středa 5. února 2014

Effaclar - testovací sada pro problematickou pleť

Když se řekne La Roche-Posay, vybaví se mi lékárna, citlivá a suchá pleť, možná i nějaký ekzém atd. Boj s akné si s touto značkou osobně příliš nespojuju, ale jelikož patřím spíše do skupiny, která s pupínky sem tam bojuje, zajímalo mě, jak si tato trojka povede v konkurenci s mými osvědčenými přípravky.


Podobné sady se v lékárnách objevují poměrně pravidelně. Bohužel vám nejsem schopná říct, jestli tuto ještě někde seženete, protože jí mám doma už asi od listopadu a na řadu přišla, až když jsem všechny produkty dopotřebovala. Nicméně se všechny produkty prodávají stále a pokud by vás nějaká podobná mini testovací sada zajímala, poptejte se v lékárnách, jestli nějakou nemají.


Začala bych asi produktem, který mi z celé sady nejvíce vyhovoval - čistícím gelem. Musím říct, že po předchozí pozitivní zkušenosti s čistící pěnou mám dalšího adepta na nákup plného balení. Minimálně tedy až stihnu vypotřebovat všechny současné zásoby :) Čistidla LRP mi prostě sedí a vyhovují, takže nemůžu říct jediné křivé slovo. Gel je čirý, má jemnou parfemaci (pro někoho by možná spíš ani nevoněl) a není příliš hustý ani příliš tekutý. Vytváří bohatou pěnu a obličej skvěle očistí a zároveň ho nevysuší a pleť potom nepne. U mě má plný počet bodů.


Jak moc mi čistící gely nebo pěny vyhovují, LRP micelárka už nikoliv. Tohle je už několikáté balení a můj názor stejně nezměnilo. Mě na obličeji nepříjemně lepí a zanechává takový zvláštní film. Kamarádi nejsme a nebudeme.





Péči pak obstarávají mini krémy Effaclar Duo. Mají hodně lehkou, skoro až gelovou konzistenci a jemnou "lékárenskou" parfemaci. Možná to tak voní jenom mě, ale já skoro ze všech LRP produktů cítím podobnou vůni. Po vypotřebování všech balení ve mě krém bohužel nezanechal nijaké hlubší dojmy. Na zimu je moc lehoučký a málo hydratační. Používala jsem ho tedy spíš na problematické partie obličeje, protože třeba čelo mě po namazání skoro svědilo a potřebovala jsem ho namazat jiným krémem. Nespatřila jsem žádné výrazné zlepšení stavu pleti, menší nebo čistší póry nebo vymizení pupínků. Beru to ale s rezervou, jelikož jsou vzorečky opravdu spíš malé (každý 3ml) a pořádný efekt člověk stejně nepozná. Spíš si vyzkouší, jestli mu krém vyhovuje konzistencí nebo parfemací, případně může předem rozpoznat např.alergickou reakci.



Pro mě je z celé sady rozhodně nejlepší čistící gel. Ten bych si klidně někdy v budoucnu koupila a vám s mastnější pletí ho k čištění doporučila. S micelárkou nemáme příliš pěkný vztah a pro mě je spousta jiných značek, které mi mnohem více vyhovují. Krémy mě nijak nenadchly ani mi nijak neublížily, takže se těžko hodnotí. Z pidi tubiček nemůže člověk posoudit, jestli krém opravdu účinkuje, takže jednoznačný názor ani verdikt nemám :)

Máte rády podobnou testovací sady? Jaká by se líbila vám? Máte některý z těchto produktů vyzkoušený?


PS: děkuji za poskytnutí sady k recenzi PR zastoupení

54 komentářů:

  1. Celkově mám lékárenskou péči o pleť ráda, protože od malička trpím na ekzémy a z hodně věcí z drogérky se osypu. A čistící gely od La Roche jsou mými favority ;) Jen teda mám problém najít krém, který by hydratoval mou suchou pleť a nezanechal ji mastnou. Effaclar jsem zkoušela taky, ale bohužel nesplňoval, co jsem chtěla. Teď jsem sehnala v lékárně krémík od Biodermy v jejich akci za 99,- a je to můj nejoblíbenější noční krém. V krémech tedy u mě určitě vede Bioderma nad La Roche i co se micelárek týče.
    Fajn recenze, díky.
    Terka

    OdpovědětVymazat
  2. Já s takovou to sadou nemám žádnou zkušenost, a ani jeden produkt od této značky jsem ještě neměla možnost vyzkoušet :/ Ale tak třeba někdy do budoucna nu :)

    OdpovědětVymazat
  3. LRP mám moc ráda.... je to jedna z mála péče, co mi na moje ekzémy a extra suchou pleť nevadí.... Effaclar tedy nepoužívám, protože problematickou pleť nemám, každopádně ta jejich normální micelárka, ta je moc dobrá, stejně tak krémy Hydreane a Hydraphase - super volba, doporučuji.

