čtvrtek 6. února 2014

Magic Nude Liquid Powder make-up

Dneska nečekejte recenzi, swatche ani ukázky produktu z blízka. Chtěla bych vám říct pár slov o produktu, který jsem strašně chtěla vyzkoušet, přímo jsem po něm toužila a když jsem ho vyzkoušela, tak jsem zjistila, že pro mě není vhodný a poslala jsem ho dál. Proto žádné swatche ani podobné detaily, prostě jsem to nestihla zdokumentovat. Ale protože se tento make-up začíná v české blogosféře objevovat čím dál tím víc, chtěla jsem k němu také říct pár slov. Minimálně by třeba fotka složení mohla někoho zajímat :)


Make-up jsem kupovala v drogerii v USA a u nás se samozřejmě zatím neprodává. Nejblíže ho seženete v Německu, akorát se trochu jinak jmenuje, ale lahvička vypadá téměř stejně. Netuším, kolik stojí u našich sousedů, v USA stojí něco kolem 12 dolarů (já ho chytla v akci za 7). Bohužel absence testrů zapříčinila jeden z důvodů, proč jsem make-up poslala dál. Světe div se, ale byl na mě příliš světlý. Holt za oceánem je ten výběr odstínů o ničem jiném a můj obvyklý rituál, který praktikuju v českých drogeriích nepomohl. Vybrat si nejsvětlejší odstín, který v regálech byl, bylo značně netaktické. Po nanesení jsem byla jak mrtvola, možná jako mrtvá Sněhurka. Fakt jako špatný. Někdy si říkám, že možná lepší mít hodně světlý make-up než oranžádu, ale vypadat jako mrtvola taky není tak žádoucí. Co se mi strašně líbí, je obal make-upu. Malinkatá skleněná lahvička je kouzelná, ale vážně je dost malá (obsah jen 27ml). Navíc vzhledem k super tekuté konzistenci je jeho balení značně nepraktické. Make-up je skoro jako voda :) Krytí je teda bídné, na mé poměry dost slabé. Potřebuju mnohem větší a tento se bohužel nedal ani vrstvit. Věřím, že někdo podobné make-upy vyhledává, ale já bohužel ne. Hned po nanesení na obličej mě do očí práskl takový alkoholový odér, což se mi vůbec nelíbilo. Nevím, jestli je tohle nešvar všech make-upů této řady, nebo jsem jen přecitlivělá, ale nelíbilo se mi to (i když to potom na obličeji nebylo nijak cítit). Líbil se mi finiš, který make-up zanechal, takový saténový a spíš matnější. Kdyby make-up více kryl, budu spokojená. Ale krytí (spolu s výdrží) je pro mě jeden z nejdůležitějších aspektů, podle čeho si make-up zamilovat. No, a výdrž se v mém případě taky příliš nekonala a tak po 6 hodinách začal make-up z tváře mizet a večer po něm nebyly ani stopy.



No, co vám budu povídat, jsem strašně zklamaná, že tuhle lahvičku nemám na kosmetickém stolku. Tak moc se mi líbila a tak moc mi nesedla. Nechci tvrdit, že by byl make-up špatný, spíš jen není určený pro typy, jako jsem já. Velká škoda...Úplně bych se nebála, že by se vám stalo to samé a chytly jste příliš světlý odstín (známe evropské drogerie), ale možná by vás mohlo zklamat jeho nic moc krytí a možná i ten alkoholový odér. Za mě bohužel nee, ale jak říkám, nesedí třeba jen mě a mé pleti. Do kosmetického odpaďáku ho určitě házet nechci :)

Budu ráda, když se s námi podělí někdo další o své dojmy. Potkávám tento make-up čím dál tím častěji, tak předpokládám, že ho někdo z vás stihl vyzkoušet. Případně má ho někdo z vás na svém seznamu přání? :)

61 komentářů:

  1. Docela me predtim u Tebe zaujal, ale pro me by tedy nebyl. Nemam rada nekryci, spise prirozene make-upy. Takovy si vezmu jen na doma.

