sobota 1. února 2014

Giveaway: balíček Fit Me od Maybelline

O představení novinek Maybelline jste si přečetly začátkem týdne a to bych nebyla já, abych nevzala nějaké ty novinky i pro vás :) Jedna z vás vyhraje celou řadu FIT ME! a můj názor na ní si přečtete někdy výhledově :) Samozřejmě jako vždy budu moc ráda, když se mi pak dostane i feedback od vás a váš názor na celou řadu.


Balíček obsahuje: pudr, make-up, korektor a tvářenku





Pravidla soutěže:

1) přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 1.-9.2.2014 

2) do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články. V neděli 9.2.2014 ve 20h. vylosuje random číslo dne (1.2 je 1, 2.2 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů není omezený (co den, to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)


Všem držím palce :)

270 komentářů:

  1. Strašně ráda bych vyzkoušela make-up a tvářenku
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle řada mě hodně láká :) Určitě někdy v budoucnu vyzkouším korektor a pudr. No možná "budu potřebovat" i tvářenku :D
    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká soutěž. FIT ME řada mě láká, ale v drogérii mám vždycky pocit, že make-upy jsou hrozně tmavé. Navíc jsem u nás objevila jenom právě make-up a pudr, po korektoru a tvářence ani stopy.

    whatever.kenzi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. ježiš já bych tak ráda vyzkoušela ten korektor, ale nesmím teď nic kosmetického nakupovat (zákaz od přítele :), tak si budu teda sakra držet palce...

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný balíček, teď jsem je viděla poád v časopise atd. a přemýšlím že bych něco koupila...tak ještě počkám jestli nebudu mít štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  6. n.princess@azet.sk :D chcem suťažiť

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadají super! :3 z FIT me jsem zatím něměla tu čest nic vyzkoušet :)
    kaci.ticha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Doufam ze se postesi. Ceny vypadaji lakave.

    zdena008@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Z téhle řady mě hrozně láká chválený korektor a pudr :-) Bezva!

    OdpovědětVymazat
  10. Ráda bych vyzkoušela hlavně korektor a make up :)
    schabik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Zrovna předevčírem jsem si stejný makeup koupila! I odstín :) Ale hrozně bych chtěla zkusit korektor a tvářenku, tady je nemůžu sehnat :/ Kdybych eventuelně vyhrála, tak bych si makeup nechala a věnovala a nebo ho nechala tobě a mohla bys udělat další menší giveaway:) speldvalucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Myslím že budu komentovat jako divá :D ;)
    kajanem@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. *Opravuji mail .. Napsala jsem ho blbě. SPELDOVALUCIE@GMAIL.COM <- předtím jsem se překlikla:)

    OdpovědětVymazat
  14. Tato rada me velmi laka a tvuj blog sleduji kazdy den :-) nuty@email.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Tato rada me velice laka :-) NuTy@email.cz

    OdpovědětVymazat
  16. moc hezký balíček, docela mě zaujal ten korektor (korektory, to je moje :D)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  17. Mám ten korektor a vůbec není špatný. Nejvíce by mě lákal make up:).

    lucives@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Čekám než mi dojde můj korektor a potom bych chtěla vyzkoušet tenhle... :) A láká mě i tvářenka...
    luciecoufalova03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Skvelá súťaž, takýto balíček by sa mi veru hodil :) A veľmi sa mi páči aj systém, akým víťaza vyberieš! :)

    OdpovědětVymazat
  20. tak to je super soutěž
    líbí se mi že chceš odměňovt pravidelné čtenáře, ale já třeba chodím, čtu, ale nekomentuji :/, ale todle mě donutí :)
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ten pudr vypadá zajímavě :) Ten bych opravdu ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  22. Moc se mi libí, že se snažíš podělit se čtenáři. Tvuj blog je jeden z mála, který má vždy svou úroveň!) polosko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Túto fit me radu sa chystám vyskúšať, lebo vyzerá veľmi sľubne :) Erika's Life

    OdpovědětVymazat
  24. Teď jsem četla recenzi na ten korektor, ten by mě hodně zajímal..
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Super výhra, docela se mi líbí to balení téhle nové řady a slyšela jsem samou chválu na ten korektor, tak si ho možná pořídím...časem :D TeĎ žádný korektor nepotřebuji :))

    OdpovědětVymazat
  26. . rozmýšľala som nad kúpou korektoru, tak ešte chvíľu počkám, či nebudem mať šťastie (: barborakodrikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Jůů, pěkný... Já si chtěla ten mejkap včera koupit v rossmannu, a neměli ani jeden, jen ty testery.. tak prd.... Ta tvářenka vypadá dobře, mám na tvářenky úchylku... :)
    kavia81@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Mám ráda korektor Affinitone, tak bych ráda vyzkoušela tento.

