čtvrtek 13. února 2014

Porovnání US a EU verze Aussie 3 Minute miracle

Psal se ještě rok 2012, když jsem poprvé vyzkoušela údajný zázrak na vlasy od Aussie (přečíst jste si o tom mohly zde). To jsem ještě netušila, že se koncem roku 2013 objeví i v našich drogeriích. Bohužel pro mě 3 Minute Miracle nebyl zázrak, ale spíš průměrný balzám na vlasy. Sice úžasně žvýkačkově voní, ale mé vlasy nespasil. Několik z vás mi ale říkalo, že je to tím, že evropská verze (bílý obal) není tak dobrá jako ta, co se prodává pouze v Americe (fialový obal). Něco ve mě hlodalo a vážně moc mě zajímalo, jak moc by se mohl jeden totožný produkt lišit podle země, kde se prodává. Takže jsem tříminutovému zázraku dala ještě jednu šanci a koupila jsem si i tu americkou verzi. A jaké jsou mé dojmy?


Pokud mám správné informace, tak fialovou, tedy US verzi, seženete jen za oceánem. V Evropě seženete jen tu bílou. Obecně má Aussie za oceánem úplně jiný výběr a hlavně prodává např. i stylingové přípravky (jeden lak na vlasy jsem si taky koupila). Balzám mě stál něco okolo 5 dolarů, což ho pořád řadí do kategorie velice levných přípravků. Na první pohled asi vidíte barevný rozdíl v balení. Liší se mírně i jejich velikost - bílá verze má 250ml, fialová 236ml. Na první pohled nevidím žádný rozdíl, možná je to jen rozdíl v přepočtu na mililitry. Nevím, ale dávkování a celkové vzezření mají jinak stejné. Bílá verze voní po žvýkačkách, fialová spíš jako vanilka z dálky. V tomto ohledu u mě vítězí žvýkačka :) Evropská verze je růžová a americká má obsah bílý. V konzistenci je mírný rozdíl, americká mi přijde více krémová a evropská víc taková mazlavá a hutnější. Ve složení jisté odlišnosti jsou, ale nepovím vám, co je lepší a co horší (těším se na hodnocení těch z vás, které tomu rozumí).


A teď to hlavní - která verze je lepší a zda-li je vůbec jedna lepší než druhá? Musím říct, že ta americká je o něco lepší, ale pořád se v mém případě nejedná o žádný zázrak. Přijde mi, že jsou vlasy celkově hebčí a lesklejší (fialová verze), ale nic, co by nedokázal i jiný balzám podobné cenové kategorie. Beru to spíš jen jako takový uhlazovač vlasů, aby se lépe rozčesávaly a nebyly hrubé. Na péči mám lepší pomocníky, abych byla upřímná.



Můžu už v klidu spát a vím, že 3 Minute Miracle pro mé vlasy zázrak není (ani evropský ani americký). Spíš takový voňavý uhlazovač, nic víc, nic míň. Na druhou stranu mým vlasům nijak neublížil a ani je nezmastil, takže pro mě je fajn, ale průměrný.

Samozřejmě záleží, jaký typ vlasů máte, protože co je průměr pro mě, může být pro jiného klidně i zázrak. Ale migrovat za oceán nemusíte, jen kvůli vidině něčeho lepšího :)

Jaký je váš názor na 3 Minute miracle? Vyzkoušely jste ho? Máte taky případně porovnání obou verzí? :)

79 komentářů:

  1. Perfektní článek, vždycky mě zajímalo, jestli a jak se případně liší evropská verze od americké. S Aussie zatím zkušenosti nemám, a koupi ani neplánuju, protože jsem konečně pořídila Elseve Total Repair Extreme a to je naprostá bomba pro moje vlasy (že už ani po Macadamii netoužím). ;)

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem přesně ten typ, který si po "zkondicionérování" tímhle zázrakem může jít mýt vlasy znova... mastňák
    takže když aussie, tak jedině šampóny - zelený volume nebo hnědý long... stejně si ale myslím, že nejsou žádným zázrakem

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek :) Aussie jsem nezkoušela a nejspíš ani nebudu, protože co jsem četla i u ostatních tak to opravdu není žádný zázrak :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mňa s prepáčením serie že miniatúrka z DM-ky má oveľa hutnejší, ružovejší a voňavejší obsah ako normálna veľkosť...z tej diery mi to občas samovoľne vytečie (akože len kusok ale aj tak ma to vytáča) a aj väčšie množstvo potrebujem na vlasy dať ako z tej vzorky čo som mala..

