sobota 8. února 2014

Nové rtěnky - NYX, Wet n Wild, Revlon a L´Oreal

Všechny tyto rtěnky jsem si přivezla z Ameriky a pokud vím, tak se u nás většina z nich neprodává. Respektive si je můžete koupit jen přes různé eshopy a ne v drogerii (NYX má Douglas na Václaváku). Ach jaká škoda v případě dvou kousků! Neptejte se mě prosím na ceny, vůbec si ne nepamatuju a stejně je to jedno, protože se to bude eshop od eshopu lišit. Každopádně se jedná o levné kousky, cena žádného z nich nepřesáhla 5 dolarů, tedy zhruba stovku :)


Wet´n Wild Fergie - kolekce, kterou navrhla Fergie zrovna hrozně frčela, když jsem ve Státech byla. Mám z této kolekce i pěkný rozjasňovač, ale o něm zas někdy jindy :) Rtěnku jsem kupovala úplně na blind, bez testru nebo předchozích doporučení. Prostě se mi líbil odstín, tak jsem ho hodila do košíku. A teď mě mrzí, že jsem jich tam nehodila víc, protože rtěnka je SKVĚLÁ! Jakože za nějaké tři dolary fakt must-have. A hlavně ten odstín, všechny milovnice nude zaplesají, protože tohle je geniální barva. A konzistencí se rtěnka podobá gelovým rtěnkám Inglot, které mám také moc ráda. Rtěnka má směs gelovo-krémové textury, krásně se nanáší, dobře drží a je na rtech neuvěřitelně příjemná. Rty nijak nevysušuje a pěkně kryje už po jednom přetření rtů. Nevýhodu vidím v balení, protože kousek rtěnky čouhá z balení a nedá se nijak zatáhnout dovnitř, takže jsem ze začátku musela být hodně opatrná, abych si rtěnku nezlomila při zavírání. Balení celkově nic extra, ale skvělý obsah všechno dokonale nahrazuje! Za mě jednička s hvězdičkou a vřele doporučuji.


Revlon Colorstay Ultimate Suede - na to, kolik chvály jsem naopak četla na tuto rtěnku, jsem ve výsledku zklamaná. Rtěnka mi rty bohužel značně vysušuje, zvýrazňuje nedokonalosti a moc nedrží. Její konzistence je taková až vosková a vůbec se nenanáší dobře. Na rtech se mi moc nelíbí i když odstín je pěkný (možná pro někoho není moc vidět, ale tohle mi extra nevadí). Rtěnku bych za sebe určitě nedoporučila a celkem mě zklamala. Body plus má ale za balení, které je poměrně bytelné a kvalitně zpracované.


L´Oreal Colour Riche Balm - tak tuhle věc v našich drogeriích postrádám značně. A jestli se tu objeví, začnu jí nakupovat po kilech. Nepatří sice mezi rtěnky, ale tónované balzámy, nicméně své místo tu má zasloužené. Všechny pseudo rtěnko-balzámy strčí do kapsy a nakope jim zadek. Tohle je konečně hydratační balzám, který na rtech vypadá jako lesklá rtěnka. Barva je hodně neutrální, rty se spíše jen lesknou a proto jsem nepřidávala ani foto. Líbí se mi, že rty hydratuje a zároveň jim dodá něco navíc, co jiné balzámy nedokážou. Má krásnou máslovou texturu, která na rtech doslova taje, ale to má i své mínus. Balzám poměrně rychle ubývá a když ho používám několikrát denně (mám ho v práci na stole), tak mi víc jak měsíc a půl nevydržel. Mám poslední zbyteček na dně a šetřím si ho (a obhlížím, kde bych si opatřila nový). Za mě rozhodně doporučuju!


NYX Mat - dlouho jsem po NYX pokukovala a narazila na něj až v jednom z Targetů. Jelikož zrovna probíhala nějaká masivní sleva, byly regály vážně vypleněné. Nevím proč jsem sáhla zrovna po matné rtěnce, asi se mi líbil její odstín. Jinak fakt nevím, protože je na ní pěkný fakt jen ten odstín. Balení je echt hnusné a laciné, víčko má občas problémy držet pevně na svém místě. Po používání této rtěnky jsem se definitivně přesvědčila, že matné rtěnky a Rendy nejdou dohromady. Asi to s nima prostě neumím a potřebuju abych na rtech cítila určitou hydrataci. Tato rtěnka bohužel zvýrazní všechno suché a ošklivé, co se na rtech může objevit, takže peeling před použitím je téměř nutností. Jsem obeznámena s tím, že matné rtěnky holt rty vysušují, tím pádem i déle vydrží, ale tato mi přijde vážně hrozná (a vůbec na rtech nedrží). Nepodařilo se mi vyfotit publikovatelnou fotku, aby to nevypadalo, že mám olezlé rty :) A to se mi její odstín tak moc líbí! Bohužel je použitelná jen po smíchání s nějakou krémovější rtěnkou nebo balzámem. Jenže to už pak zase není matná atd. Za mě říkám rozhodně ne a této rtěnce bych se vyhnula obloukem.