    OdpovědětVymazat
  29. Vypada to dobre :-)
    ervulenka@seznam,cz

    OdpovědětVymazat
  30. Na novou řadu jsem velice zvědavá. sl.jahodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Docela me laka ten korektor, mam uz od maybelline affinitone concealer a s tim sem nadmiru spokojena :-)
    Rorykstopka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Pfuj, pfuj,....snad to vyjde :))))

    ammalka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Fit me řada se mi líbí dost, vypadá tak nějak.. minimalisticky a profesionálně :D ráda bych produkty vyzkoušela :)
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ráda bych vyzkoušela korektor :)

    sabera@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Moc se mi líbí obaly této řady. Nevím jak jsou na tom s funkčností, ale vzhledově super! Občas je fakt v jednoduchosti krása:)

    OdpovědětVymazat
  36. Ta tvářenka má krásnou barvu. A korektor vypadá světlý... Budu ho prostě mít tak jako tak. :)

    OdpovědětVymazat
  37. Týjo, super! :)
    Kudrnovarenata@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Mňa najviac zaujal FIT ME korektor, počula som, že je to napodobenina NARS...:-)

    OdpovědětVymazat
  39. Super..! Moc se mi soutěž líbí, snad budu mít štěstí.:) Paja.Barosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Docele me laka ten korektor,mam uz od Maybelline-affinitone concealer a jsem snim nadmiru spokojena.
    Rorykstopka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Ten korektor a tvářenka*-* k.hurska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Chtěla bych tuhle řadu vyzkoušet, zatím i ní ale nic moc nevím.

    OdpovědětVymazat
  43. Paráda, děkujeme za soutěž :) mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Plánuji z této řady vyzkoušet korektor :)

    OdpovědětVymazat
  45. Tak to jsou zajímavá pravidla :)
    Jinak, moc hezká cena! :)
    ketfl@email.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Skvělá giveaway, řada Fit me vypadá úžasně :))
    zuzankage@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Jak už jsem psala, vyzkoušela bych vše hodně rada 😃

    OdpovědětVymazat
  48. Celá řada vypada hezky :) ilona.stocesova@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  50. Zrovna předevčírem jsem na ně koukala v DMku a vypadají fakt lákavě (ačkoli mi strašně připomínají NARS, hlavně teda korektor :D)
    Marthyna9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Hrozně mě ta nová sada láká, :)) rokytova.e@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Tak uvidíme.Šancí je dost. Snad budu ten, kdo si to zaslouží (pravidelný čtenář) bude mít štěstí, ať už je to kdokoliv.

    OdpovědětVymazat
  53. Tahle řada je strašně lákavá, hodně by mě potěšilo vyhrát. Na tvém blogu vlastně vždycky najdu něco, co si "zaručeně musím koupit":D
    lucie.kovarova@gnj.cz

    OdpovědětVymazat
  54. soutěžím :-)
    m.mosnakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Budu se snažit komentovat, jsem jen takový ten neviditelný čtenář totiž :)
    Moc se mi líbí design této řady, tak snad se mi poštěstí vyhrát :)
    reieva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. :-) ráda se zúčastním ivetka.fialova@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  57. Někdo říká že řada FIT ME je super, někdo zase že nic moc, proto bych jí určitě ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  58. Vypadá to pěkně :)
    malinovatereza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Jsem pravidelná čtenářka ale nikdy jsem nekomentovala takže jestli to nevadí :D Fit Me bych ráda vyzkoušela protože u nás není k dostání a zvlášť ten korektor :) tosimca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Ten pudr a tvářenka :) kackazdralkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Tá tvárenka vyzerá skvele :)

