neděle 9. února 2014

Nová kosmetika - únor

Vítám vás u nové rubriky, která poprvé odstartovala v lednu. Jak už jsem říkala, klaním se spíš k článkům o něčem novém, krásném a ne o obsahuje mého odpadkového koše a prázdných zubních past a sprcháčů. Většina z vás se minule vyjádřila ve prospěch této rubriky, tak doufám, že zůstane populární i do budoucna (beru to ze svého pohledu, kdy na blozích ráda sleduju nové věci, které si blogerka koupila :) 

Úplně nejčerstvější úlovky jsou ze Sephory, kde teď probíhají svátky bestsellerů (až do 16.2). Zjistila jsem to náhodou, když jsem šla kolem a protože z loňska už vím, že je tohle akce, kdy se opravdu něco konečně vyplatí nakoupit a kdy se ceny přibližují té originální, za kterou jinak nakupujeme v zahraničí. Psala jsem vám to už na facebooku, ale kdo ho nemáte a zajímalo by vás to, tak např. seženete:

Tvářenky Nars za 620 Kč (vřele doporučuji), matné tužky na rty Nars za 490 Kč, podkladová báze Sephora 230 Kč, Porefessional od Benefitu za 650 Kč atd... U některých parfémů je sleva vážně markantní a sama ještě nad jedním kouskem přemýšlím :) Další produkty v akci máte na fotce níže.

Já jsem neodolala oblíbené tužce na obočí od Benefitu za 390 Kč a gelovému odličovači Sephora za 100 Kč. Novinkový lesk YSL do této akce bohužel nepatřil, ale uplatnila jsem na něj alespoň slevu, která mi od Sephory chodí. Pěnu do koupele, na kterou si můžete napsat či nakreslit nějaký vzkaz jsem koupila příteli a přemýšlím, co pěknému mu na ní nakreslím :)

Pořád přemýšlím, jestli nechci nějaký další odstín Nars tvářenky, ale mám doma asi už všechny, které jsem chtěla a tentokrát ušetřím :)


O lesku a odličovači se zmíním někdy příště, o tužce na obočí jsem vám už psala :)



(facebook Sephora ČR)


Vážně se nebudu dívat na videa jiných blogerek, protože mi to dělá vítr v peněžence :) Tuhle Sleek paletku nedávno ukazovala Péťa z blogu Lovely hair a hned jak jsem jí viděla, věděla jsem, že jí musím mít! Je ze současné limitky a jmenuje se Garden of Eden. Myslím, že pro nás hnědooké je jako stvořená :) Nemusím asi znovu opakovat slova o kvalitě Sleek stínů a jejich přijatelné ceně.


Tenhle krásný balíček od Nature Republic mi přivezla kamarádka z Jižní Koree (Korei?). Byla tam na studijním pobytu a za tu dobu si podle svých slov vypěstovala na tuhle značku návyk. I podle jejích korejských kamarádek je skvělá a patří mezi velice vyhledávanou. Abych byla upřímná, myslela jsem, že znám většinu názvů významnějších asijských značek a neznám. O Nature Republic jsem doteď neslyšela. A co vám budu povídat, těším se na vyzkoušení jak malé dítě :) Zajímá mě arganová maska na vlasy, ke které je přibalená i čepice a také tuhá odličovací tyčinka. Tu jsem doteď ještě nikde neviděla!


Profláknutou tvářenku Hot mama od The Balm jsem objednávala snad už někdy okolo Vánoc, mám pocit, že je to hrozná doba, ale známe doručování naší pošty. Tak nějak jsem jí zařadila do nákupů až teď. Je z feelunique.com a brzy si o ní přečtete víc :)


O nákupu univerzálního olejíčku Nuxe jsem vám už říkala. Na parfums.cz ho mají za super cenu. Jinak Nuxe přišlo do našich lékáren, takže ho případně seženete i tam.


Tuhle červenou lahvičku od Sally Hansen jsem taky dostala, tentokrát od jiné kamarádky. Se slovy, že tuhle skvělou věc musím vyzkoušet a pak o ní napsat :) Jsem na to zvědavá, zatím jsem jí stihla vyzkoušet jen asi 2x, takže je hodnocení zatím předčasné.


Laky na nehty Maybelline Brocades se fakt sakra povedly. Nemůžu z nich odtrhnout oči! Tak moc se mi líbí, že jsem si ke zlato-růžovému koupila ještě stříbrno-zlatý. Jsou boží oba. Včera jsem potkala v DMku na Hradčanské dokonce všechny 4 verze a dost jsem se přemáhala, abych si nekoupila ještě tu červenou. Naštěstí jsem odolala, ale jestli je ještě někde potkáte, berte je všema deseti!

