pondělí 10. února 2014

Sleek paletka Garden of Eden

Sleek paletky se v blogosféře rojí jako divoké včelstvo a chvála na ně padá ze všech stran. Protože je paletka Garden of Eden součástí limitované kolekce, tak jsem nechtěla zase dlouho čekat s článkem, aby vám třeba neutekla, kdyby vás zaujala. Jelikož je tohle už moje druhá paletka (já vím, trochu nuzné číslo), tak mi netrvalo dlouho, abych věděla, že je tahle paletka stejně skvělá, jako moje Oh so Special. Jediný rozdíl je ve vzhledu stínů, protože Oh so Special měla ještě mřížkovaný vzor (což se mi vzhledově líbilo víc, ale tak je to jen detail). 



Sleek Garden of Eden (12x 1,1g) - kupovala jsem zde za 290 Kč

Sleek paletky jsou proslulé svou skvělou pigmentací a téměř máslovou konzistencí stínů. Oboje platí, ale samozřejmě u každého odstínu je např. pigmentace jinak intenzivní. Nejlépe jsou na tom lesklé a třpytivé stíny, ty matné nejsou tak máslové, ale to je celkem normální, bych řekla. Matné také o něco více práší (pro představu máte foto níže). Pod stíny používám bázi a s tou vydrží v pohodě celý den. Pro zvýraznění není úplně marné použít např. bílou tužku před nanesením stínů. Paletka mi přijde úplně ideální pro hnědoočky, ale nechci říct, že ani jiným barvám očí by barevně neseděla. Pro někoho může být problém spodní zelené patro, ale ty odstíny jsou tak krásné, že není důvod se jich bát :) Paletka má pro mě jen jedno mínus. Chybí v ní světlý a neutrální stín, kterým by se zjemňovaly barevné přechody nebo se dala použít do koutku oka či pod obočí. Ne, že by mi to extra vadilo, světlých stínů mám tunu, takže si hravě poradím, ale pro někoho by to mohlo být mínus.


Balení je z poměrně bytelného plastu a mám pocit, že se trochu vylepšilo jeho otevírání. Už si na něm nelámu tolik nehty a lépe se otevírá. Uvnitř mi paletka tak pěkná nepřijde, skoro je až taková odfláknutá, ale kvalita stínů to kompenzuje. Jelikož je obal matný a lesklý je pouze nápis, tak je na něm vidět každý obtisk :) Paletka obsahuje velké zrcátko a úplně debilní aplikátor, který hned letěl do koše a nestojí za řeč. Jinak je takové trochu zvláštní, že třeba u zahraničních blogerek jsem viděla trochu jinou krabičku, ve které paletka byla. Ne že by to bylo nějak důležité, ale vždycky mě to fascinuje,že někdo tiskne různé obaly pro jednu a tu samou věc :)









Gates of Eden - abych byla upřímná, stín se mi barevně jako jediný nelíbí a do paletky se mi nehodí. Nahradila bych ho raději nějakým světlým neutrálním stínem. Nemám ráda podobné nazrzlé zlatavo-měděné odstíny.

Eve´s kiss - studená růžovo-fialová se stříbrným odleskem

Paradise on earth - tmavší taupe barva se shimmerem (jeden z mých favoritů z horní řady)

Python - tmavě čokoládová hnědá s metalickým odleskem


Forbidden - šedá s malinko fialovým nádechem, v základu je matná a obsahuje pidi zlaté třpytečky. Trochu hůře se nanáší, chce to trochu trpělivosti a více vrstev, aby stín nepůsobil jako křída. Jinak se mi ale odstín strašně líbí a také patří mezi mé oblíbené

Flora - matná tmavě hnědá (možná až trochu s vínovým nádechem). Z matných odstínů má asi nejlepší pigmentaci.

Entwined - středně hnědá, která je v základu matná, ale obsahuje pidi zlaté třpytečky


Adam´s apple - při pohledu na tento odstín mě opravdu napadají jako první zelená jablka. Odstín je matný, pigmentace není tak parádní jako u ostatních, ale když pod něj použiju jako podklad bílou tužku NYX, tak je to o mnoho lepší.

Fig - světle zelená s metalickým odleskem. Nevím proč, ale barevně mi připomíná olivy :) Spolu se dvěma stíny níže mají úžasnou pigmentaci a jsou neuvěřitelně máslové a krásně se s nimi pracuje.

