čtvrtek 27. února 2014

Bruno Banani, co voní jako Boss

Dnešní post je spíš v režii mého muže, protože on vyzkoušel zbrusu novou a voňavou novinku od Bruno Banani. I když mu do toho samozřejmě jako vždycky kecám a cpu vám svůj názor :) Ale můžu slíbit, že se Bruno podobá jinému velkému pánovi na poli pánských vůní a je úžasný!


Tato toaletní voda je popsaná jako aromaticko-ovocná. Pro mě je taková ovocně-svěží, pro přítele svěží a příjemná (oba máme trochu problém s vyjádřením vůní :) Jak jsem už psala, mě tato vůně evokuje naprosto boží pánskou vůni Boss od Hugo Boss (klik). Já osobně jí naprosto miluju a je to pro mě ztělesnění krásného chlapa :) Dokonce jsem schopná se s ní vonět i já sama, jak moc se mi líbí. A přítel má podobný názor. Prohlásil sám od sebe, že Absolute man voní jako můj oblíbený Boss. Ta vůně se prostě špatně popisuje, ale je sexy, příjemná, boží a chlapská. Nemám ráda kořeněné a výrazné pánské vůně a tohle je přesně to, co můj nos zbožňuje a vyhovuje i příteli. Je z ní opravdu nadšený a hned si jí uklidil na svůj noční stolek a denně jí používá (a to u něj něco znamená! :) A já si pak užívám, když se s ní navoní. Je to takový voňavý klenot naší domácnosti momentálně :)

Hlava: grapefruit, mandarinka, černý pepř
Srdce: lístky fialek, konvalinka, akord energetického nápoje
Základ: fazole Tonka, vanilka, jantarové dřevo


Vůně má zkosený obal, který je typický pro značku Bruno Banani. Přítel kupodivu nic nenamítal, i když má oranžovou barvu, která mě osobně až tak chlapská nepřijde, ale příteli nevadí.

Vůně je k dostání v drogeriích DM, Rossmann a Family, pak také v Douglasu, Fann a v Globusu nebo Intersparu.

Koupit můžete tyto verze:

EdT 30 ml - 530 Kč
EdT 50 ml - 710 Kč

voda po holení 550 Kč
deo spray 320 Kč


Tváří kampaně je britský herec a model Frederick Szkoda


Jestli taky tak milujete vůni klasického Bosse, tohle si jděte do obchodu očichat! Věřím, že budete taky tak nadšené. Mě i příteli se strašně vůně líbí a je přesně podle našeho gusta. Tímto zároveň svému drahému slibuji, že hned jak vypotřebuje tohle balení, koupím mu s radostí další :)

Tak schválně kolik z vás má taky tak rádo podobné vůně? Případně jaké pánské vůně jsou pro vás nejpřitažlivější a vaše oblíbené? :)


PS: děkuji PR zastoupení za poskytnutí vůně k recenzi

13 komentářů:

  1. Toho Bosse pritel pouziva, takze tohle by mu mohlo vonet. Ja mu posledne koupila Hugo Boss red a tu si taky zamiloval. Na tuhle bych mohla mrknout, kdyz bude mit narozky:)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Zkusím si ho někdy očuchat, ale stejně ho asi nekoupím, protože mi přítel zakázal mu cokoli kupovat. Na Vánoce toho prý dostal na deset let dopředu... :-D

    OdpovědětVymazat
  3. To složení vypadá hodně zajímavě, možná ho půjdu ovonět.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Toto musím čo najskôr ovoňať bo popis vône sedí aj na mňa aj na môjho chlapa... :)
    Gold Phoenix

    OdpovědětVymazat
  5. Příteli jsem naposled koupila Bvlgari - Aqva, je to krásná svěží vůně s dřevitými tóny. Neskutečně mužná a chlapská :) Miluju když se s ní navoní, bych k němu pořád čuchala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na mě značka Bruno Banani působí strašně lacině, zařadila bych jí mezi parfémy zpěvaček jako jsou parfémy od Christiny Aquilery apod...prostě hrozně lacině. Hugo Boss není špatný, le používá ho můj otec, takže tohle mám zafixovaný a chlap by mě tím neokouzlil (ne, že bych měla špatnej vztah s otcem právě naopak, ale prostě je to táta a ta vůně patří k tátovi ne k chlapovi se kterým sdílím lože, chápetene? =D). Jinak miluju na chlapovi Chanel Homme... nádherná kořeněná vůně se sladkým podtextem...to bych mohla fetovat od rána do noci =D

    http://lovelinessbytess.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Já teda na pánské vůně nejsem, ale můj děda používá Angela od Thierryho Muglera, což je -mám pocit- dámská vůně a kdyby si babička z toho z něj nedělala srandu, nedošlo by mi to :D
    Ale Bosse jednu dobu měl taťka, tak se na to půjdu podívat :) Díky za typ!

    OdpovědětVymazat
  8. Budu jej muset jít očuchat, už jen ze zvědavosti :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoooj,

    no Hugo Boss no.6 používám taky =o) takže teď potřebuju očichat i Bruna...
    Jinak z pánskejch ještě používám Paco Rabanne one million dolars a Dior Fahrenheit bílej...

    Ale jsem parfémofil =o)

    OdpovědětVymazat
  10. Jako pro Bosse mám slabinu, určitě zkusím Bruna očichat v obchodě. A zároveň máš můj obdiv, neumím popisovat vůně, prostě mi to nejde :-D bára.kára

    OdpovědětVymazat
  11. Já tyhle vůně moc neznám. Pánské vůně mi voni hodně :-). Určitě zkusím ocuchat.

    OdpovědětVymazat
  12. To musím jít zkusit, zrovna potřebuju sehnat dárek pro přítele a už mi docházely nápady, takže díky! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Vůně má zkosený obal, který je typický pro značku Bruno Banani. ... ibrunobanani.blogspot.de

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)