pondělí 20. ledna 2014

Tipy, jak si usnadnit odlakování starého laku

Už si dokážu těžko představit, že nemám nalakované a upravené nehty. Bohužel je s tím ale spojená i jedna nudná věc a to je pro mě odlakování starého laku. Fakt se přiznám, že mě to vůbec nebaví a snažím si tento proces jakkoliv usnadnit. A ráda bych se s vámi o pár tipů podělila a třeba některým z vás taky trochu tento proces ulehčila :)

Na celý článek mrkněte ZDE a budu ráda, když mi sem do komentářů prozradíte, jestli některé tyto produkty používáte, případně jak si vy samy tento proces ulehčujete :)


Pro jistotu sem přidávám všechny fotky, pokud by byl na blogerkach.cz nějaký problém s jejich zobrazením :)












19 komentářů:

  1. Alobalovou používám pořád. Na třpytkáče a pískáče prostě super a jsou dole raz dva. Na odlakování používám už léta odlakovač bez acetonu z Lidlu ( zn. Cien) . Je také pumpičkou. Na ty ubrousky se musím podívat do Dmka, ani nevím, že něco takového mají.

    OdpovědětVymazat
  2. pískáče a třpytky už taky jinak nesundávám, ušetří to hodně nervů a je to docela sranda :) na ty kapesníčky mrknu, ale co se týče toho pumpičkového ebelinu, tak jsem na něj moc pozitivní recenze nečetla. chtěla jsem ho zkusit kvůli té pumpičce, ale radši ne. já jsem měla odlakovač Pupa a teď mám nějaký olejový z Chorvatska, který si moc chválila Lili a já ho na její doporučení zkuila a je fakt výborný...

    OdpovědětVymazat
  3. Nikdy bych nevěřila, že na odlakovávání nehtů mě může ještě něco překvapit :-D Ale je to tak, díky za tipy! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Bourjois Magic nail polish remover som pouzivala asi rok. No pred dvoma tyzdnami sa vsetko zmenilo, ked som vyskusala Maybelline Express Remover. Ten isty princip - pichnut prst, potocit a vybrat. Musim povedat ze Maybelline je asi 2x ucinnejsi a nezanechava taku mastnu vrstvu na prstoch. A nemusim ho objednavat z ASOSu (tam bol o polovicu lacnejsi ako u nas). Pre mna 3x win :)

    Blu Button Box

    OdpovědětVymazat
  5. Tu věc od Bourjois asi nutně potřebuju :D jsem hrozně líná odlakovávat, takže tohle by mohlo být něco pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  6. Alobal používá vždy když si lakuju nehty opravdu hutnými laky a třpytivými a vždycky mám lak rychle z nehtů pryč:)

    OdpovědětVymazat
  7. zrovna mám na rukách třpytky a už nutně je potřebuju sundat... vidim to tedy dneska na testování alobalové metody :-) Děkuji za tipy :-)
    http://beechicblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Já na třpytivé laky používám tento odlakovač s houbičkou od Bourjois a lepší jsem zatím nenašla. :) GIVEAWAY O AUTORSKÝ ŠPERK

    OdpovědětVymazat
  9. A alobalem mam strach. Ale ty ruzove kelimky mam dva. Jeden na normal laky, druhy na piskace :). Nemuzu si vynachvalit a jine nechci :). Jinak mam i obyc odlakovac, kdyz jdou piskace hur :).

    OdpovědětVymazat
  10. Naprosto úžasný článek, o těchto věcech jsem ještě neslyšela :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ammalka: Cien taky čas od času používám. Nevidím ale rozdíl mezi ním a tím Ebelin :)

    Natálka - Little Gem: mě přijde v pohodě :) Kupuju si ho dlouho (střídám s Cien z Lidlu) a přijdou mi úplně stejné :)

    OdpovědětVymazat
  12. Munkey: to mě těší, jestli tě nějaký tip zaujal :)

    Zuzana Humajova: ten neznám, mrknu na něj, díky za tip :)

    Bee Chic: jsem moc ráda, že se ti líbí :)

    Lucifrid: vůbec se alobalu neboj :) je to super pomocník :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak po těch ubrouscích se nejspíš podívám, protože to vypadá fakt jako šikovný řešení na cesty a přiznám se, že o nich slyším prvně. :) No a není nad alobal, pokud jde o glitrový laky. :D Odlakovač s pumpičkou jsem kupovala a souhlas, že je to super, ale stávalo se mi, že se odlakovač jakoby odpařoval či co - zkrátka se mi po delší době stávalo, že v kalíšku byla louže odlakovače a nechápu jakto..možná za to mohlo skladování v koupelně, zřejmě mu to tam nesvědčilo..:)

    OdpovědětVymazat
  14. Rendy: to jo, jenze ja mam pocit, ze mi to tu kuzi okoli prstu zprasi casem... zatim se mi povedlo vse dostat dolu kombinaci bourjoisniho kelimku a odlakovace od Sephory :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám doma čistý aceton, namočím vatičku, šup do alobalu a čauky, je pryč :-))) Ten aceton je stejně nej, odlakovače bez něj jsou jen ze zlomku účinné :-))) a stačí pak nehet namazat kvalitním mazáním a jsou potom jak ze žurnálu :-) Ale zase chápu, že ne pro každého a prostě ono i sehnat odlakovač s acetonem je dnes docela výjimka + někomu může vadit, že vysuší okolí nehtu eventuelně tam i bude nějak přestup přes kůži...ale neprožívám to.

    OdpovědětVymazat
  16. Mě ten odlakovač s pumpičkou vůbec nezaujal, buď mám nějaký vadný kus nebo to nechápu. Ale novinkou pro mě jsou ty odlakovací ubrousky. Ty určitě vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  17. Nedávno som si kúpila odlakovač Cien z Lidla a musím ho pochváliť, celkom rýchlo ma zbaví pieskáčov aj kadejakých trblietok. Nepoužívam alobalovú metódu, len na nechtoch (na všetkých naraz) chvíľu podržím napustený tampónik, a potom krúživým pohybom odlakujem :)

    OdpovědětVymazat
  18. tú poslednú metódu s alobalom musím určite vyskúšať!!! pretože s odstránením tých ozdobok mám vždy najväčší problém a najčastejšie musím použiť pilník :)) takže ďakujem za radu! :)
    BeautyMissfits

    OdpovědětVymazat
  19. Bez této alobalové metody si nedokáži odlakovávání třpytek nebo pískových laků představit :) Proto u mých laků vždy najdete pár nastříhaných čtverečků :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)