neděle 16. února 2014

Hot mama vs. Orgasm - souboj tvářenek

Dneska je název trochu zavádějící, ale můžu vám slíbit, že to bude sexy a na konci se dočkáte Orgasmu (s velkým O samozřejmě) :) Hot mama od The Balm je už celkem dost profláknutá tvářenka, která bývá svou barvou přirovnávána k výše zmíněnému Orgasm od Nars. Když k tomu přidáte mou náklonnost k retro obalům, je jasné, že mi ve sbírce nemohla chybět :)


The Balm tvářenka Hot mama! (7g) - kupovala jsem ZDE za cca 10 liber (běžně stojí 13,50)

Tuhle retro krasavici jsem objednávala ještě koncem loňského roku, když byly na feelunique nějaké slevy. U té ceny se mi zdá, že pořád nepochopitelně šplhá nahoru, protože nedávno byla za 12 liber a teď je zas dražší. Pokud se bráníte objednání ze zahraničí, tak jí lze koupit i přes český eshop, ale Hot mama je bohužel často vyprodaná a samozřejmě ve výsledku i dražší. Sama za sebe můžu ale feelunique vřele doporučit a balíčky pokaždé chodí do 10 dní od zaplacení a servis mi přijde skvělý. Ale zpět k sexy mámě - jak vidíte, s krabičkou se The Balm moc neprděl a vrzul tvářenku do vysouvacího kartonu se stejným potiskem, jako má balení. Nic, z čeho by si člověk sednul na zadek. Samotná tvářenka je v balení z pevného kartonu, který je srovnatelný např. s tvářenkami Benefit. Balení obsahuje i zrcátko, ale žádný aplikátor. Tvářenka je poměrně malá a dobře skladná, takže za to má body plus (není nic horšího, než předimenzovaná krabička a pidi obsah). Odstín vám asi popisovat nemusím, fotky jsou celkem věrohodné. Jelikož má tvářenka lehký zlatavý odlesk, použití rozjasňovače je zbytečné. Je pigmentovaná tak akorát, na první dobrou neskončíte jako Marfuša a to mám ráda. Barva se dá dobře vrstvit a záleží jen na vás, jak moc intenzivní odstín chcete. Vyzdvihla bych skvělou celodenní výdrž, protože co ráno nanesu, večer zase odlíčím. To je její velká přednost a velice si tím u mě šplhla.


Nenechte se zmýlit fotkou tvářenky v balení, protože takhle vypadá celkem nudně. Rozehraje to až na tváři, kterou rozzáří jemným zlatým odleskem a krásnou barvou, která bude skvěle vypadat třeba v létě, až bude člověk trochu víc opálený :)




Porovnání s Orgasm od Nars - jak vidíte, Orgasm je mnohem růžovější a má výraznější zlatý odlesk. Hot mama je spíš víc korálová a odlesk není tak viditelný.


Fotem na tváři vás dneska neoblažím, neb se fotky vůbec nepovedly a nebylo kdy je přefotit. Na každé fotce jsem šilhala (pořád nevím, jak se dívat do objektivu), protože jsem se stále ještě nenaučila s novou zrcadlovkou fotit líčení a když se snažím fotit např. rtěnku, tak zásadně vyfotím obočí a tak, takže snad někdy jindy se zadaří :)


Tvářenku můžu rozhodně doporučit, protože má jak pěkný a podle mě i celkem univerzální odstín (narozdíl od Orgasmu), tak skvělou výdrž a poměrně i přijatelnou cenu. Není nejlevnější, není nejdražší, spíš takový cenový střed. Každopádně se svou kvalitou vyrovná podle mě i mnohem dražším značkám. Pokud vás nezaujala zrovna Hot mama, mrkněte i na jiné tvářenky, bronzery či rozjasňovače této značky a určitě si vyberete. To je asi všechno, nic víc mě nenapadá. Jestli vás něco dalšího zajímá, ptejte se :)

Znáte značku The Balm? Vlastníte nějaký produkt této značky? Líbí/nelíbí se vám Hot mama? :)

61 komentářů:

  1. Asi týždeň vlastním Mary-Lou Manizer a som z neho unesená..:) S The Balm som určite neskončila.. Inak podobný odtieň ako tvoje lícenky má aj Rose Gold od Sleeku, ja ju nosím iba v lete, teraz na mne veľmi "svieti".

