neděle 2. února 2014

Boots posílá do ČR a já si koupím tohle!

Nejznámější UK drogerie začala zasílat i k nám a kreditky kosmetických milovnic hořce zaplakaly. Myslím, že teď už si nemůžeme tolik stěžovat, že u nás neprodává to a tamto, protože teď si to v klidu můžeme objednat až do domu! A lhala bych, kdybych si hned nezačala hledat, co bych si tak objednala. A právě o to se s vámi dneska podělím. Další věc, o kterou se chci s někým podělit, je 10 librové poštovné, které se mi moc nelíbí, ale když se domluví více lidí, bude to v pohodě.

Takže proč si chci všechno tohle objednat?





1) Paletka tvářenke Sleek (KLIK) - protože je všichni chválí a protože miluju tvářenky i Sleek :)

2) Cetaphil Gentle skin cleanser (KLIK) - protože ho mám na seznamu už dlouho a podle všeho je skvělý

3) Bourjois Flower perfection primer (KLIK) - protože se u nás zatím neprodává a něco mě láká ho vyzkoušet

4) Carmex Moisture plus balzám na rty (KLIK) - protože jsem si už jedno balení přivezla z dovolené a už jsem ho skoro vypotřebovala!

5) Barry M Bold Waterproof eyeliner (KLIK) - protože jsou tyhle tužky krásně měkké, nerozmazávají se a vydrží i potápění pod vodou :)

6) Michael Kors parfém Glam Jasmine (KLIK) - protože to byla láska na první přivonění

7) Real Techniques Rectable lip brush (KLIK) - protože mi přesně takový štětec zatím chybí



8) cokoliv od Origins (KLIK) - protože na tuhle značku slyším samou chválu a chci vyzkoušet, jestli bych taky tak chválila

9) St. Ives Timeless Skin Daily Microdermabrasion Face scrub (KLIK) - protože scruby této značky jsou skvělé a stojí pár korun

10) Revlon Highlighting palette (KLIK) - protože miluju rozjasňovače a tenhle mě na první pohled zaujal

11)Vaseline balzám na rty (KLIK) - protože profi vizážisti tenhle kelímek milují a vám se v kabelce taky neztratí

12) Yankee Candle (KLIK) - protože úžasně voní a nikdy jich nemám dost

13) Suché šampony Batiste (KLIK) - protože jsou skvělé, mají krásné obaly a stojí pár korun

14) Tangle Teezer Aqua splash (KLIK) - protože se už ničím vlasy nečešu a tenhle chci na rozčesávání mokrých vlasů

15) Rimmel Lipstick lock (KLIK) - protože by měla zafixovat rtěnku a ta se pak údajně ani nehne




16) Balzámy na rty Balmi (KLIK) - protože jsou sladké, roztomilé a hranatý balzám na rty doma ještě nemám!



No, něco mi říká, že tenhle měsíc budu jíst jen chleba a větvičky stromů před naším domem :) Chci tolik věcí...a chci je hned, ach jo :) Najdu už konečně nějakého tajemného sponzora, který mi poskytne nějaký kapitál na nákup těchto krásných věcí? Jestli ne, tak se obávám, že to bude více objednávek, tak do roku 2016 :)

Tak se pochlubte, kdo už neodolal a něco si objednal? A případně co by vás lákalo vyzkoušet? Můj seznam přání má neomezený počet položek a inspirace není nikdy dost :)

118 komentářů:

  1. Jé, ty Balmi balzámy ma rty vypadají hrozně roztomile! Já bych asi také neodolala, akorát teď čekám na objednávku z feelunique, která taky nebyla nejlevnější, tak se musím držet! :D Každopádně jejich stránky prolistuju!

    OdpovědětVymazat
  2. Ja si zatiaľ spisujem, čo "potrebujem"..:) Počtom som na tom podobne...

