úterý 7. ledna 2014

Novinky Rimmel - báze, make-up a řasenka

Pokud pravidelně sledujete novinky, které se objevují v drogeriích, určitě vám neunikly ani tyto. Nový make-up, podkladová báze a řasenka Rimmel alias jeden propadák, jeden průměr a jeden fajn produkt. Který je který se dozvíte v dnešním článku :)



Make-up Stay Matte (30ml) - True Ivory 103 - koupíte v drogeriích za 159 Kč

Make-up mě zaujal už před nějakou dobou, kdy se v drogeriích objevil. Bohužel po vyzkoušení testrů nastalo dilema, který odstín si vybrat. Jelikož jsem si prostě nevybrala, tak jsem nákup make-upu odložila. A on si ke mě stejně cestu našel. Make-up má poměrně hutnou pěnovou konzistenci, určitě se nemusíte obávat, že by vám šel z tuby rychle naproti :) Bohužel konzistence je pro mě trochu kámen úrazu, protože na mém obličeji vypadá jako maska. Vážně tak trochu jako nános omítky a podobnou hrůzu mi na obličeji vykouzlí např. BB Cho bo Yang od Misshy. Nemám ráda maskoidní make-upy, nemám ráda viditelnou vrstvu a nemám ráda zvýraznění pórů, rýh a nedokonalostí v obličeji. A bohužel přesně tohle všechno mi tenhle rošťák provádí. Krytí je opravdu středně vysoké až vysoké, ovšem make-up křičí z pěti metrů: "hele tady jsem , podívej se na mě!" Mám ráda make-upy s vyšším krytím, ale nemám ráda, když je make-up příliš vidět. Stay Matte sice vytvoří takový heboučký pocit hned po nanesení, pleť zmatní, ale tento pěkný pocit mi vydrží tak hodinu. Pak se pleť začne lesknout a nedokonalosti lezou na povrch ještě více. To ani nemluvím o suchých mapičkách okolo případných pupínků. Bohužel všechno špatně a make-up mi absolutně nesednul. Nějak si neumím představit pleť, které by sednul, asi mi chybí kosmetická představivost bohužel... Jinak balení se mi líbí, fialovou já můžu, takže palec nahoru. Dávkování je taky v pohodě a make-upu nevylézá zbytečně moc. Odstín mi úplně nesednul a i když může být hůř, tak vzhledem k tomu, že na mě působí jako maska, tak se ošklivost ještě násobí. Pokud vás i tak zaujal, výběr vhodného odstínu bude alfou i omegou vašeho úspěchu.







Podkladová báze Stay Matte primer (30 ml) - koupíte v drogeriích za 159 Kč

Bez podkladových bází si svoje každodenní líčení neumím představit a využívám je hojně. Tato se od jiných liší hlavně konzistencí, protože je to tužší krém a ne klasická silikonová kašička. Tím ale nechci říct, že by silikony neobsahoval, to vůbec ne. Jen to na první pohled maskuje lépe, než třeba klasická báze Dermacol. Rozumíme si, ne? Takže pokud se vám z nějakého důvodu silikonová konzistence bází nelíbí, tady by vaše srdce mohlo zaplesat. Nanáší se dobře, pleť jemně zmatní a nedokonalosti a póry jsou méně viditelnější. A jelikož make-up drží na svém místě, tak bych řekla, že celkem i funguje. Těžko říct, jestli bych to samé tvrdila i v horkém počasí, ale teď v zimě splňuje moje požadavky, co se podkladové báze týče, tedy make-up se pohodlněji nanáší, nezalézá do pórů a na tváři vydrží celý den. Jsem spokojená :)


popis + složení -> báze, make-up




Lash Accelerator Endless řasenka (10 ml) - koupíte v drogeriích za 199 Kč

Nevím jak vám, ale mě na první pohled evokuje řasenka obal oleje do auta :) Je to takové moc sportovní a málo ženské :) Každopádně svítivě žlutý obal váš zrak v drogerii zřejmě upoutá. Co mě ale upoutalo nejvíc, byl fakt, že řasenka má složení z mikrovlákem a kartáček, který zachytí každou řasu. Nevím, asi jsem slepá, ale mikrovlákno jsem nepotkala ani jedno, takže jsou vážně tak mikro, že je pouhým okem není možné vidět :) Řasenka má za úkol řasy prodloužit a navíc i podpořit růst řas, díky látkám jako je procapil, keratin a antioxidanty. Za 30 dní používání se tak údajně dočkáte řas, které jsou až o 127% delší. Zní to skvěle, co? No, nějak to u mě nefunguje, nebo co :) Kartáček je plastový s pravidelnými výstupky, na kterém není nic neobvyklého. Trochu problém mám při aplikaci, protože řasy musím několikrát pročesat kartáčkem, než na nich barva ulpí. To je hlavně důvod, proč obecně plastové kartáčky nemusím, protože mi tohle dělá většina z nich. Po několika vrstvách je už výsledek lepší, řasy jsou o něco prodlouženější a celkem bez větších slepenců. Řasenka drží dobře, nijak neopadává ani se nerozmazává, takže za to body nahoru. Ale jinak je pro mě spíš průměrná, nějak extra mě za srdce nevzala. Prostě neurazí, nenadchne.