    OdpovědětVymazat
  62. Je fajn mít šanci něco vyhrát :))
    blueredy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. mám na ni taky políčeno, jako několik čtenářek tady. Bylo by hezké, ozkoušet to takovým způsobem :)
    stanicka.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Láká mě korektor z této řady, u make-upu si asi budu muset nechat zajít chuť, protože jsou na mě všechny odstíny příliš tmavé :(
    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  66. Tak tahle řada od Maybelline mě v drogérce hodně zaujala. Hlavně tedy jejich tekutý korektor, který mi obalem maličko připomíná jeho dražšího kolegu od Nars. Moc se těším na tvoji recenzi :) PS: sleduji tě už dlouho a prostě tvůj blog miluju. Nejednou jsi mě zachránila od špatné koupě a mnohokrát jsem si díky tobě vybrala produkt, který už nehodlám pustit z ruky. Děkuji,
    Terka

    OdpovědětVymazat
  67. Korektor fit me je mým nejoblíbenějším, a proto bych i ráda vyzkoušela jiné produkty z této řady :-)

    OdpovědětVymazat
  68. mě láká ten korektor, kde se dá jinak sehnat?:) děkuji
    dendvo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Tak to bych velmi ráda vyzkoušela :) Jinak přeji pěkný víkend :)

    secretofpink@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Na Fit Me korektor slýchám samou chválu, tak jsem zvědavá :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Já mám rozhodně spadeno na korektor :)

    OdpovědětVymazat
  72. Do dneška jsem si myslela, že potřebuji nutně vyzkoušet jenom ten korektor, ale ona i ta tvářenka vypadá božsky :-)

    OdpovědětVymazat
  73. Chtěla bych zkusit ten korektor.. katka.foj@email.cz :)

    OdpovědětVymazat
  74. To vypadá pěkně :) Zrovna včera jsem si šla do drogerky pro ten korektor a neměli ho. Tak teda vydržím, jestli se na mě usměje štěstí tady :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Páni, vypadá to krásně! :)
    Budu doufat, že budu mít pro jednou štěstí :D :)

    OdpovědětVymazat
  76. Fú taak ten korektor vyzerá dobre ;) chcem súťažiť :)

    theresahoran1d@gmail.com

    theresahoran.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  77. Jůůů. já bych ták chtěla, aby se mi jednou zadařilo... :D

    OdpovědětVymazat
  78. Z tejto rady by som rada vyskusala korektor a co sa tyka zvysku az po tvojej recenzii :-)
    july.velkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Hmm,tvarenka,korektor i pudr by se mi libily moc,u makeupu je otazka odstin. Ale krasna sada!
    niklova.marie@email.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Celá sada vypadá skvěle, ale nejvíc mě láká ten korektor a pudr :)
    karolina.bartosikova98@gmail.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Jé, tak to je super soutěž. ;) Fit me už jsem chtěla jít kupovat, tak s tím trošku posečkám. :)
    elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. hezká soutěž :) ten korektor bych chtěla vyzkoušet. mischa.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Nad touto radou som už rozmýšľala, no uidíme. :-)

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    OdpovědětVymazat
  84. O korektoru jsem četla samou chválu, dokonce kamarádka, která pracuje v Sephoře si ho chodí kupovat, protože se prý vyrovná i dražším značkám :-). A tvářenek není nikdy dost, zvlášť u sysla, jako jsem já :DD.
    julitka.horska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. Jéé, to bych chtěla, i když by mě teda zajímalo, jak by mi to sedlo barevně :))
    anetka,riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Ahoj, skvělá soutěž...hlavně teda ty ceny, že? :) Na ten korektor už mám políčeno dlouho, četla jsem o něm chvály asi na pěti blozích, tak to by bylo, abych to taky samozřejmě neměla :))
    Sucha.A@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Tahle řada mě moc láká k vyzkoušení, tím víc, že je od Maybelline, kterou fakt miluji. Dotaz k soutěži - losovat se bude z komentářů jen pod tímto článkem? Byla by to krásná výhra :) Na koupi totiž momentálně nemám prostředky.

