neděle 26. ledna 2014

Představení novinek Maybelline a dárky pro vás

Není nad to se po nějakém čase zase potkat s oblíbenými "kolegyněmi" blogerkami, pokecat a prohlédnout si novinky, které se blíží do regálů drogerií. Dneska je těch novinek víc, některé už možná znáte a jiné brzy poznáte. A nebojte, myslela jsem i na vás a některé z vás si budou moci vyzkoušet novinky na vlastní kůži :)



Řadu FIT ME od Maybelline už možná znáte. Novinkou je její inovované složení a fakt, že je nyní dostupná ve všech drogeriích. Sehnat konkrétně můžete 6 odstínů make-upů, korektory, pudry a tvářenky. Jeden takový pěkný balíček mám pro vás, takže hned jak ukončím probíhající soutěž, těšte se na další :)

Novinky vám po důkladném ozkoušení představím někdy v budoucnu blíže.





O všech novinkách nám povídala vizážistka Maybelline Margita Skřenková, která potom i na přání líčila a odpovídala na naše všetečné kosmetické dotazy :)



Novinky i produkty, které dobře znáte :)




Novinkou od Garnier je i tato podkladová vyhlazující báze Perfect Blur, která se už v drogeriích prodává




Novinky, které se teprve začnou prodávat od února jsou řasenky Colossal Go Extreme Volum´. Klasická (růžová) a voděodolná (modrá) verze mají celkem zajímavý kartáček a moc se těším, až je vyzkouším, protože klasickou Colossalku mám moc ráda a patří mezi moje nejoblíbenější řasenky. 

Jednu mám i pro vás, takže co říkáte na to, že bych dneska z komentářů pod tímto článkem vylosovala jednu z vás a ta mohla tuhle krásku vyzkoušet ještě dříve, než se dostane do drogerie? Taková mini blesková soutěž :) Večer bych pak vyhlásila vítězku na facebooku a pokud by neuvedla v komentářích rovnou mail, tak by se mi potom ozvala.




Léňa byla první odvážná, která se nechala Margitou zkrášlit. A jako vždy jí to strašně seklo :)





Terezka (PR) a Margita



Holky a jejich blogy zleva: Bajuska, Lenka, Katka, Stáňa, Becca, Lucka, Petra, Anetka, Klárka


Díky Terezce, Margitě i všem holkám za příjemnou akci :) A vy mi dejte vědět, co na novinky říkáte a případně jestli už máte s řadou FIT ME zkušenost :)

252 komentářů:

  1. Jee tu rasenku bych rada vyzkousela. Ta puvodni verze mi vyhovuje a ta nova bude urcite taky super.
    Maru ultimatechic@email.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Na ten korektor mám zálusk, někde jsem viděla recenzi a prý pěkně kryje. Řasenky od Maybelline jsou moje nejoblíbenější, takže tuhle novinku určitě vyzkouším :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jé,tak na tu řasenku se těším a budu si držet palečky:)
    Monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Musí být super účastnit se podobné akci. Po řadě Fit me jsem už pokukovala, ale zatím ještě nic nevlastním. :-)
    Michaela.Mihulkova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, ráda bych se zúčastnila té bleskovky. Jinak s FIT me žádnou zkušenost nemám, ani jsem po nich popravdě nekoukala. Jsou dobré?

    OdpovědětVymazat
  6. Jej, tak to vyzeralo na naozaj prijemnu akciu. :) Inak mne napriklad asi ako jednej z mala Colossalka prilis nevyhovuje, tak by som rada skusila tuto vynovenu. ;)
    elle.pomsar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jo, to vypadá dobře :) Docela mě láká ten korektor a nová báze od Garnieru.. A řasenka vypadá taky pěkně, svojí oblíbenkyni už dopotřebovávám, tak by se nová hodila :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tieto články o novinkách mám veľmi rada.:) Uvdidíme, či sa Fit Me dostane aj na SVK, ale ak áno, možno by som skúsila korektor...

    OdpovědětVymazat
  9. Teda, ta podkladova baze me zaujala, musim na to mrknout :). Z rady fit me jsem zkousela pudr a nebyl marnej :). Rasenky Maybelline mam rada, obycejna zluta je nejlepsi, tak snad i inovovana bude fajna.
    Julitka.horska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Téda, měly jste se krásně :) O Perfect Blur jsem slyšela v zahraničí a byla docela chválená, tak jsem na ni zvědavá :) Řasenky mě zaujaly, mám Maybellinky ráda :)

    OdpovědětVymazat
  11. U nas se prave rada Fit me neprodavala, takze az zacne, nejspis si poridim korektor :) a rasenky vypadaji skvele, snad je brzy take vyzkousim!;)

    OdpovědětVymazat
  12. Dobré ránko a krásnu nedělu, ja už si Váš blog normálne dávam k snídani :) súťažím pretože Maybellinka je posledné dva roky moja najobľúbenejšia dekoratívka.Nalákala ma řasenka, korektor a zrovna zháňam nejakú hezkú tvářenku na zimu takže v únoru vlítnu do drogerky :) Majte hezkú nedeli.Marta maslakova.marta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ty řasenky vypadají opravdu povedeně, asi si pak pro jednu dojdu do drogerie :)

