sobota 15. února 2014

Dáš mi dárek?

Tato otázka je opravdu na místě. Schválně kolik z vás si někdy udělalo seznam přání (wishlist chcete-li) a potom se s ním někde pochlubily? Kolik z vás často neví, co koupit své kamarádce, mamince nebo sestře? A kolik z vás by chtělo dostávat pokaždé dárky, které si nejvíc přejete? Jestli jste alespoň jednou odpověděly ANO, tak je můj dnešní tip přesně pro vás. Existuje totiž stránka - dejmidarek.cz, kde si můžete vytvořit svůj seznam přání, včetně odkazů na stránky, kde danou věc koupit. Tento seznam pak můžete poslat svým kamarádům nebo rodičům a oni už budou přesně vědět, co vám koupit. Nemusíte se bát, že byste dostaly něco dvakrát, protože dotyčný si dárek rezervuje (ovšem vy netušíte, kdo vám ho nakonec dá :) Takže ať už se blíží vaše narozeniny, Vánoce nebo třeba svatba, myslím, že tohle je skvělá věc, jak poradit vašim blízkým a vybrat vám něco pěkného a hlavně něco, co si opravdu přejete.


Mě osobně se nápad moc líbí a proto jsem pro dejmidarek.cz vytvořila vlastní kolekci. ZDE se můžete podívat, jaké dárky by mě potěšily a udělaly radost. Kolekcí od blogerů je už několik a na všechny se na stránkách můžete podívat. Inspirovat se můžete i vy samy a třeba si do své pomyslné kolekce vyberete i něco pěkného ze seznamu ostatních :)







Moc by mě zajímal váš názor na tuto stránku. Mě osobně přijde vážně skvělá a přála bych si, aby si většina mých přátel a rodina založili alba s dárky a já už nikdy nemusela tápat, co jim koupit! Podobným projektům moc fandím a jsem zvědavá, jestli vy taky :)

Líbí se vám tento nápad? Využily byste možnosti sdílet svá přání s ostatními? :) Nebo třeba už stránky používáte?

54 komentářů:

  1. Jé, to je hezký projekt! :-) Jenže by musel být rozšířený, aby ho každý používal. Od mamky dostávám peníze, ségra se zeptá a přítel ten většinou dává blbosti. Otázkou je, zda pokud by věděli, co si přeješ tak by ti to opravdu dali, protože má rodina a přátelé určitě vědí, co si přeji, po čem toužím, ale prostě z nějakého důvodu mi to nedávají :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nemůžu říct nic jinýho, než že je to jako fakt skvělej nápad :D Jen ještě přesvědčit přitele a přinejlepším všechny z rodiny a nejbližších přátel, aby si založili účet a pak mi bude stačit už jen kontrolovat a kupovat ;)
    snesek[zavináč]seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Dekuji za tip! Zni to skvele! Ja jsem sice typicky priklad cloveka, ktery si rika "darovanemu koni v zuby nehled" ale stejne me mrzi, kdyz dostanu neco "mimo". Pak darky vetsinou posilam dal...

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě je to dobrý nápad, alespoň člověk dostane, to co opravdu chce a z čeho bude mít radost. Dobré je to i pro tu druhou stranu, nemusíte tápat nad ničím moc dlouho a budete vědět, co dotyčnému udělá radost :)
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá moc pěkně :) a rozhodně se to hodí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je fakt super nápad. Bojím se ale, že většina lidí by se na to vybodla.

    OdpovědětVymazat
  7. Velmi dobry napad, tiez mu fandim je to velmi napomocne :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  8. jéé, ty jsi taky jelení fanatik? to jsem nevěděla :) já jsem na Vánoce dostala 17. kousek :D ale mám teda radši JŠ, i když mám i pár Deers, ale starších, kdy ještě vypadaly hezky, no a i pár kousků prehistorických, kdy ještě tvořily společně

    OdpovědětVymazat
  9. Já si taky myslím, že je to super nápad. :)) Taky by mi občas "bodla" nějaká taková pomoc u přemýšlení nad dárky pro mé blízké :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to by byla moc užitečná věcička, kdyby to skutečně všichni používali :) Ale já zase nemám problém s tím, se na rovinu zeptat, co by kdo chtěl.. :D S přítelem už to řešíme běžně tak, že si něco vybereme konkrétně, protože dárkové překvapení může být občas vážně velký krok vedle.. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hodně lidí to využilo právě o své svatbě. Příteli dělám něco podobného, mám v PC záložku W/L, kde mám stránky a odkazy na věci, které se mi líbí a on se tam inspiruje třeba na Vánoce (ale složka je primárně udělaná pro mě, postupně ty věci nakupuju).