    OdpovědětVymazat
  2. Sice jsem o něm uvažovala, ale po této recenzi už mě nadšení z něj opouští.Aspoň jsem tento názor přečetla teď a ne až potom.

    OdpovědětVymazat
  3. Někde jsem viděla video, že je srovnávaný s novým mu Lancome Miracle Air de Teint, který se u nás už prodává. A za mě teda nic moc. Po nanesení a další 2 hodiny totálně matná pleť a poté zaćal přicházet přirozenější finish až po totální lesknutí :D Na pleti byl teda dost cítit, to takový Chanel Vitalumiere Aqua je oproti němu fakt jak když na pleti nic nemáte. Krytí lze vytvořit od 00 až do středního, to bylo fajn. A alkoholový odér má taky :( Hrozě jsem se na něj těšila, a kdyby měli v ten den odstín 010, rovnou bych ho koupila, teď děkuju, že se tak nestalo :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Lahvička vypadá fakt úchvatně :) Už jsem po něm pokukovala, ale pokud má slabé krytí, tak to není nic pro mě..Ale já jsem teď spokojená s Revlon Colorstay, tak vlastně ani nevadí, aspoň ušetřím :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. taky mi nesedl. Poslala jsem ho dal sestre. Kupovala jsem na galaxieprani.cz

    Trochu nechapu to juchani kolem nej - celosvetove :( zacina se mi potvrzovat, ze na nektere vyrobky proste jen zahranicni blogerky udelaji "juchadu" a ve skutecnosti to za to nestoji... :-( Nejak mi cim dal tim vic prijdou, ze nektere nedelaji poctive recenze, ale jen "juchady" na cokoliv.

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se taky strašně líbí, jak lahvička tak konzistence, ta je asi přesně pro mě. Koukala jsem na něj ve Vídni a budu doufat, že přijde i k nám, těším se:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja se dlouho nemohal rozhodnout, jestli jo, nebo ne (mam teda evropskou verzi) a nakonec se priklanim k ne. Jak rikas, makeup prakticky nekryje, navic mi dost vadi ta tekuta konzistence, protoze vetsina makeupu stece nekam do stetce a vzhledem k tomu, ze me stal 14 EUR tusim a ma jen 20ml, tak nepotrebuju, aby ho pulka skoncila nekde ve stetci a ne na obliceji:-/ Alkoholoveho pachu jsem si sice nevsimla, ale proste jsou mnohem lepsi makeupy s minimalnim krytim. Zas pokud nekdo nechce kryti ani sjednoceni, byt jen minimalni, tak proc vubec makeup pouzivat, ze :D

    OdpovědětVymazat
  8. Zatím jsem na něj viděla u Plum i Lou dost rozporuplné názory, ale stejně mně dost zajímá, pořád doufám, že mně by třeba vyhovoval víc :D annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoooj,

    no docela mi lákal, ale pak jsem četla, že je tekutej a malej, což bych ještě snesla, ale nekryje a to je na prd =o(

    OdpovědětVymazat
  10. S těmi odstíny by se měly v Evropě inspirovat. Texturou to asi nebude nic pro mě. Potřebuju něco, co vydrží min 10 hodin. sl.jahodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Make-up se mi na pohled také moc líbí, ale hned mi bylo jasné, že krycí moc nebude, tudíž nic pro mě, proto mě nemrzí, že se u nás neprodává.

    R.UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem z něho zase nadšená :D i když je fakt, že mě to malé krytí nevadí, já ho spíš vyhledávám...zbožńuju ten jeho sametovej finiš na obličeji :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mna napriklad tento makeup vobec nezaujal, nepaci sa mi ani konzistenciou (uplne si viem predstavit ako by som sa nad tym doma rozculovala :D) ani krytim ani cenou, takze za mna tiez nie. ;)

    OdpovědětVymazat
  14. ja jsem zkousela (kupovano v nemeckem DM) a take mi nesedl-prilis vodovy, kryti zadne:( ani dostatecne svetly odtin se mi neporadilo sehnat (mozna nemeli vsechny) mohl by to byt super makeup pro ty,co maji dokonalou plet, ale pro me tedy bohuzel vubec.
    novotmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Jsem zvědavá jestli se dostane k nám, chtěla bych ho vyzkoušet, ale něco mi říká, že na suchou pleť to nebude ono :( ... jo a moc se mi líbí to balení!