    OdpovědětVymazat
  14. Úplně nejvíc se těším na řadu FIT ME.
    L-ruzickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. na make-upy z radu Fitme som stále pokukovala už v lete, v rakúsku ich mali u nás som ich vtedy vôbec nevidela..púdre ma tiež veľmi zaujali...hrozne mi to celé pripomína radu od Astoru Skin match tuším..určite sa po nich poobzerám..aj ta vyhladzujúca báza ma veľmi zaujala..to sa zase budú míňať peniaze :)

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadá to moc dobře, určitě něco vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  17. Akce sama o sobě vypadá moc povedeně, ale přiznám se, že novinky by mě asi trochu zklamaly v tom smyslu, že jsou to vlastně "staré" věci s novým složením a dvě řasenky navrch. Těšila bych se na něco super, barevného a úžasného! :)

    Já zrovna včera psala, co je nového v drogerkách v Anglii a tady se teda Maybelline jinak rozšoupl! :) Doufám, že se to dostane i do Čech. K nakouknutí tu: http://worldinasnowglobe.blogspot.co.uk/2014/01/na-cumendu-v-drogerce-leden-2014.html
    Maybelline je až na konci článku.

    Krásný den! x

    OdpovědětVymazat
  18. Jééé už se těším na novinky v drogériích, taky mám moc ráda klasickou collosalku. Snad se na mě usměje štěstí v soutěží :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadá to, že jste si to moc užily. Já mám klasickou Colossalku taky moc ráda! Používám už straaašných let (vždycky ale přes nějakou podkladovou, která rozčeše a Colossalkou pak zvýrazním a dodám objem). Ráda bych vyzkoušela i tu novou. martina@karbusicka.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Nejvíc mě zaujalo to jídlo a pak řasenka, pro tu si časem zajdu do drogerie. Jinak nic z toho zbytku asi nevyzkouším :) sweetagnes@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Novinky vypadají zajímavě. Já stále ještě hledám make-up, který mi sedne nejlíp a začínám z toho být zoufalá, tak se těším na recenzi. a.stromsikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Celkově s Maybelline nemám moc zkušeností, ani nevím proč jsem od nic vyzkoušela jen málo výrobků. Ale žlutá řasenka Colossal patří mezi výrobky, které mi sednou a určitě si v budoucnu nějakou pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  23. Pěkné fotky :) A co ten Babyskin primer od Maybeline? O tom ani zminka? :) :) Na rasenky jsem zvedava!
    crazy-lucy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Nešlo by k fotkám z akce dát popisek, kdo je která blogerka? Ráda bych třeba poznala nový, zajímavý blogy...asi jsem ostuda, ale z fotky poznám jen Petru LH :)

    OdpovědětVymazat
  25. Řasenky od Maybelline vždycky patřily mezi mé nejoblíbenější. Doma už mám doma asi třetí balení Rocketky a dufám, že ji nikdy nepřestanou dělat a pokud jo, tak si určitě nakoupím zásoby minimálně na další rok (určený k hledání další ideální řasenky) :D Colossalka je taky super, ale mám pocit, že mi nikdy řasy tak hezky nezahustí, zato v jejich prodlužování je teda třída! :)

    OdpovědětVymazat
  26. zatim zadne zkusenosti nemam, ale planuju si poridit korektor, tak uvidime. jsem hodne zvedava na novou collosal rasenku, protoze ta soucasna patri uz radu let mezi stalice v me kosmeticke vybave.

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj zkusenosti s radou Fit me moc nemam, zkousela jsem jen pudr a musim rict ze byl super :) novinky vypadaji jinak zajimave a urcite neco vyzkousim :)
    denni.meow@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ahojky, z Fit me řadou nemám zkušenosti, přijde na řadu, až do používám Imperial makeup od Dermacolu :)
    A řasenku (pokud se na mě dnes neusměje štěstí :D) poběžím koupit hned, když se v drogeriích ukáže :)

    Misiiinecka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Tak to by bolo uplne super vyhrať túto riasenku pretože Collosal obyčajná je moja najoblubenejšia :) Tú bázu som zatial v drogériach nevidela :/ Tie lesky vyzerajú uplne úžasne len ktorý odtien si vybrať :)
    2kikina235@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  30. ju... tesim se na tu rasenku :)
    littlegirlfromvillage@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. No vypadá suprově!
    janca.randovka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Od Maybelline toho moc nemám jedine snáď asi 2 Color Tattoo (spokojnosť), naposledy som od nich mala snáď niekedy skoro pred 15 rokmi nejaký ten makeup, ktorý aj ten najsvetlejší bol oranžový ako ďas (čo si ale uvedomujem až spatne :D). Ale priznám, že makeup (a ten taký čistý dizajn lahvičky) ma zaujal, aj korektor (žeby asociácia s teraz tak vychvaľovaným NARS?). A riasenka má zaujímavý kartáček, ja viem, že ľuďom nie vždy vyhovujú tieto obr kartáčky, no ja mám dosť veľké oči, takže nemám najmenší problém sa namaľovať ani takou Scandaleyes od Rimmelu ;)

