pondělí 24. února 2014

Aussie šampon a kondicionér Mega Instant

Můj vztah ke značce Aussie je spíš takový neutrální. Dosud za to mohl asi slavný 3 Minute miracle (článek zde), který pro mě až takový zázrak nebyl. Možná i proto jsem k vyzkoušení šampónu a kondicionéru neměla takovou chuť a říkala jsem si, že to bude podobně průměrné. No a představte si, jak jsem se mýlila!


Aussie nabízí několik řad šampónů a kondicionérů, které jsou dostupné v síti DM drogerií. Tak nějak si nemůžu vybrat, která řada by jakože zaškatulkovala moje vlasy, takže je celkem asi jedno, kterou si vyberu. Je mi to vlastně asi i jedno, protože třeba od šampónů stejně neočekávám mega objem ani super lesk, ale pořádné umytí a "odmaštění". Jaké bylo mé překvapení, když jsem po Mega šampónu měla krásně nadýchané a lehké vlasy. Dokonce mi vydržely bez umytí 3 dny, což je opravdu úctyhodné (ty z vás, které mají podobně rychle se mastící vlasy mi jistě potvrdí, že je to malý zázrak). Šampon příjemně sladce voní, má gelovou konzistenci a dobře pění. Opravdu se mi mé vlasy po umytí s tímto šampónem moc líbí, jsou lesklé a maximálně mi vyhovuje. Ovšem Mega Instant kondicionér zase zapadá do průměrnosti a nevýjimečnosti. Prostě normální kondicionér, který vlasy uhladí, trochu zjemní a provoní. Hotovo, tečka a nic víc. Mám z něj podobné pocity jako z 3 minutového zázraku. Prostě neurazí ani nenadchne. Sice mým vlasům neublížil, nezatížil je ani nezamastil, ale prostě jim neposkytl žádný extra benefit navíc. Vůně mi přijde téměř stejně nasládlá jako u šamponu. U obou dávám palec nahoru klikacímu zavírání a mini klokánkům na balení :)



Složení šamponu:



Složení kondicionéru:



Šampón si mě maximálně získal a tohle určitě není moje poslední balení. Čím více šampónů z drogerie mým vlasům vyhovuje, tím větší mám radost, že alespoň na něčem ušetřím, protože mám spotřebu vážně velikou :) Šampón vám tedy ráda doporučím, ovšem u kondicionéru to samé neplatí. Každý máme prostě jiné vlasy a vyhovují nám jiné produkty, ale pokud máte vyzkoušené, že vám sedí šampóny a vlasová péče, která vyhovuje i mě, je dost možné, že i Aussie bude to pravé pro vás. Btw. jak se tak dívám na složení šampónu, mám pocit, že tam nevidím silikony. Teda možná je jen neumím rozklíčovat, takže budu ráda, když mi někdo chytřejší řekne, jestli tam opravdu nejsou. Jestli ne, tak má u mě další body navíc :)

3 Minute miracle zkoušelo podle posledního článku hodně z vás, ale co vy a šampóny nebo kondicionéry Aussie? :)

35 komentářů:

  1. sú tam silikóny vidím tam Bis- aminopropyl dimethocone :) a aj parabény/ :/ u nás v DM beží / bežala akcia že pri dvoch šampónoch máš tretí zadarmo alebo ak si vezmeš šampón+ kondicioner ďalší šampón zadarmo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám kondicionér Long na dlouhé vlasy a sem moc spokojená. Ale je pravda že jinak kondicionéry nepoužívám, spíš masky a péči potom, tak je možný že by mi stejnou službu udělal každej jinej :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluji šampony, chci vyzkoušet všechny. Nedělají se mi z nich lupy, což je skoro zázrak, vlasům svědčí a hlavně ta vůůůně! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Viděla jsem je v DM, ale ani jsem se u nich nezastavila, možná projdu ještě jednou... bára.kára

    OdpovědětVymazat
  5. Hmm, docela si mě navnadila ne ten šampón, protože jakmile si neumyju vlasy každý den, začnou se mi mastit a pekelně svědět. A řekněme že každodenní umývání vlasů není taky zrovna největší bomba...

