středa 1. ledna 2014

TAG 2013


Vítám vás u prvního článku roku 2014! Jak jste oslavily nový rok? Bouřlivě a divoce nebo v klidu? Dneska asi nebudete mít moc náladu na čtení o kosmetice, tak alespoň tag, který mě v poslední době na jiných blozích zaujal. Malé ohlédnutí za rokem 2013 a nezbytná insta dokumentace :)

PS: pokud jste tag také psaly nebo se na to chystáte, hoďte určitě odkaz do komentářů, ráda si počtu :)


Podnikla jsi letos něco, co jsi doposud ještě nezkusila?
Ocitla jsem se v situaci, kdy jsem se vážně bála o svůj život, což se mi zatím ještě nestalo a doufám, že podobné věci v následujícím roce podnikat nebudu.

Prošla jsi nějakou větší změnou?
Ani bych neřekla, pokud se nepočítá upgrade titulu před jménem. Doufám, že ty větší změny přijdou až v následujícím roce či dvou.


Stal se někdo z tvých přátel rodiči?
Ano a začíná mě občas děsit, jak se to číslo stále zvětšuje.


Které datum z letošního roku Ti utkvělo v paměti?
11.12.13

Zemřel někdo z tvých blízkých?
Díkybohu ne!

Navštívila jsi nějaké zahraniční země?
Ano, hned několik


Výhodná koupě?
Těch bylo!
   
Postrádáš něco z letoška, co bys uvítala v roce příštím?
Zvláštní otázka, nepostrádám asi nic zajímavého, co by mě zrovna napadlo.

Aktivita/činnost, které ses ve skutečnosti chtěla věnovat víc, než se ti letos podařilo?
Chtěla bych mít víc času na čtení knih, vaření a trávení času s přáteli


A naopak - existuje něco, cos mohla dělat v menším měřítku?
Třeba méně pracovat, ale mít pořád stejný příjem? Hm, to mi asi nevyjde, takže spíš nic :)

Oblíbený program v TV?
Na TV se moc nedívám, spíš jen večer před spaním, ale když už se dívám, tak např. na Vítejte doma, Božské dorty, Sex ve městě, Pevnost Boyard a sem tam na nějaké zprávy.

Nejlepší kniha, kterou jsi letos četla?
Letos jsem četla vlastně všechno od Jo Nesba (to skloňování mě zničí) a nejvíc se mi líbil asi Sněhulák a Levhart.


Největší objev na hudebním poli?
Nejsem moc typ člověka, co by sjížděl hitparády a poslouchal nejnovější hitovky, ale řekněme, že mě letos dost bavila partička Rudimental a Pharrell Williams.

Největší úspěch v pracovní oblasti?
Určitě nova práce v báječném kolektivu :) Ale na ten největší pracovní úspěch zatím doufám ještě čekám

Na co jsi nejvíc hrdá v osobním životě?
Na to, že mám toho nejlepšího chlapa na světě a báječnou rodinu.


Největší omyl?
Myslet si, že koupě nové tvářenky, jejíž cifra má 4 čísla nijak nezatíží rozpočet na nákup jídla :) Ne, tak samozřejmě to berte s nadsázkou...

Cítila ses - obecně - radostnější nebo melancholičtější než v loňském roce?
Určitě radostněji, ale nemůžu říct, že bych rok předtím byla nějak smutná nebo nešťastná.

Za co jsi utratila nejvíc peněz?
Za cestování a kosmetiku (kdo by to byl čekal, co?)


Přála sis něco, co se ti dokonce i splnilo?
Přála jsem dodělat školu, navštívit znovu New York a dostat zrcadlovku a všechno se mi splnilo

Přála sis něco, co se ti nesplnilo?
Jo! Pořád neumím lítat, zastavit čas ani být neviditelná :)

Co jsi podnikla ve svůj narozeninový den?
Šla jsem si k doktorovi pro neschopenku a silnější prášky :) Narozeniny jsem si vyloženě užívala plnými doušky!



Existuje něco, co mohlo tvůj rok 2013 udělat ještě lepším, než je/byl?
Snubní prsten možná :) Nebo schválená hypotéka na vysněný dům…

Kdo/co ti letos zlepšovalo náladu?
Můj přítel, malá neteř, rodina, cestování, blog a všechny milé čtenářky atd.

Koho/co jsi letos postrádala?
Každý rok postrádám pořád tu stejnou osobu, která tu s námi už není


Největší přání v tuto chvíli?
Být zdravá, spokojená a šťastná!

Co hodláš změnit v příštím roce?
Těch věcí je několik, ale s dovolením si je nechám pro sebe :)

16 komentářů:

  1. Boží TAG, doufám, že ti nebude vadit, když si ho vypůjčím :)).

    Jinak gratulace k titulu pře jménem :D taky doufám, že se toho jednou dočkám :)).

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi pekný tag, asi ti ho šlohnem :D Hm, tiež som si priala zrkadlovku, no mne sa želanie žial nesplnilo :/ ale tak časom sa snád splní :)
    Gold Phoenix

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek, moc ráda čtu Tagy :) Dovolila jsem si vypůjčit a vyplnit - http://callmeketrin.blogspot.cz/2014/01/tag-2013.html
    Užij si první den roku 2014! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvěleej:) Příjemná pauza mezi matematikou a mikroekonomií. A ty děti mých přátel mě taky děsí! Holt každej to má asi jinak:)

    OdpovědětVymazat
  5. Spoustu věcí ti závidím a doufám, že v příštím roce nebudu muset. Taky jsem vyplnila tento tag, takže jestli budeš mít chuť, tady je odkaz - http://thechangeofmissy.blogspot.cz/2014/01/tag-2013.html

    OdpovědětVymazat
  6. Rendy, naprosto úúúúžo TAG, který mne zaujal natolik, že v něm budu pravděpodobně pokračovat! Z celého srdce ti přeju,ať se ti splní úplně vše, co si přeješ :-).

    OdpovědětVymazat
  7. krásný tag, asi si ho také půjčím :) jo a k těm dětem kamarádů - v tvém věku to už jde, ale mně je 19, a někteří, které znám, mají dítě třeba už rok! :D to je teprve děsivý! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tyhle tagy mě moc baví. :-) Gratulace k titulu ;))

    OdpovědětVymazat
  9. A přítel čte tvůj blog? Takový pěkný pošťouchnutí. :) Přeju, ať se vše vyplní.

    OdpovědětVymazat
  10. ahoj vypůjčila jsem si tvůj TAG :) je super.
    http://adush09.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný článek, hodně štěstí v novém roce :)!

    OdpovědětVymazat
  12. Ty poslední fotky jsou krásné :)
    http://maillot-rosa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezký a zajímavý tag, taky musím něco vymyslet:)))

    OdpovědětVymazat
  14. Moc hezký tag, ještě jsem ho nikde nečetla :-)

    OdpovědětVymazat
  15. moc pěkný tag, také jsme zkusily :) http://youtu.be/N2Jgk9Kp57Y

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)