    OdpovědětVymazat
  3. První skupinka obrázků jako by byla mým wishlistem! :-) O balzámech na rty Balmi jsem nikdy neslyšela, ale zaujaly mě. Batiste doporučuji ve verzi pro brunetky, neuvidíš jedinou bílou tečku.. A s Glam Jasmine mě hrozně štveš :( :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jestli si objednáš všechno najednou, tak se těch 10 liber za poštovné lehce ztratí ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni Rendy, to je mi seznam :-) . Taky jsem to nedávno zjistila, ale těch 10 liber je fakt pálka. Na druhou stranu, když toho ma člověk víc, tak se to zdá být snesitelnější . Origins a Soap&glory mě hodně lákají. Pak samozřejmě Barry M, Rimmel... No znáš to :D
    Zdraví Janie
    lifeinimperfection.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Rendy co mi to děláš ! :-( To neee chci dten rozjasňovač od Revlonu, štětec od RT, fixovač na rtěnku,....a aaaaa ...a...NEEEE....s těma větvička na tom budeme stejně, musíme vymyslet nějake dobrej recept, třeba na větvičkovou polévku...a nebo rovnou sekyrkovou, protože jinak budeme asi o hladu ;).

    OdpovědětVymazat
  7. Tvářenka od Sleeku vypadá úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Az tak mimo z toho zatial nie som, ale ak by sa nejaka objednavka organizovala v ramci Slovenska, mozno by som si nieco vybrala... inak te ceny mi pridu dost vysoke...

    OdpovědětVymazat
  9. Skvele, uz mam vybrano :), jeste by mohla zasila VS z UK a jsem nejspokojenejsi :))..

    OdpovědětVymazat
  10. Ty tvářenky od Sleek vypadají nádherně! Sakra ty yankee candle mě lákají už delší dobu budu si muset nějakou koupit :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ohledně značky Sleek raději zaplatím 300 za kus českým dodavatelům. Nakupovat v zahraničí za cizí měnu se bojím:-)

    rea.a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Achjo :( Tohle nevím jestli vydržím :( Takových pěkných věcí, co bych chtěla :D Ale ne, šetřím na autoškolu, takkže si asi budu muset obvázat peněženku řetězem ! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to poštovné se mi vůbec nelíbí, ale obsah e-shopu.... hmmmm to už je něco jiného :D Real Techniques stětce mají zastoupení i tady, ale pokud bych něco kupovala asi bych přihodila sadu štětečků na oční stíny po kterých mé srdce touží. A rozhodně bych chtěla zkusit hranatý balzám na rty, to balení mě dostalo :D
    Díky za super info
    Terka

    OdpovědětVymazat
  14. Takmer nemozem uverit tomu, ze shippuju aj na Slovensko. :O To budu nakupy, idem to hned cele prejst. :D ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak jo, jdu se mrknout, co tam všechno je... :))

    OdpovědětVymazat
  16. bezpochyby to vypadá na pěkný věci co sis vybrala, brala bych taky. a klidně s radostí všechno.
    stringsofmybreath@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. To je zkáza pro peněženku. :) Také chci Sleek,. na fixátor rtěnky jsi mne nalákala.... Ať žije marnivost.

    OdpovědětVymazat
  18. Jednoznačně bych brala ten hranatý balzám, takový jsem ještě neviděla :)

    OdpovědětVymazat
  19. No škoda, že ta pošta je tak drahá :-/, ale vypadá to dobře. Snad až mi dojdou peníze na účet :-).

    OdpovědětVymazat
  20. Je pravda, že poštovné je opravdu drahé :/ Ale ten hranatý balzám?! Mít tenhle a EOS tak jsem fakt spokojená :P

    OdpovědětVymazat
  21. To je teda seznam! Já jsem zahájila režim Spotřebuj vše, co máš doma, takže zatím nic nakupovat nebudu.
    sl.jahodova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Tolik věcí, to já bych asi zbankrotovala :D Objednávat nic neplánuju, už tak mám dost dlouhý seznam věcí co chci. Ovčem vážně hodně by se mi zamlouval Michael Kors parfém. Balmi balzámy vypadají roztomile. A celkem mě zaujal i ten lipstick lock, jen je otázkou, jestli opravdu bude fungovat :)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Mě se teda hrozně líbí ten balzám na rty od Balmi..je fakt roztomilej, ten Lipstick lock od Rimmelu by mohla být taky dost zajímavá věcička a ta tvářenka od Sleeku vypadá taky skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj,

    no to jsem se zase něco dočetla =o)
    jukla jsem tam a zjistila lku e-shopu, abych byla uspokojena...
    Ale Vaseline, za mne určitě NE... Hezky voní, na rtech už tak příjemné nejsou, konzistence je spíš olejová a hlavně za pět minut tam nejsou, hydratace se též nekonala....