    OdpovědětVymazat
  6. Ten silikon, jak psala mona recenzie, je v kondicioneru, ne v šamponu

    OdpovědětVymazat
  7. Značka Aussie je mi moc sympatická, mám ale jenom 3minute miracle, o koupi šamponu neuvažuji, snažím se používat jen šampony bez silikonů.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. V šamponu silikony nejsou :) to co uvádí "mona recenzie" je silikon v kondiciéru, což je menší zlo, než kdyby byl v šamponu :) Dík za recenzi, možná vyzkouším, až vypotřebuji Physiogel a od Manufaktury (mrtvé moře).

    OdpovědětVymazat
  9. Super článek, o koupi přemýšlím dlouho a hlavně bych chtěla vyzkoušet objemový šampon (máte s tím někdo zkušenosti)???

    OdpovědětVymazat
  10. Tento šampon mám také a moc mi vyhovuje. Nedám na něj dopustit :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ja používam, resp. používala som tiež tento šampón, ale teraz už len na štetce, na vlasy nikdy viac. Pre mňa jeden z najhorších šamónov, aké som kedy vyskúšala. Neuveriteľne ma po ňom svrbí hlava, rýchlo sa mastí a robia sa mi lupiny, či čo to je. Očakávania boli, ale bohužiaľ, realita je iná.
    Darmo, každému vyhovuje niečo iné.

    OdpovědětVymazat
  12. nejak sa stále neviem rozhodnúť, ktorý vybrať. ďakujem za tip ;)

    verushkani.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. chystám se na aussie v druhé (nebo třetí) várce šamponshoppingu :D že tam nejsou silikony mě moc potěšilo, ačkoliv kvůli lorealu a goldwellu, které chci zkusit, se obávám, že stejně budu muset vybočit z bezsilikonování, jelikož tam stopro jsou. ale i tak :) akorát furt nevím, které.. láká mě Miracle Moist, Aussume Volume, tento co máš ty a asi nejvíc Luscious Long, tím asi začnu a pak uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  14. právě teď jsem si umyla vlasy šampónem kondicionérem a tvojí "nic moc" maskou z řady miracle...všechno je perfektní...já na tuhle značku nedám dopustit... už jsem zkoušela i jen šampón a kondicionér a bez kondicionéru bych tak skvělého výsledku nedosáhla toho a bez masky bych nedosáhla zaceleného povrchu a konečků...

    OdpovědětVymazat
  15. Ja na produkty tejto značky nedám už ani za svet dopustiť :) Mám dosť zničené vlasy a dokonale mi sadli všetky tipy / línie. Teraz už asi týždeň používam šampón a kondicionér rozdielnej značky a dosť mi Aussie chýba. Asi sa k tejto značke budem vracať až pokým ju budú vyrábať :)

    OdpovědětVymazat
  16. Vlastnila jsem šampon Aussie Frizz Miracle. Šampon od Aussie s výtažky z modrého eukalyptu je určený na rozlítané "mini vlásky", či zelektrizované prameny. Je perfektní na kudrnaté a vlnité vlásky. Byla jsem s ním spokojená.

    OdpovědětVymazat
  17. Chci právě vyzkoušet šampon :)) Takže recenze se mi hodila :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Z této značky také nejsem nějak extra unešená, ale na druhou stranu, je to asi jeden z lepších šamponů u nás v drogerii. Chci zkusit i právě tento Mega instant. Tak uvidíme.
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Já jsem akorát psala recenzi na Aussome Volume shampoo a stejně jako ty... Šampón mi vyhovuje moc ale kondicionér už ne. I když uznávám, že já mám s kondicionéry problém a přijde mi, že všechny akorát vlasy zatíží...

    Jinak já teda ještě musím říct, že mně se klikací zavírání nelíbí. Šlo mi to občas ztuha a nehezky jsem si o něj zlomila nehet. Jinak taky tleskám mini klokanům, ti jsou hrozně "kjúúút". ^^

    Takovéhle recenze mi dávají zabrat ale pěkně... ☺ Už se chystám na Luscious Long a tenhle mne také zaujal, protože mám těžké vlasy tak se mi víc zatěžuje i potí pokožka = mastí vlasy. Uvidíme, uvidíme. :)))

    Jinak já musím ještě podotknout že se mi v Aussie složení moc nelíbí ten methylchloroisothiazolinone...

