středa 29. ledna 2014

Rouge Bunny Rouge II - ukázka produktů

Minulý týden jsem vám ukazovala fotoreport z road show značky Rouge Bunny Rouge a dneska bych vám chtěla ukázat pár produktů trochu více z blízka. Přece jenom tuhle značku zatím můžete omrknout zatím jen v Praze a Brně a někoho by mohly produkty zajímat a takhle si je může prohlédnout z tepla domova :) 

Na úvod bych ráda uklidnila všechny rýpaly (teda rýpalky, protože chlapovi by to bylo jedno), protože se nemusíte bát, že by tohle všechno bylo moje :) Nikomu se nemusí vařit žluč a bublat v něm vztek, protože jsem měla tyto produkty jen na zkoušení a focení. Berte to tedy spíš jako takové mini recenze a první dojmy z produktů než hlubokomyslné hodnocení.




Tekuté rozjasňovče Highlighting Liquid se prodávají celkem ve 3 odstínech. Možná víte, že jsem na rozjasňovače ujetá, ale dávám přednost těm pudrovým. Tyto můžete používat buď samostatně nebo je míchat s vaším make-upem. Odstínově se mi líbí víc světlý, ten bronzový si umím představit spíš na tmavších typech slečen. Menší výtku mám k dávkování, protože na jedno pumpnutí vyleze zbytečně moc produktu (pokud chcete rozjasňovače jen maličko). Rozjasňovače jsem zkoušela spíš pod obočí pro projasnění, na tváře jsem je nezkoušela, protože se s mojí mastnější pletí podobné produkty příliš nekamarádí. Výdrž pro mě byla spíš průměrná a bohužel celý den se mnou rozjasňovač nevydržel.





Lesk na rty XXL Lip Plump ve mě upřímně hlubší dojem nezanechal. Celkem mezi lesky nevidím větší rozdíly, ať stojí stovku nebo tisícovku. Tento patří do kategorie, která rty umí trochu "nafouknout" a dodat jim větší objem. Ne, že bych to potřebovala, za své rty jsem přírodě vděčná a v tomto ohledu jí nijak naproti nechodím. Fajn na něm je, že nevoní typicky mentolově ani na rtech nijak nepálí, jako to podobné lesky někdy umí. Ale jinak je to prostě jen lesk, nic víc a nic míň :)


Fire drops nebo-li Loose Glitter Pigment jsou moji favorité. Doma mám hlavně stíny pudrové, ale pomalu si nacházím cestu i k jiným texturám. Přestavte si hodně intenzivní a skvěle pigmentované sypké stíny, které nanášíte tyčinkou a výsledkem jsou Fire drops. Můj favorit je odstín 030, což je růžová se zlatým odleskem (něco jako Gateau od Sleek). Přesně odstín, který když nanesete, tak bude efektní i bez větší námahy. Stíny se dobře nanáší přiloženým aplikátorem, okraje pak rozmazávám do ztracena štětcem. S bází mi vydrží bez porušení celý den. Pozor si dejte jen při nanášení stínů, protože můžou opadávat a vytvořit vám lesklou stopu tam, kde jí nechcete :)




Pudrové mono stíny Long lasting eyeshadow v jiném odstínu mám doma už od léta, když se poprvé RBR dostalo do Douglasu. Jsem vážně ostuda, že jsem se o nich doteď nezmínila, snad to v budoucnu napravím :) Stíny jsou velice dobře pigmentované, texturou mi trochu připomínají Urban Decay, akorát nejsou tak "máslové". S bází nemám problém, aby mi vydržely celý den a pro mě spadají do kategorie kvalitních očních stínů.

Fixa na oční linky Nocturnal Ink je můj druhý favorit. Jsem vážně levá na vytváření dokonalých linek a ani pravidelný trénink zatím tolik nepomáhá. Každopádně tuhle linku bych označila jako velice vhodnou i pro opravdová kopýtka, jako jsem já :) Díky delšímu hrotu jí můžete podél linie oka pokládat a tím tvořit poměrně rovnou linku. Fixa skvěle kreslí, nevynechává, nerozpíjí se a má intenzivní černou barvu. A co je hlavní, na oku mi vydrží celý den a ani se nehne. Což je pro mě báječné, protože díky spadlejším víčkům s tím mívám často problém a některé linky se mi postupně během dne obtiskávají na horní víčko.



