úterý 14. ledna 2014

Sada rozjasňovačů Ultraflesh Shine Box

Možná víte, že rozjasňovače miluju. Mám jich spoustu, věru na nich moc nešetřím a vítám všechny možné odstíny lichotící mé pleti. Co se stane, když se mi do ruky dostane rozjaňovačů hned 5 a v jednom balení, se dozvíte dále :)



Ultraflesh shinebox sada rozjasňovačů- koupíte zde za 656 Kč


Na vyzkoušení jsem se opravdu moc těšila, protože každý nový rozjasňovač vítám s otevřenou náručí. Jednotlivé rozjasňovače jsou uložené ve třech patrech plastového balení. Je opravdu pevné a bytelné, žádný laciný plast nečekejte. První šuplíček ukrývá pudrový rozjasňovač "anyplace". Omlouvám jeho mírnou prášivnost, protože pigemtnace je sytá a pořádná. Co ale neumím odpustit, je odstín rozjasňovače. Podle mě je tedy dost nepovedená a evokuje mi spíš odstín tvářenky či bronzeru. Rozhodně se mi podobné zlato-nazrzlé odstíny nelíbí k rozjasnění tváří. Moje představa dokonalého rozjasňovače je taková, že na první pohled vlastně není vidět a nekřičí na vás z deseti metrů, ale změní vaší tvář k lepšímu. A tento se mi odstínově nelíbí a mé pleti nelichotí. Jako tvářenka či bronzer proč ne, ale stejně ho spíš vidím na slečnách s tmavší pletí, než na úplných bělobách.


V posledním šuplíčku zase lebedí dvě mini tužtičky, které se vám vejdou do jakékoliv mikro kabelky nebo taštičky. Obě mají studený podtón a já osobně pro ně našla uplatnění pro projasnění vnitřního koutku oka. Tužky jsou krásně měkké a dobře kreslí, ale poměrně rychle ubývají a na tváři také bůhvíjak dlouho nevydrží. Vidím je spíš na takové šikovné pomocníky, když potřebujete během dne tvář trochu rozzářit a nechcete s sebou tahat tunu kosmetiky, ale jako základ vaší kosmetické sbírky to vážně není.




Na to, že krémové rozjasňovače jinak nemám tak ráda a sama je používám minimálně, tak toto duo se mi líbí jak odstínově, tak i efektem, který na tváři zanechají. Jemně zlatavý "anywhere" se studeným podtónem jde použít jak na tvář, tak např. pod obočí. To samé platí i u růžovo-stříbrném "anytime". Jelikož se ale mastná pleť s mastnými líčidly až tak nesnese, tyto rozjasňovače používám hlavně pod obočí. Musím říct, že mají celkem solidní výdrž, nejsou příliš krémové a jsou spíš tuhé. Na pleti se tak 4-5 hodin v pohodě udrží. Samozřejmě je teď chladnější počasí a nemůžu posoudit, jak by držely během léta. Ale celkově jsou z celé sady moji největší favorité.





Jestli vás sada zaujala, mrkněte k Áje (KLIK), která tuto sadu ukazuje ve videu a názorně předvádí, kam rozjasňovače aplikovat :)




Cena rozjasňovačů není úplně nejmenší (i když se teď nepatrně snížila, co jsem se tak koukala) a pokud bych vám mohla dopuručit, raději bych stejnou částku vrazila např. do jednoho pěkného rozjasňovače Benefit nebo M.A.C, který vám vydrží pár let a hlavně si vyberete perfektní odstín jen pro vás. Tato paletka je sice pěkný nápad třeba na cesty, možná by se líbila někomu pro širokou škálu barev, ale já jí bohužel nemůžu odpustit odstín pudrového rozjasňovače. Pokud by měl přijatelnější odstín, hodnotila bych tuto sadu asi o dost lépe. Ale takhle si myslím, že vám nic neuteče, pokud jí doma na stole nebudete mít :)

Znáte tuto značku líčidel? Jak se vám sada líbí/nelíbí? Jaký odstín rozjasňovače se vám osobně líbí nejvíce? :)


PS: děkuji eshopu strawberrynet.com za poskytnutí rozjasňovače k recenzi

18 komentářů:

  1. Jak psala Moora, drahá noname kosmetika, která ve výsledku nijak neoslňuje :)) Konečně recenze po které netoužím letět pro pěněženku a nakupovat.