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem vyplácala asi 3/4 Aussie pro jemné vlasy, ze začátku jsem byla nadšená, ale nyní jsem musela přestat šampon používat- strašné, urputné svědění hlavy, vlasy jsou hned druhý den zralé na umytí, hrůza děs!!!!! Balení doplácám na štětce a s Aussie jsem skončila...škoda.

    OdpovědětVymazat
  21. Ten šampón je prosím ťa na všetky typy vlasov?Ja som od nich skúšala zatiaľ len jeden a dosť ma po ňom svrbela hlava.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  22. Taky bych už konečně ráda vyzkoušela tuhle značku, ale pořád se mi doma hromadí tolik šamponů, že další bych už opravdu nevypotřebovala :D:)

    OdpovědětVymazat
  23. Ja som mala šampón Aussie na objem a prišiel mi priemerný, avšak vôňa bola božská. :) 3 minútový zázrak mi tiež prišiel ako priemer, ale vyhovoval mi. Kondicionér som neskúšala, ale ani ho veľmi nechcem. :)

    Sweet Letty

    OdpovědětVymazat
  24. Tahle recenze mi vsadila do hlavy brouka, od šampónů taky mnohdy moc péče neočekávám, ale tenhle by mohl stát za připlacení. Ráda bych aspoň jeden vyzkoušela, jen nevím který. Vlasy mám suché a když použiju něco fakt účinně hydratačního, tak mi příjde, že je mám zatížené a takové ble, ale zároveň mám vlasy i jemné a chtěla bych objem :D Ještě si nad tím budu muset zavařit mozek ;)

    OdpovědětVymazat
  25. ja som 3 Minute Miracle dosť sklamaná z tejto značky...a teda 5-6 euro za možno dobrý šampón alebo kondicionér sa mi nechce vypláznuť, takže sa budem držať TONI&GUY a budem spokojná:-) tiež sa dá kúpiť v DM.
    Pozývam na Giveaway:-)
    http://ziriane.blogspot.sk/2014/02/100-blog-post-thank-you-and-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  26. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  27. Pořád přemýšlím zda koupit či ne :-)... uvidíme

    OdpovědětVymazat
  28. Voní jako žvýkačky taky, nebo tyhle ne? :D Přemýšlela jsem nad ním a díky tobě jsem se zozhodla, že mu dám šanci! (y) :D Díky, Rendy!

    OdpovědětVymazat
  29. Dnes jsem kolem těchto šampónu šla a upřímně jsem váhala jestli si nemám některý koupit. Nakonec jsem žádný nekoupila a jak tak vidím, asi tam zítra ještě pro některý zajdu. Děkuju za recenzi. :-))

    OdpovědětVymazat
  30. Wow, hned jak vidím že se nemastí vlasy tak jsem silně ale silně navnaděná! :O

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  31. Jelikož mám teď spoustu šamponu otevřených, tak si je zatím neplánuji koupit. Ale hned jak je spotřebuji jdu do toho. Článek mě dost nalákal :)

    OdpovědětVymazat
  32. Mě tahle značka hrozně lákala, ale ve chvíli, kdy se dostala do drogerií mě to přešlo :D. Navíc jsem na výrobky alergická, tak to raději nebudu pokoušet :).

    OdpovědětVymazat
  33. Nevim čím to je ale lidi okolo mě o nich básní, ale já i přes moje dost problémové vlasy aussie zas tolik nevěřím...možná když se ke mě zatoulá baleni tak třeba zjistím jaký je to zazrak, ale prozatim mě to nechává chladnou...

    OdpovědětVymazat
  34. mám naprosto stejně jako Ty... 3 Minute Miracle jsem zkoušela a vůbec mě nenadchnul, ale tenhle šampon používám stále, zrovna jsem během minulého týdne dopoužívala další balení :( :D fakt úžasná věc, obzvlášť pro člověka, který si vlasy myje každý den jako já.

    OdpovědětVymazat
  35. Na tento šampon čekám, jak bude ve slevě, abych to též zkusila.
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)