    OdpovědětVymazat
  4. Gel mi nevyhovoval, neprijmne stahoval. Micelarku jsem si naopak velmi oblibila ... na me funguje skvele :) A Effaclar Duo mi dela pupinky, nevim jak je to mozne.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj! Já ten krémík mám a na pupínky a problematické partie je vážně skvělý. Nutno ovšem podotknout, že já mám sem tam pupínek... Ale likviduje je opravdu rychle. Jinak věci od La Roche mi vůbec velmi vyhovují :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja mam LRP ako znacku celkom rada, mne ich kremy vyhovuju, mala som krem na tvar aj telove mlieko, celkom dobra je termalna voda, ale napriklad odlicovac oci mi nesadol, na moj vkus sa s nim dost tazko odlicovalo bezne denne licenie, takze ten za mna nie. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojda,

    bojuju s problematickou pletí... Vyzkoušela jsem asi všechno od drogérie, přes lékárnu po doktora...
    No Effaclar mi pleť nepodráždil a souhlasím s tím, že gel je fajnovej... Ten krém mi vyloženě lepil na pleti a make-up mi na něj cuckatěl...
    Taaakže Effaclar neurazí-nenadchne, ale za vyzkoušení určitě stojí :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Musím říct, že mě LRP moc neláká :) Celkově mě lékárénská kosmetika nějak netáhne, na citlivou pleť naštěstí netrpím a tak nevidím důvod, proč vyhledávat sterilní obaly a nulovou parfemaci :) Zrovna od LRP jsem teda měla i nějaké vzorečky, ale rozhodně mě nepřesvědčily k tomu, abych se o tenhle typ kosmetiky začala více zajímat.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja mam velmi rada taketo sady. No tieto vyrobky som vyskusala samostatne. LRP totiz tvori hlavnu cast mojej starostlivosti o plet. V lete pouzivam Effaclac gel a po cely rok aj Effaclar Duo. Teraz skusam novy Effaclar Duo + :).

    Blu Button Box

    OdpovědětVymazat
  10. Tyto mini sady na vyzkoušení jsou skvělá příležitost, jak otestovat něco nového. Já měla od Biodermy Sensibio a jsem strašně ráda, že to byl jenom testovací set, jelikož ten krém nedělal vůbec nic. sl.jahodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Tuto sadu som testovala aj ja, a taktiez sa mi najviac pacil gel Effaclar, ked som si s nim odlicovala plet tak bolo evidentne vidno ako ide makeup dole, a uz stacilo len raz prejst tampónom s micerialkou po tvari a bola plet cistucka, krem sa mi tiez neosvedcil, mam zmiesanu plet a mne velmi susil plet, micerialka mi taktiez nevyhovuje

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to vypadá velmi dobře :) moc pěkný článek ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc lékárenskou kosmetiku nevyhledávám, když už, tak řadu Bioderma Sebium. Od La Roche Posay mám akorát vychvalovaný sprej Serozinc, zatím na něj názor ještě nemám.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Já už asi rok a půl na pleť používám LRP a jsem spokojená. Jinak kromě LRP používám i clean a cler.

    OdpovědětVymazat
  15. milujem túto sadu. Po dvoch-troch dňoch viditelny vysledok! Sama som tomu nechcela uverit. ale uz mam kupene cele balenia a maximalna spokojnost.

    OdpovědětVymazat
  16. Momentálne nejaké problémy s akné nemám, ale doteraz mám v pohotovosti vždy pripravený Effaclar A.I., ak sa objaví nejaký "votrelec", do rána je spoľahlivo zlikvidovaný :). Za mojich post-pubertálnych čias bol rad Effaclar to jediné, čo mi naozaj zaberalo. Silno odporúčam aj krém Effaclar K. Inak testovacie sady mám rada.