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj Rendy,
    Jelikož miluji řasenky Maybelline obvzlášzě tyto-Colossal. A tak bych se chtěla zapojit do této mini recenze i z důvodu ze bych rada udělala na ni už těď recenzi na svůj blog ale hlavně bych ji chtěla vyzkoušet. Jinak opět hezky článek a nevim jistě jestli sem mam psát e-mail, ale tak pro jistotu : denytoby@centrum.cz a uz se těším na další článek :)

    OdpovědětVymazat
  34. Tak, co mě zaujalo je korektor a tvářenky a ta ta vyhlazující báze od Garnier. Momentálně jsem měla tu od Dermacolu a nějakou co se objevila v lady boxu. Řasenku je nutno vyzkoušet a bylo by supr, kdyby nedělala černé šmouhy pod očima :)
    Blinkovave@gmail.com
    PS: takový den bych si taky nechala líbit

    OdpovědětVymazat
  35. Další novinky - už se těším, až se dostanou do drogerie... Řasenku teď nějakou sháním, a tahle by mě neurazila :D
    kattydiamondcz@gmail.com
    http://diamond-katty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  36. Ten kartáček vypadá opravdu zajímavě. Z FIT ME mě zaujaly korektory a tvářenky, make-upy se na mě v drogériích tváří strašně tmavě.

    whatever.kenzi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Ta řasenka vypadá moc pěkně! Na novinky se už moc těším! :)

    OdpovědětVymazat
  38. To jídlo vypadá fantasticky :DD Ne samozřejmě i ty novinky.. Maybelline mám moc ráda a chtěla bych konečně vyzkoušet ten fit me korektor, jenže v DMku ho nikde nemají a Rossmana mám kapku z ruky.. škoda.

    Jeli.kr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Řasenka vypadá moc dobře :) Od této značky už jsem jich vyzkoušela dost a všechny byly super :) Z řady Fit Me jsem zatím nic nezkoušela, ale určitě chci otestovat tvářenky :)
    6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Rendy, a ji na fotce taky? Doteď nemám úplnou představu, jak vypadáš :-)

    OdpovědětVymazat
  41. Zkusit řasenku by bylo fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  42. Krásné fotky, nejvíce mne tedy zaujalo jídlo. :D A co se týče kosmetiky, tu od těchto značek zrovna nevyhledávám, ale s řasenkou by se mohlo pracovat dobře. Když už je prý "zdokonalená". :)
    terez.svobodova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. to musela být super akce se super holkama! řasenku bych ráda vyzkoušela, klasická Colosalka je moje nej :)
    kukucicka seznam cz

    OdpovědětVymazat
  44. Opravdu jsi mistryně fotografie, protože všechny vypadají naprosto geniálně :-) Moc ráda jsem tě poznala a těším se na příště. :-)

    OdpovědětVymazat
  45. Ja bych se taky rada zucastnila :-) rasenka vypada fakt dobre :-)

    marcakova.radka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. juuu .. další řasenka a tvářenka :D
    hrubha@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  47. A jako vždy, make-up se u nás prodává v odstínech nekompatibilním pro nás bílé jak stěny :( škoda...ale řasenku bych určitě ráda vyzkoušela :)
    evca.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Ta nová řasenka vypadá hodně dobře, tu klasickou žlutou mám moc ráda. Z řady FIT ME mám doma korektor, který mám moc ráda, ten zbytek mě taky láká :)

    cosmetic-styl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Pěkný článek, řasenku bych určitě vyzkoušela. lajiv53@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Já se pořád chystám vyzkoušet Collosalku ale mám doma 10řasenek a nestíham to spotřebovat sakra! Ale tuhle novou teda vyzkoušet musím!! :)


    marketa.vanourkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Rada Fit me mi nikdy nebyla uplne sympaticka. Coz bude tim, ze jsem ji driv videla jen v DM v Palladiu :D. Jinak ale Maybelline mam rada - pro jejich lesky, ktery si kupuju uz radu let a samozrejme prorasenkym :). Aktualne mam 3 (nejnovejsi :D) a hrozne rada bych vyzkousela i tuhle dalsi novinku :)..

    OdpovědětVymazat
  52. Tak řasenku bych určitě ráda vyzkoušela, na Maybellinky se chystám, ale ještě jsem žádnou nevyzkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
  53. Ten korektor by som rozhodne chcela vyskušať, počula som na ňu samé chváli. :)
    eva.krajnak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Novinky vyzerajú lákavo, určite sa po nich pozriem, Rada by som vyskúšala :)
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  55. Jsem hrozně zvědavá na ty makeupy Fit me, vypadá to, že v drogérce konečně najdu svůj odstín :) denca.mertova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Ten korektor z rady Fit me by som rozhodne chcela vyskúšať, počula som len samé chváli. :)
    eva.krajnak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. mě ze všech novinek nejvíce zaujala řada fit me, konkrétně ten make-up a korektor.