Evergreen - zářivá středně zelená s metalickým odleskem

Fauna - mechově zelená s metalickým odleskem

Tree of life - matná tmavě zelená, velice intenzivní


Názorná ukázka prášivosti stínů


Paletku jsem si zamilovala na první pohled. Dlouho se mi nestalo, že bych něco viděla a do pěti minut si to objednala a koupila :) Navíc jsem se dlouho držela spíš neutrálních stínů a na jaro je třeba vytáhnout něco svěžejšího. Paletka mě rozhodně nezklamala a jen potvrdila svou skvělou pověst. Je stejně dobrá jako moje první paletka, u které už u některých stínů dřu dno. Podle mě se Sleek paletkami nešlápnete vedle, výběr je opravdu pestrý, ceny přijatelné, dostupnost výborná. Navíc můžu bestmakeup.cz doporučit jako velice dobrý a osvědčený eshop. Dodání bleskurychlé a k paletce jsem navíc dostala ještě dárek (sypké stíny). Ani jsem netušila, že je nějaká dárková akce a moc mě to potěšilo.

Tak, to by asi stačilo, věřím, že vám neříkám nic nového, a že o Sleek paletkách jste už četly nebo slyšely :)

Jak se vám paletka odstínově líbí? Máte nějakou Sleek paletku doma nebo o nákupu nějaké třeba uvažujete? :)

51 komentářů:

  1. Je nadherna. Mam tri, ale z toho jedna pracovni. Miluju Vintage Romance, je dokonala a pak mam jeste ICandy.

    OdpovědětVymazat
  2. Paletka je opravdu nádherná, ale těch posledních 5 stínů bych prostě neužila. Moc zelené, brala bych víc neutrálních, jak říkáš. Ale ta vrchní řada je opravdu nádherná. Obal s potiskem "hadí kůže" byl pouze limitovaný, proto je někde paletka s ním a někde s tím, co máš ty. Já mám doma Sparkle 2 a je fakt úžasná, akorát jsou to spíš podzimní barvy a na jaro chci pořídit Oh So Special, která se mi hodně zamlouvá už dlouho. Za ty necelý tři sta jsou Sleek paletky vážně deal :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, přesně tuhle jsem si před pár dny objednala a moc se mi líbí. Zatím jsem ale barvy vyzkoušela jen na ruku, přijdou mi daleko tmavší, než na fotce z e-shopu, a trochu se jich bojím.. O Oh So Special jsem také uvažovala, ale tam jsou ty barvy snad ještě tmavší... Zrovna jsem si říkala, že by Sleek mohl udělat nějaký freedom system a každý by si tam dal, co mu vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tato paletka mě taky oslovila, líbí se mi a uvažuji o ní. Jen nevím, jestli se hodí na zelené oči :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite hodí, nejradši používám zelenou a mam zelene oči ;)

      Vymazat
  5. Já mám teprve od ledna svou první nuznou Oh so special a pořád sem z ní hotová :-) Je prostě dokonalá, musim jí pořád otvírat a obdivovat, ach jo :-) Tahle vypadá nádherně, ale asi bych taky nevyužila ty zelené.
    Jinak k tomu otvírání, paletka je v pohodě, ale mám tvářenku Sleek a to je peklo. Poprvé se mi ji podařilo otevřít tak, že muj nehet skoncil v rohu tvářenky a mám tam díru :-D To bych nebyla já abych si něco krásnýho novýho okamžitě nezničila :-) No už ji prostě nedovírám, ale měli by s tim něco udělat.

    OdpovědětVymazat
  6. Nějakou tu paletku Sleek vlastním, takže o nich vím své a jen potvrzuji tvá slova. :-) Tahle je opravdu nádherná, lichotila by mým zeleným očím, kterým sluší fialová a zelená, ale asi bych tyhle barvy nevynosila, moc si s barvami nehraju, škoda.. :/

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem si minulý týden pořídila Au naturel, protože jsem sháněla neutrální barvy, a jsem fakt spokojená, i když je pravda, že ty matné stíny práší, ale řekla bych že je to normální :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Barvicky jsou to krasne, ale ja bych ji asi neumela pouzit, sotva se ted seznamuji s Au Naturel :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojda,

    tak Sleek-šílenství, to mi nikdy nechytlo :-)
    Když se mi líbí paletka, tak si prostě v hlavě srovnám, kolik stínů nebudu používat a vzhledem k počtu se rozhodnu pro koupi či nekoupi. A Sleek tam má vždycky barvu, co mi nepadne... Hnědou a nebo zelenou, hnědých stínů mám opravdu mraky a zelenou barvu celkově nesnáším...
    ALE až se objeví paletka, ze který si sednu na zadek, určitě si jí koupím =o) třeba se mi někdy zadaří