    OdpovědětVymazat
  5. Já mam od Aussie nově jen kondicionér Luscious Long (jestli se to píše a jmenuje takhle? :-)), prostě ten pro dlouhý vlasy. Včera sem ho použila poprvé a vlasy mam jemňoučký a voňavý, tak uvidim po delším používání. 3MM sem se bála kvuli tomu jak je vychvalovanej abych pak nebyla moc zklamaná :-)

    niklova.marie@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že nic pro moje suché hrubé vlasy... Když to neudělalo nic tobě, tak já bych neměla nejmenší šanci :))
    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám teda ten klasický a vyhovuje mi, i když to neberu přímo jako masku ale spíš jako kondicionér.

    OdpovědětVymazat
  8. Stejně ho asi vyzkouším, protože co kdyby to bylo to pravé ořechové pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  9. Plánovala jsem ho vyzkoušet, ale objevuje se čímdál více negativních reakcí, tak ho asi oželím a za ty peníze koupím nějakou osvědčenou masku :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hmm potřebuji vyživovač vlasů ne uhlazovač, takže děkuji, asi ne :) Jinak složením je (docela překvapivě) horší ta evropská verze už jen tím, že má v sobě 3 parabeny, obsahuje víc alkoholů (což může vlasy vysušovat). Zase obsahuje i extrakt z meduňky, což ta americká verze ne. Přijde mi, že se docela dost liší.

    OdpovědětVymazat
  11. Aha, tak to je teda dobré. Do kondicionéru je podle mě lepší jojobový olej (USA), než Aloe vera a meduňka. Navíc evropská verze obsahuje množství parabenů... Tenhle kondicionér mě nikdy nelákal a po shlédnutí jeho složení jsem ztratila zájem úplně.

    OdpovědětVymazat
  12. Já ho chci vyzkoušet :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Me Aussi nejak vubec nelaka, zatim jsem po tom ani nekoukala

    OdpovědětVymazat
  14. Mě mrzí, že se u nás nedá koupit pytlíčková verze jako třeba v Německu - hodně lidí by rádo vyzkoušelo, ale nechtějí do toho vrážet peníze. Jinak já taky po vyzkoušení nepocítila žádný zázrak.

    OdpovědětVymazat
  15. Hmmm tak už nemám vůbec touhu do tohohle kondiše investovat, na moje přesušené konce asi nebude stačit :D Aspoň si mi ušetřila penízky. Šampon na suché vlasy mi je ale zase šíleně zmastil a poputoval k mamčiným slaměným vlasům, tak jsem se zase pokorně vrátila k proteinovému šamponu od Salermu.
    snesek[zavináč]seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Vyzkoušela a ráda ho používám, krásně vyhladí vlasy a hezky voní.
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Já ho mám doma a nijak nadšená nejsem, ale zatím jsem ještě nebyla nadšená z ničeho, ani po masce Macadamia nevidím na svých vlasech rozdíl :( annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. ja som skusala len ten europsky a pre moje vlasy to zazrak rozhodne je - nic lepsie som na nich nemala. ale toto ma teda prekvapuje, ze v nich je rozdiel, ja som vzdy vsade citala, ze ide o presne ten isty produkt, ze jediny rozdiel je vo farbe obalu.

    OdpovědětVymazat
  19. 3 Minute Miracle mám vyzkoušené (evropskou verzi) a jako byl fajn, mým bezproblémovým vlasům vyhovoval ale žádný zázrak se také nekonal. Takže jo jsem ráda, že jsem ho vyzkoušela, ale další balení kupovat neplánuji.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  20. Včera jsem ji držela v DM v ruce, ale zas jsem ji tam odložila :) Odrazují mi ty silikony. Od masky chci vlasy vyživit a né obalit silikony! Jen tak letmým pohledem, USA verze má na 3. místě silikon -siloxane, zatímco EU verze až na 6. dimeticone (ten má USA také).

    OdpovědětVymazat
  21. Pro mě to tříminutová zázrak je. Vlasy mám potom opravdu hebké, konečky zacelené a krásně lehké a vzdušné. Jen mi vadí ta vůně, tu opravdu nemusím.

