128. velký zájem:-)) dendvo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  129. Tak na to jsem zvědavá. GS je sympatická značka, uvidíme.
    petpetpetra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  130. Moc ráda bych vyzkoušela ten cc =)

    OdpovědětVymazat
  131. jinak e-mail zuzukun4@seznam.cz
    a facebook Zuzana Kubáková

    OdpovědětVymazat
  132. Opět krásná giveaway :)
    zuzizuzana.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  133. Tak tohle by stálo za to vyhrát :)
    wallova.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  134. tak snad se konečně poštěstí :)) :D
    v.stehlikova.1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  135. Tak na ten CC cream jsem docela zvědavá :)
    TerezaVyhnankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  136. Krásná GA, CC jsem ještě nezkoušela, nemohla jsem se rozhodnout jaký, ale určitě bych ho ráda zkusila někdy.

    OdpovědětVymazat
  137. Krásná giveaway!
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  138. Super giveaway :)
    Hlavne ten CC krém som vždy chcela vyskúšať
    jana.hraskova19@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  139. Chtěla bych konečně něco vyhrát!
    kotufa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  140. Novinky vypadají skvěle... ráda bych vyzkoušela
    jukamila41@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  141. snad budem mat stastie :-) katarina.kapustnikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  142. Mě zajímá teda hlavně ta řasenka :) v poslední době hledám řasenku, která mi opravdu natočí řasy a nemůžu si pomoct, ale opravdu dobrou sem ještě nenašla.. :-/

    OdpovědětVymazat
  143. Gabriela je má oblíbená značka! :) rokytova.e@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  144. Určitě se toho ráda zbavíš, já ti od toho ráda pomůžu :D :))
    Protože je tohle můj úplně první komentář, ráda bych dodala, že se mi tu moc líbí :))
    somvelkycavo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  145. 95.Katinka.95@seznam.cz :) GS mám ráda

    OdpovědětVymazat
  146. Pokud se nepoštěstí, tak si ho koupím :D
    Misiiinecka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Také se ráda zúčastním :-)
    Niki
    Nikol-C@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  148. CC vypadá zajímavě..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  149. Rada se zapojim a vyzkousim:)
    Amelias@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  150. Nikdy jsem žádný CC krém nezkoušela a tenhle mně moc zaujal.. tak snad se mi poštěstí :-)
    sukova.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  151. Těším se na novinky GS, tohle by byl fajn způsob se k nim dostat :)

    OdpovědětVymazat
  152. Bezva soutěž! :)
    evusinka@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  153. V drgerii mě CC nenadchl, ale příležitost mu ještě rozhodně dám :)
    risky.gull@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  154. V soutěžích nemám šanci, ale nějaká nová kosmetika by se hodila, :))
    kateřinička98@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  155. Tak dneska zase zkouším :) evusinka@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  156. Jéé, to je moc hezky zabalená krabička:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  157. novinky vypadaji fakt paradne :-)
    Míša Kordiková, kordikovamisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  158. CC mě moc láká vyzkoušet;)Veronika.Sikorova31@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  159. Ten CC mě fakt láká :)
    MichaelaNec@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)