úterý 21. ledna 2014

Rouge Bunny Rouge fotoreport z road show

Původně jsem měla v úmyslu vám dneska ukázat pár fotek z probíhající road show značky Rouge Bunny Rouge a několik jejich produktů trochu blíže. Nakonec jsem se ale rozhodla jeden článek rozdělit na dvě části, protože bych vás množstvím fotek asi utahala a to bych nerada :) Fotky jsou ze včerejší akce v Douglasu na Chodově. Akce se tam koná ještě dnes a během týdne i v dalších prodejnách Douglas po Praze (v Brně akce již proběhla). Pokud nemáte žádnou zkušenost s touto značkou a láká vás jí vyzkoušet, tak se určitě objednejte na líčení (klik) a k nákupu 2 produktů získejte dárek (nemusíte mít žádný letáček ani pozvánku).


Stojan s kosmetikou je opravdu rozkošný. Kdo by chtěl mít takový stoleček doma, nechť se přihlásí :)


Na přivítanou jsme dostaly skleničku sektu, čokoládku a líčení mohlo začít




Vzala jsem s sebou svojí skvělou kamarádku, která mi poslušně stála modelem a nechala se od hodných a milých slečen vizážistek zkrášlit





Do nedávna jsem netušila, že RBR má i řadu parfémů (přitom je všude známý hlavně díky nim). K nabídce jsou 4 dámské a 3 unisex. Některé vůně jsou opravdu trochu netradiční a nesednou asi všem, ale na druhou stranu pokud hledáte něco trochu jiného, než čím voní každá druhá, tak tohle může být zajímavá inspirace. Mě se strašně zalíbila vůně Vespers, kterou už doma čichám ze vzorečku a líbí se mi čím dál tím víc (a pořád si lámu hlavu nad tím, co mi vlastně připomíná).





Pár fotek produktů ze stojanu. Možná by vás mohly zajímat, pokud sortiment vůbec neznáte








Produkty, kterými byla nalíčená kamarádka:



Další akce se konají zde:

21.1 - Douglas OC Chodov
22.-23.1 - OC Arkády Pankrác
24.-25. - OC Černý Most


(pokaždé v čase 11-20h)


Celá akce byla moc příjemná a podařená. Díky objednávacímu systému se po většinu času netísnily okolo stojanů davy, takže vizážistky měly čas a prostor líčit a povídat si s vámi o všem možném :) Jen víc takových pěkných akcí s krásnou kosmetikou! A příště bude několik produktů více z blízka :)

Byly jste se na akci podívat nebo se třeba chystáte? Znáte značku RBR? Líbí se vám a věděly jste, že nabízí i parfémy? :)

17 komentářů:

  1. o tejto znacke pocujem prvy krat a predpokladam ze u nas ani nie je :(

    OdpovědětVymazat
  2. Teda ty máš ale krásnou kamarádku, ty krátké vlasy jí ohromně seknou!

    OdpovědětVymazat
  3. Viem, ze kozmetika nie je o obaloch, ale nemozem si pomoct, tieto su naozaj kuzelne. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kamarádka je moc pěkná, což u "sameťáčků" ve spojení s ženou skoro nikdy neříkám :-)
    Značku znám, ale vzhledem k cenám je to tak, že třeba s konkurenčním stojanem Guerlaina nějak nemá šanci na to, abych ho vzala.... Za stejné ceny jsem zvyklá kupovat jiné značky.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná kamarádka:-) RBR mám jedinou věc a to rtěnku, ale půjdu omrknout i další věci, líbí se my tyčinkové tvářenky a korektor.

    OdpovědětVymazat
  6. značka se mi líbí, už jen kvůli těm krásným obalům. o parfémech jsem nevěděla, asi se zajdu do Douglasu podívat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ježiš, tak kraťunké vlásky a ona je tak nádherná, boží! Myslíš že jsou ty "tmavé makeupy" dobré na konturování??? Hodně mi to připomíná ten konturovací od NYX a hrozně bych ho chtěla, jen nevím jestli na mastnou pleť a jaké to vůbec je s aplikací.. :(

    www.katerina-f.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tuhle značku ani neznám :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Kamarádka má nádhernou tvář.

    OdpovědětVymazat
  10. Stojan je božský a jsem celkově na tuhle značku dost zvědavá a je tam několik produktů, které mě lákají, takže uvidíme :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/01/famous-beauties-eliska-buckova.html

    OdpovědětVymazat
  11. Kamarádka děkuje za pěkné komplimenty :) Jí slušelo vždycky všechno, ať měla na hlavě cokoliv :)

    OdpovědětVymazat
  12. Chtěla bych od nich stíny nebo rtěnku...ale naslepo kupovat vzhledem k ceně nechci a ostatní města kromě prahy opět ostrouhaj, takže nic :)

    OdpovědětVymazat
  13. Dashulka: však RBR mají i v Brně v Douglasu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Přiznám se, že Rouge Bunny Rouge neznám :)

    OdpovědětVymazat
  15. Super článek.. V Ostravě jsem zase přemýšlela nad VIP akcí Artdeco v Douglasu, ale nějak jsem to nestihla kvůli práci na diplomce.. :(

    OdpovědětVymazat
  16. Tahle značka jde cenově trošku mimo mě, takže si myslím, že ani nemá cenu se objednávat na líčení (i když to mám do Prahy kousek)...
    Nicméně by mě zajímaly ty vůně...

    OdpovědětVymazat
  17. Jindy si na tyhle komentáře moc nepotrpím, ale tvoje kamarádka je vážně kočka!! Klukovský střih jí dodává neuvěřitelný šmrnc!! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)