Co jste si pěkného za poslední měsíc koupily vy? Co vás těšilo, bavilo a líbilo se vám? :)

67 komentářů:

  1. Tak tomu říkám dokonalý nákup!!:))

    OdpovědětVymazat
  2. Skvěláý rubrika, takový mám ráda. Ta paletka od Sleek je krásná, akorát já bych ji asi tolik nevyužila. :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné věci, hlavně ty laky Brocades :) U nás je nemáme, naštěstí jedu příští víkend do Prahy, takže peněženka zapláče :D Jen se bojím, že Sephora bude už vybraná :/ Jinak Nars tvářenek není nikdy dost! Taky přemýšlím, zda si nepořídím další odstín :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych si ráda pořídila paletku sleek :) Ale zatím vybírám, jinak nad tím růžovým lakem přemýšlím, ale doma jich mám tolik, tak vůbec newm :(

    OdpovědětVymazat
  5. Taky bych se měla do té Sephory mrknout, jestli mi tam něco nepadne do oka :) Paletka Sleek vypadá úžasně, ale já bych asi nevyužila ty zelené odstíny... A ty laky? Nějak na ně vůbec nemůžu narazit, ale jakmile je někde uvidím, nějaký odstín popadnu, protože to je opravdu must-have!

    OdpovědětVymazat
  6. No už se těším na recenzi na Top coat, pořád hledám ten nej :/

    OdpovědětVymazat
  7. Ta paletka od Sleeku vypadá hodně hezky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty Maybelline laky jsou fakt super!

    OdpovědětVymazat
  9. V mém únorovém wishlistu je sleek paletka :-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
  10. Tebe zruinují jiné blogerky, ty zruinuješ mě! :D
    Ta tvářenka Hot Mama je nádherná a ta pěna do koupele mě zaujala, na to se podívám :)
    Já jsem si pořídala tu novou micelárku od Garnier, bronzer, hnědou tužku, tu slavnou bázi od Dermacol která mě nijak teda nenadchla a asi to nespadá do kosmetiky, ale konečně jsem si pořídila čočky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Joj, prečo mi tú Sephoru u nás nemáme...:/

    OdpovědětVymazat
  12. Ta Sleek paletka i věci od Nature Republic vypadají skvěle! Od theBalm jsem si nedávno koupila Instain tvářenku, recenzi mám od včerejška na blogu.
    Brunwen

    OdpovědětVymazat
  13. Jediný důvod, proč se občas zastavím na skok v Sephoře jsou konkrétní parfémy, které chodím oňufávat :-) Už velice dlouho moje oko pošilhává po Bottega Veneta, ale... pořád se nemůžu rozhoupat :-)
    Bebe
    Růžový chroust

    OdpovědětVymazat
  14. tyhle rubriky mě hrozně baví, ta paletka od sleek je doopravdy nádherná
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  15. Já se budu od Sephory budu držet radši dál, ať moje peněženka přežije do další výplaty :D annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Nee nee nee nikdy jsem se nemela dozvědět o NARS za 6 stovek...nedavno jsem sla okolo a videla i They´re Real asi za 5OO a ted se bojim ze když to okamzite nekoupim budu litovat :( :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ta pěna do koupele je opravdu pěkný nápad ! :) Jinak paletky sleek jsou opravdu skvělé, sama už vlastním 4 . Řekla jsem si, že si radši koupím paletku, než mít doma neskladné monostíny. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Aaaaachjo, tohle mě nutí nakupovat...:)) Naštěstí mám sephoru daleko, ale Hot mama mě láká už dýl. Nějak mě teď berou tvářenky, tak je jen škoda, že jsou tyhle nádherné taky kvalitní a stačí si je dát jen jednou denně.. :))

    OdpovědětVymazat
  19. Ta paletka Sleek je úžásná, taky o ní přemýšlím, ale nějak si neumím vybrat :-D

    http://lostincosmeticsworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Wow, krása :-). Ta paletka od Sleeku je moc hezka, bohuzel mam zelene oci.

    OdpovědětVymazat
  21. ta paletka od Sleeku je super, ale pořád se nějak nemůžu rozhodnout, jestli jí potřebuju nebo ne :D

    OdpovědětVymazat
  22. Nákupy hezké :) Jen si říkám, zda není předčasné dávat tuto rubriku hned začátkem měsíce, jestli by nebylo lepší ji zařadit až na konec (přeci jen nějak moc nevěřím, že všechny blogerky, co píšou nákupy za daný měsíc na jeho začátku, si do konce měsíce nic jiného nekoupí).

    OdpovědětVymazat
  23. Ta paletka stínů vypadá lákavě.

    OdpovědětVymazat
  24. Na tu červenou parádu od Sally Hansen mám taky spadeno :) i na laky brocade :D možná se dnes půjdu podívat do drogerky :D mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Skvělá kosmetika :-) Moc se mi i líbí zpracování článků ! Jsi doopravdy skvělá :-)
    http://worldwithevelyn.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. Ten odličovač od Sephory je na nic. Voděodolný makeup neodlíčí a na očích docela štípe. A to je nemám nijak citlivé.