Ze všech novinek mi nejvíce vyhovuje báze, kterou bych k vyzkoušení klidně doporučila. Řasenka je pro mě prostě spíš průměr, ovšem berte v potaz, že řasy jsou hodně individuální záležitost a každá je máme jiné, takže pokud se vám plastové kartáčky líbí, proč jí někdy třeba nevyzkoušet. Make-up mi absolutně nesednul a za sebe bych ho nikdy nemohla doporučit. Ale jako vždycky platí, že se co nelíbí jedné, líbí se jiným, takže budu ráda, když v komentářích dáte vědět, jestli některou z novinek máte vyzkoušené a co na ní říkáte :)

Která z novinek se vám nejvíce líbí? :)


PS: děkuji Rimmelu za poskytnutí produktů k recenzi


42 komentářů:

  1. Od makeupu jsem měla vzoreček. sice mi nesedl barevně, ale i tak mi stačilo, abych věděla, že tohle pro mě nebude. ta konzistence mi nesedla, zvýrazňuje šupinky, zalézá do vrásek, prostě tak jak popisuješ. další věci jsem nezkoušela, ale zaujaly mě hodně. zmatňující bázi hledám delší dobu a Rimmel mám hodně ráda, takže bych do ní klidně šla. A kartáček i popis řasenky, to je prostě podle mého gusta. Tu si koupím téměř určitě.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Renco, koukam, ze ti hodne povyrostly rady, vsimla jsem si toho uz u rasenky Manga a rikala jsem si, ze ti je pekne prodlouzila a u tehle taky.. Matne si vybavuju, ze testujes nekake serum na rust ras, ze by tak pomohlo? A jak jsi psala o suchych misteckach kolem pupinku, mne to delaj uplne vsechny make upy, od Loreal, pres Dior 😞.

    OdpovědětVymazat
  3. Make up mě zaujal (slyším na slovo matt :), tak jsem si objednala odstín porcelain z feelunique, protože u nás nabízené odstíny na mě jsou moc tmavé, ale zatím jsem také spíš rozpačitá, uvidím po delším používání.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si tak zvykla na korejské BBčka, že mně každý evropský mejkap přijde už nějaký divný... jednat ty barvy mi nepadují, všecko je buď žluté nebo oranžové, a prostě ten výsledný finiš mi nevyhovuje tak, jak u BB... jak píšeš, nemám ráda, když je vidět, že na obličeji něco mám už z 10 metrů...

    OdpovědětVymazat
  5. Me laka make-up, ale mam svuj stalej, tak nevim nevim:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak mě make-up sedí naprosto fantasticky. Na pleti mi absolutně masku nedělá, když ho dám jen trošku, tak není ani vidět, přesto hezky zakryje vše co má. Pleť mi zmatní téměř na celý den, nezvýrazňuje mi šupinky, póry a drží v pohodě celý den. Navíc ta konzistence mi přijde báječná. Používám ho už 2 měsíce a stále jsem nadšená. Hold každé sedí něco jiného.

    R. UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  7. Mna zaujala najviac prave napriklad maskara, presne taketo kefky mam najradsej. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to me zase make-up vyhovuje maximalne :-). Zacala se mi opravdu hodne mastit plet po vysazeni antikoncepce a byla jsem zoufala.Pak jsem vyzkousela tenhle make-up a problem vyresen.Pres den musim teda prepudrovat T-zonu,ale me masku nedela,krasne kryje a pekne splyne s pleti.Proste,co nesedne jednomu,jinemu jak prdel na hrnec:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Díky za recenzi, chtěla jsem si ten make-up koupit, ale když jsem si to přečetla, tak radši vyberu jiný :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak mě tedy hodně zaujala báze :) ! Už jsem měla od Rimmelu Fix & Perfect a podle mě se hodně povedla :) já jsem s ní neměla jediný problém takže na tu se v drogérii určitě podívám. Musím souhlasit s obalem řasenky, to je hrůza, vůbec to člověka nezaujme a na balení já si potrpím. Moc pěkné recenze, absolutně nic mi nechybělo k tomu ještě nádherný fotky, všechno nafocený..bejt v prostřeno máš za to body nahoru! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Jsi první u koho čtu, že mu Rimmel neposlal nejtmavší odstín make-upu. Mimochodem, když se objevil, fakt jsem měla chuť ho zkusit, teď radši zainvestuju jinde. Ale ta báze mě láká, ty se silikonovou konzistencí moc nemusím. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Používám make-up a mám na něj naprosto odlišný názor než ty - na pleti pocit masky nepozoruji, naopak mám pocit, že je na pleti téměř neznatelný (což mi i několikrát dalo najevo mé okolí, když mi bylo řečeno, jak neskutečně se mi zlepšila pleť).