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné jsou obě dvě. Víc se mi teda líbí Nars. Dřív jsem právě dost používala korálové tvářenky a teď víc fandím růžovým. Navíc ten zlatý odlesk vypadá úžasně. Ale co se týče the Balm, určitě mrknu na jejich nabídku. Nepochybuju o tom, že budou mít něco růžového, co mě uchvátí. Moc se mi totiž líbí to balení. A jakmile má něco pěkné balení, nedokážu jen tak odolat :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/limitky-produkty-essence-jaro-2014.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je asi nejlepší recenze na Hot Mama, co jsem četla, díky za ni :). Orgasm mi nikdy neučaroval, hlavně díky těm zlatým třpytkám, přišly mi fakt mega a nechápala jsem, co je na něm tak legendární. Hot Mama se mi líbí mnohem víc a tímto ji řadím na wishlist :)

    OdpovědětVymazat
  4. Značku znám, bohužel od ní zatím nic nevlastním, mám v plánu nějakou tvářenku, možná právě tuhle, moc se mi líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tvářenka se mi hodně líbí, odstínově i víc než Orgasm. Mám v plánu si jí v budoucnu určitě pořídit, rovněž tak bronzer Bahama Mama :) Ty jejich retro obaly si mě děsně získaly.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  6. Přidávám se k nadšeným ohlasům k této značce! Mám tvářenku v odstínu Down Boy - je taková světle růžová, přirozená, svěží a naprosto ji vystihuje popis, jak píšeš, Rendy - co ráno nalíčím, to večer odlíčím. Výdrž tedy perfektní, barvička dobrá, retro obal super bonus! :-) Skladná do kosmetické taštičky. Podobně nadšená jsem z pudru od téže značky, oční báze a hlavně z rozjasňovače!! :-) A všechny ty obaly.... Člověk má potřebu se pokaždé kochat, když je vezme do ruky a hned má veselejší náladu! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Znacku The Balm znam, ale zatim od ni nic nevlastnim. Tvarenka se mi moc libi.

    OdpovědětVymazat
  8. Hmm, korálové odstíny já ráda a balení je kouzelné :) Ale teď jsem si dělala radost dost, tak uvidíme na konci letního semestru, jak dopadnou zkoušky :D

    OdpovědětVymazat
  9. Značku jako takovou znám ale nic od ní nemám. Hot Mama se mi líbí ale u mě to vyhrává Orgasm, líbí se mi víc :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tomu říkám pořádně kvalitní a krásná tvářenka.

    OdpovědětVymazat
  11. Hot mama má krásný obal, i odstín se mi líbí.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  12. Barva hezčí než Orgasm :) vypadá fakt skvěle.
    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. :) skvělá recenze. Rozhodovala jsem se mezi Hot mámou a Frat boyem a já si pořídila chlapce škoda možná mámu také dokoupím vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  14. :) tuhle znǎcku znám od youtuberek. :) Na hot mámu sem koukala, ale u mě pak zvítězil frat boy. Ale teď si říkám, že by se mi mamka taky hodila asi ji po čase taky pořídím .:) teď jsem začala ujíždět na tvářenkách :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, krásný článek. Já jsem tuto značku neznala. Ale moc se mi líbí a po tvém článku bych si tu tvářenku ráda koupila :) Líbí se mi ten obal i tvářenka (výdrž).

    OdpovědětVymazat
  16. Ten obal mi přijde vyloženě odpudivý, ten obrázek...?! :-(
    Asi mě neláká ani jedna z nich, volila bych asi něco růžovějšího, možná ten Nars. U obou mi velmi vadí sexistický podtext názvu, působí to na mě jako levný pubertální vtípek, který se moc nepovedl. Tak aspoň že ten obsah stojí za to.

