neděle 19. ledna 2014

Zázračný rozjasňující pudr Hourglass aneb tohle taky musíte mít

Netrvalo to dlouho a mám tu pro vás věc, kterou zase musíte jednoznačně vlastnit. Omlouvám se vašim kreditkám, ale holt na rozjasňovačích se nevyplácí šetřit :) Můžu potvrdit, že všechny superlativa, co jste na něj kdy slyšely i četly, platí a přidávám se do davu nadšených a juchajících zákaznic.




Hourglass Ambient Lighting powder (10g) - Luminous Light - kupovala jsem v USA v Sephoře za 45 dolarů, oficiální info zde

Možná bych hned na začátku měla dodat jednu technickou poznámku. Asi tak 90% uživatelek používá tyto pudry na celý obličej, ale já si to jedu po svém a pro mě je toto rozjasňovač jen na části obličeje (vlastně to nemá být vůbec rozjasňovač, spíš finish powder, ale pro mě to je rozjasňovač a basta). Jsem v tomhle ohledu asi divná, ale na celé tváři se mi nelíbí a nepoužívám ho tak záměrně. Jinak tyto pudry jsou myšlené jako takové vylepšováky pleti, něco, co druzí na první pohled nevidí, ale poznají, že je s vámi něco jinak. Že záříte, máte pěknou pleť, vypadáte vyspale a tak. Něco jako Meteority od Guerlain, ale troufám si říct, že i hezčí (teď mě možná někdo rozkrájí za tak odvážný výrok :) Kdybych si ale měla vybrat jestli koule Guerlain nebo Hourglass, tak říkám to druhé. Ale není to o kvalitě, jen o osobním vkusu a preferencích. Jak říkám, pro mě je toto dokonalý rozjasňovač nad lícní kosti, případně pod obočí. Je tak dokonale jemný a přirozený, že nekřičí na metry daleko, ale přesto očekávejte komplimenty od okolí, jaktože dneska vypadáte tak pěkně a rozzářeně. Pudr je zapečený, ale zároveň neuvěřitelně jemný a jedním tahem štětce nanesete dostatečné množství. Trochu práší, což je na fotkách vidět v rozích krabičky, ale osobně mi to nijak nevadí. Navíc na pudru není vidět sebemenší upotřebení. Tyhle fotky jsou asi po 2 měsících používání a vypadá stále jako nový. Věřím, že vás bude oblažovat několik let určitě. Možná i vaše dcera ještě kus zdědí. A navíc mi vydrží na tvářích celý den, večer když se vrátím domů, stále se jemně leskne a září. Odstínů je v nabídce celkem 6, níže je všechny máte vyfocené. Nějak jsem nevěděla, který si dříve vybrat, protože se mi líbily prostě všechny. Fotku na obličeji jsem ani nepřidávala, protože zachytit ten efekt je prostě nemožné. Asi jako kdybyste chtěly fotit Meteority. Fotka na ruce je samozřejmě ve větší vrstvě, abyste odstín lépe viděly. Humbuk amerických blogerek ohledně tohoto krasavce je myslím naprosto oprávněný a se všemi nadšenými recenzemi musím souhlasit. Cena není úplně malá, ale tenhle pudr stojí za každý dolar, který jsem do něj vrazila. Jediné mínus, které ode má, je balení. Ne, že by se mi nelíbilo nebo bylo nekvalitní, ale je plastové. Pudr vypadá mnohem více mohutně a těžce, než ve skutečnosti je. A mě by se ještě víc líbilo kovové balení, které by bylo takovou luxusní tečkou na tomhle dortíku. Pro někoho to bude spíš plus, že pudr neváží kilo a nevykloubíte si kvůli němu rameno, když ho ponesete v tašce, ale já bych to klidně obětovala :) Ale to je jen můj vrtoch, jinak ho bezmezně miluju a nemám, co bych mu vytkla. Možná jedině vytknout naší Sephoře, že ho ještě nemá v nabídce, protože myslím, že regály s ním by byly věčně prázdné (jako ty v USA). Orgasmu od Nars by se takové prodeje jen zdály, dámy a pánové :)