    OdpovědětVymazat
  22. Také jsem čekala od 3 minute miracle trochu víc, ale naprosto mě uchvátila ta úúúžasná vůně do které jsem se fakt zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
  23. Já jedu v přírodních šamponech, ale je vážně zajímavý, že pro Evropu a Ameriku se dělají "stejné" věci jinak:D
    http://simushkainwonderland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. přesně tak, jak píšeš .... na mých vlasech taky nepociťuji výrazné zlepšení, dle mého názoru je to průměrný balzám na vlasy s nádhernou žvýkačkovou vůní :) koupila jsem si nedávno i Aussie šampón Luscious Long tak jsem zvědavá...

    OdpovědětVymazat
  25. strašně jsem se těšila, až vyzkouším a taky jsem pak neskala 3 metry vysoko. za mě taky žádný zázrak, spíš předražený průměr. ještě mám šampon, ale nic moc nečekám.

    OdpovědětVymazat
  26. Hm, o to mjsem uprimen ani neslyšela :)

    OdpovědětVymazat
  27. Já jsem s ním spokojená, lepší masku na vlasy jsem zatím neměla, jen srovnatelné, ale za mnohem víc peněz. Ta evropská verze od té americké zas tak odlišná podle tvého popisu a složení není, takže mě to trápit nemusí, jinak bych hned někoho zaúkolovala, ať mi ho z USA přiveze :-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Mám teda jen evropskou verzi, ale také jsem žádný zázrak nepocítila, bohužel:(
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Jak ráda bych řekla, že takový uhlazovač potřebuji. Ale nepotřebuji, moje vlasy jsou snadno rozčesatelné a úplně rovné, takovéto přípravky je jen zatíží :(

    OdpovědětVymazat
  30. Mám ho v plánu vyzkoušet, ikdyž narážím čím dál častěji na negativní recenze, tak to risknu :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Ahojda,

    tak Aussie šampony mi mastěj vlasy. 3 min miracle mi nenadchl´, jen krásně voní... luscious long nevoní tak hezky, ale zato mým vlasům dodá víc, než bych čekala... no, takže je míchám dohromady a paráda.
    Je to prostě kondiš, nic víc, nic míň...
    Není nad masku Loreal total repair =o)

    OdpovědětVymazat
  32. Nijak zvlášť mě Aussie neláká, ale krásný a zajímavý článek.

    OdpovědětVymazat
  33. zajímavý, jak se objevil chtěla jsem ho pochopitelně hned vyzkoušet, ale než jsem se dokopala ke koupi přečetla jsem už pár nespokojených recenzí takže začínám váhat

    OdpovědětVymazat
  34. Mě teda tahle značka moc neláká :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Já jsem tedy 3 minute miracle nezkoušela, ale nejsi první, komu připadá dost průměrný a celkově by mi asi bylo líto vyhodit tolik za obyčejný balzám.. V oblasti šamponů a kondicionérů mi přijde docela líto dát za něco tři stovky, aniž bych si byla jistá, že to za to stojí.. :)

    OdpovědětVymazat
  36. já jsem získala vzorečky od DM skauta a jsem ráda, že jsem neběžela hned pro plnou verzi..šampon i kondicionér (oboje pro suché poškozené vlasy, které potřebují výživu jako sůl) mi vlasy příšerně vysušily a zůstala jenom příjemná žvýkačková vůně..takže u mně už si Aussie neškrtne :)

    OdpovědětVymazat
  37. Aussie jsem chtěla vždycky vyzkoušet a ty jsi mě přesvědčila že ten šampon potřebuju!!<3

    OdpovědětVymazat
  38. Veľmi dobrý článok :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  39. Já kolem něj už tak dlouho kroužím, pořád jsem na vážkách, tak si mi teď moc pomohla, asi si vážně nechám zajít chuť:) Docela mně ani nepřekvapuje rozdíl, oni mají za hranicemi celkem všechno jiné :)

    OdpovědětVymazat
  40. Taky jsem měla tu čest s obouma kondicionery a ... taky nemůžu říct, že by to byla nějaká sláva. Ale voní krásně!!