    OdpovědětVymazat
  27. Zaujal mě ten olej....a taky velmi krásná tvářenka!
    anetka.riemerova@seznamc.cz

    OdpovědětVymazat
  28. já mám teď extrémně nakupovací měsíc, což je na jednu stranu dobře, na druhou stranu od vánoc pečlivě šetřené peníze asi zapláčou. ale tak co, žijeme jen jednou :)) od thebalm si myslím na pudr, ale včera jsem uviděla pudr od Milani ve slevě za 90,-, má naprosto krásný design a docela dobré hodnocení, tak do něj asi půjdu. a ta nová řasenka od Rimmelu accelerator endless mascara je naprosto bombová!

    OdpovědětVymazat
  29. Sleek paletky jsou skvělé a ta tvářenka vypadá taky dobře :)

    OdpovědětVymazat
  30. Sleek paletka je úžasná! příští měsíc bych si jednu chtěla pořídit:)

    OdpovědětVymazat
  31. Paletky od Sleek jsou krásné. Plánuji koupit ještě neutrální buď Au naturelle od Sleek nebo připlatit za Urban Decay. Snad slevu v Sephoře stihnu, dochází mi tvářenka a Nars má zrovna slevu, tak děkuji za info :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Sephoru jsem už taky navštívila, pokoupila NARS a Benefit :) Ještě se tam ale musím vrátit pro tu pěnu do koupele, na tu jsem úplně zapomněla!!! :)

    OdpovědětVymazat
  33. Ty laky už bych měla konečně vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  34. Ahojky tvářenku hot mama miluju mám i pudr a nějáký další bronzery objednávám to tady a do dvou dnů to mám doma : http://www.thebalm.cz/?gclid=CI-t1ZXy1LsCFQkd3godsFMAew

    OdpovědětVymazat
  35. Moc hezký článek a nová rubrika! Můžu se Rendy zeptat, v jakém odstínu máš prosím tu tužku od Benefitu?? Když jsem je zkoušela, bylo na mne vše buď světlé anebo oranžové anebo tmavé :o))), ale třeba jsem ten správný odstín přehlédla, konzistence mi připadala super, žádná tvrdolína. Moc děkuji! :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Novinky jsou určitě lepší než články prázdných lahvích :) Lesk na rty vypadá luxusně. Mě tedy nejvíc zaujala fotka letáku a tam sleva na Chloe :))

    OdpovědětVymazat
  37. Ja jsem si za leden nakoupila mraky veci, boty, bundu a opět spoustu kosmetiky. Nooo nejvíc jsem nadšená z obycejnyho Dermacolu cover :-)
    A zejtra sr chystam do Sephory :-) takze dobre, žes řekla, na akce se zaměřím

    OdpovědětVymazat
  38. Sally Hansen lak je naozaj úžasný, nechty mám suché do 3 minút . A to nevravím , že vyzerajú kúštik ako gélové, každý mi ich chváli.

    OdpovědětVymazat
  39. Jé, tak já se těším na recenzi tvářenky<3

    OdpovědětVymazat
  40. můžu se zeptat, jestli je ten gelový odličovač ze sephory dobrý? :) už jsem po něm pokukovala, ale spěchala jsem, takže jsem ho tam nechala a pořád přemýšlim, že si pro něj zajdu - za tu cenu :)) a ty laky od maybelline jsou překrásnýý!! :D asi si je ted kvuli tobe budu muset koupit

    OdpovědětVymazat
  41. Všechny ty věcičky se mi moc líbí. Paletka Sleek a tvářenka Nars jsou na mém pomyslném wishlistu :) jytuska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Brocades růžovozlatý bych vzala hned, ale mám smůlu, protože jsem viděla jenom ten červený (a to jsem se ovládla)

    OdpovědětVymazat
  43. ten lesk od YSL je bomba, těším se na recenzi!! a na akci se tam budu tam budu muset zastavit :D

    OdpovědětVymazat
  44. Krásne vecičky :) Ja sa chystám do Sephory na konci februára, keď pôjdem do Benátok. U nás na Slovensku totižto nemáme žiadnu predajňu :(

    OdpovědětVymazat
  45. Já bych brala, kdyby byla v akci tvářenka Dallas od Benefitu, ale o tom pochybuji :-D od Nars bych chtěla korektor, bázi pod stíny a matnou tužku na rty, ale pochybuji po druhé... :-) Takže asi opět nic pro mě :-) Ale článek super :-)

