středa 8. ledna 2014

Skvělá maska a olej na vlasy z drogerie

Název dnešního článku je možná malinko zavádějící, protože si nejsem úplně jistá, jestli tyto produkty seženete i v českých drogeriích. Vážně bych kecala, kdybych vám chtěla tvrdit to či to. Každopádně jsem olejíček i masku kupovala v USA, cena byla něco okolo 5 dolarů za kus. A jestli na tuhle dvojku kdekoliv narazíte, házejte jí do košíku? Proč? Protože...


Protože tahle maska je skoro tak dobrá jako moje milovaná Macadamia! A to je fakt co říct. Jelikož mi Macadamia nedávno došla, u nás se prodává za nehoráznou cenu a tak nějak jsem neměla chuť zatím objednávat ze zahraničí, prubla jsem tuhle. Je celkem podivuhodné, že jsem takový zázrak objevila takovou náhodou, aniž bych si o ní předtím přečetla jakýkoliv článek nebo doporučení. A jelikož mě už po prvním použití poměrně nadchla, hned druhý den jsem si šla ještě pro olejíček ze stejné řady. Maska má hutnější konzistenci, takže z vlasů nestéká a velice pěkně voní. Klasicky jí nanesete, necháte působit a opláchnete. A vzhledem ke své ceně je to vážně pecka. Téměř tak dokonalá jako Macadamia. Něco mini mi tam chybí, takže nemůžu říct, že by byla absolutně srovnatelná, ale neumím to popsat. Po opláchnutí vodou jsou vlasy krásně hebké, skvěle se rozčesávají a konečky vlasů nejsou přesušené. Na to, že jsem na pravidelném zastřižení konečků nebyla u kadeřnice už nějaký čas, tak jsou vlasy stále v dobré kondici. Každopádně nemám vlasy nijak výrazně poničené barvením nebo od přírody suché, takže nepotřebuju super hutné nebo mastné masky, abych byla spokojená. Bohužel se obávám, že na super suché vlasy by byla tato maska krátká. Od toho jsou tu jiné produkty :)




Olejíček má stejnou parfemaci jako maska a praktický dávkovač, se kterým olej můžete do vlasů přímo nastříkat. Olej je "suchý", takže vám vlasy zbytečně nezmastí a ty pak nejsou těžké a zplihlé. O jeho báječných účincích jsem se přesvědčila na vlastní kůži (teda spíš vlasy), protože nemám žádné roztřepené konečky. Zastřihnutí konečků už sice potřebuju, ale díky masce a olejíčku nejsou vlasy přesušené a konečky roztřepené. Olejíček mi přijde dokonce lepší, než můj oblíbený Biosilk nebo Mythic Oil. A ty jsem doteď měla sakra ráda! Strašně se mi líbí, že jsou vlasy po použití jen lesklé, ale ne mastné, krásně voní (a vůně se ve vlasech udrží dlouho). Jedním slovem ho zbožňuju a netuším, co budu dělat, až mi tohle balení dojde.




Budu ráda, když mi dáte vědět, jestli jste tyto produkty potkaly i u nás v drogeriích. Přiznám se, že u nás vlasové produkty tolik nesleduju a nemám příliš přehled. Každopádně vím, že vaše nakupovací schopnosti a možnosti přesahují i naší malou zemičku, takže mi přišlo škoda, vám tyto produkty neukázat. Co kdyby jste na ně někde narazily a netušily, že jsou tak báječné? Škoda by to byla, to vám povím :) V tomhle případě vážně platí, že za málo peněz máte hodně muziky a to se cení!

Znáte tuto řadu produktů? Potkaly jste je někde v drogeriích? :)

27 komentářů:

  1. Myslim, ze ta maska se u nas prodava, ale uplne jista si nejsem. Uprimne, jsem na masky docela lina, kor kdyz se musej nechat pusobit delsi dobu a nezvladnu to behem sprchy:D Proto vzorek Macadamia mam stale nenacaty:D

    OdpovědětVymazat
  2. Suchy olej jsem zahlidla, ale maskou si jista nejsem, tak jsem zvedava na postrehy holek!

    OdpovědětVymazat
  3. Koukala jsem po netu a bohužel to vypadá, že v Čr není... ach jo a já už plánovala, jak si ten zázrak zakoupím, ale jsme spokojená se svžm aussie 3 minute...

    OdpovědětVymazat
  4. Loreal oleje zbožňujem, tiež mam doma jeden :) Ale tieto som ešte nevidela, tak možno vyskúšam :)
    Erika's Life

    OdpovědětVymazat
  5. Maska Loreal Total Repair 5 se u nás prodává,ale v jiném baleni.Jestli je složení stejné to ale nevím.

    OdpovědětVymazat
  6. Macadamia stojí v zahraničí bohužel ještě mnohem víc (naposledy jsem dala 23liber za 250 ml) a taky hledám náhradu.