    OdpovědětVymazat
  10. Většina těch odstínů vypadá krásně, ale mě od koupi odradila ta spousta zelených stínů, které bych nevyužila. Tak jsem si včera objednala Oh So Special, tak jsem zvědavá, jaká bude. Už se nemůžu dočkat :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem dlouho paletkám odolávala, ale nakonec jsem podlehla.. Na Vánoce jsem si přála ICandy, a tvářenky v odstínu Pink Sprint, které mě docela pohltily. Teď jsem měla v plánu pořídit si paletku Bad girl nebo tuto Garden of Eden, ale přítel mě předběhl a dostala jsem Bad girl k výročí, takže eden na mě čeká po výplatě a nemůžu se dočkat. Je sice pravda, že mě trošku odrazují ty zelené odstíny, když mám zelené oči, ale na druhou stranu jsou opravdu krásné. Vintage romance je taktéž hudbou budoucnosti, ale třeba se odměním za odevzdanou bakalářku víc :-D.

    OdpovědětVymazat
  12. Na tuhle paletku jsem čekala sakra dlouho:-) Osobně totiž miluju stíny v odstínech zelené (nemluvě o zelené lince na horním víčku) a do Sleeku jsem vkládala velké naděje, aby přišel s něčím takovým. Neváhala jsem ani minutu a paletku si objednala hned, jak jsem viděla video u Péti. Právě z té dolní řady jsem neskutečně nadšená a klidně bych ji brala dvojmo, i když budu stoprocentně v menšině... :-D Ostíny Fig a Fauna jsou něco neskutečného...

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá fakt moc hezky :) Sleek paletku nemám ještě žádnou.

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Jsem ráda, že na oční stíny moc nejsem, jinak už bych minimálně jednu Sleek paletku měla. Tahle je taky krásná, je tam na mě sice až moc zelených odstínů, ale tak co bych chtěla, když má v názvu Garden..
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Osobně bych vůbec nevyužila tu spodní řadu, takže jsme jí neobjednávala. Od Sleeku mám Ultra Matte V2 a Oh So Special. Některé odstíny jsou velmi hezky pigmentované, jiné o dost hůř a některé i práší a rychle ubývají. Ale za tu cenu jsme i tak moc spokojená. Jinak mě ještě láká Showstoppers a trochu i Vintage Romance (byl prý o ní tak velký zájem, že zase bude od března na eshopech). Líbí se mi i Supreme, ale ty barvy bych moc nevyužila.

    OdpovědětVymazat
  16. Tiež som nad ňou uvažovala, ale spodný rad by zostal nedotknutý, čiže ju oželiem.:)

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pekny clanek! Me vsak tentokrat Sleek touhle limitkou nezaujal. Zrovna zelene stiny moc nepouzivam a fialove uz mam ve Vintage romance... Kazdopadne Sleek super, mam doma zatim 3 a asi to nebude konecny pocet :) :) :)

    OdpovědětVymazat
  18. Paletka je hezká, ale na běžné nošení to moc není. Také jsem nad ní uvažovala, když jsem slyšela že bude nová paletka, ale jak říkám, jsem zklamaná, protože na běžné nošení se mi nelíbí a není moc použitelná a zas tolik extravagantní líčení nenosím..
    Jinak mohla by si třeba někdy ukázat i líčení s tou paletkou, přeci jen swatche si můžeme v klidu vygooglovat, ale líčení moc ne, navíc na oku stíny vypadají jinak než na ruce..

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné stíny! už se na ně taky chystám!

    OdpovědětVymazat
  20. Je opravdu krásná. Musím se přiznat, že na první pohled mě nezaujala..ale na ten druhý, to už je něco jiného. Líbí se mi čím dál více. Jen nevím, jak by k mým zeleno-šedým očím seděla. Ale ty zelené barvy, to je opravdu nádhera. Ty stojí za to!
    Od Sleeku mám doma Oh So Special a Showstoppers a jsem s oběma moc spokojená! Už se těším, až si našetřím na nějakou další krásku :)

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherná paletka. Já mám zatím jen jednu, a to i divine glory. Ted uvazuji nad paletkou au naturel :-).

    OdpovědětVymazat
  22. ta paletka je nádherná, ke mně teď míří oh so special, tak se hrozně těším:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  23. je nádherná, já mám od Sleeku tři paletky a jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  24. Jsou to pěkné barvičky, ale není to můj šálek čaje.. bára.kára

    OdpovědětVymazat
  25. Krásné odstíny :)) Už dlouho po ní pokukuji, tak snad :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. uz jenom kvuli paradise on earth si ji musim poridit:) novotmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Paletka je krásna, ale k mojím modrým očiam by som ich asi moc nevyužila.