    OdpovědětVymazat
  46. Akci v Sephoře jsem vypozorovala už dřív na jejich stránkách, ale nikde jsem se nedočetla čeho přesně se týká, takže díky za malý náhled. Nars tvářenky...hmmmmm :D Paletku od Sleek bych taky chtěla vyzkoušet, ale přesto, že jsem brunetka, tak jsou pro mě barvy v téhle absolutně nepoužitelné. Fialová prostě není pro mě. Tyhle nakupovací články mám moc ráda, díky za ně ;)

    OdpovědětVymazat
  47. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  48. Opět tolik úžasných tipů :) Asi budu brzo litovat, že jsem Tvůj blog objevila... Neee dělám si srandu, jsi skvělá :) Ještě jsem ani nedočetla Tvé příspěvky z roku 2012 a už mám plnou hlavu toho, co si musím koupit :) U některých věcí mi to díky Tobě hodně ulehčí výběr.

    OdpovědětVymazat
  49. Paletku „Garden of Eden" jsem si pořídila také a připravuju se na Sunset:-).

    rea.a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Ten odličovač od sephory je naprosto nejlepší co jsem kdy měla! :)

    OdpovědětVymazat
  51. měla sis koupit i ten červený lak, podle mě vypadá na nehtech nejlíp ze všech:) novotmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Bo Kenzi: ono je to trochu posunuté :) je to od poloviny předcházejícího měsíce, i když je to za únor, tak to počítám už od poloviny ledna :) Nějak to tak vyšlo, tak jsem v tom pokračovala :)

    Evelyn: moc děkuju :)

    AjaBeautypedia A.: tužku mám v odstínu medium a moc mi vyhovuje. Nemám úplně světlé obočí, takže mi odstín skvěle sedí :)

    Viky Ngo: po dvou použitích to bohužel nemůžu posoudit :(


    OdpovědětVymazat
  53. já chci omrknout ty valentýnské věci do koupele od Sephory, aspoň nějakou drobnost pro přítele chci koupit... a červený Brocades ti klidně přenechám, já z něj bohužel ve finále vůbec nadšená nejsem, blbě se mi lakuje a nic mi nevydrží :-/

    OdpovědětVymazat
  54. Ta tvářenka je úžasná. Dobře vypadá i balíček z Koree (Korei?), i když mě maličko tyhle asijské značky děsí složením:-D. Ale určitě to bude fajn:-)

    OdpovědětVymazat
  55. O tom Nuxe olejíčku pouvažuju, už jen kvůli té krásné lahvičce :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/loreal-kod-mladi-rozjasnujici-pece.html

    OdpovědětVymazat
  56. Nejspíš v Sephoře neodolám Benefit They are real řasence a krémovým očním stínům Mufe, které jsou taky v akci.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Ta paletka je vážně nádherná!
    A Brocades miluju, mám ten zlatý a o červeném uvažuju. Jestli ho někde potkám, beru ho :D

    OdpovědětVymazat
  58. ten zlato-růžový odstín laku jsem strašně chtěla, a nikde už u nás není :-/ a tvářenka Hot mama se mi také líbí!

    OdpovědětVymazat
  59. Tento měsíc jsem si pořídila Clarins Dot Liner a musím říct, že jsou báječné!

    OdpovědětVymazat
  60. Krása :) Tvářenka Hot Mama, Sleekovská paletka a nová asijská kosmetika by byli mí favorité. Tohle se mi vážně líbi :) Jinak já jsem si pořídila jen samé drobnosti, ale mám z nich radost..takže řasenka, tužky na rty, tužka na obočí. Největší radost mám ale z nové tvářenky od Catrice. :)

    OdpovědětVymazat
  61. Je super, že budeš zkoušet Nature Republic. Objevila jsem jí na ebay, když jsem hledala nějaký zelený primer pod makeup a hrozně se mi líbily obaly... akorát jsem nemohla nikde nic najít! Kromě asi dvou videí vůbec nic. Takže se moc těším!

    OdpovědětVymazat
  62. penu jsem koupila taky :)))

    Nad tvarenkami se tedy jeste pozastavim :) Diky za tip.

    jinak ten odlicovac od Sephoryj sem mela a nevyhovoval: http://www.blondatejsvet.cz/2013/06/sephora-2in1-water-proof-eye-makeup.html snad bude u Tebe lepsi....

    OdpovědětVymazat
  63. V Sephoře jsem samozřejmě taky neodolala a koupila jsem si Porefessional ,ale jinak nic víc takže myslím že na sebe můžu být právem pyšná.Jen když vidím tvůj nákup tak mám chuť tam ještě pro něco zítra zaběhnout

    OdpovědětVymazat
  64. och na ten lesk od YSL mam zalusk! najtazsie je vybrat si farbu :D

    OdpovědětVymazat
  65. Ta hot mama mě zajímá, slyším to poprvé. Že by to bylo něco pro hot mamy :D ? Takže přesně pro mě? :))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)