Názvy všech odstínů:




Na fotce jsou použity: oční stíny 030, fixa na oči, pod obočím je použitý rozjasňovač 010. Níže je lesk na rty.



Moji favorité jsou jasní - sypké stíny a fixa na oční linky. Ty jsou ze všech těchto produktů pro mě nejlepší a nejvíce mě zaujaly. Určitě ani mono stíny nejsou špatné, ba naopak, ale na druhou stranu by mohl být o něco širší výběr odstínů. Co se mi ale líbí u všech produktů jsou jejich obaly. Přijdou mi takové pohádkové, trochu něžné a decentní. První dojmy ze značky RBR jsou vcelku pozitivní, ale nestihla jsem vyzkoušet všechno, takže soudím podle toho, co jsem zatím měla možnost vyzkoušet :) 

Každopádně s kamarádkou, která se mnou byla na road show a nechala se i nalíčit, jsme se shodly, že Fire drops a oční linky jsou pro nás obě zatím největšími favority. A nesmím zapomenout na parfém Vespers, na který si obě tajně pomýšlíme :)

Zajímal by mě váš názor na značku RBR a tyto produkty? Líbí/nelíbí se vám? Máte nějaké produkty oblíbené nebo by vás lákaly vyzkoušet? :)

25 komentářů:

  1. Vubec tuto znacku neznam, ale jeji produkty vypadaji opravdu skvele!

    OdpovědětVymazat
  2. Mne tato znacka trochu pripomina Illamasqu len bez goth-nadychu :D Stale chodim okolo stojanu ale nejako som sa este nedostala k tomu aby som si to poriadne pozrela, no z toho co som videla na nete ma zaujali mono tiene a teraz uz aj Fire Drops :D

    OdpovědětVymazat
  3. jo, najít dneska nějaký dobře pigmentovaný fix na oči je problém... bára.kára

    OdpovědětVymazat
  4. Tato značka mě naprosto neláká, i když na fotkách to vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. Osobně jsem se s ní ještě nesetkala, ale vypadá fajn. Ale hlavně, jak je někde "bunny" tak to musím mít...

    OdpovědětVymazat
  6. mne sa pacia tie rozjasnovace, ale popravde ten co si tu recenzovala zhruba pred tyzdnom (nepamatam si meno ale taky bronzovy) vyzeral oooomnoho lepsie :)

    OdpovědětVymazat
  7. Byla jsem se nalicit v patek na v OC na CM a tak jsem si dokonale prohledla nabidku, za me vyborne jsou ty pigmenty, fixa na ocni linky naopak me zklamal make- up, moc mi nevydrzel a sleval se mi.

    OdpovědětVymazat
  8. Popravdě mě moc neoslovila..ani nevím proč...

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím,že by tahle značka mohla ty produkty ti dát,ne jen půjčit. Příjde mi to od ní dost strupácké. Jak by o něco šlo.... (teda až na ty,co mají citlivý žlučník)

    OdpovědětVymazat
  10. RBR jde zcela mimo mě. Designově se mi nelíbí a ceny už vůbec ne. Na to jaké čtu recenze tak cena absolutně neodpovídá kvalitě. S čímž souhlasím. U kamarádky jsem zkoušela dva výrobky, co si přivezla ze zahraničí a za mě tedy taky katastrofa.

    OdpovědětVymazat
  11. Já teda rýpat budu, ale asi jinak než bys čekala.... Tak ty jim uděláš takovou reklamu a oni ti to jen půjčí? Máš přes tři tisíce čtenářů, tedy registrovaných, takže reálně víc. Myslím, že by sis ty produkty i zasloužila, a hned je mi značka nesympatičtější, stejně je použité znovu neprodají.