    OdpovědětVymazat
  16. Další z věcí co bych si koupila jen kvůli obalu, ale teď vím, že nemusím:)) děkuji

    OdpovědětVymazat
  17. tekutost by mi ani nevadila, stejně nanáším prsty, ale to krytí a výdrž teda nic moc... docela jsem po něm toužila, nakonec jsme se do Německa na nákupy nedostali, tak koukám, že mě to ani nemusí mrzet :-/

    OdpovědětVymazat
  18. bohužel pro mě osobně docela zklamání, kupovala jsem ho v Německu za 12E a když jsem ho zkusila na ruku, tak mě zaujala ta textura, udělá totiž fakt krásnou hebkou až sametovou pleť, ale to je asi tak všechno :( bohužel jsem omylem vzala tmavší odstín (moje chyba), ale vlastnostma mi vůbec nevyhovuje, má opravdu slabé krytí a vydrží tak 5 - 6 hodin a já čekám od makeupu více. Mám mastější pleť a v místech kde ji mám sušíí mi udělal takové šupinky, prostě se té pleti vůbec nepřizpůsobil a nevypadalo to pěkně :( pro mě tedy ne. Naopak si ale myslím, že by mohl vyhovovat těm, které mají dobrou pleť a nepotřebují silné krytí, ale jenom trošku sjednotit pleť :)

    OdpovědětVymazat
  19. Já teda nepotřebuju tolik krycí make-up, to by mi tedy nevadilo. Větší problém bych viděla s tím alkoholovým odérem. Ale jinak mě tenhle make-up docela zaujal, tak snad si ho někdy budu moct jít někam "očichat" :)

    OdpovědětVymazat
  20. Viděla jsem ho na blogu u Lou a Káji, ale pokud nekryje, tak to není nic pro mě, ani na léto..
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. No, koukala jsem i u Lou, že s ním není spokojená, tak mě asi ani nemrzí, že u nás není, i když jsem ho původně chtěla vyzkoušet :) Asi by mě hodně štvala ta tekutost, rozliju pomalu i tuhé produkty.. :))

    OdpovědětVymazat
  22. Na vícero stránkách jsem četla spíše negativní recenze, takže mě nenapadne ani zkoušet. A alkoholový odér :-/ Mně smrděl i Lancome Teint Idole Ultra 24H, prostě alcohol denat ve složení na předních příčkách není to, za co bych chtěla dávat peníze. jytuska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Strašně mě lákal. Dokonce jsem ho viděla na nějakém českém e-shopu, který dováží produkty „zvenku". Ale jelikož to má být super mrňavé a super tekuté (takový druhý Affinitone), chuť mě hodně rychle přejde:-).

    Jinak ty si nemáš na odstín obličeje co stýskat. Chtěla jsem si pořídit Teint Idole od Lancome v odstínu 01 a zjistila jsem, že se mi na pleti usadil o dva tóny tmavší, než bych potřebovala - a ty tentýž odstín používáš normálně:-). Existují i světlejší ksichty:-)

    rea.a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Opět nic pro mě, tak zas ušetřím :)
    alkaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Vypadá dobře. Pro mě by ale nebyl, vyžaduji také velke kryti. Navíc bych asi nezkousla "alkoholovy oder".

    OdpovědětVymazat
  26. Já nevim, mě zaráží, kolik lidí očekává, že tenhle make-up bude krycí... vždyť už jen z jeho povahy je jasný, že krýt nebude ani omylem... navíc se stačí podívat jen na jednu recenzi třeba na YouTube a vše je potvrzeno... Jsou prostě produkty, který si ani ze zvědavosti nekupuju, protože je téměř jistý, že krycí prostě nebudou, např. BB krémy z drogerie, valná většina ostatních make-upů z drogerie atd...