    OdpovědětVymazat
  12. ahoj! na mojom blogu prebieha giveaway, bola by som rada keby ste sa zapojili :) http://coolestjordanindaworld.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Trochu mi to prijde jako http://www.luvocracy.com/ . Ale je to fajn napad udelat neco takoveho s ceskyma produktama, ne vsichni nakupuji na zahranicnich eshopech, ze. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak tohle je opravdu užitečný odkaz! Zrovna v úterý mám narozeniny, tak jdu rychle na to:D
    http://simushkainwonderland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Přijde mi to jako skvělý nápad, doufám, že se uchytí :)

    OdpovědětVymazat
  16. Skvělý nápad, určitě si taky vytvořím svůj seznam :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Natálka - Little Gem: jsem velký jelení fanda :) Je mi jedno, jestli Deers nebo JŠ, líbí se mi oboje :) Dlouho jsem si žádného nekoupila a měla bych to zase napravit :)

    OdpovědětVymazat
  18. Budu asi jediná, komu se to nelíbí a ani se mi to nehodí. Už vidím chudáka babičku, jak někde na internetu hledá, co chci k narozeninám. Nehledě na to, že když si něco objednám domů na dobírku, tak už to tam na mě kolikrát čeká zaplacené s tím, že to mám za pomoc v rodinné firmě. Sorry, ale ten nápad mi přijde jako zbytečnost :)

    OdpovědětVymazat
  19. Je to určitě zajímavý a praktický nápad, ale mně by bylo trapné to třeba posílat kamarádům a rodičům.. Našim to radši řeknu osobně, tohle mi přijde takové.. příliš neosobní :) ale líbí se mi to jako seznam věcí, co chci, jen pro mě, abych to nemusela psát někam na papír :D

    OdpovědětVymazat
  20. Tohle prej dělají Italové před svatbou-sepíšou si seznam, co by chtěli dostat jako svatební dar, vyvěsí na net a rodina a známí se podle toho zařídí a zapíšou se k dárku, který pořídí, aby se nestalo, že ho někdo koupí taky :) Přijde mi to jako fajn nápad.

    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ja to takto podobne uz nejaky cas robim - rodicia maju moj wishlist na bookdepository aj martinuse, takze o knihy mam postarane :D Planujem im dat aj ebay wishlist (nemusia kupovat prave odtial, skor len ako inspiraciu) ale az ked si v nom spravim poriadok :D

    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Já mám svůj seznam na blogu, tak zatím stačí, nepočítala jsem s tím, že by se někdo z mých známých chtěl tím seznamem řídit - jaké bylo překvapení, když se mi postupně začaly všechny ty krásné věci hromadit doma :-)
    Myslím, že je to pěkné, ale chtělo by to, aby to používali všichni, něco jako FB :-)

    OdpovědětVymazat
  23. O tej stránke počujem prvýkrát ale nápad to je perfektný !! :) Erika's Life

    OdpovědětVymazat
  24. O podobné stránce jsem neměla doposud tušení, ale moc se mi to líbí ;) Určitě to zkusím u svých přátel zavést! :D

    OdpovědětVymazat
  25. Určite by bolo oveľa ľahšie nakupovať darčeky pre blízkych ak by túto stránku mali :)

    OdpovědětVymazat
  26. Nápad je to skvělý o tom žádná, ale mám ráda co se týče dárků i nějaké to překvapení, takže kdybych někoho obdarovávala, tak určitě dárkem ze seznamu a ještě bych k tomu přidala nějaký jiný. Akorát teda se mi malinko jakoby nelíbí to, že třeba "chytré" děti by si přály vyloženě drahé dárky, který jim třeba kamarádka koupit nemůže, že? Takže dost záleží na přístupu toho, kdo si dárky přeje :(

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/limitky-produkty-essence-jaro-2014.html

    OdpovědětVymazat
  27. Je to super nápad, hlavne keď ani za nič neviem vymyslieť čo by som mala podarovať, tiež z tej stránky, že niekedy si niečo veľmi prajem, ale sama si to nikdy nekúpim lebo je to predražené alebo mám z rovnakého druhu už milión iných a pod.
    Avšak mám rada prekvapenia, tak neviem či by som niekomu takýto zoznam poslala.
    Inak sa mi strašne páči tá šálka s pusinkou :D
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  28. To je ale skvělý nápad! Chytrý a ušetří to i spoustu času. Jen už to možná nemá takové kouzlo překvapení.
    - Elma