    OdpovědětVymazat
  25. Já bych objednala origins a hydraluron, ale oboje mám zásoby. Přijde mi, že v Boots nic moc výběr značek (co používámm) nemají, ale je tam pár drobností, které bych klidně vzala, kdyby někdo dělal hromadnou objednávku, napište prosím odkaz.

    OdpovědětVymazat
  26. Pěknej wishlist. :) ale poradim ti, pokud máě někde poblíž drogerii PeMi tak se ti rozhodně vyplatí si batiste koupit tam :D http://pemi.cz/cs/katalog/sampony-187:1/page-1.html

    OdpovědětVymazat
  27. Ja mam kosik uz 2 tyzdne plny, ale trochu ma stve to postovne. Tak cakam, ci sa niekto neprida :D.

    Blu Button Box

    OdpovědětVymazat
  28. Toz to je super seznam!!!! Ja te uplne chapu, clovek musi mit vsechno:-), ja to takhle mam s oblecenim, no sileny:-))). Za me urco cerne tuzka, cetaphil ten miluju a MK parfem, hezky den

    OdpovědětVymazat
  29. Jak na to tak koukám, tak zítra skočím do města a udělám si tour de Boots.

    OdpovědětVymazat
  30. Já už mám objednané nové matné a lesklé colorburst od revlonu :)

    OdpovědětVymazat
  31. Jako vybrala bych si. Třeba vysouvací štetec na rty RT nebo třeba něco od No.7. Když jsem v Londýně okukovala jejich stojan, připadalo mi, že mají make-upy a pudry i pro opravdu světlou pleť. Ale vzhledem k tak vysokému poštovnému to chce buď opravdu velký nákup, počkat na další cestu do Londýna nebo číhat na nějakou akci s poštovným zdarma. Jinak pokud by se dělala nějaká hromadná objednávka, šla bych do toho.

    OdpovědětVymazat
  32. ten revlon rozjasňovač vypadá skvěle! a hranaté balzámky jsou kouzelné :)

    OdpovědětVymazat
  33. Už né žádné další možnosti nákupu, můj účet má na mále :)

    OdpovědětVymazat
  34. Teď jsem ráda že nemám kreditku, asi bych se neudržela :D
    Pokud nějakého toho sponzora najdeš, nasměruj ho i ke mně :D A doufám že se k nám dostane Rimmel Lipstick lock, vidím poprvé a docela by mě to zajímalo!

    OdpovědětVymazat
  35. Skvělý! Ještěže tak nerada objednávám z eshopů :-D. I když, už se lepším! Každopádně třeba Real Techniques se asi moc nevyplatí. Pro zajímavost jsem si naházela do košíku na Boots tři štětce, které jsem si včera objednala v českém eshopu RT a v něm mi vyšly i s poštovným o stovku míň než na Boots bez poštovného...

    OdpovědětVymazat
  36. Ano ano souhlasím,moc špatná zpráva:) Na druhou stranu jen tak dál,ještě tolik značek tu chybí a nedá se objednat přes eshop,takže???

    OdpovědětVymazat
  37. Wow, to si sem raději neměla dávat. :-)) Teď nevím co dřív bych si pořídila. Nejvíce mě lákají ale ty balzámy na rty, bez nich jako bych neexistovala. :-))) Ale ty od Balmi vypadají fakt skvěle!! Také štětce od Real Techniques bych uvítala, také mi chybí ve "výbavičce" a ten hřeben na rozčesávání mokrých vlasů musí být taky super, ale to se dá říct snad o všem. :-))

    OdpovědětVymazat
  38. já se tam radši nebudu dívat :D ale zaujal mě ten hranatý balzám, kdyžtak se ti klidně hlásím na sdílené poštovné :)

    OdpovědětVymazat
  39. Mít peníze beru hned vše:D! z Tvého seznamu mě,ale lákají hranaté balzámy na rty:)

    OdpovědětVymazat
  40. Hmmm, ten fixátor na rtěnku, to by nemusela být vůbec špatná věc. Rozjasňovač od Revlonu vypadá taky velmi dobře. Naštěstí mě nějak extra nákupy ze zahraniční neberou a nechávají mě chladnou. Se svým studentským rozpočtem bych si je stejně nemohla dovolit.