    OdpovědětVymazat
  58. Fííí, mám chuť na jemnou tvářenku :) Ale řasenka by také nebyla zatracena. :)
    zuzlik.zuzla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Já už koukala včera u Lucky, mám moc ráda fotky z takových akcí :)) na řasenku jsem zvědavá, takže bych ráda vyzkoušela! :)) marketka.pobudova@gmail.com
    A to občerstvení vypadá fakt chutně, hned bych si dala, mám totiž hlad! :D

    OdpovědětVymazat
  60. Ta řasenka mě moc zaujala - sama mám normální Colossalku ráda :) Ty korektory taky nevypadají špatně!
    klara1.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Tyhle akce se mi libi treba vic nez kdyz vam to jen poslou... To je muj nazor... Kazdopadne se mi docela libi baleni rady Fit me, ale drogerkove make-upy moc nemusim. To treba ake rasenky od maybelline jsou super!!!

    OdpovědětVymazat
  62. Fit me som zatiaľ v drogérke ešte neregistrovala, veľmi sa mi páčia dizajnovo a tá lícenka má krásnu farbu.
    Tiež by som sa rada zúčastnila súťaže :)
    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Řasenka vypadá krásně.. a co si budeme nalhávat, taaaaaaak ráda bych ji vyhrála a vyzkoušela já :)

    OdpovědětVymazat
  64. S řadou zatím nemám vůbec žádné zkušenosti, ale vyzkoušela bych ji ráda :)

    OdpovědětVymazat
  65. Klasickou colossalku mám ted doma z toho balíčku s babylips a je fakt skvělá, ale docela by mě zajímalo co je to to Neo?
    spirituska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Chtěla jsem zkusit Fit make up,ale zdál se mi moc tmavý:-( ale řasenka se hodí vždy;-)

    OdpovědětVymazat
  67. Řasenka vypadá dobře, vlastně všechno, ale úplně nejvíc to jídlo, uáááá! :D

    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. U nás som túto radu fit me este nikde nevidela, co ma najviac zaujalo je makeup a licenka, no a samozrejme spirala nakolko pouzivam prave tieto zlte. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Mnam mnam to ovoce a croisanty!
    U Maybelline jsem zatim vyhovujici rasenku nenasla,takze novinky pojdte ke me! ;-)
    niklova.marie@email .cz

    OdpovědětVymazat
  70. U nás som túto radu fit me este nikde nevidela, co ma najviac zaujalo je makeup a licenka, no a samozrejme spirala nakolko pouzivam prave tieto zlte. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. mám ráda takovýhle spontální akce :) veronikastepankova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Ahojda,

    jééé to ovoce, no nádhera!
    A zahlídla jsem tam světle modrej odstín color tattoo, myslím, že v USA je to blue paradise, tak hned nalítnu do drogérky!
    Colosalku jsem zkoušela kdysi v létech studenstkých a vůbec si jí nevybavuju :-D

    Anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. Tu podkladovou bázi půjdu omrknout do drogérie a z Fit Me mě zaujal korektor, jelikož jsem ještě neobjevila žádný, se kterým bych byla 100% spokojená a vracela se k němu.

    jitule.schneiderova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Popravdě, řadu Fit me jsem ještě nezkoušela. Hodně mě lákal ten jejich korektor, který jsem se chystala vyzkoušet, ale po tvé rezenci na NARS se chystám nakonec koupit ten. Moc by mě ale zajímalo srovnání těchto 2 korektorů (nemůžu si pomoct, obaly mají na první pohled dost podobné :)). A také by mě zajímala recenze na ten makeup. Tak už se moc těším na článek :)

    OdpovědětVymazat
  75. Fíha :) ako tak pozerám už som asi dlho nebola v drogerke, pretoze som nic z tychto noviniek este nevidela :) najvyssi cas ist sa tam pozriet :)
    Som zvedava na tu vylepsenu FIT ME radu a taktiez na nove maybellinky.

    OdpovědětVymazat
  76. Tak to je super, že řada Fit Me bude ve všech drogeriích :) jinak mám zálusk jak na makeup tak i na korektor. Skočím určitě omrknout.
    Bára, PS: šlo by dát pod fotku bloggerek která je která? :D Poznala jsem zde jen Petru a Lucii :)
    barapiskacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Řasenka vypadá pěkně a řada Fit me mě dost zaujala takže se moc těším na další soutěž :)))

    ammalka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Supr, vypadaji skvele.
    samonilova.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. ta řasenka vypadá zajímavě, ale v drogerce kouknu na ty pudry:)
    karolinka@usmej.se

    OdpovědětVymazat
  80. Colossal mam moc rada takze se tesim na novinku :))
    Natka.horvathova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Teda, pěkná akce, doufám že jste si to náležitě užily :) Mě z řady FIT ME zaujaly korektory, bohužel u nás v drogerii včera ještě nebyli :/ Každopádně řasenka vypadá povedeně, nezlobila bych se za to ji vyzkoušet :-D
    katamoravcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Ta řasenka vypadá fakt moc dobře!
    Kudrnovarenata@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Taky používám řasenky od Maybelline, zatím mi nejvíc sedla One by One, ale naopak naprosto zklamala Cat eyes (nebo jak se to přesne jmenuje), novinku bych ráda vyzkoušela :)
    koketovanisvyzivou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Řasenka by se hodila. Bohužel ale nemám FB. Zdraví sl.jahodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. Vypadá to úžasně. Na tyhle novinky se moc těším.
    ABerbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Páni ta řasenka vypadá opravdu zajímavě a ráda bych jí vyzkoušela :)
    terka-vondrackova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  87. jee, řasenku bych taky ráda vyzkoušela, "kolosálky" jsou nejlepší :) Tak třeba se mi poštěstí.
    m.horinkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Od Maybelline mám vyzkoušenou Rocket, Collossal a Falsies. Collossal jednoznačně vede. A vůbec mám od Maybelline věci za který bych dala ruku do ohně. Třeba color tattoo používám opravdu každej den už pěkně dlouho a vždycky spokojenost. Ty dva poslední odstíny, který jsou v čr(hlavně Metallic Pomegranate) jsou <3.
    Chystám se zkusit korektor, tak jsem zvědává, jestli taky nezklame. :D
    hornakovapavlina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Celkem mě lákají na vyzkoušení ty korektory, vypadají dobře :) řasenka myslím nezklame, všechny od Maybelline mi vyhovovaly zatím.