Upřímně jsem trochu pokrytec (já to teda přiznám, ale některé blogerky se o tohle teďka trochu přou, co jsem tak slyšela :), ale přiznám, že jsem vůbec nezjišťovala, kde v Evropě se dá tenhle drahouš sehnat. A víte co? Asi je mi to i jedno, bijte mě za to :) Jiné balení asi potřebovat nebudu, tak jsem se po tom vážně nepídila, ale typuju, že v UK ho mají (možná i tady odtud by vám ho poslali). Pokud to víte, určitě dejte vědět do komentů, věřím, že to jiné slečny uvítají :)





Všechny ostatní odstíny v nabídce. Štěteček není součástí balení a pokud ho chcete, je nutné si ho koupit zvlášť. Součástí balení je jen velké zrcátko.



(web)

Pokud se chcete přiučit, jak pudr používat, podívejte se třeba na tohle video:



Moje pochvalná óda tímto končí. Vyčerpala jsem svoje superlativa pro tento týden, takže na zítra bych měla vytvořit nějaký pořádný hejt, co vy na to? :) Ne, tak víte co, vy už mě určitě znáte, ty moje řeči, nesmíte to brát všechno vážně, ale s nadhledem a humorem. Pudr má ode mě 15 bodů z 10 možných a kdybych měla spoustu peněz, koupím ho všem svým kamarádkám k Vánocům (sorry holky, ale asi to neklapne :) a vy si ho taky kupte. Teda pokud taky tak milujete rozjasňovače a chcete každý den poslouchat komplimenty, jak vám to dneska sluší :) Konec hlášení a já si jdu svého drahouše zase jednou pohladit.

Znáte tyhle pudry? Jasně, určitě znáte, ale chcete je? Líbí/nelíbí se vám? :)

37 komentářů:

  1. Rendy,
    to mi nedělej:). Rozjasňovače a tvářenky to je moje slabost:)!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak dneska jsi mi vyloženě kápla do noty...brousím si na něj tesáky,už co jsem ho viděla u Trb..Ale já uvažuji o té troj paletce...tak uvidíme.Rozhodně si myslím,že za mě je to jedna z asi čtyř věcí,kterou letos prostě musím ulovit..Ach jo zatracený recenze:-D Nevědomost je tak krásná věc...ale tenhle pudr je ještě krásnější....Tak já toho drahouše hladím na monitoru,doufám,že si ho i neposlintám:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Hroooozně mě láká, ale právě na celý obličej jako zdokonalovač :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hourglass je můj sen. Avšak ta dostupnost je prostě na nic, takže čekám, až vyjedu do zahraničí. Zatím ti ho tiše závidím.. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Au au au.. být v české Sephoře letím proň okamžitě.. nutně ho potřebuju! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá moc krásně. :) Akorát já bych se bála to objednávat bez vyzkoušení odněkud ze zahraničí, je to dost peněz.

    OdpovědětVymazat
  7. Musím říct že Tě pomalu začínám mít plný zuby :D do nedávna jsem utrácela jen za oblečení a teď??? Souhlasím s komentem že nevědomost ochraňuje,jenže to bych si asi nesměla každý den otevírat a hltat Tvůj blog že?? No nic teď teda ale vůbec nevím jaký odstín by byl pro mě nejlepší....?

    OdpovědětVymazat
  8. skvělý, nádherný,úžasný....vysvětlete manželovi, že ho prostě musíte mít :-) :-) :-). přesně tohle hledám, aby se to moc netřpytilo, ale krásně odráželo. a bude tedy i v Česku?

    OdpovědětVymazat
  9. Článek jsem doslova zhltla na jeden zátah! Vypadá vážně super. Určitě se po něm podívám. Zrovna jsem se rozhodla, že zkusím skin finish od M.A.C. a ty přijdeš s tímhle :D Tak ti nevím...