    OdpovědětVymazat
  41. Balzámy Balmi vypadají dobře. Ale objednávat určo nic nebudu. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  42. WOW Tak to musím honem nakoupit!!:3

    OdpovědětVymazat
  43. Páni, všechno vypadá nádherně a hrozně lákavě.Uvidím, třeba neodolám a také si něco koupím.

    OdpovědětVymazat
  44. No to ne, oni posílají i do čr?! Sakra!:D Má peněženka nebude nadšená:D

    OdpovědětVymazat
  45. Tvářenky od Sleeku, parfém od Korse a hranatý balzámek bych hned brala taky. ♥

    OdpovědětVymazat
  46. Souhlasím...klidně se objetuji a pomůžu ti "rozdělit" poštovné, ha ha :D a ty balzámy vypadají prostě kouzelně :)

    OdpovědětVymazat
  47. Páni, to je super!:) RT štětce a Revlon rozjasňovač potřebuju!:)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Origins by mě taky zajímalo, jdu na na wishlist. Batiste tedy super! A hlavně tam objednám Colorstay až mi dojde a zkusím zároveň využít nějakou akci 3 za 2, jinak se to popravdě až tak nevyplatí. Když samozřejmě nemluvím o věcech, které se u nás nedají sehnat (což třeba já Colorstay sehnala a levněji). Myslím, že je třeba ceny + poštu trochu porovnat, on ten Boots zas tak levný není ... proto si můžou dovolit pořád ty akce :-)

    OdpovědětVymazat
  49. Jinak co se týká Vaseline, doporučím ti ušetřit a zakoupit si normálně v lékárně obří kelímek vazelíny. Účinky má stejné (stejně k ničemu) a fakt nechápu, kde se vzala pověst, že ho vizážisti milují :-O zrovna tohle je pro mě věc, za kterou bych dala ruku do ohně, že jí nemůže milovat nikdo. Ale tak asi se pletu. Vyrábí se, prodává se... :-)

    OdpovědětVymazat
  50. Ta tvářenka a balzámy na rty jsou boží :-)

    OdpovědětVymazat
  51. Ten balzám vypadá roztomile, ale příjde mi děsně okopírovaný od EOS :D :)

    OdpovědětVymazat
  52. kdyby někdo dělal hromadnou objednávku tak se hlásím!

    OdpovědětVymazat
  53. Já jsem plánovala Boots vykoupit při cestě do Anglie, která se snad uskuteční v létě, ale jako když to můžu mít teď a hned, tak je to lákavé :D Jenom to poštovné je prostě trošku moc...

    OdpovědětVymazat
  54. No tak ja jsem nadšená!!! Poštovné je sice trosku moc, ale nejak si rikam ze se snad vzdycky nekdo kdo by se chtel podelit najde. Jen me teda hroooozne mrzi ze tam neni Soap and Glory..bylo to první po čem jsem tam sla a nejak to tam nemuzu najit..:/ Ale jinak vyborná zpráva..!!!

    OdpovědětVymazat
  55. Přepošlu kamarádkám, ty mě budou milovat a nenávidět, ale některá se určitě chytí:)

    OdpovědětVymazat
  56. A jé, to budu muset prozkoumat, krasny vecicky. Vidim Sleek a uz slintam ;-)
    niklova.marie@email.cz

    OdpovědětVymazat
  57. to vypadá dobře, sice tenhle eshop ještě neznám, ale třeba ten balzám balmi, ta svíčka a tvářenka od sleek vypadají krásně :)))

    OdpovědětVymazat
  58. Mam doma celkem dost stetcu od Sephory a Sisley a vsude ctu chvalu na Real Technique.... asi je potrebuji...Budu jak profesionalni malir...