    OdpovědětVymazat
  90. Na ty novinky se těším, určitě se podívám po té vyhlazující podkladové bázi, ta mě zajímá. Té řady FIT ME se bojím, že bude zas všechno moc tmavé, uvidíme. :)

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. S řadou Fit me ještě nemám zkušenost, ale určitě jí vyzkouším a novou řasenku taky.

    OdpovědětVymazat
  92. Wow vypadá to báječné, maybelline mam moc rada.


    surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Ty novinky vypadají zajímavě! To balení mě baví, vypadá vcelku bytelně! Colosal Volume mám ráda, tak vyzkouším ráda i tuhle!
    Sovicka.Terda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Ta řasenka vypadá super dále se mi líbí make upy :)
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Tak řasenku bych určitě ráda vyzkoušela, už jen proto, že jsem se ještě nedostala k vyzkoušení klasické collosalky :)
    alkaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Tak na řasenku jsem moc zvědavá, já tu klasickou žlutou zbožňuju a žádná jiná mi nevyhovuje. Určitě si pak koupím i tuto, protože se mi líbí ten kartáček. Ale tak zkusím i štěstí a třeba vyhraji ;)
    theresakalouskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Asi jsem špatnej člověk, ale já vždycky nejvíc ze všeho slintám nad fotkama jídla z těch všech showroomů. :D

    OdpovědětVymazat
  98. řasenka je zajímavá, ráda bych ji vyzkoušela:
    dendvo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Další Colosalka, která vypadá velmi povedeně. Ta původní žlutá verze mi sedí úplně skvěle, takže tuhle určitě vyzkouším.
    hancqa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. Riasenka vyzera fakt super, ale určite by som skusila aj korektor :)
    vvandaw@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  101. Řasenka vypadá dobře, i když jesm teď spíš na umělé kartáčky a FIT korektor je ten nejlepší korektor z drogerky, bydlím v Německu a mám ho už od srpna a jsem s ním moc spokojená !!!
    My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  102. FIT ME mám a používám a miluju pudr..:) fakt mi sednul a jsem s ním moc spokojená.. a Collosalku mám taky moc ráda, tak by mě určitě potěšila..:)
    misscukrik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Doufám,že se opravdu dostane řada FIT ME do všech drogerií,protože bych ji moc ráda vyzkoušela a řasenka vypadá taky skvěle .Moc povedený článek. janeckovabarca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Týjo, hrozne vam blogerkam zavidim ze se ucastnite takovýchto akci :( :D Jinak Maybelline miluju, hlavne rasenky takze juhu juhu, a rada Fit me me vždycky v drogerce zaujme, ale nikdy jsem nemela odvahu něco z ni zkusit, hlavne make-up, nemam s nima moc dobrou zkušenost.

    OdpovědětVymazat
  105. Zaujala mě ta báze Perfect Blur a samozřejmě také řasenky. Colossalka je moje nejoblíbenější, už mám několikáté balení a zrovna zítra si jdu pro novou. Takže doufám, že tahle bude ještě lepší :) Určitě jí vyzkouším až bude v drogerii.
    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Všechny ty novinky vypadají božsky :)
    v.stehlikova.1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. jeeeejjj :) zapajam sa do mini suťaže :D od nich som nikdy nemala ziadnu riasenku :D neuveritelne ja viem..prijdu mi moc drahe :/ ale chcela by som skusit :) dakze si drzim palce :DD haha
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  108. Collosalku miluju a ta nova bude urcite taky dobra. Snad se usmeje stesti. I ten make up vypada zajimave.

    zdena008@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Barborqaaa1@azet.sk
    rada by som vyskúšala korektor fit me a možno aj make up ale ešte počkám na nejaké recenzie avšak som korektor v drogérii ani nevidela :(

