neděle 23. února 2014

Bourjois Color Editon oční stíny s netradiční texturou

Jednou z jarních novinek Bourjois jsou tyto krémové stíny, které tak krémové vlastně nejsou :) Zní to trochu divně, ale je to tak. Jestli vás zajímá něco víc, tak určitě čtěte dál :)



Bourjois oční stíny Color Edition 24h - oficiální info zde, u nás koupíte např. v parfumeii Douglas

Když se poprvé stíny objevily, hodně se srovnávaly s Color Tattoo od Maybelline. Ty mám osobně moc ráda, ale dost záleží, jaký odstín si vyberete, protože kvalitou se trochu liší. Oba stíny Bourjois, které mám, jsou kvalitou úplně stejné a s jinými srovnání nemám. Stíny jsou trochu netradiční, protože mají tzv. cream-to-powder texturu. Patří mezi krémové stíny, ale když je naberete, jsou vlastně suché a nijak mastné nebo "mokré". Zasychyjí opravdu rychle a potom se ani nehnou. V bezchybném stavu mi vydrží zhruba 8 hodin, což u mě vážně úctyhodný výkon. Raději pod ně používám bázi, aby vydržely opravdu celý den. Někdo, kdo nemá tak mastná víčka by s tímto problém mít nemusel vůbec. Jak jsem psala, když zaschnou, tak s nimi jen tak něco nehne, což je skvělé. Jediné menší mínus vidím v tom, že díky tomu, že jsou "suché", tak mi na očích nepřijdou tak intenzivní a zářivé. Chce to barvu trochu víc vrstvit, aby byla viditelnější, nicméně i tak mi stíny nepřijdou extra zářivé. Ovšem nic, co by se jiným stínem nedalo vyřešit. Světlejší odstín může sloužit třeba jen jako základ pro další barvy. Nanášení stínů mi vyhovuje více prsty a přijde mi to rychlejší a efektivnější. Balení je plastové a bytelné. Menší nevýhodu vidím v tom, že název odstínu  je pouze na samolepce, kterou po otevření stínů nejspíš zahodíte a potom už se těžko dopátráte toho, jaký odstín vlastně máte.





Odstín 03 je starorůžová s lehce stříbrným odleskem. Přijde mi hodně nenápadná a používám jí ve dnech, kdy na líčení není tolik času a nechci na očích nic výrazného. Je opravdu hodně decentní a hodí se mi spíš víc pro někoho, kdo výrazné stíny nemá rád nebo jako podklad pro další líčení.

V kalíšku číslo 04 je ukrytá krásná khaki barva s lehce zlatavým nádechem. Mám podobné odstíny ráda a myslím, že k barvě mých očí celkem ladí. Stíny můžete nosit jen tak, bez dalších přidaných barev a budou vypadat celkem efektně. 






Co jsem tak koukala na oficiální stránky Bourjois, vypadá to, že se k nám dostaly všechny odstíny. Na fotce chybí ještě vínový odstín. Jelikož byly stíny dárek, netuším, kolik momentálně stojí.


Nové stíny se mi zamlouvají a hlavně si nejvíce cením jejich skvělé výdrže. Nemůžu říct, že by na očích daly 24 hodin, to jsem neměla příležitost otestovat, ale můj pracovní den se mnou v pohodě přečkají a s bází je večer odlíčím tak, jak jsem je nanesla. Menší mouchy podle mě mají (co nemá, že?) ale obecně si mojí přízeň získaly :) Dala bych jim tak 7-8 bodů z 10. U nás jsem je zatím potkala v Douglasu, možná je bude mít i Sephora, ale to nemůžu potvrdit. Jestli půjdete kolem, mrkněte na ně, možná se vám taky zalíbí :)

Znáte tyto stíny? Máte rády krémové oční stíny? Líbí/nelíbí se vám? :)

28 komentářů:

  1. O těchto stínech slyším poprvé, ale moc se mi zamlouvají:) Konkrétně tedy ten růžovoučký si mě získal.. asi budu muset zavětřit do Douglasu:) Růžové CT mi přišlo fakt moc růžové, ale tento stín je tak krásně decentní, přesně podle mého gusta:)

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda těch odstínů, nevybrala bych si. Škoda, že mezi nimi není třeba fialová, hnědá nebo taupe, každopádně věřím, že musí být fajn, tuto značku zbožňuji:-)...

