úterý 28. ledna 2014

Porovnání pastelek na rty - Rimmel & Bourjois

Barevné pastelky na rty mě asi jen tak nepřestanou bavit. Před nějakou dobou jsem vám připravovala přehled mých dosavadních a od té doby jich do sbírky pár přibylo. Ráda bych vám je ukázala trochu více a porovnala je s ostatními. A schválně si tipněte, jestli jsou lepší než můj milovaný Astor :)



Dnes hrají v hlavní roli pastelky Colour Rush balm od Rimmel (2,5g) a Color Boost od Bourjois (2,75g). Rimmelácké pastelky se u nás zatím neprodávají a tu svojí jsem kupovala na Asosu (klik) za 8 eur. Pastelky Bourjois seženete např. v Sephoře nebo Douglasu, cena je tuším něco mezi 250-300 Kč. A teď už nějaké to vzájemné pastelkové porovnání:

BALENÍ

V obou případech získáte obsah pastelky otáčením za spodek balení. Víčka drží u obou dobře a pevně. Potisk má lepší Bourjois, Rimmel se nošením v taštičce pomalu a jistě ošoupává. Celkem typický nešvar drogerkové dekorativky. Vzhledem k tomu, že na balení není nikde jinde uvedený odstín, po určité době asi nebudete tušit, jaký je ten váš.

PARFEMACE

Bourjois pastelky mi nijak nevoní a Rimmel voní sladce po vanilce. Hodně mi to připomíná vůni Astor pastelky.

PIGMENTACE

Rimmel mi přijde o něco slabší, ale možná je to jen světlejším odstínem. Brala bych to proto s rezervou, protože výraznější odstín k porovnání nemám. I tak bych řekla, že oboje pastelky barví více než pěkně, ale samozřejmě nečekejte super pigmentaci jako mají třeba rtěnky.

VÝDRŽ

V obou případech úplně stejná, nijak se neliší od podobných pastelek jiných značek. Určitě nemůžu říct, že by Bourjois vydržela na rtech 10h, jak je uvedené na obale. Uznávám, že výraznější odstín 02 se na rtech udrží o něco déle a je více patrný než ty ostatní, ale pořád je to prostě jen jemně tónující balzám.

HYDRATAČNÍ SCHOPNOST

Musím říct, že jak Rimmel tak Bourjois jsou velice příjemné, dokonce i jemně hydratační. Ne tolik, jako Astor pastelka, ale určitě rty nevysušují. Nanáší se příjemně, nedrhnou, nezdůrazňují nedokonalosti rtů. Ovšem nečekejte, že vám nahradí balzám na rty a pokud máte rty suché či poničené, tak vám parádu neudělají.

DALŠÍ ZAJÍMAVOSTI

- Buorjois má nepatrně větší gramáž a SPF 15
- Rimmel má větší výběr odstínů (ale bohužel u nás zatím není k dostání)
- Bourjois je podle výrobce Glossy finish lipstick, ale pro mě to rtěnka prostě není a řadím jí do kategorie jemně tónujících balzámů



Odstíny: 03 Orange Punch, 02 Fuchsia Libre, 100 Give me a cuddle


Fotky odstínů tentokrát více odpovídají swatchům na ruce. V den, kdy jsem fotila odstíny na rtech, jsem fotila i jiné rtěnky a celkově mi fotky přijdou trochu zkreslené a barva na rtech není tolik vidět :)




Dostupné odstíny:




(web)




(web)

Když bych měla obě značky porovnat, není pro mě jedna pastelka lepší, než druhá. Jsou pro mě na stejném stupni oblíbenosti :) Pro mě ale ani jedna nepřekonala oblíbenost Astor pastelky, ta je pro mě zatím top. Ovšem když to vezmu hodně do hloubky, Rimmel i Bourjois jsou pro mě pořád lepší než klasické Chubby sticky od Clinique :) I když to není vůbec těžké, protože ty původní jsou pro mě prostě propadák století (pozn.nemluvím o těch nových intenzivních). Jestli vás taky barevné tónující balzámy baví, klidně jeden z nich vyzkoušejte. Bude spíš asi záležet, který odstín vás více osloví, než kterou značku vyberete.