    OdpovědětVymazat
  88. To by se mi hodilo ... krásná cena. jukamila41@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. mám ten korektor a jsem s ním spokojená, krásně projasní. michalka.nebu@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Vypada to skvel :)
    gwyn.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Laka me tvarenka a korektor :-)

    kaca.vyslouzilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. Mám korektor z této řady a jsem s ním naprosto spokojená, krásně kryje. Proto si brousím drápky na makeup a pudr :).
    pavlasikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Super nápad :)
    karolinajunk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Jako vždy super! :) Chtěla bych vyzkoušet ten makeup :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  95. Tyjo docela bych se bala tech odstinu... Ale korektor chci vyzkouset.

    OdpovědětVymazat
  96. Ze všeho nejvíc bych chtěla vyzkoušet korektor! :)

    Jitule.Schneiderova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Velmi pěkné balení, takové jednoduché a přitom vypadá i celkem luxusně. Od Maybelline abych pravdu řekla, jsem moc věcí nevyzkoušela, ale tato řada mě celkem láká. Už se těším na recenzi výrobků. :-))

    OdpovědětVymazat
  98. Hezká soutěž, hezká cena :) Mám ráda tvůj blog a těším se vždycky na nové články a hlavně kosmetické recenze.
    vojtova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Tak musím říct, že ten systém losování je docela zajímavý, ale chápu, že chceš odměnit lidi, co k tobě chodí pravidelně a ne někoho, kdo náhodou zjistí, že je giveaway, tak se honem zapojí a už sem nikdy nevleze :) Jinak řada Fit me mě docela zaujala hlavně kvůli korektoru, pořád hledám ten pravý. Jenom mám taky problém s tím, že jsou na mě většinou hodně světlé, i když si vezmu nejtmavší odstín, tady jsem ještě odstíny nezkoumala, ale celkově je korektor hodně chválený, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  100. To vyzera dobre.

    jaivjak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  101. Ráda bych vyzkoušela všechny výrobky. Nová řada mě zaujala, a pokud mi tohle nevýjde, časem si něco koupím :)
    kattydiamondcz@gmail.com
    http://diamond-katty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  102. Korektor vypadá, že se inspiroval designem od NARSu... Ale celá řada mě láká!! Možná už jen pro porovnání korektorů ;-) hublova.barbara@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  103. tahle řada mě láká hodně :)
    barka.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. tahle řada mě opravdu láká :) ráda bych vyzkoušela korektor a pudr.

    OdpovědětVymazat
  105. O tejto rade som uz pocula mnoho od americkych youtuberiek,dokonca aj na Slovensku mame uz dlhsie tuto radu,ale stretla som sa len s pudrom a licenkou.Rada by som chcela skusit najma makeup a korektor,som velmi zvedava.
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. Korektor vypadá, že se inspiroval designem od NARS... Ale jinak mě celá řada velmi láká!!! Možná právě pro porovnání korektoru!!! hublova.barbara@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  107. Já si rozhodně výhledově poběžím pro korektor, protože všude na něj čtu samou chválu :)

    OdpovědětVymazat
  108. Hrozně mě láká ten korektor, a když ho nevyhraju, tak si ho určitě pořídím :)
    market.vitkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  109. hodně mě láká ten korektor, ale samozdřejmě i všechno ostatní :)
    mlateckm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. Ten korektor prostě musím zkusit! :)
    alkaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Nejvíce se i líbí ten pudr ^__^ Tvářenka vypadá trochu mdle, ale třeba převapí :)

    OdpovědětVymazat
  112. Dělám si zálusk na pudr a tvářenku, tak třeba se na mne usměje štěstí :)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  113. Moc prima soutez:-)
    aknelka777@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Super sutaz :) dufam, ze sa postasti :)) elilayli@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  115. Úžasná giveaway :-)
    Xoxo.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Ten balicek vyzera naozaj uzasne, chcela by som ho vyhrat aj preto, lebo nekupujem tuto znacku a takto by som aspon vyskusala nieco ine. Maybelline velmi nesledujem, ale obaly vyzeraju vyborne, naozaj ako napodobeniny NARS, keby aj obsah bol taky, to by bola pecka! Ak by som to vyhrala, napisem vam porovnanie s NARSom :))
    daniela1711cw@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  117. Ráda bych tuto řadu vyzkoušela! komentuji a sleduji pravidelně! hlavně proto,že se mi tvůj blog líbí ;)
    beautypusinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  118. najlakavejsi je jednoznacne korektor :)