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle stíny už jsem viděla a chystám se na ně určitě, krémové stíny mám moc ráda.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Rendy, koupila jsem je v Marionnaud a stály tuším 290Kč.... nějak tak. Taky jsem s nimi moc spokojená a světlejší stíny mi spíš vyhovují :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyto stíny jsem ještě nezkoušela, ale Color tatto mám ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají krásně! Moc se mi líbí ta khaki barva :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadají hodně dobře :-) A ta zlatá mě velmi příjemně překvapila svým vzhledem na oku!

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  8. A čoveče já mám problém přesně opačný :( CT mi vydrží po celý den (většina odstínů), ale tyhle stíny mi do půl dne slezou.. jak jsem je měla ve středu, tak po návratu domů po nich nebylo ani vidu a to jsem je měla sotva půl dne.. přitom by to s mastnými víčky mělo být opačně :D tak já fakt nevím :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadají moc pěkně, ta růžová mi učarovala... bára.kára

    OdpovědětVymazat
  10. Tyto stíny neznám, ale líbí se mi. Především ta khaki barva je krásná, ta růžová mi připomíná CT Pink Gold, jen je méně výrazná.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  11. Vyzerajú celkom dobre ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Ta růžová je bomba, ale já omrknu spíš tu oranžovobronzovou na posledním obrázku, ta se mi asi bude hodit na léto :).

    OdpovědětVymazat
  13. vypadají dobře, ale mě na mono už moc neužije. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Stíny vypadají moc hezky! Ale upřímně nevím, jestli bych si vybrala z odstínů, které vidím. Možná tu tmavě modrou. Obecně postrádám na trhu odstín "taupe" s mírným shimmerem. Mám taupe od Maybelline, ale je naprosto matný a spíše šedivý, než "šedo-hnědý", tudiž ho využívám jako bázi. Ale určitě se na tuto novinku podívám, díky tip. Máš to moc krásně nafocené! :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Už jsem o nich slyšela a měla v plánu je okouknout. Pak jsem na ně ale nějak zapomněla, tak jsem ráda, že jsi mi osvěžila paměť. Oba dva stíny se mi líbí, ale ta 04 asi víc :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

    OdpovědětVymazat
  16. Wow, ta starorůžová je krásná... A díky za fotky "v akci" :)
    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. stíny se mi líbí, ta khaki teda moc ne, ale já celkově tuto barvu moc nemusím.. ale ty ostatní vypadají moc pěkně
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  18. Díky za skvělý tip, mě nejvíc zaujal ten vínový a zlatavý, takže v nejbližší době asi navštívím náš plzeňský Douglas. ;)

    OdpovědětVymazat
  19. takze je to lepsia volba ako color tatoo? a ako je to s tienovynim? s napr. praskovymi tienami?

    OdpovědětVymazat
  20. Vypadají krásně :)) Hlavně mají na výběr pěkné odstíny :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Minulý týždeň som sa KONEČNE dokopala ku Color Tattoo a som nadšená. Zatiaľ mám len jeden odtieň (ktorý som vôbec nechcela, ale bol tak kráásny - Mauve Crush), no ním eufória zrejme nekončí. Avšak teraz ma zaujali aj tieto tieniky. Nerob mi tooo :D

    OdpovědětVymazat
  22. Slyším o nich poprvé a teda nijak extra mě nezaujaly.

    OdpovědětVymazat
  23. Nepoznam ich, ale CT mam rada, takze ich zrejme skusim :) vdaka za tip :P

    OdpovědětVymazat
  24. Stíny vypadají bezvadně, ráda bych je vyzkoušela. Ta starorůžová je fakt krásná.

    OdpovědětVymazat
  25. Krémové mi na viečku vydržia pomerne krátko, preto ich veľmi nekupujem. Ale ten khaki odtieň je dokonalý ♥

    OdpovědětVymazat
  26. Vyzerajú celkom zaujímavo, najviac asi modrá, tá je podľa swatchov super:-)
    Hosťujem Giveaway na mojom blogu:-)
    http://ziriane.blogspot.sk/2014/02/100-blog-post-thank-you-and-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  27. Už jsem je viděla a moc semi zamlouvají odstíny.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)