Jak se vám pastelky líbí? Používáte je? Zkoušely jste některou z těchto? :)

30 komentářů:

  1. S pastelkami zatím žádné zkušenosti nemám, ale až přijdou od Rimmelu, tak ji asi vyzkouším. Bohužel nejsem kamarádka s Astorem, a tak pro mě jejich pastelka nepadá v úvahu.
    bára.kára

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám Bourjois v odstínu Peach On the Beach a nemůžu si ho vynachválit. Barva krásná, na rtech je pastelka příjemná, leskne se, nevysušuje a celkem i vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  3. U mě do teď na plné čáře vyhrává Revlon, nemůžu si pomoci, ale výdrž a pigmentace+výběr odstínů je nepřekonatelný. Od Bourjois mám 02, barva je geniální, ale mně po rtech až tak nepřirozeně kloužou a to nemám ráda. Co se Astoru týče, tak mě nijak neoslnil. Možná to je tím, že jsem vzala hodně jemný odstín a mám pocit, že ho musím neustále přetírat. Poslední dobou jsem také zkoušela Jordanu a ta mi přijde také hodně dobrá, až na to, že všechny odstíny obsahují třpytky a to je někdy dost na prd. Ty Rimmelácké ani objednávat nebudu, protože co jsem koukala na odstíny, tak mě nijak nevzaly.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám Chubby stick intense a jsem moc spokojená, ale to už je vážně hydratační rtěnka, spíš než balzám :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ...revlon...jedině revlon ...to je láska má :o) ale chápu, že ty a jejich parfemace nikdy nebudete kmarádky

    pak mám ještě jednu takovou..ehm... dost oranžovou, ale za boha si nemůžu vzpomenout, co je to zač (myslela jsem astor, ale v barevném přehledu není :( ) a ta je taky skvělá...ta výdrž!

    OdpovědětVymazat
  6. já zatím neozkoušela ani ty astorácké.. moc se mi ale líbí odstíny bourjois
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  7. mam pastelku od bourjois peach on the beach a farba je naozaj vyrazna.povedala by som,ze tvoje swatche presne nevystihuju jej pigmentaciu...lenze co vobec nechapem,ze sa mi asi po tyzdni nosenia v kabelke dost osuchal napis a teraz skoro nic nevidno :( ale aj tak som s nimi najviac spokojna...mam aj pastelku od gosh ale tiez v svetlom odtieni,takze pigmentacia u vyraznejsich odtienov moze byt lepsia.

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíc se mi líbí ta od Bourjois, musím ji taky vyzkoušet:)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ja som si tieto pastelky celkom oblubila, doma mam dve, ale uz je ich na mna celkom vela a dalsie si neplanujem kupovat. ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Já na tyhle věci nikdy nebyla, ale když to vidim....do Bourjois bych klidně šla*-*
    http://simushkainwonderland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám jednu od Astoru a jsem maximálně spokojená. Tu krásnou dózičku mám doma taky. Koukám, že NanuNana je opravdu oblíbené :)

    OdpovědětVymazat
  12. Rimmel sis vybrala v moc hezkém odstínu! já mám chubbíka a Catrice a ta mi přijde možná i lepší, je taková máslovější a líp hydratuje. dokonce se mi ještě ani neošoupal obal, a to ji mám od léta! ale teď jsem se nějak zaměřila na essence rtěnky, tak si další pastelku kupovat nebudu

    OdpovědětVymazat
  13. Jinačí pastelky na rty jsem nezkoušela, jen ty od Astoru mám jednu a jsem s ní velice spokojená :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Já když tak na to koukám, stejně mi nikdo nevymluví to, že se to jede na stejné výrobní lince, no minimálně ty obaly :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jsem jediná, kterou Astor Lipcolor butter strašně vysušuje? Nevím jestli je to pigmentem, ale po chvilce to musím sundat a hodit na rty Carmex jinak bych se zbláznila. Zkoušela jsem to několikrát a pořád stejné - vysušuje a svědí. Snad je to jen tenhle odstín, tak před ním radši odrazuju. Mám 013 Magic Magenta.