    OdpovědětVymazat
  10. Ja ich poznaaam a vdakabohu ze sa tu nedaju kupit, lebo by som potrebovala Ethereal Light alebo Incandescent light (ale ten je tusim len v paletke) :D No pouzivala by som ich ako finishing powder, na celu tvar :D

    OdpovědětVymazat
  11. ´Jó já chci hejt! :-D
    Ani se ti nedivím, že ses po něm nepídila, už ho máš, tak zájemci si trošku zagooglí :-) Jinak osobně se mi nelíbí to balení, působí dost humpolácky (u tak drahé věci mi to není jedno) a vystačím si Meteoritkami :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Vdaka za super clanok! Maju ho na spacenk.co.uk . Ja uz slintam niekolko tyzdnov nad Diffused light a neviem sa odhodnat za taku cenu objednat. Inak, pocula som od viacerych blogeriek ze zavisi na odtieni, ako ho budes pouzivat. Niektore su viacej rozjasnujuce a ine menej. ;) Ty mas asi ten, ktory pouzivaju viac ako highlighter.:)

    Blu Button Box

    OdpovědětVymazat
  13. Tenhle efektový pudr je dokonalý, chci ho od té doby, co ho zmínila An z Hello Beauty a plánuji jeho koupi. Škoda, že jsi ho recenzovala jako rozjasňovač a ne jako efektový pudr na celý obličej. Bude mi muset stačit recenze od Talky ze Zlatosféry. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já vím, že ho naprosto nutně potřebuju, jen jsem zatím nevymyslela, odkud ho získám. :D

    OdpovědětVymazat
  15. doufám, že se Hourglass dostane i k nám do Sephory. mají tunu produktů, který bych chtěla vyzkoušet, ale ze zahraničí to objednávat nebudu.

    OdpovědětVymazat
  16. Panečku, tak to vypadá úžasně! Na balení by mne asi nenalákali, nicméně, když ty napíšeš o něčem, že je to super, tak to tak prostě je! Alespoň zatím se mi ještě nikdy nestalo, že by to tak nebylo....

    OdpovědětVymazat
  17. Hourglass pudry do ČR bez problémů posílá SPACE NK (a doporučuji hned založit věrnostní kartičku ;)), já jedu za měsíc do Londýna, takže tohle bylo asi poslední popostrčení...já bych ho právě používala klidně na celý obličej, mám suchou pleť, takže mám lesk/glow ráda a občas tak používám i MSF Lightscapade od MAC, tak jenom aby ten efekt nebyl nakonec podobný - v tom případě by to pro mě byly vyhozené peníze...

    OdpovědětVymazat
  18. Koupit se dá na space.nk z Anglie :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Vypada moc pekne.:) Vim, ze je to kratkozraky, ale me i pres nadsene recenze nejak nikdy nelakal prave kvuli tomu duchodcovskymu baleni:D..Asi se na nej ale mrknu, az vyjedeme za hranice, protoze kdyz ho tak chvalis, to uz musi stat za to!;)

    OdpovědětVymazat
  20. Myslite, ze ho lze sehnat v Sephore v Parizi?

    OdpovědětVymazat
  21. Chystám se za dva měsíce do NYC a rozhodně se po něm kouknu, jen prosím o radu - podle čeho vybrat odstín?

    Díky moc, E.