    OdpovědětVymazat
  59. jdu prozkoumávat! škoda jen toho poštovného, to je celkem pálka.

    OdpovědětVymazat
  60. Skvělá recenze a hlavně inspirace....nejraději bych tvůj blog ani nečetla, jelikož mě vždycky tak navnadíš, že musím nakupovat, nakupovat a nakupovat :/ a kdo má šetřit :D

    OdpovědětVymazat
  61. No tak to je pěkný, to bude zase peněz utracenejch :D ale né, podívám se tam až po výplatě, nebo budu jíst už jenom chleba a vodu :D

    OdpovědětVymazat
  62. Asi z toho nejsem až tak nadšená jako všichni ostatní, protože většina věcí se dá sehnat i v jiných e-shopech s mnohem výhodnějším poštovným :)

    OdpovědětVymazat
  63. noo tak to poštovné je fakt hrozné :/ ale ako sa poznám tak mňa to neodradí :D noo a čo by som si objednala...taak je toho viac ale určite by mi v košíku nechýbal Carmex balzam a sviečka Yankee Candle :) to sú moje závislosti :3
    jaja.jendrusakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Super seznam.Taky bych hned objednavala:-( Chtela jsem se hlavne zeptat na ten parfem od MK? Moc rada bych si ho koupila, strasne me laka! Ale bohuzel vubec nevim jak voni? Kde by se dal zkusit, krome zahranici?

    OdpovědětVymazat
  65. To poštovné je pálka a moje peněženka bude brzo plakat :D

    OdpovědětVymazat
  66. Jéé, ty balzámy vypadají roztomile! já Boots zbožňuju, když jsem žila v GB, tak jsem tam chodila skoro každý den! ;)

    OdpovědětVymazat
  67. Brala bych Korse, lipstick lock, origins, soap&glory, pak něco od indeed labs, bumble and bumble atd.
    petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Jupiii! Na tenhle okamzik jsem cekala uz dlouho!

    OdpovědětVymazat
  69. no to je paráda, hned jdu celý shop projet :D
    mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. O tomto e-shope čítam prvý krát, ale ponuku majú skvelú! Hodila by sa mi nejaká paletka a aj nová riasenka. A zaujali ma tie balzamy na pery! :)

    OdpovědětVymazat
  71. Nad těmi balzámky bych zaplakala, jak jsou krásné :)
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Parfém od MK je vážně nádherný, je už někde v ČR k očichání? hrozně mě láká vazelína, navíc když je v limitce s vůní žvýkaček, potom rozjasňovač od Revlonu a konečně je tam k dostání i korektor PhotoReady od Revlonu, juch juch ! ale to poštovné mě štve.

    OdpovědětVymazat
  73. jsem unešená z toho rozjasňovače od Revlonu - nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  74. Och, to si ma teda nepotesila a ani moju penazenku :D Laka ma vela veci, urcite znacky ako Revlon, Vaseline a dalsie ktore u nas nenajdem. No velmi ma zaujali aj tie hranate balzamy, ktore su uplne rozkosne a skvele by zapadli do mojej zbierky :P
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  75. Teda, Rendy, tohle mojí peněžence nedělej! Už jsem o zasílání do ČR četla u Kristýny z In your face blogu a tak tak jsem odolala na web kliknout a ty mi tady vystavíš takovou přehlídku..! :D
    Musím říct, že mě hodně zaujaly hranaté balzámky :) Já mám pro balzámy všeobecně slabost, všichni si ze mě dělají srandu, že jich mám v každé kabelce 10 :))

    OdpovědětVymazat
  76. Fakt dík! :D
    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Asi se fakt budu muset naučit nakupovat v zahraničí :D Ty balzámky jsou nádherný a o těch suchých šamponech jsem už hodně slyšela.. docela bych je potřebovala :D

    OdpovědětVymazat
  78. cetaphil se dá koupit i u nás :) třeba tady http://www.lekarna.cz/cetaphil-jemna-cistici-emulze-200ml/?qrtc_slt=sit_home&qrtc_tpl=Vybirame_pro_vas&qrtc_typ=usr&qrtc_pos=1 byla jsem překvapená, že je to vlastně čistící mléko a ne gel.