    OdpovědětVymazat
  2. No ale zase je pěkné, jak je vše hezky uloženo v jedné paletce, to se mi líbí ale také bych si to nekoupila, navíc na rozjasňovačích neujíždím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Znám, jejich nabídka mi přišla taky a uvažovala jsem nad ní. Nakonec jsem řekla ne, nějak jsme se bavily s holkama blogerkama na facebooku a je to taky nepřesědčilo. Přičemž myslím, že u téhle spolupráce nebyly ani moc rozepsaný pdomínky, co by chtěli atd.
    Rozjasňovač se mi zdál na fotce docela tmavý, tady vypadá docela světle a použitelně. Myslím, že je to fajn pro vizážistky, které potřebují vce druhů rozjasňovačů. Já bych teřba využila jen ty tužky a Anytime :) Takže ne, dneska si mě nenalákala :D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám ráda rozjasňovače a při líčení na focení je využívám hojně...nejvíce MAC mineralize soft and gantle a channel rozjasňovač z loňské limitky..jsou bezkonkurenční pokud jde o pudrové rozjasňovače...

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mam rozjasnovace ako take dost rada, dokazu naozaj pekne preziarit tvar, ale kedze som bledula, ako tak pozeram na odtiene na tvojej ruke, sadol by mi snad len anytime, ktory vyzera naozaj pekne. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Paletka se mi moc líbí ale cena za ni moc ne. Ale asi bych si ji nepořídila, nemůžu si pomoc ale tyto nename paletky ve mě vzbuzují podezíravý pocit.

    secretofpink.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle rozjačovače má moje kamáradka a moc si je chválí :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá skvěle, ale jsem ráda, že jsi mě přesvědčila, že ji nepotřebuju:D

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi hlavně a jenom ty tužky, kdyby byly samostatně (nepátrala jsem), asi bych neváhala... Přesně, do vnitřního koutku oka ideální!

    OdpovědětVymazat
  10. Na první pohled vypadají fajn :) Nejvíc se mi z nich líbí asi ty tužky.

    www.bysharka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Mademoiselle M - já třeba už asi milionkrát propagovala Jahodu zadarmo :) ale tahle nabídka mě až vytočila, prej dostanete za článek rozjasňovač v hodnotě 39 USD a přitom ho zrovna v tu dobu měli ve slevě za pár šušnů...to mi přišla fakt maximální vychcanost :(

    Jinak ten rozjasňovač Reni vypadá moc pěkně...ale já jak se znám, stejně bych to nepoužívala, ač se mi jednotlivý barvy moc líbí a mě jako ne úplné bleduli by určitě sedly....nějak mám problém s tím, že je to moc "malý". Mám pak pocit, že to rychle vyplácám, nepohodlně se to aplikuje a tak, tak to ve finálne nepoužívám vůbec...je ještě někdo stejně divnej jako já? :D IMO co se týče ceny, je lepší si trochu přidat a koupit si pořádnej Mac nebo Chanel highlighter...

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám moc ráda rozjasňovače značky MAC. :) Ale tyhle také nevyhlíží špatně, každopádně MAC se zdá být nespotřebovatelný, prakticky neubývá. :) Miraculous Style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  13. Rendy, byla jsem hrozně moc zvědavá na tvůj názor a vidím, že se v podstatě shodneme :-). Horní patro jsem moc nepochopila.... , nevím, jestli to nebylo zamýšleno pro afro-americké spotřebitele :-), to prostě není rozjasňovač, ale jasný bronzer/tvářenka. Moc ráda jsem box vyzkoušela, ale ty peníze bych do toho sama nedala. MAC, Benefit anebo i MUA mají lepší produkty... Z boxu nejvíc využiji asi ty mini-tužky, ale je fakt, že mizí rychlostí blesku a pigmentace také není závratná... Jinak jsem mám ale od Fusion Beauty ráda ten objemový lesk na rty, sice pálí, ale funguje :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Anywhere a anytime se mi moc íbí, ale já radši rozjasňovače pudrové a odstíny nejsou tak originální, určitě bych je našla i u jiných značek...

    OdpovědětVymazat
  15. já používám ten větší stín jen jako tvářenku.. jinak si neumím představit, že bych si ho dala jen jako rozjasňovač..
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  16. Tu značku vůbec neznám, ale ty tužky vypadají skvěle!! Já mám dva rozjasňovače, jeden od Essence a jeden od Loreal... ale používám je maximálně, když jdu někam večer, nebo když je víc času. Ale rozhodně ne na běžné líčení

    My SMall Happinesses

    OdpovědětVymazat
  17. Tie vyzerajú úplne super. Značku nepoznám, ale rozjasňovače môžem :-) Asi skúsim objednať...

    Blog Papi Lapi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)