Je asi jasné, kteří jsou moji favorité. Doufám, že se minimálně toho balzámu L´Oreal někdy dočkáme, protože jsem si ho strašně oblíbila. O rtěnce Fergie ani nemluvím, protože to byla láska na první vyzkoušení. Revlon rtěnka pro mě bylo velké zklamání a NYX katastrofa.

Budu moc ráda, když se s námi podělíte o své dojmy nebo zkušenosti s touto čtveřicí rtěnek/balzámů. Která vás zaujala nejvíce? :)

54 komentářů:

  1. L´Oreal colour riche balm je opravdu věc...někdy mě opravdu štve,že jsme o spoustu dobrých kousků ošizeni...Já mám doma zásobu asi šesti kousků,a když nemám náladu na rtěnku nebo lesk...tak tohle je pro mě prostě všechno!

    OdpovědětVymazat
  2. Odtienovo sa mi najviac paci Revlon.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten L'Oreal balzám mám taky, jen v tmavším odstínu a je úplně super :) Kupovala jsem ho u Káji z Plumfoolery na eshopu, myslím, že tenhle růžový tam bude mít taky :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Na žádnou z nich jsem zatím nenarazila, ale barvičky jsou to krásné... bára.kára

    OdpovědětVymazat
  5. Tak L´Oreal balzám a Fergie opravdu mile překvapily! Sama je odzkoušené neznám, ale opět jsi mě na něco nového nalákala... :)

    OdpovědětVymazat
  6. škoda, že je ta od nyxu taková katastroda... ten odstín vypadá totiž krásně...

    OdpovědětVymazat
  7. Mě právě zaujala NYX svým odstínem :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Všetky majú tak krásne nude odtiene nevedela by som si vybrať :) Ale Loreal má nádherné balenie ten by som si určite kúpila už len kvôli tomu. NYX rúže mám doma asi 3 ešte z tej staršej kolekcie, obal by som prehryzla, pretože všetky majú super odtiene, ale tá konzistencia je hrozná! Strašne sa lámu a "džabú" mám pocit, že ten rúž mám asi všade len nie na perách :( Tieto matné vyzerajú oveľa lepšie, ale škoda toho vysušovania a výdrže.
    LIPSTICK JUNGLE BLOG

    OdpovědětVymazat
  9. Ten balzám/rtěnku od L´Oreal jsem kupovala u Karoliny v eshopu a taky mi moc vyhovoval, a byl za chvilku pryč:( snad bude k dostání i u nás!

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ze všech zmíněných mě nejvíc zaujal L'Oreal se svým Colour riche balm, který už na e-shopech okukuji déle, ale do teď to bylo jen takové zvláštní puzení, co mě k němu táhlo :D A teď koukám, že bylo správné. Ta rtěnka od Fergie mě zase svým odstínem nechává absolutně chladnou, ale možná v jiné barvě by mě za srdce taky chytla. Kdo ví ;) Super recenze

    OdpovědětVymazat
  11. Super odstíny, taky si teď jedu v nudes:) Moc mě ale mrzí, že většina rtěnek u nás má odfláknuté obaly.

    OdpovědětVymazat
  12. Zkušenost mám jen s matnými NYXkami :) a jsem spokojena, ale ta od Fergie vypadá dost dobře, zkusím sehnat. :)
    mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ta Loreal me dost laka. Přesně tohle nutně potrebuju!
    Anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Fergie vypadá luxusně, miluju krémovější rtěnky a i ta barva je přesně to pravé :)

    OdpovědětVymazat
  15. zkušenost nemám s žádnou, barevně mě nejvíc zaujal ten Revlon... momentálně používám jenom ty nové essence rtěnky, ale možná zkusím nějaké ty gelové Inglotky...

    OdpovědětVymazat
  16. Ten odstín od NYXU vypadá krásně, hrozně bych chtěla zkusit tu Fergie a Lorealku , Revlon mě ani moc nezaujal.

    OdpovědětVymazat
  17. Zkušenost s žádnou výše uvedenou rtěnkou nemám, ale ta Loreal vypadá fakt skvěle, škoda, že se u nás neprodává.

    R. UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  18. taky mam ten loreal a nemuzu si ho vynachvalit:) novotmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Jééé ten Lip Balm od Lorealu jsem si v Americe kupovala taky a od tý doby ho všem doporučuju, je vážně skvělej :)) ta Fergie vypadá moc hezky na puse :)

    OdpovědětVymazat
  20. krásné odstíny ty rtěnky vypadají božsky !<3

    OdpovědětVymazat
  21. ten L´oreal mě k vyzkoušení také celkem láká :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ta wet n´wild je opravdu nádherná !! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Obal Lorealky je naprosto dokonalý a odstínově se mi moc líbí Fergie :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Ta L´oreálka vypadá dobře :). Určitě po ní mrknu.