    OdpovědětVymazat
  79. Dik za tip, kuknem na to :) 10 GBP je fakt dost za postovne..to sa pomaly naoplati nic objednavat, lebo ta cena vyvazi pripadne zlavy a zaroven zvysuje riziko nakupu neoverenych vyrobkov..

    OdpovědětVymazat
  80. tie balzámiky Balmi sú také milé! :)

    OdpovědětVymazat
  81. No co jsem se koukala, tak jen po provarenych produktech, a ty jdou v ČR sehnat lépe. Možná až přijde řada na více "alternativní" produkty, tak budu vědět kam jít :-D A to poštovné vážně odradí...

    OdpovědětVymazat
  82. WAW, super, to, že BOOTS posiela do ČR a SR tak to už nejaký čas viem a veľmi ma to teší!:-) poštovné min 10 libier ale čo už....keď si objedná viac báb dokopy tak sa to oplatí! a určite sa aj kvôli bodom oplatí nakupovať

    OdpovědětVymazat
  83. Ten balzám vypadá fakt roztomile :) A nalákala jsi mě, abych někde očmuchala toho Korse :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. ty balzamy jsou bozi! ty musim mit! novotmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. Cetaphil je skvely a odporucam vyskusat aj fialovu verziu so zinkom. Krem krasne hydratuje a zmatnuje plet zaroven. St.Ives nieje nicim vynimocny podla mojich skusenosti. Hydratuje, pekne vonia ale vona sa na tele nedrzi. Revlon odporucam ... v podstate cokolvek som od nich mala bolo dobre. Momentalne pouzivam makeup Revlon na mastnu plet a som nadmieru spokojna. Baptiste suchy sampon je tiez ok ale rovnaku sluzbu mi urobi aj lacnejsi Dove . Balzam Balmi pre mna uplne neprakticky a takmer identicky s Eos . Real techniques su pecka :D to su moje skusenosti. Zijem v USA takze mam k tymto produktom blizko a uz vela z nich som vyskusala ale aj tak sa tesim na tvoju recenziu :D

    OdpovědětVymazat
  86. Tak tomu říkám přínosný článek. :) PS: Doufám, že ty větvičky zvládnu i bez chleba, taky chci moc moc moc...

    OdpovědětVymazat
  87. Ty hranate balzámy mě teda neberou. Sadu stetcu bych si nejspíš vybrala a rozjasnovac Revlon. jytuska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. to jsem raději neměla číst :D eliskazlamalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Mě moc boots nezaujal... ceny nic moc a ještě k tomu to poštovné... Leda počkat na nějakou akcičku nebo složit síly dohromady na poštovné, jsem pro!! :)

    OdpovědětVymazat
  90. a to jsem si právě řekla, že budu šetřit ! :) gonsenicova.jana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. a čo web http://www.chemistdirect.co.uk/ - tam je výber celkom podobný a poštovné o dosť menej.

    OdpovědětVymazat
  92. Ty balzámy jsou úžasný, ale cena mě odradila... :(

    OdpovědětVymazat
  93. fakt že jsem se stále neodhodlala k objednávání z ciziny a 10liber poštovné mě trošililinku znervoznuje, takže ty stránky pro klidný život ani moc nezkoumám :D

    OdpovědětVymazat
  94. a ještě jsem chtěla říct, že od Cetaphilu jsem měla krém a odličovací mléko, předepsala mi je lékařka na akné a musím říct, že to mléko bylo moc dobré :) sehnala jsem normálně v lékárně.