    OdpovědětVymazat
  41. Vážně jsem teda netušila, že jsou takhle rozdílné (co se týče obalu). chci ho vyzkoušet a zjistit, jak by sedl mně, ale musím vypotřebovat všechny své stávající miláčky :D

    OdpovědětVymazat
  42. Mám v plánu si ho koupit, jsem zvědavá jestli udělá zázrak na mých kudrnatých vlasech :)
    Misiiinecka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Ani jedno jsem nezkoušela, ani značku ne, ale je to zvláštní, že se dva produkty, které by měly být stejné, liší... :)

    OdpovědětVymazat
  44. Já zkoušela ten šampon miracle moist a musím říct, že nic moc. Asi jsem od toho čekala víc, ale nějako mě nenadchnul :(
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. já mám tu evropskou, naštěstí jen malou, cestovní verzi - jednak mi nesedla, jednak mi přijde úplně pitomé to balení... ale zase jejich Miracle Moist řadu si nemůžu vynachválit! možná zkusím ještě tu objemovou časem, mám teď na Aussie slevu z DM

    OdpovědětVymazat
  46. Balzám jsem koupila a už se těším až ho vyzkouším. Poté napíšu dojmy :)

    OdpovědětVymazat
  47. Jsem ráda, že i já můžu v klidu spát :D né vážně na tohle srovnání jsem se dost těšila a přemýšlela jsem, že bych si třeba z ebay objednala tu US verzi a vidím, že to nemá cenu, protože ta evropská verze pro mě taky žádný zázrak :/
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Já jsem aussi ještě nezkoušela a ani mě nijak neláká abych pravdu řekla. Osvědčený mám olivový olej nebo kokosový a mám zaručeno, že v nich nebudou žádné parabeny. Sice po nich vlasy nevoní tak krásně, ale vypadají krásně! používám ale i masku od Lush, kterou miluju!

    OdpovědětVymazat
  49. Skúšala som ho a ja som bola celkom spokojná, samozrejme sú aj lepšie veci... :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Zkusila jsem bily a jeste jejich jiny kondicioner a sampon-udajne vyzivujici a s klidnym svedomim to hodnotim "tragicke". Nenapada me vystiznejsi slovo :/

    OdpovědětVymazat
  51. Vyzkoušet chci :)
    A co se balení týče, víc se mi líbí to "naše" než to zaoceánské :)

    OdpovědětVymazat
  52. Vyzkoušela jsem obě verze, a také mě více zaujala ta americká. Přesto mám ráda i naší evropskou a tuto masku používám velmi ráda, na mé vlasy je to přímo zázrak, díky kterému jen sílí. :)

    OdpovědětVymazat
  53. Tak to jsem ráda, že jsi to srovnala, docela mi to hlodalo hlavou, jestli nebude ten fialový lepší :D Jinak souhlasím, je to dobrý balzám, ale žádný zázrak. Ale ta vůně, to je opiát :D lindapfe@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Já tedy jsem s Aussie maximálně spokojená. Podle mě by si měla kromě masky zkusit i šampón a kondicionér. Možná dáváš masku na nějaký šampón, který obsahuje nějakou látku, která "ubíjí" aussie do pozadí. Já poznala rozdíl ihned po použití jen šampónu a kondicionéru a až pak jsem si koupila masku a mám ještě "krásnější" vlasy...tak to zkus a třeba taky poznáš zázrak =)

    OdpovědětVymazat
  55. Mně vyhovoval první 2 týdny používání, potom už dělal menší a menší zázraky, a to pro mě za 200 Kč zazrák prostě není...

    OdpovědětVymazat
  56. Musím jedině souhlasit :-), upřímně jsem od tohoto zázraku čekala větší "boom", které se bohužel nedostavilo. Sice tento výrobek není vůbec špatný, ale to haló, které se kolem něj spustilo mi přijde přehnané. Něco jiného jsou však šampóny. Všechny, které jsem od Aussie zatím měla mi perfektně padly, skvělý článek Rendy :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  57. Aussie jsem ještě nezkoušela, ale mám v plánu. Jinak co se týče rozdílné kvality výrobků, tak mi to hlava nebere. Prostě mám jeden produkt a všude prodávám to samé a tečka. Bohužel to takhle nefunguje.. A nejde jen o americkouxevropskou verzi. Když se porovná třeba Neutrogena z našeho obchodu s tou z Německa, rozdíl je fakt markantní..
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Bohužel ze zkušenosti sama uznávám, že výrobky z Ameriky (a to nejen ty kosmetické) jsou většinou mnohem kvalitnější než ty, které jsou určené pro evropský trh. Konkrétně s Aussie ale zkušenost nemám :)