    OdpovědětVymazat
  22. Vyzerá skvele ale už si žiaden ďalší nemôžem kúpiť, predvčerom som si kúpila dva nové púdre :D

    Beauty Diaries

    OdpovědětVymazat
  23. Betty Boop: nebyla ta paletka jen limitka? Vím, že třeba v USA byla všude totálně vyprodaná a nikde jí neměli :(

    Lucie Vesela: to těžko říct, který odstín by byl nejlepší :) já sama jsem ho vybírala snad půl hodiny :)

    Andrea Růčková: můj muž to taky nechápe, proč toho potřebuju tolik, těžko se jim to vysvětluje :) Ale jinak si nemyslím, že by byl výhledově u nás dostupný :(

    OdpovědětVymazat
  24. Luna de la Mer: jak už tu někdo psal, některé jsou více jako rozjasňovače a některé spíš jako efektové pudry. Mě se můj odstín líbí víc jako rozjasňovač a jelikož mám mastnou pleť, mám ráda rozjasnění a oživení jen v určitých partiích tváře :)

    An: jak psaly holky výše v komentech, přes space NK :)

    AjaBeautypedia A.: jéé, to moc děkuju za takovou důvěru :)

    Dreaming in Noir: Lightscapade se určitě více leskne, než tento. Ten bych si na celý obličej rozhodně nedávala :) Od M.A.C se mu víc podobá Skinfinish natural, který má v sobě takové rozjasňující částečky, ale stejně to není úplně to samé :)

    Halyna Ishchenko: těžko říct :( zkus se podívat, jestli mají svůj web, tam mají většinou značky uvedené

    E: vybírej podle toho, jaký se ti líbí :) A jestli chceš spíš rozjasnění částí obličeje, nebo nějaký odstín, co se hodí víc na celý obličej :)

    OdpovědětVymazat
  25. Jsi zlá a nemám tě ráda! Docela jsem na něj zapomněla a teď po něm zase toužím. Vrrr! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Já jsem si z dovči v USA přivezla odstín Dim Light. Nejdřív mě odradila cena, ale pak jsem se zamilovala do toho odstínu a lítala v tom až po uši, takže jsem si ho musela přivézt! Přemýšlela jsem i o tom štětci, ale stál 35 dolarů a to jsem za něj už dát odmítla. Ani mě to nemrzí :-D. Já ho používám na celý obličej jako zkrášlující finiš, jako rozjasňovač je na mě moc světlý. Jen škoda, že, stejně jako u Meteoritů, nevidím žádný výsledek :-D. Tak snad ho vidí ostatní!

    OdpovědětVymazat
  27. Rendy, hodí se tento odstín i na velmi světlou pleť? Nechala bych si ho dovézt od kamarádky z Anglie. Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Nooo,asi máš pravdu Rendy,že je to limitka,ale já tajně doufám,že na ní narazím na ebay...a když ne,tak se tedy milostivě smířím s jedním kouskem:-D A i tak budu happy...a já nevím,proč se tolik nelíbí to balení,jako že je důchodcovský a tak...a mně se líbí.Možná to bude věkem,který se kvapem blíží k důchodu:-D

    OdpovědětVymazat
  29. Andrea Růčková: já myslím, že určitě :) Jsem hodně světlá a tenhle je v pohodě, ale vím, že jsem si zkoušela i mnohem světlejší. Určitě mrkni na nějaké swatche na netu a porovnej ty odstíny mezi sebou :)

    OdpovědětVymazat
  30. wow, vypadají moc krásně! snad budou někde k sehnání..docela se mi líbí výběr barev, určitě bych si vybrala ;) krásný článek!

    OdpovědětVymazat
  31. skoda ze nieje aj na nejakom slovenskom alebo ceskom eshope :/
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
  32. Vyzera prenadherne, ja som napriklad aj vdaka tebe v sebe objavila slabost na rozjasnovace. ;)

    OdpovědětVymazat
  33. jednoznačně líbí! z dostupných odstínů máš ty, podle mě, ten nejhezčí, a asi bych si ho také vybrala :) a klíďo bych si ho mázla na celý obličej! a teda já bych brala i ty koule... nejlépe obojí :))))

    OdpovědětVymazat
  34. V září mi ho přiveze kamarád, tak jsem na něho zvědavá. :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Tak jsem ho nakonec sehnala už mnohem dříve. Už se těším až na něj také napíši recenzi. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)