    OdpovědětVymazat
  12. Veľmi ma zaujali všetky novinky, ktoré sa vyskytli v drogerke a aj parfumérkach a na nete, počas skúškového. Už sa teším, keď to budem skúšať :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty rozjasňovače vypadají naprosto perfektně! Jinak mě výrobky moc nezaujaly. Bohužel, ty ceny se mi taky jako moc nelíbí :D

    OdpovědětVymazat
  14. Podla mna vyzera dobre napriklad ta linka, ma taky pekny hrot a vyzera ze by sa s nou dala spravit pekna linka, ale popravde teda tie ceny nie su najnizsie.. ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Tuto značku moc neznám, ale zaujal mě ten fix na linky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. všechny produkty mají hlavně krásné obaly :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak o tejto značke som ešte nepočula, ale obaly ma fakt pekné ! :) Zaujali ma tie tiene, škoda, že si nemala aj nejakú tmavšiu farbu na vyskúšanie :) Erika's Life

    OdpovědětVymazat
  18. Tedy, mi přijde trochu trapné, že ti to jen půjčili :-/
    Ty sypké stíny se mi velmi líbí, asi půjdu okouknout ceny (ale tuším, jak to dopadne - protočí se mi panenky a nic z toho nebude...)

    OdpovědětVymazat
  19. Swan Lake: neboj, to byla vzájemná domluva :) Protože jsem se neuměla rozhodnout, co vyzkoušet, tak jsem dostala tohle, abych si později vybrala, co se mi nejvíce líbí :) Takže neboj, nikdo mě neošidil. Jen jsem nechtěla provokovat oblíbené rýpalky, které z toho občas dělají kovbojku, proč toho člověk má tolik atd. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Veronika - Cosmetic Jam: viz můj komentář výše :) Bylo to domluvené a já jsem to tak chtěla, abych vám toho mohla ukázat co nejvíce. Žádná značka ti jen tak nedá polovinu svého sortimentu a mě se tahle verze líbila více, než abych si vybrala např. jeden jeden dva produkty :)

    OdpovědětVymazat
  21. Musím říct, že mě Rouge Bunny Rouge vizuálně hodně zklamala. Podle loga, kde je tančící zajíček jsem očekávala, že budou lahvičky a krabičky zdobené v podobně infantilním, ale zároveň luxusním zvířátkovém stylu. Nestalo se tak a na všem je něco jako velmi nudné kytky. Popravdě, kdybych tohle potkala v drogérii, tak ani nepoznám že je to něco lepšího. Z tvého popisu různého opadávání nebo obtiskávání, bych taky nehádala, že je to něco lepšího. Jsem asi zhýčkaná, ale od dekorativní kosmetiky očekávám naprostou spolehlivost (dobrá u roztomilých produktů jsem kvůli obalu ochotna dělat vyjímky). Jsem totiž hrozně líná a nechce se mi kontrolovat jestli mám něco rozsypaného, upadlého, obtisklého, každých pár hodin. Takže když se mi nechce odličovat v bazénu, čekám že to makeup přežije. Když náhodou vytuhnu namalovaná je fajn se nevzbudit ráno rozmazaná, ale skoro jako čerstvě nalíčená. Jo asi to zní jako když nic takového nemůže existovat, ale mě se to všechno zatím daří. S obyčejnou korejskou kosmetikou různých značek. U nás sem tam něco koupím, ale srovnávat se to moc nedá.

    OdpovědětVymazat
  22. Tahle značka je pro mě naprostou novinkou a musím říci, že mě velmi příjemně zaujala, skvělá recenze :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  23. Produkty od této značky jsem vůbec neznala..pořád mám ještě dost kosmetických mezer :) Ale ty Fire drops vypadají úplně úžasně. To bych hned brala domů a vyzkoušela. Mně se teda líbí i rozjasňovač (ten světlejší)..škoda jen, že to dávkování je takové ne úplně vyhovující...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)