    OdpovědětVymazat
  17. Hodně jsem přemýšlela o koupi něčeho z téhle řady,ale asi si to ještě rozmyslím :/

    OdpovědětVymazat
  18. Vyzkoušeno nemám, držím se Biodermy, ale rozhodně okouknu podrobněji!

    niklova.marie@email.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Přesně nad touto řadou už tak týden přemýšlím a abych pravdu řekla i po tvém článku nevím jestli teda jo nebo ne :D
    No uvidím:)

    OdpovědětVymazat
  20. Já moc na lékárenskou kosmetiku nejsem a když už, tak jen Biodermu, ale od LRP mě taky nejvíc zaujal ten čistící gel.
    hana.spatenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Od LRP jsem ještě nic nezkoušela, ale lékárenská kosmetika mě láká víc a víc. Od dětství mám problém s atopickým exémem a moje pleť je hodně citlivá, tak jsem začala s biodermou a budu pokračovat dál. Jen kdyby ty ceny byly trochu příznivější:)

    OdpovědětVymazat
  22. Túto sadu som mala aj ja, mne krémiky práveže pomohli a gél sa mi vidí ako priemerný. Micelárka odličovala výborne, ale tiež mi dosť lepila. :)

    Sweet Letty

    OdpovědětVymazat
  23. čistící gel a krém effaclar k nebo jak se to jmenovalo, jsem hodně používala na špatnou smíšenou pleť, moc mi to pomohlo, doporučuju

    OdpovědětVymazat
  24. Měla jsem gel ve vzorečku a na suchou citlivou pleť určitě nedoporučuju, po chvíli jsem měla napsnutý a "vyschlý" celý obličej..
    alkaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Dlhoročne používam Effaclar DUO a robí zázraky s mojou problematickou pleťou:-) Určite stojí za vyskúšanie.

    ziriane.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  26. Řada vypadá nádherně a to tvé doporučení čistícího gelu mi zní, že je to něco přesně pro mě (hlavně až bude zase tepleji).Jen mě mrzí, že jsi v článku neuvedla cenu, která je pro mě celkem velmi rozhodující...

    OdpovědětVymazat
  27. Řadu Effaclar jsem taktéž zkoušela - čistící gel, termální vodu a Effaclar MAT denní krém, bohužel mě ani jedna položka nenadchla :( Ale, co bych chtěla vyzkoušet je Serozinc, který však není nikde k sehnání...

    OdpovědětVymazat
  28. Za vyzkoušení to stojí :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Sada vypadá dobře:) ráda bych v budoucnosti vyzkoušela ten čistící gel:)

    OdpovědětVymazat
  30. Já považuji LRP za skvělou kosmetiku, používala jsem ji když mi bylo nějakých 16-18, protože jsem měla dost problematickou pleť a musím říct že mi to moc pomohlo a moc ráda mám i make-upy této značky :)

    OdpovědětVymazat
  31. Sada mě láká, jelikož mám s akném velké problémy. Zatím jsem nenašla nic moc užitečného.

    OdpovědětVymazat
  32. Tuhle lekárenskou kosmetiku já ráda, ikdyž je cenově trochu vysoko :) mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Krém na tvár používam a hydratácia je pre mňa úplne postačujúca aj v zime , ale tá "vôňa" mi prekáža cítim z toho niečo ako citrón. ..

    OdpovědětVymazat
  34. Pokud člověk trefí sadu, kterou doopravdy využije, je to rozhodně finančně výhodnější. Tato konkrétní značka mě osobně ale nijak neláká:-).

    rea.a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Akné už naštěstí nemám, ale hrozně se mi ta testovací sada líbí, myslím myšlenku produktů pro komplet celou péči :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/01/spotrebovano-leden-2014.html

    OdpovědětVymazat
  36. Testovací sady jsou fajn, ale zrovna tahle mě pěkně zklamala. Kromě micerálky, kterou jsem znala, mi čistící gel i krém duo (ten hlavně) přišly úplně na nic. Ani jsem ten gel nevypotřebovala. Jinak mám kosmetiku LRP ráda, hlavně jejich pleťové krémy.