    OdpovědětVymazat
  119. třeba konečně budu mít štěstí :)
    v.stehlikova.1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. Na tuhle řadu jsem zrovna včera koukala v drogerii, vypadá fakt dobře a asi si koupím tvářenku, takový odstín ještě nemám a moc se mi líbí. Kactaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Paráda, Fit me bych ráda vyzkoušela :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  122. Hledám novy korektor i make-up,bylo by fajn vyzkoušet tuto řadu :-)
    martinka.svedova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  123. Víš, jak nalákat no budu si držet palce ! Samozřejmě i ostatním ať vyhraje nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat
  124. Ahoj pravidelně čtu tvoje články, ale moc nekometuju, ale to se zlepší :) Kudynova.Martina@email.cz

    OdpovědětVymazat
  125. o korektoru jsem slyšela celkem dobré ohlasy,tak ho rozhodně chci vyzkoušet
    nikola.jahnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  126. Ahoj pravidelně čtu tvoje články, ale moc nekometuji ale to se zlepší !!! :)) Kudynova.Martina@email.cz Díky :D

    OdpovědětVymazat
  127. Já všude koukám po tom korektoru a u nás ho prostě nikde nemají :-( Přitom makeup a ostatní věci z této řady ano, tak nechápu :-/ Doufám, že brzby bude k dostání vše :-) lovetocosmeticsblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  128. Hezká giveaway ráda bych něco vyzkoušela :)
    kristynasss@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  129. Ani jednu věc jsem z těchto výrobků ještě nikdy nevyzkoušela. Zkusím štěstí :)
    ZeldaMartina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  130. Jediné, čeho se bojím je ten make-up. Od Maybellinu mi sedí akorát Affinitone v odstínu 02-Porcelain. Minulý týden jsem chtěla vyzkoušet Lancome Teint Idole a s hrůzou jsem zjistila, že ta 01 je minimálně o dva tóny tmavší než já a že bych potřebovala tak 005-Beige Ivoire, který se u nás nevyskytuje:-). Jinak ta řada vypadá dobře.

    rea.a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  131. FIT ME řada se mi moc líbí.Chci si pořídit korektor a pudr.Veronika.Sikorova31@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  132. Vypadá to perfektně, ráda bych vyzkoušela ;-)
    lenka.pristoupilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  133. Veronika15062209@seznam.cz - zkouším štěstí ;)

    OdpovědětVymazat
  134. Super :) pacia sa mi obaly tejto FIT rady :)

    OdpovědětVymazat
  135. Moc ráda bych vyzkoušela nějaký z těchto produktů, nejvíce asi korektor;)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  136. uz pro tu tvarenku to stoji za to! m.radkovicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  137. Taky jsem hodně nalákáná :) Hlavně na korektor a make-up
    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  138. Ooo<3
    Tak tahle Giveaway je jako pro mě stvořená..jinak tvůj blog sleduji nejraději Rendy:))
    klimovakat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  139. Krásné ceny!
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  140. Super giveaway! Vůbec bych se za výhru nezlobila :-)

    OdpovědětVymazat
  141. Jsem zvědavá, jak se to Maybelline povedlo tentokrát. l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  142. Po dlouhé době - kdy se snažím šetřit, nekoupit si všechno, po čem mé srdce touží, a spíše víc rozmýšlím - mě řada FIT ME opravdu zaujala a určitě ji chci vyzkoušet. Jsem natěšená hlavně na korektor a tvářenky, tak doufám, že to bude taková pecka, jak očekávám :D

    OdpovědětVymazat
  143. Mam doma korektor a som s nim strasne spokojna, takze by ma zaujimalo, aky je make up ;)
    nikolastrakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  144. Pěkný balíček :))

    czg.i.r.l@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  145. Chtěla bych vyzkoušet celou řadu láká mě :)
    misakuca26@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  146. Ten pudr vypadá nádherně :)
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Už jen jak to vidím,všechno nutně potřebuju! :D
    Hlavně pudr mě moc zaujal.
    misulina14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  148. hura, zatim jsem jen zkousela v drogerii a zdala se mi super! novotmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  149. Ja bych rada vyzkousela!
    nozickova.monika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  150. Super soutěž :) Monika.Niklova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  151. korektor si plánuju koupit :)
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  152. Jůůj! To je krásná giveaway! :)
    Asi jsem si zamilovala do makepu a korektoru :)
    anuska128@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  153. Moc pěkná giveaway, ráda bych dané produkty vyzkoušela. :)
    ema.antosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  154. Moc pěkný balíček :-) Nebudu lhát, určitě bych ráda vyzkoušela všechno :D
    Aberbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  155. vyzera to celkom fajn :)
    vvandaw@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  156. Nová řada mne zaujala, bohužel jsem ješte neměla šanci ji vyzkoušet. Tudíž skvělá příležitost :-)
    Em.kyzlinkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  157. Jooo, makeup :-) a korektor, ty mi fakt lákaj...

    Anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  158. Tahle řada mě zajímá už nějakou dobu! :)
    F.Terka.F@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  159. Skvělá sada! Na makeup jsem už koukala n Dmku:) (fijalova.kfjetina@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  160. Díky za giveaway, já bych ráda vyzkoušela zejména tvářenku, na ty jsem docela vysazená, korektor se šikne vždy, pudr taky, makeup moc nepoužívám. Asi je to trochu mimo mísu, ale můžu oplatit pozvání na giveaway :-)
    FB nepoužívám, takže přidávám mail
    czechmaid@gmail.com
    J.

    OdpovědětVymazat
  161. ta řada vypadá opravdu skvěle:-)!
    michelle966@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  162. ráda bych vyzkoušela kaca.fojtik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  163. Hrozně mě láká ten korektor! barosovai@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  164. Tato řada mě láká už dlouho, hlavně ta tvářenka, takové odstíny já můžu, no a samozřejmě makeup.Tak proč nezkusit štěstí, že? :D
    Onelookinstyle@email.cz

    OdpovědětVymazat
  165. Pěkná soutěž :) ráda se zůšastním :)

    OdpovědětVymazat
  166. máš úžasný blog se spoustou recenzí, které mne inspirovali si produkty koupit :)
    mockrát ti děkuji za tvou snahu :)

    OdpovědětVymazat
  167. Že bych poprvé něco vyhrála ? :)
    miksovska.sona@sezna,.cz

    OdpovědětVymazat
  168. Tak to je velmi lákavé:-) jen bych asi potřebovala světlejší odstíny,celkově se k nám do drogerie dostanou jen ty tmavší odstíny,přitom cizina určitě světlejší má:-(

    OdpovědětVymazat
  169. potešil by ma takýto balíček :)

    OdpovědětVymazat
  170. Tato řada mě opravdu láká, líbí se mi její vzhled:)
    domisacek.domi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  171. Vypadají super:) Už mám korektor, tak bych ráda vyzkoušela i další produkty:) nicus@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  172. Táto rada ma zaujala na prvý pohľad už svojimi obalmi!

    kesulatko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  173. Zrovna dnes jsem na tuhle řadu koukala v dm drogerii a docela mě láká vyzkoušet pudr a korektor.

    OdpovědětVymazat
  174. Moc ráda bych vyzkoušela ten korektor, ale bohužel u nás v drogerii mají zatím je make up a pudr:(
    Snad ho brzy dostanou :)
    silhankova.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  175. Majte pekný víkend a píšte ďalej, maslakova.marta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  176. Od Maybelline mám jen řasenky. Korektor a make-up mě opravdu lákají.
    evicka-mail(@)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  177. kolikrát jsem tu řadu už chtěla zkusit :D :-)

    Hersabay@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  178. Přesně tuhle tvářenku mám ve wishlistu,takže se ráda zapojím.:-)
    lindina@post.cz

    OdpovědětVymazat
  179. no tak vyzerá to lákavo, najmä makeup a korektor (keďže affinitone mám rada)... ;) lapetiteaura@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  180. Ráda bych tuhle řadu vyzkoušela, líbí se mi tvářenka a make-up. :)
    heczkova129@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  181. Ahoj! Líbí se mi tvářenka. Good Luck, girls! jytuska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  182. Bože, to prostě vypadá tak dobře! Už jen ten design si mě získal :) Budu si muset držet palce, jinak to nevidim :)

    OdpovědětVymazat
  183. Já to nepochopila, ale chci se zúčastnit
    zuzukun4@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  184. Tvářenka je moc hezká a korektor dochází. Good Luck, girls :)
    jytuska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  185. moc pěkná výhra
    borisova.veronika@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)