    OdpovědětVymazat
  25. Pekny clanok ;) To balenie NYX sa mi tiez nepaci :D Ale tu Lorealku by som fakt brala, takze urcite skusim niekde splasit na eshope a vdaka za tip :)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  26. Tak si mě nalákala na Loreal a tu od Fergie... jdu hledat, kde se daji koupit :) :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ten odstín od Nyxu,je opravdu parádní :)

    OdpovědětVymazat
  28. ta Fergie v nude odstínu je nádherná

    OdpovědětVymazat
  29. Rtěnka od Fergie se mi líbí asi nejvíce, na rtech vypadá strašně pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  30. Zaujala mě ta rtěnka od Fergie, ten odstín je krásnej ;)

    OdpovědětVymazat
  31. Podle tvého popisu mě zaujala možná ta Wet and Wild rtěnka. Jinak tebou vybrané odstíny jsou pro mě celkem nudné, ale záleží na vkusu každého, věřím, že milovnice nenápadných přirozených rtěnek budou nadšené:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Tak pokud by se tady objevil Loreal, nezlobila bych se :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Hmm tak jelikož se za 2 měsíce chystám od USA, tak připisuju L'oreal balm na seznam (k dalším x věcem :D)!
    alkaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Koupila bych si první Wet´n Wild, kdyby byla tady k sehnání :( třeba jednou...nicméně pořád hledám svoji "rtěnku"

    OdpovědětVymazat
  35. Tak jak to popisuješ, tak L'Oréal Colour Riche Balm by u nás měla být dost podobná jejich hydratační rtěnka Caresse. Určitě bude oproti Lip Balm více pigmentovaná, ale krycí není. Hydratuje výborně, dělá takový ten napůl sheer efekt a má krásný lesk

    OdpovědětVymazat
  36. Já moc na nude barvy nejsem, spíše na vínové a červené odstíny. Ale už dlouho chci zkusit nějakou rtěnku z matte NYX řady, tak třeba si fakt někdy jednu pořídím. :D

    OdpovědětVymazat
  37. Tak teď potřebuju Loreal!sl.jahodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. No tak ta Wet n Wilm má vážně dokonalý odstín, škoda, že tady není k sehnání, protože ji nutně potřebuju :D
    hana.spatenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Ta Lorealka vypadá fakt dobře, jsem v zahraničí, omrknu stojany :) jytuska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Ja tiez nude odtiene velmi nemusim, ale Loreal-ka je konzistenciou zaujimava. Pred par dnami som objednavala zopar kuskov od NYX a velmi som zvazovala, ze prihodim este par ruzov, ale podla toho, co pises som rada, ze som tak neurobila.

    OdpovědětVymazat
  41. ty rtěnky od NYX bych chtěla fakt vyzkoušet.... já mám matný ráda :)

    OdpovědětVymazat
  42. Já moc nude odstínů rtěnek nevlastním, ale některé barvičky jsou vážně povedené! Hlavně ta od NYX a pak ta od Fergie, ale jelikož se tady nedají sehnat, musím si nechat zajít chuť :-D

    http://lostincosmeticsworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  43. Rtěnky vypadají pěkně. Já mám problém, že mám dost suché rty, takže mě většina rtěnek nehezky vysušuje. Ale :) Nedávno jsem objevila úžasnou rtěnku Rimmel Moisture Renew Lipstic (konkrétně odstín 180 Vintage Pink). A musím uznat, že to je zatím to nejlepší, co jsem na rtech měla. Krásně hydratovaná, vůbec nevysušuje, prostě boží :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Loreal a NYX jsou nejhezčí! Moc pěkné odstíny.

    OdpovědětVymazat
  45. Ja som práve že s tým NYX veľmi spokojná :) Hlavne keď idem niekam na akciu a nemusím sa stále rúžovať :))

    OdpovědětVymazat
  46. Tyhle nude odstíny jsou nádherné, naprosto univerzální, hodící se ke všemu a pro každou příležitost. Brala bych je všechny :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/loreal-kod-mladi-rozjasnujici-pece.html

    OdpovědětVymazat
  47. Škoda té od NYX, odstín se mi na fotkách moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  48. Mám 2 od NYX a jsem spokojená, velice jsem si oblíbila matné rtěnky. Akorát výdrž by mohl být trošku lepší, když se napiju v tu ránu je na skleničce 40% rtěnky, což se mi například u NYX soft matte lip cream nestává. Pro mě novinka že se prodává na Václaváku, půjdu to tam omrknout.

    OdpovědětVymazat
  49. Ty barvy jsou prostě úžasný a myslím že to není porpvé ani naposledy kdy ti bude závidět tvůj výlet za oceán :D

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj :) Nemáte prosím někdo nějaký tip, kde sehnat široký sortiment NYXu za přijatelné ceny? Já mám zatím jen sbírku mých pigmentů z aukra, ale na aukru není vše, co bych chtěla vyzkoušet. :)

    http://muabellasima.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  51. já mám naopak matný rtěnky uplně nejradši. na rtech je skoro nevnímám oproti těm krémovějším rtěnkám, z kterých mám respekt :D samozřejmě pod ně je samozřejmost alespoň trocha balzámu na rty a rtěnku na rty nanést prsty - vypadá to pak mnohem lépe a vydrží to déle :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)