    OdpovědětVymazat
  37. Řadu Efaclar používám denně jelikož mám akné.
    Podle mně je to asi nejlepší co se na trhu, co se v oblasti akné dá sehnat.
    :)

    OdpovědětVymazat
  38. Z této sady jsem zatím vyzkoušela jen micelárku, ale ta mi teda vůbec nesedla, pálily mě po ní oči a dělala mi suchou kůži na očních víčkách. Takže jsem se poslušně vrátila k růžové Biodermě a rozhodla se dále už neexperimentovat:-)

    OdpovědětVymazat
  39. Zkoušela jsem Effaclar Duo a nějak mi nesedl, spíš akné zhoršil.. :/ Ale testovací řady mám moc ráda, je to fajn si produkt vyzkoušet, navíc balení vydrží na víc jak dvě tři vyzkoušení :)

    OdpovědětVymazat
  40. Nemám s kosmetikou tohoto typu (z lékárny) zkušenost, ale minulý týden se mi na obličeji rozsypaly nějaké pupínky, se kterými ne a ne hnout.... takže na ní asi dojde... bára.kára

    OdpovědětVymazat
  41. Mě ten gel naopak hodně vysušuje ...čistí skvěle, ale po měsící používání už zase nevidím žádné pokroky... pro mastnou pleť to musí být paráda, ale pro smíšenou to není to pravé ořechové

    OdpovědětVymazat
  42. Mě zatím nikdy nic od LRP úplně nesedlo, ale ten čistící gel vypadá dobře, možná do něj půjdu :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Gél som skúšala, bol fakt super, taký veľmi jemnučký. Effaclar Duo som mala v plnom balení, ale nevidela som žiaden efekt tohto krému, možno ako podklad pod make-up by sa použiť dal stav akné však rozhodne nijako nezmenil.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  44. Já mám od této značky gel na obličej, také na problematickou pleť a jsem s ním moc spokojená!

    OdpovědětVymazat
  45. Som šťastná, že mne už to aknózne obdobie skončilo a trápia ma vyrážky naozaj raz za čas. Každopádne ak sa niečo rozhodne objaviť na mojej tvári, tak viem po čom nabudúce siahnem. Ďakujem za tipy.

    OdpovědětVymazat
  46. jo, jo, sady jsou super, já jsem měla v létě podobnou od Biodermy. ty věci nejsou levné, takže je fajn, že se dají takhle vyzkoušet. jinak s LRP moc zkušeností nemám, kromě micelárky (ale jiné), která mi teda málem vypálila oči :(

    OdpovědětVymazat
  47. Testovací balení mám ráda. Hodně je dělá Bioderma a vychází většinou levněji než při koupi plného produktu. Z LRP zkušenost nemám a na tuto řadu nejsem cílová skupina :-) jytuska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Zkousela jsem jen sadu od Biodermy :-)

    OdpovědětVymazat
  49. Já mám tyto sady nejradši, mám docela citlivou pleť se sklonem k ucpávání pórů a ne všechno mi sedne, takže jsem vždycky ráda, že si daný výrobek můžu vyzkoušet jen v malém balení a nemusím si hned kupovat plný :-) Jinak tuhle sadu jsem v lékárně viděla dokonce nedávno a docela o ní uvažuju, tak uvidím :-)

    http://lostincosmeticsworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  50. Tuhle sadu jsem vůbec neznala. Dřív jsem se dokonce o lékárenskou kosmetiku vůbec nezajímala...ale časy se mění a teď mě to láká čím dál víc! :)

    OdpovědětVymazat
  51. Já testovací sady nekupuju, moc neexperimentuju radši... ale zrovna tahle od LRP by mě asi lákala :)
    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Ja som nedavnos potrebovala micelarku a tiez nic moc. Ano, bola lepkava a velmi slabo odlicovala, neda sa porovnat s Biodermou. A nejaky ucinok na vyrazky? Ziaden som nepostrehla.

    OdpovědětVymazat
  53. nedávno jsem ten čisticí gel měla a opravdu dokonale vyčistil pleť..a DUO jsem už také zkoušela, ale také jsem neviděla výsledky :( lokální péče mi přišlo, že funguje..ale po delší době taky nic moc..

    OdpovědětVymazat
  54. tuhle testovací sadu jsem měla také a musela jsem si kvůli ní koupit i plné produkty :) určitě souhlasím, že mycí gel je z této trojice nejlepší, vyhovuje mi více než mycí gel od Biodermy z řady Sébium. každopádně mi řada Effaclar docela dává pokožku do klidu - konečně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)