    OdpovědětVymazat
  7. Když už mluvíš o Biosilku, mám doma asi 3/4 150ml balení a už ho nepoužívám a ani používat nebudu, protože mi nevyhovuje, mohla bych ti ho prodat ;) (Zirafka.Bara123@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  8. Rendy, díky moc za super tipy! Myslím, že na 90% tyto produkty u nás nejsou, ale jsem si téměř jistá, že jsem je viděla v Německu :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle jsou super tipy! Jelikož mám vlasy podobné tvým, tak určitě jak bude možnost tak vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, neznám, podívám se až pojedeme do Německa, zda jsou tam k dostání. Jen bych zmínila, jak používám vlasový olej já, mám jemné vlasy. Večerní akce : ) Nejdřívě vyčešu kartáčem případné zbytky laku na vlasy a pak nanesu do dlaní, v dlaních rozetřu a pak nanesu do vlasů olej Gliss kur, docela hodně oleje : ). Nechám působit půl hodiny a pak vlasy umyju. Podle potřeby a druhu šampónu, jednou nebo dvakrát. Pak dám buď kondicioner anebo bezoplachovou péči ve spreji Gliss kur. Takto olejová kůra vlasy nádherně vyživí, doporučuji vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  11. Ja som ich zatial nezahliadla, takze zostavam verna Aussie a napriklad aj spominanej Macadamii. ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Tuhle masku jsem ve zdejších drogeriích rozhodně nezaznamenala, ale ten název 'Total Repair 5' mi něco říká. Tu masku jsem měla ve stojaté tubě a byla skvělá, ale obsah byl světle růžový, takže to nejspíš není ona. O olejíčku nevím :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já dostala Macadamiu k Vánocům a jsem hrozně nadšená, takže jestli existuje něco podobného, jdu do toho! Příští týden pojedu do Německa, tam snad bude , jestli tady ne :)

    OdpovědětVymazat
  14. Potkala, ale bohužel mě neláká absolutně nic z vlasové L´oreal péče, ať jsem od nich zkusila cokoli, nesedlo a nějak nevím, jestli bych si chtěla dávat na vlasy koktejl z vody, alkoholu, dezinfekce a silikonu (první 4 místa ve složení masky) nebo silikon a silikon nerozpustný ve vodě (takže se nedá vymýt) v případě olejíčku.

    OdpovědětVymazat
  15. Některé holky tu píší, že jsou oba výrobky i u nás, tak to asi zítra naběhnu do drogerie, protože vypadají skvěle.

    OdpovědětVymazat
  16. Tyhle výrobky vidím poprvé, ale doufám, že je v drogérii potkám;)

    OdpovědětVymazat
  17. Olej mám doma, prodává se u nás :)

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadají hodně dobře, v drogerii jsem je neviděla, nebo přehlédla no :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. To je super, ale ještě jsem to teda u nás neviděla :/ Už jste je někdo viděl? :)

    secretofpink.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. ten olejíček by se mi hodil :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tou recenzí mi jdeš akorát do noty, protože už delší dobu uvažuju o masce na ty moje suché, hrubé, hřebíkovité vlasy bez lesku... (mamka má přesně ten samý typ, asi to bude tedy dědičné). Macadamiu bych samozřejmě velmi, velmi ráda, ale nedaří se mi na ní našetřit, pač když už, tak rovnou chci 500 ml balení, když ze vzorku z boxu vím, že super (a než se tak stane, chtěla bych levnější náhradu). Aussie mám taky v merku, tak uvidím. Už aby přišla výplata. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Masku bych moc ráda vyzkoušela, snad na ní někde časem narazím. :) Miraculous Style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  23. Ten olejíček je skvělý a úžasně voní :)

    OdpovědětVymazat
  24. Myslím, že jsem na to teď viděla akci v Tetě, minimálně ten olejíček.

    OdpovědětVymazat
  25. Slecny, muzete mi doporucit nejaky zazrak na zlamane a trepive vlasy? Zkusila sem toho dost a stale nejsem spokojena:) Dekuji a preji hezky den.

    OdpovědětVymazat
  26. na olejíčky moc nejsem, mám doma jeden od Body Shopu a moc ho nepoužívám, ale ta maska! o té dost přemýšlím, recenze mě zaujala :)) nemám extra vysušené vlasy, takže by mi mohla vyhovovat.

    OdpovědětVymazat
  27. Hledala jsem tuhle masku a olejíček v drogeriích a narazila jsem pouze na Total Repair 5 v bílo-červeném balení. Máte s ním někdo prosím zkušenosti? Je to ten samý produkt v jiném balení, nebo je kvalita jinde? Recenze mě nadchla a ráda bych vyzkoušela, díky za rady :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)