    OdpovědětVymazat
  27. taky jsem ho u holek už viděla, škoda! vypadal nadějně.

    OdpovědětVymazat
  28. Lahvička vypadá opravdu pěkně a možná, že i ten nejsvětlejší odstín by se mi aspoň přes zimu hodil:) Každopádně tenhle make-up se ke mě jen tak nedostane:/

    OdpovědětVymazat
  29. Chtěla jsem si ho pořídit, zaujala mě hodně i ta lahvička, ale asi se teda podívám po jiném, včera jsem koukala na video Lou a to jsem si ještě říkala že mu dám šanci, ale nedám:)

    OdpovědětVymazat
  30. No tak nevím teda, zatím tady na tenhle produkt čtu jakoby celkově negativní recenze.
    Takže myslím že jsi mi Rendy zachránila peněženku před tímto produktem :D

    OdpovědětVymazat
  31. Tento make-up není nic pro mně. Make-upy v drogeriích nevyhledávám, protože jsou na mě většinou i nejsvětlejší odstíny moc tmavé a oranžové. Používám asijská BBčka.

    OdpovědětVymazat
  32. Ta lahvička vypadá moc pěkně, ale spousta recenzí je bohužel negativních. Zatím se mi do ruky nedostal, ale sama bych ho určitě chtěla také vyzkoušet. :) DVOJITÁ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  33. Obal tohoto make-upu se mi také moc líbí, ale nejspíš bych do něj neinvestovala ani, kdybys na něj žádnou recenzi neudělala :D
    Rendy, vím, že ty jsi určitě více drogerií znalá než já a máš určitě přehled, ale jen jsem dnes v dm regálu potkala tu třpytivou světle modrou řadu od Gliss Kur, která se u tebe objevila na fotkách z Německa tuším :) Je určená na lesk a jen jsem na ni chtěla upozornit, kdybys o ní ještě nevěděla ;)

    OdpovědětVymazat
  34. Já jsem si teď objednala odstín Nude Beige ( tuším, že třetí nejsvětlejší) tak doufám, že mi sedne....tolik se na něj těším :-(

    OdpovědětVymazat
  35. Já taky tuhle krásnou lahvičku vlastním a jsem teda spokojená :) na sušší pleti mi vydrží poměrně dlouho i 10 hodin a kryje podle mě tak akorát :) jinak mám odstín 110 WARM IVORY, který vypadá dost do oranžova, ale po rozetření splyne s pletí. Jediné co mi vadí je ta aplikace.. štětcem nic moc a prsty to přeci jenom není tak precizní :) dávkování mi neva

    OdpovědětVymazat
  36. Měla jsem podobný od Clarins a byla jsem s ním velmi spokojená, tak doufám, že se tento k nám dostane, abych jej mohla ozkoušet...bára.kára

    OdpovědětVymazat
  37. Jéé to je teda škoda, docela jsem na něj byla natěšená... ale vůbec nic pro mě no :/
    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Tak nějak tuším, že když je tak světlý, že by byl ideální pro mě :) Jsem totálně bílá :)

    OdpovědětVymazat
  39. Mě docela zaujal, ale většina recenzí je negativních, a jelikož stejně k nás asi nepříjde, tak není pro co smutnit :-)

    http://lostincosmeticsworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  40. Byla jsem plná očekávání, když jsem ho viděla poprvé... obal mě nadchnul a já doufala, že to bude jeden z dalších "Holy Grail". Ale vodová konzistence, krytí nula nula nic a tak malé balení? To asi nebude nic pro mě.