    OdpovědětVymazat
  16. já jsem moc spokojená s těmi od Astoru, mám asi tři odstíny a jsou vážně skvělé :) líbí se mi ten odstín od Rimmelu, tak snad se jich dočkáme i u nás :))

    OdpovědětVymazat
  17. moj favorit medzi pastelkami je definitivne Astor.

    OdpovědětVymazat
  18. Jůů :) Pastelky se mi moc líbí, to balení je krásné, ale raději bych, kdyby to byla rtěnka než tónující balzám, protože ty nějak moc nemusím O:)

    OdpovědětVymazat
  19. já jsem strašně spokojená s tou Astoráckou, a jiné značky asi ani zkoušet už nebudu :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ten Rimmel má krásný odstín! Já mám ten oranžový Bourjois, ale vůbec mi nesluší, je na mě moc tmavý a dočervena.

    OdpovědětVymazat
  21. Mně se líbí ta 2. :) zatím jsem žádnou nevyzkoušela, musím se po nějaké poohlédnout ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Také mám nejraději ty od Astoru, ale láká mě teda vyzkoušet i ty od Bourjois :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Konečně někdo, kdo nepěje ódy na Clinique. :D
    Jinak já mám od Astoru tu nejčervenější a ta je super.
    http://brunwen.blogspot.cz/2014/01/recenze-astor-lip-butter-cheeky-cherry.html
    Brunwen

    OdpovědětVymazat
  24. Ja nemám zatiaľ s pastelkami na pery žiadnu skúsenosť, dokonca som ani poriadne nevedela, že také niečo je. Som ja ale zaostalá! :D Ale na perách vyzerajú úplne geniálne, asi začnem uvažovať nad kúpou. Hlavne tá 03 od Bourjois ma zaujala :)
    BeautyMissfits

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Renco,teda ten Bourjois ruzovouckej vypada na tvych rtech opravdu krasne, musim se na nej jit podivat, ten me fakt zaujal :-).. Jinak ja mam chubby stick původní a i intense a jsou na rtech pro mně neskutečně hydratační a příjemný.. naopak Astor mi zvýrazňuje suché šupinky :/

    OdpovědětVymazat
  26. Ja mám asi divné ústa, no pre mňa je prepadák jednoznačne Astor. Robí mi také divné cucky, žiadny iný rúž ani farebný balzam mi nič také zatiaľ nerobil a to nemám súché ústa. Naopak na Clinique si nedám dopustiť:-). V mojom súkromnom bodovaní je na 1. mieste pasteliek Dior Jelly Lip Pen, no to bola iba minuloročná letná limitka. O pastelkách Rimmel a Bourjois som nevedela, dík za typ, budem sa po nich musieť pozrieť:-)

    OdpovědětVymazat
  27. ja mam najradsej od Clinique a su super:)

    OdpovědětVymazat
  28. POkaždé když jsem v drogerce na barevné pastelky koukám, ale zatím jsem si žádnou neodnesla :( Má je i Catrice, ale pravidelně zůstávají v regálu jen poničené kusy...

    OdpovědětVymazat
  29. Já mám zatím jednu od Jordany, mám jí teprve pár dní, ale docela jsem si ji za tu krátkou dobu oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
  30. zatím jsem vyzkoušela jen "pastelku" od Astoru a bohužel jsem z ní byla zklamaná, tak doufám, že třeba ta Rimmel bude lepší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)