    OdpovědětVymazat
  110. Už se těším, až budu moct opět něco nového vyzkoušet!! :)
    domisacek.domi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Oh! Zajímavá řasenka :D A tím lépe, že je voděodolná :) Ráda bych vyzkoušela :) kackazdralkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  112. Super novinky, řasenka mě opravdu zaujala :-)
    dobiasova.leona@valeas.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Asi neodolám korektoru a pudru:)
    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Řasenka vypadá moc pěkně a za mě jsou maibelline řasenky ty nej z drogerie, jinak ten podkladový krém od garnier vypadá dobře, právě mi došla báze od dermacol, která mi vyhovuje, ale cena nic moc... Ráda bych vyszkoušela ten baby skin, ale ten u nas asi jen tak nebude... Těším se na další články a obrázky na insta, ať se daří a hezký zbytek víkendu!
    Lencastranska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  115. Colossal je i má oblíbená řasenka, tuto vylepšenou verzi budu chtít určitě vyzkoušet :) stejně tak i Fit me korektor, na který jsem slyšela plno chvály.
    snad se brzy také setkáme :)

    OdpovědětVymazat
  116. Rad Fit me ma zaujala hneď ako prišiel na trh, no zatiaľ statočne odolávam. Najviac ma tam zaujali tyčinkové zmatňujúce mejkapy, z ktorých som skúšala testery a zdali sa mi super. Najnovšie ma celkom okúzlili nude rúže, ale tie som zatiaľ videla len v jednej drogérke v AT, tak som zvedavá, či sa dostanú aj k nám.

    OdpovědětVymazat
  117. Z te rady FIT me pouzivam uz hrozne dlouho korektor a je skvely :)

    OdpovědětVymazat
  118. Wow, ty řasenky vypadají opravdu skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  119. Woow ty novinky se mi moc líbí :) a řasenka mě moc láká, ted mi dochází má Rocket, přemýšlím o vyzkoušení :)
    langova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. Woow ty novinky se mi moc líbí :) a řasenka mě moc láká, ted mi dochází má Rocket, přemýšlím o vyzkoušení :)
    langova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Teda takový hýčkání by semi taky líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  122. Fíha, musím říci, že ta řasenka se mi líbí. Asi si pro ni půjdu. I když má poslední colossalka hrozně divně smrdí. Ale tak, třeba vadný kus. ;)

    OdpovědětVymazat
  123. Já mám osobně řasenky od Maybelline moc ráda, takže jsem fakt zvědavá i na tuhle verzi. Někde v časopise jsem už pokukovala i po řadě Fit me .. asi budu opět hřešit a nakupovat:D

    OdpovědětVymazat
  124. To vypadá, že jste si to moc užily:)
    Já jsem ještě žádnou Colossalku neměla, tak bych jí ráda vyzkoušela.

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  125. zkusím štěstí :)

    lucie.vejmolova (at) gmail.com

    OdpovědětVymazat
  126. u nás sa FIT ME rada zatial nepredava:( ale ich špirály milujem sú moja stálica:)
    fredyqa369@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  127. To jsem na ty řasenky zvědavá! :) dobré novinky.
    leni.maresova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  128. Jsem zvědavá jaká bude ta báze :) jinak cela řada Fit se mi líbí :)
    eliskakrementakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  129. Ta řasenka vypadá fakt skvěle :))
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  130. tyhle řasenky od Maybelline jsou mé nejoblíbenější a ráda se k nim vrací, takže bych určitě ráda vyzkoušela i tyto nové, jsem zvědavá, v čem budou lepší :)

    OdpovědětVymazat
  131. Moc se mi to líbí!:) Ta řasenka mi trochu připomíná Falses, ale žádné zkušenosti s FIT ME nemám. natinka.rumlenova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  132. Vyzkoušet novou řasenku se vždycky hodí :) A tyhle budou určitě super!
    stargirl1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  133. Zkoušela jsem FIT ME pudr a vypadal docela dobře, asi si ho časem pořídím.
    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  134. neviete náhodou či budú u nás aj tuhé korektory z rady FITME? :)
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
  135. Vidím to tak, že postupem času vyzkouším všechno :) maybelline je moje nejoblíbenější značka
    syky7777@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  136. och, to ovocie!!!:D ale aj kozmetické novinky vyzerajú super :D..teším sa na špirálu, pretože Maybelline ich má naozaj super :)

    OdpovědětVymazat
  137. Korektor vypadá hezky světle, musím ho v drogerce omrknout a na řasenku už se těším, všeobecně řasenky od Maybelline mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  138. Z řady FIT jsem zatím žádný výrobek nevyzkoušela, ale naprosto jsem se zamilovala do Collor Tattoo... opravdu je používám snad pro každé večerní výrazné líčení ;-)

    OdpovědětVymazat
  139. Řasenku collosal mám taky ráda a ráda tedy vyzkouším novinku: m.mosnakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  140. Řasenku Collosal mám taky moc ráda a novinku ráda vyzkouším :-)
    m.mosnakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  141. jee... ještě jsem zapomněla na e-mail :D terezachlebna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  142. Jůů ta řasenka vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  143. Fiha ta Fit me rada vyzera zaujimavo, pacia sa mi aj ich obaly, su take jednoduche a ciste (to mam najradsej aj na kozmetike catrice, minimalisticke obaly, som sialena :D). Riasenku tuto zltu pouzivam uz vlemi dlho a ked ju aj obcas podvediem, rada sa k nej vraciam :) Hoci nie vsetky ich riasenky su take super... DUfam, ze vynovenim to nepokazia.
    schnegy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  144. Klasická Colossalka je aj moja obľúbená, rada sa k nej vraciam :) V drogérii som už skúšala ten nový makeup, ale aj najsvetlejší odtieň sa mi zdal na mňa dosť tmavý :/