    OdpovědětVymazat
  28. Já mám jeden zásadní problém s těmito paletkami - většinou se mi líbí jen polovina barev. U téhle bych brala jen vrchní řadu a spodní by byla zbytečná. Mám radši paletky třeba po 3-4 nebo variabilní, které si seskládám sama:) Ale o těch Sleekových už jsem četla tolik, že si stejně nějakou pořídím:)

    OdpovědětVymazat
  29. Barvy jsou to vážně úžasné, dost o ní přemýšlím. (Za chvíli mám narozeniny, tak žeby...? :)) A jinak mně se tedy líbí stíny víc bez mřížového vzoru, protože u vzorků mi obecně vadí, že se setřou. :)

    OdpovědětVymazat
  30. Dlho som váhala, či si ju objednať, no už je na ceste (aj práve s Oh so special) a vlastne som si až do tejto tvojej recenzie nebola istá, či som dobre urobila (práve som sa bála trocha tých zelených farbičiek), ale vidím, že som spravila veľmi dobre a už aby tu bola! :)

    OdpovědětVymazat
  31. no já už jí mám objednanou :D neodolala jsem.....už to bude moje třetí Sleek paletka :)

    OdpovědětVymazat
  32. paletka je krasna. Krasne sladena! Bohuzel presne tyhle odstiny mym ocim neslusi.
    Jsem si ale jista, ze Tvym ocim bude sluset moc a moc!

    OdpovědětVymazat
  33. O paletkách od Sleeku jsem dumala už delší dobu, ale nakonec dycky zvítězil rozum, že stíny tolik nepoužívám a nakonec bych z paletky používala tak tři stíny a to ještě tak jednou za měsíc. Jenže tahle už mě prostě dostala, druhý den po tom, co jsem ji viděla na nějakém blogu, už jsem objednávala, ač jsem ji původně chtěla nechat jen jako případnou odměnu za poslední zkoušku :)

    OdpovědětVymazat
  34. Na tuto recenzi jsme se těšila mooc. Krásně jsi to sepsala Rendy:))

    OdpovědětVymazat
  35. ta je pěkná... a paradoxně zrovna ten "Gates of Eden" bych jediný využila :D

    OdpovědětVymazat
  36. Je nádherá! Sleek paletky má hrozně ráda! A náhodou, 'Gates of Eden' se mi hrozně líbí :D

    OdpovědětVymazat
  37. ta je parádní :) miluju paletky od sleek a myslím že tato bude další do sbírky :D

    OdpovědětVymazat
  38. Jéééé, to je kráska! Poslintala jsem si počítač normálně :D Moc se mi líbí kombinace barev a k hnedým očkám musí být ty zelené úplně skvělé, kdyby mi takoýhle odstíny slušely, jdu do ní! :3 Jinak se mi hrozně líbí Storm, Oh So Special a Lagoon. Určitě mám v plánu si nějakou Sleekovinu někdy koupit a tys mi dala další důvod proč ;-)

    OdpovědětVymazat
  39. Tahle paletka je nádherná! Většina těch barev je prostě dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  40. Já o paletce od Sleeku uvažuji už hodně dlouho, ale přesně tyhle odstíny nejsou pro mě, nejradši mám zemité odstíny, které jsou trochu i narůžovelé, a tady je přemíra zelených, které bych nikdy nevyužila, ale jinak určitě moc pěkná recenze :-)

    http://lostincosmeticsworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  41. No tak ta paletka vypadá krásně, ale v mém případě se bojím, že bych vůbec nevyužila ty zelené odstíny. No uvidíme, třeba si to ještě rozmyslím. :-))

    OdpovědětVymazat
  42. Ty zelené vypadají naprosto nádherně!:)

    OdpovědětVymazat
  43. Jéé jsi mě hezky předběhla v recenzi a navíc máš stejný názor jako já - chybí tam světlý stín a ten bronzový tam vůbec být nemusel... :))

    OdpovědětVymazat
  44. Paletky Sleek se mi prostě líbí vždycky a zrovna u téhle vím že si jí nekoupím protože bych jí nevyužila :/ ale ty barvy vypadají parádně

    OdpovědětVymazat
  45. po Sleek paletkách pokukuju už delší dobu, zelené odstíny mám na očích ráda, možná už si jí konečně pořídím. :)

    OdpovědětVymazat
  46. Rendy....dekuju:)) a myslim to uprimne, sice jsem se do paletky zamilovala driv nez jsem cetla tvuj clanek a dnes je na ceste ke me, i kdyz mi bude vydana az 21. unora k narozeninam:)))

    OdpovědětVymazat
  47. nevím proč, ale tohle je jedna z paletek od Sleeku, které mě vůbec neoslovily... na mě jsou to trochu moc tlumený odstíny, ale samozřejmě jsem ji neviděla v reálu. každopádně si myslím, že Sleek disponuje povedenějšími paletkami, ale toť pouze můj názor :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)