    OdpovědětVymazat
  59. Z americké verze jsem byla docela nadšená, ikdyž mám jemné vlasy, byly takové prostě lepší, líp držely tvar. Hlavně ta vůně alá rafaelo mě dostala. Koupila jsem si evropskou verzi,a jako nic moc, konzistence je taková jinačí, moc mi nevyhovuje a na vlasech mi to taky nepřijde nic moc. a ta vůně? to mi vůbec nevoní....no nějak to spotřebuju, ale na podzim na NZ se vybavím tou fialovou verzí :)

    OdpovědětVymazat
  60. Od Aussie plánujem vyskúšať šampón,tak dúfam,že ten mi sadne :) ale nechápem tie rozdieli medzi kvalitou...

    OdpovědětVymazat
  61. Aussie 3 Minute miracle reconstructor jsem chtěla vyzkoušet díky kladným recenzím, které jsem našla. Ale když jsem si přečetla tvou recenzi a k tomu ty komentáře pod ní, tak mě přešla chuť. :-D

    OdpovědětVymazat
  62. Upřímně nechápu proč se kolem této značky udělal, když přišla k nám do Čech, takoví rozruch....

    OdpovědětVymazat
  63. Moc mě Aussie nezaujalo. Obaly, ani jeden, žádná sláva.

    OdpovědětVymazat
  64. Mně se teda nějak to Aussie "šílenství" vyhnulo a zkoušet jejich přípravky mě nějak neláká...:) Každopádně podle tvého článku je mi sympatičtější americká verze :)

    OdpovědětVymazat
  65. Mě taky tahle mánie "Aussie" nějak neuchvátila a radši zůstanu u svých stálic, se kterými jsem spokojená :)


    http://muabellasima.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  66. Tak tohle mě naštěstí vůbec neláká, mám šampony s arganovým olejem a na ošetření po mytí zlatý dobrý gliss kur :) a jsem spokojená. Ale věřím tomu, že se u nás prodávají méně kvalitní věci než v zahraničí a než v USA.

    OdpovědětVymazat
  67. Taky mi nepřišel jako nějaký zázrak:(

    OdpovědětVymazat
  68. Já mám doma malé balení a nejvíc na tom miluju tu vůni:D Ale nepřijde mi jako extra zázrak:)
    karolinka@usmej.se

    OdpovědětVymazat
  69. 3 Minute Miracle mám doma, ale zatím čeká ve frontě na vyzkoušení, jsem na něj zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  70. Ja som AUSSIE tiež skúsila a musím povedať, že mám veľmi podobnú skúsenosť, žiadny zázrak sa nekonal a mne teda dosť vadí aj silná vôňa balzámu!
    Hosťujem GIVEAWAY na blogu:-)
    ziriane.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  71. ja vcera zvazovala aussie a lee stafford a zatim porad vaham. muzu se zeptat , co je tvoje sazka na jistotu? jak jsi psala, ze mas jine osvedcene pomocniky :)

    OdpovědětVymazat
  72. Už dlouhou uvažuju, že si aussie koupím :D ale když všude možně čtu, že to takový poklad není..tak ještě uvidím :D jinak krásné srovnání :D

    OdpovědětVymazat
  73. odkedy mam lupiny taketo "vlasove zazraky" ma nechavaju uplne chladnou, za co mi moja penazenka dakuje :) jedine co sa mi osvedcilo je henna a obycajny sampon dixi :)

    OdpovědětVymazat
  74. Mě Aussie vůbec neláká, jsem spokojená s Baleou řada Oil Repair a když si chci dát masku na hloubkovější regeneraci, tak mám ráda Gestil Wonder, jsem s ní nejvíc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  75. Aussie mi nesedl, mám po něm hrozně suché vlasy :(

    OdpovědětVymazat
  76. evropská verze je narvaná parabenama... ani mě to nepřekvapuje. US má mnohem kratší složení, už to vypovídá o lepší kvalitě. Bohužel no, k nám se vždy dostane to horší. Já měla kdysi bílou verzi a teda za mě taky žádný zázrak.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)