    OdpovědětVymazat
  17. Líbí se mi, jen co je pravda. Nějakou dobu už o ní uvažuji, ale co bych od TheBalm chtěla ještě víc je Mary-Lou rozjasňovač.

    OdpovědětVymazat
  18. Určitě by mi více sedla než Orgasm, mám ji v podvědomí ale zatím si ji kupovat neplánuji :)

    OdpovědětVymazat
  19. mám její sexy ségru, pudr, nedám na něj dopustit. dřív jsem chtěla i tvářenku, ale poslední dobou se mi líbí jiné typy odstínů a nechci žádné třpytky, tak jsem ráda, že jsem ji zatím nekoupila :D

    OdpovědětVymazat
  20. Mně připomíná hodně Coralistu od Benefitu, kterou mám raději, protože byla první :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Mně také papírové obaly neberou ale za to tenhle obsah ano, je krásná a koukám po ní už dlouho!

    OdpovědětVymazat
  22. páči sa mi viac ako od Nars,príde mi , že farba je lepšia,aspoň teda pre mňa :)

    OdpovědětVymazat
  23. Je krásná určitě zkusím ;) Drogérkový tvářenky od maybelline nebo loreal mi nevydrží, tak chci zkusit něco dražšího, co vydrží celý den :-) Díky za typ :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Co se odstínu týče, tak rozhodně volím Hot Mamu :)

    OdpovědětVymazat
  25. tak ta se mi líbí dokonce i víc, jak ta od nars:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  26. Znám tuto značku, bohužel od ní nic nemám. Tvářenka vypadá moc hezky :).

    OdpovědětVymazat
  27. Tak Hot mama mě docela zaujala, moc se mi líbí obal i odstín :)) a že vydrží tak dlouho? paráda! :)

    OdpovědětVymazat
  28. Krásná! Musim na tu znacku pořádně kouknout :-)

    niklova.marie@email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Má krásný odstín :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. Už nějakou dobu hledám pěknou nerůžovou tvářenku, ta The Balm se mi opravdu líbí :)

    OdpovědětVymazat
  31. od the Blam nemam nic no tato licenka vyzera krasne :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  32. Ty zlaté odlesky mě tolik neberou, ale balení je rozkošné.

    OdpovědětVymazat
  33. Krásně napsané.Asi se po jedné z nich podívám :)
    http://anett01.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  34. s tím focením sebe sama jsem na tom úplně stejně :D a mě se teda více líbí ten Orgasm, korálový tvářenky mi podle mě moc nesednou....

    OdpovědětVymazat
  35. Vypadá skvěle a cena mě velmi překvapila, myslela jsem že bude ještě dražší:) Tak to si ji zapíšu do svého listu čekatelů a někdy ji určitě vyzkouším! :)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  36. Určitě se mi líbí více Hot mama než Nars :) Nemám ráda lesklé tvářenky a navíc růžové odstíny taky moc ne :)

    OdpovědětVymazat
  37. Teda, sexy mamka se mi líbí snad více než Orgasm! :O (Y)

    OdpovědětVymazat
  38. Vypadá krásně, ta barva je perfektní! :)

    OdpovědětVymazat
  39. po této tvářence pokukuju už dlouho, právě díky tomu univerzálnímu odstínu :))

    OdpovědětVymazat
  40. Vypadá moc dobře, ta celodenní výdrž je docela lákadlo, i když tvářenky bourjois, které já osobně miluji a nepoužívám prekticky jiné, mi taky na tváři vydrží celý den....přesně tenhle odstín by se mi na léto hodil....do korálova, aby zvýraznil opálené tváře....:) určit o ní popřemýšlím, nejsi první kdo ji chválí. :) Možná nevíte někdo o nějaké podobné barvičce mezi tvářenkami Bourjois? Přece jen je nakupováni "naživo" lepší....

