sobota 22. února 2014

Nuxe balzám na rty Reve de Miel

Nejsem si příliš jistá, do jaké míry je ve vašem hledáčku značka Nuxe, ale něco mi říká, že si o ní budeme číst mnohem častěji, když se konečně dostala i k nám. Po proslulém univerzálm olejíčku jsem zatoužila vyzkoušet i slavný balzám na rty. Četla jsem o něm hodně superlativ a někteří ho nazývají i svým svatým grálem. Na světě se prý prodá každých 28 sekund jedno balení. A protože nemůžu zapírat svojí slabost pro balzámy na rty, neodolala jsem a objednala si ho :)



Nuxe Reve de Miel lip balm (15g) - kupovala jsem zde za 9,50 liber (chytla jsem zrovna nějakou akci, tak mě stál asi o dvě libry méně)

Začala bych asi balením, protože se mi moc líbí. Bytelný skleněný kalíšek dělá z balzámu spíš ozdobu nočního stolku, než výbavu vaší kosmetické taštičky. Já balzám stejně používám hlavně na noc, takže ho s sebou nenosím. Balení je opravdu na jedničku s hvězdičkou. Balzám poměrně intenzivně voní, já z něj cítím hlavně pomeranče. Vůně se mi úplně nezamlouvá, určitě si umím představit i příjemnější a vhodnější. Někdo v něm cítí i med, ale ten bohužel můj nos nezachytil :) Textura balzámu je opravdu hutná, výživná a proto se trochu hůře nanáší. Vrstva balzámu je na rtech bohužel trochu cítit a balzám malinko lepí. Proto ho používám hlavně na noc, kdy mi tohle nevadí. Během dne bych z toho byla nervózní a nebylo by mi to příjemné (mám ráda, když o balzámu na rty nevím a neuvědomuju si jeho přítomnost). Nedá se mu ovšem upřít jeho výborná hydratační schopnost a fakt, že dá dohromady i hodně vysušené rty. Já ho někdy používám i na nehtovou kůžičku a v tomto ohledu se taky osvědčil na jedničku. A ještě jedna taková zvláštnost, rty jsou po použití spíš matné a bez lesku, na který jsem u většiny balzámů zvyklá.






Pro mě tento balzám asi nebude svatým grálem ani must-have záležitostí, protože mi trochu vadí jeho parfemace a fakt, že je na rtech cítit. Někomu by to možná nevadilo, ale další balení bych si asi nekoupila. Balzám určitě není špatný, naopak někomu by s popraskanými a suchými rty mohl výrazně pomoci, ale mě až tak nenadchnul. Mnohem raději mám např. balzámy Rosebud Salve. Jeho hojivé účinky se mu upřít určitě nedají a pokud bojujete s popraskanými rty a běžné balzámy vám nepomáhají, tak věřím, že tenhle vám pomůže.

Znáte tento balzám? Používáte nějaké produkty značky Nuxe? :)

31 komentářů:

  1. Znám, všude se o něm pějí ódy, ale mě nějak neláká :) S mými rty si poradí i obyč loje za pár korun, hlavně pokud je v nich panthenol, takže nehledám drahé náhrady :-)

    OdpovědětVymazat
  2. tak opět jsem si rozšířila kosmetické vzdělání, pač tento balzám jsem do teď neznala, ale ani mě moc neláká. Já nemám ráda tyto kelímky, radši tyčinku, hlavně když jsem venku. Není nic horšího než si potřebovat máznout rty a cítit, že na rukách mám asi tunu bakterií a není kde si je umýt a s takým prstem bych měla šáhnout do kelímku. Kelímky jedině doma v čistotě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Balzám mě hodně zaujal, asi si ho brzy pořídím a ten kalíšek je opravdu krásný!

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle balzám jsem viděla u youtuberky GetGlamWithMe :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak značka Nuxe mi opravdu nic neříká, nejsem jedna z těch, které by objednávali z internetu, takže balení hezké, ale nevyzkouším.:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já slyšela, že díky tomu, že se neleskne, ho některé rády používají pod rtěnky.

    OdpovědětVymazat
  7. Rendy, aj ku mne sa dnes tento po citrusoch voňajúci medový balzám dostal do článku:-), síce len krátkou poznámkou, ale zato sme sa celkom zhodli o jeho hutnosti, matnosti a nelesklosti:-)). A tiež milujem to balenie!:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak balením a barvou se mi moc líbí :) to, že je na rtech cítit, by mi asi moc nevadilo, ale ta parfemace mě trochu odrazuje :(

    OdpovědětVymazat
  9. Ja pouzivam tento balzam asi pol roka a zboznujem ho. Mne nevadi jeho matny vzhlad. Ked chcem nieco leskle, dam si na pery Korres Lip butters. A co ja uplne nenavidim parfemovane produkty na pery, tak mi absolutne nevadi, pretoze to nie je ten typicky umely smrad s pachutou :) Pre mna HG spolu s Korres.