    OdpovědětVymazat
  29. A ještě na dejmidarek.cz probíhá soutěž... Pokud se už registrujete a pozýváte přátele, tak si i přejte něco od Zoot.cz a můžete to vyhrát... Koukněte tady: http://magazin.dejmidarek.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. podľa mňa je to skvelý nápad! Ja by som naozaj v predvianočnom zhone naviac uvítala, keby mi každý povedal čo xe:-) ako beriem, že "prekvapenie" je prekvapenie, ale zas to je skôr pre deti:-)
    Hosťujem GIVEAWAY na mojom blogu!:-)

    ziriane.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  31. Tuhle stránku znám. Ještě jsem si na ni ale seznam neudělala.

    OdpovědětVymazat
  32. Rozhodne skvely napad, ale nevim jestli jej vyuziji.

    OdpovědětVymazat
  33. tak o tom jsem ještě neslyšela, ale vypadá to jako super nápad, alespoň ti co budou kupovat dárek, budou mít nějakou nápovědu, ale na druhou stranu, překvapení je překvapení a někdy ani sama nevím, že bych to chtěla, dokud to nedostanu a neotestuju ;)

    OdpovědětVymazat
  34. Mě tyhle novoty nějak neberou a ti, co mi dárky dávají, na net nechodí :(

    OdpovědětVymazat
  35. To by se mi moc hodilo,nenavidim nakupovani darku. Umim nakupovat jen pro sebe ;-) Bohuzel si neumim predstavit ze by to nekdo z tech co potrebuju pouzival. Chlapi nechtej nikdy nic :-(

    niklova.marie@email.cz

    OdpovědětVymazat
  36. zaujímavý nápad, určite by to uľahčilo vyberanie darčekov, ale problém je, že nikto z mojich blízkych by si žiadny takýto zoznam nevytvoril, lebo nikdy nič nechcú a nepotrebujú :)

    OdpovědětVymazat
  37. Je to super nápad, ale já mám právě ráda to kouzlo nevědomí, co mi ten druhý vybral a i když je to třeba něco co nechci, tak mě to vždycky potěší. Ale někomu to může takto vyhovovat. Vlastně dostaneš to co chceš, což je taky fajn ;)

    OdpovědětVymazat
  38. Pěkný nápad, ale nevím, jestli bych to využila. Přijde mi to trošku blbý někomu prostě prdnout seznam, co chci.. A za druhé mám ráda překvapení :) A podle toho, co dostanu, tak vím, jestli mě daný člověk zná, poslouchá, ví, co se mi líbí atd...
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Ta stránka mi přijde jako vážně dobrý nápad a souhlasím s tebou, pomohlo by mi, kdyby si takové album založila i má rodina :D Moc se mi líbí ten hrneček :))

    OdpovědětVymazat
  40. Na jednu stranu je to fajn dárek, když člověk neví, co komu koupit... na druhou stranu mě osobně štve, že se pomalu veškerá aktivita a vlastně i osobní život a komunikace, čím dál více soustředí jen na internetu..

    OdpovědětVymazat
  41. Zajímavé, zajímavé :D jde se na to!

    OdpovědětVymazat
  42. Nápad je to dobrý, ale já bych tuto službu nevyužila, miluju překvapení. Z Tvého výběru mě dostal ten hrneček, krásný!
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Me osobne se napad velmi libi. Kez bych o strance vedela pred Vanocemi, protoze bych mohla se kazdemu trefit do vkusu a hlavne mu splnit nejake to tajne prani. :)

    OdpovědětVymazat
  44. ja taketo situacie riesim wishlistom na ebay :)

    OdpovědětVymazat
  45. Tuto stránku také používáme a jsem z ní nadšená !! Super vychytávka, který potěší obdarovaného i obdarujícího :)

    OdpovědětVymazat
  46. opravdu super nápad! Hned se jdu registrovat :D Jsou tam i zajímavé tipy na dárky na úvodní straně webu :) díky!

    OdpovědětVymazat
  47. Tomu svýmu můžu posílat každý den odkaz a on si stejně mele tu svou, jestli to opravdu potřebuju. :D Naposledy to byla ta nová paletka Sleek, co jsem tu viděla... :D

    OdpovědětVymazat
  48. Tuhle stránku neznám, ale ráda ji využiji až budu něco shánět :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)