    OdpovědětVymazat
  41. Tak to je pecka..teď jsem se zamilovala :D Hot Mama je vážně boží! A na tu si teda našetřím a už se těším, až ji někde seženu!

    OdpovědětVymazat
  42. The Balm jsem zaregistrovala až poměrně nedávno u českých blogerek, s příchodem českého e-shopu. Značka mě zaujala hlavně retro obaly, ale podle recenzí i svou kvalitou, takže se na nějaký rozjasňovač nebo tvářenku určitě chystám.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Tvářenky to jsou opravdu pěkné. Já si v poslední době oblíbila tvářenku od Rimmelu a kupodivu jsem s ní spokojená.. :)

    OdpovědětVymazat
  44. Značku the Balm poznám, ale bohužiaľ nič od nej nemám, radšej by som si kúpila úžasnú paletku od NARS!:-) Tá je perfektná!
    Hosťujem GIVEAWAY:-)
    ziriane.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  45. ak by som ta mohla poprosit, niekedy by si mohla urobit clanok o tom, komu sa aka farba napr. licok hodi...ja v obchode casto tapem lebo neviem pre aku farbu sa rozhodnut

    OdpovědětVymazat
  46. Hezká, ale Orgasm od NARS se mi líbí pořád víc. Mám ho už nějakou dobu ve wishlistu :)

    OdpovědětVymazat
  47. Me je sympatictejsi Nars, ale od the Balm bych si taky nekdy neco poridila. Ovsem neni to znacka, ze ktere bych extra uslintavala. Prijdou mi ty obaly jak kopirka Benefitu, i kdyz nevim, kdo s tim prisel prvni.

    OdpovědětVymazat
  48. Já jsem na tvářenky ujetá :) takže tento článek je jak stvořený pro mne. Hot mama vypadá fantasticky.
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Je nádherná, už jsem po ní pokukovala, ale musím se krotit, tvářenek mám dost. :D

    OdpovědětVymazat
  50. Ta hot mama je ale dobrá náhrada za ten orgasm. :))

    OdpovědětVymazat
  51. Tuto značku vůbec neznám, tak jsem si to okoukla a stále mě více láká NARS, musím si konečně uděalat radost a jednu dražší tvářenku pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  52. Já bych si nevybrala ani jednu, protože jako zimní bleduli by mi zlatý třpyt neslušil. Ale mám od thebalm Instain houndstooth tvářenku (recenze zrovna u mě na blogu) a ta je super, taková pěkná neutrální barva.
    Brunwen

    OdpovědětVymazat
  53. jednu tvářenku už od této značky mám, ale vlastnit ještě tuhle, nezlobila bych se :)

    OdpovědětVymazat
  54. Od Balm mam rozjasnovac a celkem spokojenost, ted jsem si ale ve slevach v Sephore koupila tvarenku od Nars, sice jiny odstin, ale mam z ni radost :-)

    OdpovědětVymazat
  55. Místo tvářenky mám spíše zálusk na The balm ten jejich bronzer :) .

    OdpovědětVymazat
  56. In your face!: moc děkuju :) neskutečně mě to těší :)

    OdpovědětVymazat
  57. Bohužel si tuhle tvářenku nemůžu dovolit, ale líbí se mi, né že né ;)

    OdpovědětVymazat
  58. Hot mamu jsem si nedávno pořídila společně s tvářenkami Down Boy a Cabana Boy a všechny jsou naprosto dokonalé, úžasné a nádherné. Moje nadšení nebere konce. :-) Překrásné odstíny, dobrá pigmentace, super obaly a neuvěřitelná výdrž! Potvrzuji, že tvrzení "co ráno nalíčím, večer odlíčím" není ani trochu přehnané. Nemohla jsem uvěřit, že jsem v 9 večer odličovala v podstatě v původním perfektním stavu to, co jsem na tváře nanesla v 7 ráno. theBalm tvářenky stojí za každou korunu, kterou do nich investujete, doporučuju všema deseti! theBalm mě baví, Nars tvářenky mě kvůli těm názvům naopak nelákají, přijde mi to už trochu moc.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)