    kesulatko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  145. Podkladová báza od Garnier ma zaujala, určite ju vyskúšam a uvidím, či dokáže zosadiť moju top bázu od Dermacolu z trónu ;) Riasenky majú krásny obal, žltú farba je moja obľúbená, taká pozitívna... a vyskúšať jednu z tých krások skôr než zbytok "sveta"? Áno, prosím! :D
    petra.kukucova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  146. Ráda se taky přidám, určitě ta řasenka stojí za to :)
    california50@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Už se těším, až se na výrobky začnou objevovat recenze, jsem zvědavá :).
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  148. Všechny novinky se mi moc líbí :) Těším se až je vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  149. Řasenku Colossal tu obyčejnou miluju a její kolegyni Smokey eyes taky :) Tenhle kartáček vypadá menší, ale je to možná jen fotkou, ale ráda bych ji zkusila a porovnala :)
    O korektoru Fit me poslední dobou slýchám samou chválu :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  150. Musela to být skvělá akce :)

    OdpovědětVymazat
  151. Ahoj! Novinky vypadají dobře! určitě zkusím vyzkoušet! řasenku bych ráda vyzkoušela :)
    beautypusinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  152. Ještě jsem nic z téhle řady nezkoušela, možná bych se mohla podívat na ten nějaký makeup :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  153. V drogerce jsem už pokukovala po make upu, ale koupi jsem zatím ještě odložila :)
    Michalka.Halova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  154. Řada Fit me mě zrovna moc nebere, ale zaujala mě ta báze od Garnier.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  155. Určitě bych ráda vyzkoušela vylepšené verze řasenek od Maybelline :)
    janca.lucky@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  156. Jé to musela být fajná akce:) Novinky vypadají super, ty řasenky mě moc lákají, Maybelline jsou taky moje nej* ! A kolem FitMe makeupu už chodím hodně dlouho, pořád nevím zda vyzkoušet... Heathovka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  157. Řasenku Colossal jsem vždycky chtěla zkusit, tak proč ne rovnou novinku :) Super článek!

    m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  158. Zlta maybellinka je moja oblubena :) Som zvedava na tuto. Z rady Fit me nemam nic, ale citala som pozitivne reakcie na korektor a negativne na puder :)

    OdpovědětVymazat
  159. S řadou Fit me žádné zlušenosti nemám, ale třeba ty korektory nevypadají špatně! Zbytek bych asi nevyužila. A řasenka také vypadá slibně, zrovna bych nějakou novou potřebovala :)
    mondedecara@email.cz

    OdpovědětVymazat
  160. Klasickou collosal mám moc ráda.Na kolekci Fit Mi vypadá zajímavě,doufám že bude make up i pro bledule.Veronika.Sikorova31@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  161. Laka me ten korektor i nova rasenka, protoze ta klasicka zluta je ma oblibena :)

    petra.krupova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  162. Na tu novou řasenku se hodně těším, miluji řasenky od Maybelline :)

    kristyna.diatkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  163. Zaujal mě ten make-up FIT me! bohužel u nás zatím tuto řadu vůbec nemáme, tak snad brzy dorazí :) Řasenka vypadá dobře, také bych jí ráda vyzkoušela. sweetienyada@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  164. Jsem zvedava na korektor, urcite se po nem v drogerii podivam :-) Co se mo ale libi snad jeste vic, je to obcerstveni :-D

    kaca.vyslouzilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  165. Mňa zaujali lesky a tvárenka a špiralu použivam rocket volum a vyhovuje mi, takže by som rada aj tuto vyskušala:) michaelagilanova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  166. Ahoj Rendy, řasenku Colossal Volume mám jako nejoblíbenější, tak bych ráda zkusila tuhle novou :) a řadu Fit me jsem v drogeriích moc nepotkávala, tak snad někdy vyzkouším.
    Lucie_Trautnerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  167. Riasenky Maybeline uplne zboznujem :) bolo by uzasne vyhrat tuto novinku
    z.martincova@hotmail.sk

    OdpovědětVymazat
  168. Skvělý článek, musela to být velmi povedená akce :)

    zuzizuzana.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  169. Tesim sa na vynovenu verziu Colosalky;-) ak ju aj nevyhram.urcite si ju kupim ;-) Ako uz spominali slecny nadomnou tie korektori by mohli byt fajn;-) tak sa na ne urcite mrknem .
    Zuzanauramova9@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  170. Uf, 161. komentář. Tak jestli ses pročetla až sem, tak ti upřímně gratuluju a obdivuju :-). Ano, jsem taky 161., která by chtěla řasenku ozkoušet dříve, než přijde do drogerky, ale stejně, máš na mě (troufám si napsat) dobrý vliv, takže pokud bude fajn, tak si ji pravděpodobně koupím. Mám korektor Fit Me, protože na tvůj vybásněný NARS opravdu nemám a musím říct, že pod oči super. Měla bych na tebe spoustu dotazů, občas si říkám, že tě zbombarduju na instagramu, ale...neplánovala bys nějaké kafíčkobranní s "ne-blogerkami"? Měla bych totiž zájem o podpis do památníčku :-D.
    Zdraví Denča
    denisa.dybo@gmail.com / instagram big_sweet_patootie :-)