    Blu Button Box

    OdpovědětVymazat
  10. Vůbec jsem neznala... je dobrý i na prasklé koutky? Suché rty nemívám, ale na koutky hrozně trpím :(
    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Balzámů mám nadbytek, ale kupuji si je zásadně podle parfemace, takže tenhle by u mě asi moc neuspěl, navíc já prostě tohle balení, do kterého se musí sahat moc nesnesu..
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Olejicek jsem si zamilovala... to uz bude laska na cely zivot. Laka me nocni krem ze stejne rady jako balzamek.

    OdpovědětVymazat
  13. Já ho používám na nehty, na rtech mi je nepříjemný. Ale mně naopak krásně voní.

    OdpovědětVymazat
  14. Já používám balzám od Korres, tento mě nijak nezaujal.

    OdpovědětVymazat
  15. ano, pozname, pouzivame, patri medzi all-time oblubencov :) http://thebeautycouloir.blogspot.sk/2013/07/recenzia-balzam-na-pery-nuxe-reve-de.html

    OdpovědětVymazat
  16. Tuhle značku jsem zaregistrovala až díky tobě a teť si začínám všímat, že se často objevuje v Elle nebo Bazaru. Uvidím jestli se nechám časem nalákat, zatím odolávám :)

    OdpovědětVymazat
  17. Vůbec neznám, ale ten zápach by mi asi dost vadil
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. o něm slyším prvně, ale balení je vážně působivé! :) vypadá tak elegantně a dokonale
    - Elma

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadá dobře!:) ale já dávám přednost balzámům v normální "tyčince" s těmihle se mi špatně spolupracuje :)

    OdpovědětVymazat
  20. Rendy, děkuji moc za super recenzi a za to, že jsi mi ušetřila 13GBP :o))))). Pro mne je svatým grálem balzám od Bobbi Brown, nevím, jestli ho už nezkoušela, pokud ne, tak mega-moc doporučuji! :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Som balzámofil, ale o tomto som ešte nepočula. Mne by nevadilo, že na perách "sedí" pokial si nebudem chcieť dať rúž, len tá vôňa by mi asi prekážala, pomarančové vône moc nemusím :)
    Gold Phoenix

    OdpovědětVymazat
  22. Tento balzam mam na wishliste uz dlho :) Len skoda, ze nepredavaju aj mensie balenie. Pri pouziti iba na noc by mi 15 g vydrzalo asi tak 3 roky.

    OdpovědětVymazat
  23. O Nuxe se mluví čím dál víc a jsem na něj čím dál víc zvědavá. Nic jsem od nich ještě nezkoušela, ale myslím, že mě by tento balzám sedět mohl. Určitě pouvažuju o koupi, protože mi tzv. "noční" balzám zrovna dochází :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

    OdpovědětVymazat
  24. znám, ale osobně jsme se ještě nepotkali :) vypadá zajímavě, ale já používám na noc medový balzám od české firmy Pleva asi za 50 korun a myslím, že efekt je velmi podobný - taky udělá takový lehký matný film, ale nelepí a rty dostane do perfektní kondice. takže za málo peněz zatraceně hodně muziky :)

    OdpovědětVymazat
  25. Tento balzám jsem nezkoušela, ale už teď vím, že ani nevyzkouším...nesnáším tady ty kelímkáče...ty lidi vůbec nemyslí na lidi s dlouhými nehty (nyní bych ho uživila z lékařských důvodů je nemám)...to zpod těch tehtů prostě nejde vytáhnout a jak píšeš. používám balzám jen na noc a při představě, že musím spát s nečím za nehty? brrr...takže eos vede ;)

    OdpovědětVymazat
  26. Poprvé co vidím u balzámu i nějaký ten silikon.. Já mám ráda Laveru repair :) jelikož mám zlozvyk kousání kůžičky rtů tak balzám je nutnost:/

    OdpovědětVymazat
  27. Vypadá krásně, složení pěkné..ale je fakt , že od té doby co si dělám balzámy sama už do nich nechci investovat ani korunu :)

    OdpovědětVymazat
  28. som asi jeden z mala ludi ktory nepouziva balzamy...uplne mi staci kokosovy olej :)

    OdpovědětVymazat
  29. Já teda balzámy tady můžu! :D Vystačím si i s obyčejnými, pokud mi nevadí jejich parfemace a stačí jejich hydratační vlastnosti. Tenhle ale vypadá opravdu jako ozdoba nočního stolku, to se mi moc líbí. A pomerančovou vůni, to já můžu :) Takže opět se ti podařilo mě na něco nového nalákat :)

    OdpovědětVymazat
  30. Od této značky znám jen olejíček a to ještě z tvého článku. Každopádně se mi jeví jako bezva značka. Balzám se mi moc líbí, snad se k němu časem dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  31. Balzámek mám od července, používám každý den před spaním a pořád zbývají 2/3 kelímku :) Jinak parfemace je opravdu výraznější, já cítím spíš grep s medem. Pro lidi se suchými rty je ale super, líbí se mi, že i ráno po probuzení jej mám stále na rtech. Občas mi ho krade i přítel :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)