    OdpovědětVymazat
  41. Ta roztomilá lahvička mě hodně zaujala, ale když ani ty jsi nenapsala příliš oslavnou recenzi, tak si asi nechám zajít chuť :)

    OdpovědětVymazat
  42. Podle recenzí jsem usoudila, že by nebyl pro mě, takže bez něj zvládnu žít :) Ale ta lahvička je skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  43. Vyzkoušela jsem ho, je příjemný na obličeji jen ta výdrž :) ale jsem spokojená ;) mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. No,mluvila o něm i Lou a té se vcelku líbil,tak moc nevím co si myslet ale asi bych ho vyzkoušet měla,krytí nevyhledávám moc vysoké spíš jen lehký make-up který sjednotí a dá tváři takový TO pro co nemám výraz :D a to by snad tenhle mohl splňovat

    OdpovědětVymazat
  45. hmm, no velmi pekne sa o nom nepise…este, ze okolo neho nechodim v drogerke, to by ma mrzelo

    OdpovědětVymazat
  46. tento makeup by som chcela veľmi vyskúšať :/ škoda že sa u nás nepredáva
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
  47. Já po něm taky hrozně dlouho toužila, nakonec jsem pověřila sestru s nákupem v drážďanech a na to že to byl odstín číslo 3, možná by byl na mě tmavý i v létě. Nepoužívám pudry, jelikož se mi prostě nelíbí jaký na mé pleti dělají povrch, takže tento makeup mi nesedl nakonec odstínem, ani aplikací, ani vůní a ani finishem, trochu mě stahoval. Takže bohužel pro mě zklamání :/

    OdpovědětVymazat
  48. Ja ho mám tiež, ale ten európsky, druhý najsvetlejší odtieň. Skúšala som testery a ten mi vtedy vyhovoval, teraz sa mi zdá trocha tmavý. Veľmi som ho chcela, najmä kvôli balenie, ale chcela som vyskúšať aj tú vodovú konzistenciu. Keď ho porovnám s vodovx´m MACom, L'oréal sa mi páči viac svojím finišom - super zamatová pleť. Problém je tá výdrž! Mám zmiešanú pleť, na ktorej vydrží také 3 - 4 hodinky, potom sa vytráca :( Napriek tomu ho mám rada… je to taký fajn domáci skrášľovák.

    OdpovědětVymazat
  49. tak to je fakt skoda, viem ake je to sklamanie ked sa na nieco tesim a potom to stroskota na odtieni

    OdpovědětVymazat
  50. Tak, podle designu vypadá make-up celkem luxusně - a nakonec teda asi nic moc, bych usoudila z tvého popisu. Mě by na něm teda asi dost vadilo, že moc nekryje a nemá výdrž.. no :/

    OdpovědětVymazat
  51. Vypadá hezky, škoda že neseděl no :)

    OdpovědětVymazat
  52. Tak to nezní vůbec dobře, na to, jak je vychvalovanej. Asi by mi nejvíc vadila ta tekutost, ble :-)

    niklova.marie@email.cz

    OdpovědětVymazat
  53. No ja som počula poxvaly od zopár youtuberieg, ale zas na blogox to bolo 50/50, určite by som ho rada vyskúšala!:-)

    ziriane.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  54. Jůů máš hezky blog!
    http://happygirl.eblog.cz/

    OdpovědětVymazat
  55. Já ho mám a nemůžu si ho vynachválit, na moji sušší pleť je naprosto ideální a ten sametový finiš, to je vážně něco dokonalýho :)
    hana.spatenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Škoda chtěla jsem ho zkusit:/ Ale krytí je pro mě vysoce důležité, tákže budu mít aspoň ušetřené peníze :-)

    OdpovědětVymazat
  57. Doufám že bude v ČR protože mě taky dost láká.

    OdpovědětVymazat
  58. Doufám že bude v ČR protože mě taky dost láká.

    OdpovědětVymazat
  59. Ja mam od Loreal Nude Magique - eau de teint odstin 110 warm ivory a jsem z neho nadsena - kupovala jsem ho v UK Boots a budu hodne plakat az mi dojde!

    OdpovědětVymazat
  60. Co jsem tento makeup zkoušela, tak vypadá opravdu neviditelně. Zvažovala jsem ho, ale nakonec jsem ho nekoupila, jelikož jeho krytí je opravdu slaboulinké, takže jsem skoro nepostřehla, že makeup na sobě mám + jeho extra tekutost mě také odradila, bohužel

    OdpovědětVymazat
  61. věčná škoda tohohle make-upu, čekala jsem, že to bude pecka :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)