    OdpovědětVymazat
  171. Tuhle značku a jejich řasenku miluju :-) Ivetka.Fialova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  172. Korektor mám v plánu určitě vyzkoušet, a řasenka se hodí vždycky:))
    ClaireHesn@email.cz

    OdpovědětVymazat
  173. Miluji starou verzi řasenky, takže bych byla nadšená vyzkoušet novou, a snad i lepší verzi :) Krobova.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  174. Čekala jsem možná víc novinek, ale nejvíc mne zaujala řasenka, protože ty Maybelline opravdu umí. Snad bude i ta nová stejně dobrá.

    xxiixxi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  175. To musel být parádní den, toho jídla. :D Určitě po novinkách pak mrknu. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  176. moc by mě řasenka potěšila, chci si ji pořídit a také korektor Fit me :)..jsem zvědavá i na tvářenky :)

    OdpovědětVymazat
  177. Zltu Collosalku som svojho casu pouzivala hodne, nez som nadabila na bielu Bourjois, ktora je podla mojich skusenosti najsamlepsia riasenka ever :) Ale ani vylepsena Collosal by sa u mna urcite nestratila :)

    To obcerstvenie vyzera uzasne! Mnam, to zlte bolo mango??

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  178. Děkuju za (opět) skvělý a zábavný den! Už teď se těším na příště :) (jo a o řasenku nesoutěžím :D )

    OdpovědětVymazat
  179. Tu řasenku bych ráda zkusila, zajímalo by mě, jestli se díky těma dvěma "bublinkám" na tyčce od kartáčku (snad chápete :D) nabere lépe černá barva a líp obarví řasy, nebo je to jenom nějaký reklamní kec :D Jinak mě zaujal ještě make-up, 6 odstínů je na drogérku dost, mohly by dobře sedět :) Vy jste se tam ale měly, tolik jídla! :D
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  180. z Fit me jsem zatím nezkoušela nic, ale vypadá sympaticky..třeba ten make-up nebo řasenka by se mi líbily..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  181. Vypada to opravdu skvele! Zluta rasenka byla snad moje prvni rasenka a stale se k ni vracim. Zatim byla nejlepsi z tech, co jsem vyzkousela :-)
    mkristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  182. Mam rada stejne jako ty Collosalku, a jsem zvedava na jeji sestru ;)
    v.zimova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  183. Korektor Fit me chci vyzkouset uz dlouho, tak doufam, ze si ho brzy poridim... Obecne mam korektory od Maybelline rada, ted pouzivam Instant Anti-Age a jsem nadsena, bohuzel se tento neda v Cechach koupit....

    OdpovědětVymazat
  184. Mam rada stejne jako ty Collosalku, a jsem zvedava na jeji sestru ;)
    v.zimova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  185. tuto radu Fit Me som videla jedine na youtube u blogeriek :) tie riasenky su perfektnee :))
    b.grekcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  186. mám zálusk na Fit me korektor, už jsem po něm několikrát pokukovala v drogerii ale ještě jsem se nějak nedostala ke koupi :D
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  187. Já tedy tuhle drogérka kosmetiku moc nemusím, ale to Fit se mi líbí...korektor láká. Je asi jasné, že hlavně kvůli podobnosti obalu s Narsem... :-D

    OdpovědětVymazat
  188. áno áno, riasenku áno :) práve by sa mi nejaká zišla ;)

    OdpovědětVymazat
  189. Těším se na řasenku, určitě se po ní podívám :)
    AndyB92@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  190. všetky tie novinky vyzerajú tak lákavo :)))
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  191. Na řadu Fit me jsem se koukala, ale nějak zvlášť mě nezaujala . Ale tedy ta nová řasenka vypadá skvěle! :)
    whitedog1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  192. No tak to muselo být opravdu fajn, hlavně to jídlo vypadá úplně fantasticky!
    pecenas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  193. Řadu Fit me jsem doteď neznala, ale zoufale sháním nějaký korektor na pytlíky pod očima :) tenhle vypadá dobře :) a za řasenku bych se vubec nezlobila, takže taky zkouším štěstí :) kytt.y@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  194. Super novinky, řasenku už bych potřebovala, tak třeba se na mě usměje štěstí:) A. anna.kaplanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  195. Hodně zvažuji korektor, už jsem ho viděla u nějaké z blogerek a vypadá nadějně!
    miksovska.sona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  196. řadu Fit me jsem doposud neznala :) ale dlouho sháním korektor na pytlíky pod očima :)) tento vypadá dobře :) a za řasenku bych se taky nezlobila :) takže taky zkousším štěstíčko :) kytt.y@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  197. velmi ma zaujala ta podkladova baza..ma s nou uz niekto skusenosti? resp. ma vobec vyznam pouzivat podkladovu bazu? nie je to len trik kozmetickych firiem ako nam vytiahnut peniaze z vrecka?
    carodejka008@post.sk

    OdpovědětVymazat
  198. Mám korektor a je vážně skvělý!
    aannaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  199. řasenka vypadá dobře :)
    jajadvor@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)