    OdpovědětVymazat
  95. ..a ještě burt´s bees ..už jsem si začínala lámat hlavu, odkud je budu objednávat... (lámat hlavu, ale peněženka se radovala) :)

    OdpovědětVymazat
  96. Taky už jsem si vybrala asi miliardu věcí, mimo jiné i tu samou Sleek paletku tvářenek. Vypadá to, že na ples půjdu ve vanskách a mikině, protože s takovou mi na šaty nezbyde :D

    OdpovědětVymazat
  97. Taky už jsem si vyčíhla asi miliardu věcí. Mimo jiné i tu samou paletku Sleek tvářenek. Vypadá to, že na ples půjdu ve vanskách a mikině, protože s takovou mi na šaty nezbyde :D

    OdpovědětVymazat
  98. Taky už jsem si vybrala asi miliardu věcí, mimo jiné i tu samou Sleek paletku tvářenek. Vypadá to, že na ples půjdu ve vanskách a mikině, protože s takovou mi na šaty nezbyde :D

    OdpovědětVymazat
  99. Taky už jsem si vybrala asi miliardu věcí, mimo jiné i tu samou Sleek paletku tvářenek. Vypadá to, že na ples půjdu ve vanskách a mikině, protože s takovou mi na šaty nezbyde :D

    OdpovědětVymazat
  100. Po tom parfému Michael Kors šilhám už dlouho, vůni jasmínu miluju, ale trochu se bojím to objednat jen tak na blind. Jak moc je v tom cítit ten citron?? Jinak tedy mám radost, že konečně spustili shipping do EU, ale kdyby začala celosvětově zasílat třeba Sephora/ CVS/ Wallgreens..., to by byla větší pecka :) Trošku utopie bohužel :)

    OdpovědětVymazat
  101. Hledám nutně sponzora,chci vsechno:-)

    OdpovědětVymazat
  102. Líbí se mi vše, co tu máš a hlavně Origins, přidala bych jen Clarisonic a bylo by to perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  103. Super no, ty hranaté balzámy nutně potřebuju :D
    hana.spatenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. když jsem se to dozvěděla, byla jsem nadšená..ale když jsem zjistila, jaké je poštovné, usadilo mě to zpět na zem..vzhledem k tomu, že bych si objednala jen pár levnějších věcí, tak by se mi to nevyplatilo..leda najít pár lidí a podělit se o poštovné :/
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Osobně bych si vzala Real Techniques a ten balzám je pravda že je naprosto sladký :D

    OdpovědětVymazat
  106. Pokud by se víc lidí dohodlo na poštovném, tak by to ještě šlo..ale hodně mě odradily i ceny, pro ty, kdo mají nákupy jak v českých tak zahraničních eshopech a na ebay zmáknuté, se to vůbec nevyplatí..

    OdpovědětVymazat
  107. zajímavý ten lipstick lock...to jsem ještě neviděla....!

    OdpovědětVymazat
  108. balzámy carmex vypadají skvěle doufám že je tedy seženu :)) A ta sleek tvářenka je tak moc lákavá ! eliskakvetonova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Až budu mít něco našetřeno, tak si stopro něco vyberu! Poslední balzámy na rty jsou totálně sladké :) a na ty si asi začnu brousit zuby:D A tvářenky Sleek..ach..:) No rozhodně se najde pár položek,co bych objednala :D

    OdpovědětVymazat
  110. Cetaphil mám krém a je nejlepší, jaký jsem kdy vyzkoušela. Určitě si koupím i odličovač. Batiste šampony miluju.

    OdpovědětVymazat
  111. Boots bude zhouba pro moji peněženku :-D Hned co jsem si tuto novinky u tebe přečetla musela jsem jejich stránky projet a mám už šíleně dlouhý seznam toho co nutně potřebuju :-D

    http://lostincosmeticsworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  112. Super článek, už vím, kde utratím poslední zbytky na mém bank. účtě :)

    OdpovědětVymazat
  113. Dekuju moc Rendy a to jsem si chtěla peníze z Vánoc naspořit do Londýna,vypadá to,že to asi padne

    OdpovědětVymazat
  114. Ja bych se asi tez pridala k hromadne objednavce ;-). lenka.cipita@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  115. musím odolat, MUSÍM! :D moje peněženka na tom v poslední době není moc dobře kvůli stěhování, ale jakmile zase něco našetřím, tak vím, kam se podívat :D mám už dost dlouhý seznam, co bych pořídila ;D

    OdpovědětVymazat
  116. Prosím jak se objednává kosmetika boots??
    Moc děkuji

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)