    Bázi mám tu první, co Rimmel měl a ta mi připadá jako něco mezi krémem a bází od Dermacolu. Rozhodně nemá takovou sytou bílou barvu. Ale je fajn, na denní líčení mi vyhovuje aa stačí, na "důležitější" akce používám Dermacolku.

    Řasenka mi kartáčkem připomíná SuperFull od Avonu. Nicméně se zeptám - řasy ti tak natočila, nebo jsi musela použít kleštičky? (A nebo máš to štěstí, že máš řasy natočené od přírody???)

    OdpovědětVymazat
  13. Tú bázu možno vyskúšam, keďže ešte žiadnu nevlastním :) Ale mne sa tá špirála pozdáva, ja mám rada tento typ špirál, teda řasenka :))
    Erika's Life

    OdpovědětVymazat
  14. Mám tu bázu a som s ňou veľmi spokojná! Páči sa mi viac ako jej silikónové sestry a efekt vôbec nie je zlý! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nad bází jsem uvažovala už dříve, pak to nechala lež a objednala si New Cid, ale už se pomalu zase začínám dívat po nové a nad touhle vážně uvažuji.
    Stay Matte make-up jsem jsem měla ještě ten starý a byl to jedním z nejhorších MU co jsem kdy vyzkoušela a myslím, že tenhle by na mně nebyl o moc lepší.

    OdpovědětVymazat
  16. díky za nové info... bázi určitě vyzkouším Laďka

    OdpovědětVymazat
  17. Na makeup mám úplně stejný názor jako ty - už jsem ti to dávno psala i na fb :) Moc nechápu jeho všeobecnou oblíbenost...

    OdpovědětVymazat
  18. Já makeup už několikrát v drogerce převalovala v ruce a jsem teda ráda že jsem si ho nekoupila a s řasenkou souhlasím, taky mám rada větší huňatější kartáčky :)

    OdpovědětVymazat
  19. Celkem nedávno jsem si koupila právě tenhle makeup, a u recenze jsem jsem jen nevěřícně koukala - sama z něj mám totiž naprosto odlišné pocity. Líbí se mi jak kryje, světlý odstín (100 ivory), a že mi právě nezvýrazňuje žádné chloupky, šupinky apod. (na to jsem pes). Úplně neviditelný není, ale to bych od makeupu s takovým krytím ani nečekala. Jinak Cho Bo Yang mi bohužel dělá na obličeji stejný paskvil.

    OdpovědětVymazat
  20. Taky jsem nad tím makeupem uvažovala, ale odradila mě právě ta konzistence.. mám i starší verzi tohodle makeupu a po prvním použití letěl hned do koše. Byl pro změnu zase hrozně vodovej a po hodině jsem měla na tváři šílený fleky.

    OdpovědětVymazat
  21. ja ten make-up od rimmel mam a som s nim spokojna, hned som si sla kupit aj druhe balenie do zasoby. pocit masky nemam a kedze s lesknutim pleti problemy nemavam tak mi uspokojivo drzi na tvari vacsinu pracovneho dna. dokonca som dostala pochvalu za peknu plet, ked som ho mala na sebe. ale tak samozrejme kazdy mame inu plet a inak to na kazdeho posobi....Lisa

    OdpovědětVymazat
  22. Make-up mě teda hodně láká, zatím jsem od rimmelu vždy byla s make-upem spokojená:) Tak třeba až doberu všechny své načaté , půjdu si pro něho:)

    OdpovědětVymazat
  23. Ďakujem za skvelú recenziu! Veľmi pomohla! :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Páni, na make-up jsem v drogerii koukala, přišel mi hrozně hutný! :/ :( A ta báze mě docela zaujala :(

    OdpovědětVymazat
  25. Báze je jedna z věcí které švihnu do košíku až dopotřebuju tu stávající, make-up, no, no, vyzkoušíme uvidíme :)Řasenku vůbec neřeším, mám po Vánocích 3 :D Ale na tvých fotkách vypadá, že odvedla dobrou službu!

    OdpovědětVymazat
  26. Stannah: mě většinou nikdy pěnové make-upy nevyhovují a tenhle nebyl bohužel výjimka :(

    Giulietta Montagneuse: děkuju, řasy vyrostly díky séru, psala jsem o něm v prosinci článek :)

    Radu a Maru: to je právě ta krása a kouzlo toho, co jednomu nesedne, tak dalším 10 jo :) Já předem čekala trochu průser s tou hutnou konzistencí, a bohužel se to i potvrdilo

    Lenka Cip: přesně jak píšeš :) 100 lidí, 100 chutí :)

    OdpovědětVymazat
  27. Iveta H: mrkni i na ostatní komentáře tady, protože jak vidíš, tak jiným třeba suprově vyhovuje :)

    Romana Lánská: moc děkuju :) S tím Prostřeno mě to pobavilo :))

    Bo Kenzi: tak to závidím, z mého obličeje křičí do dálky, že tam je :) Je to fakt strašně individuální :) Jinak kleštičky nepoužívám, nikdy mi řasy nenatočily :) Takhle mi narostly po používání séra na řasy (psala jsem o něm v prosinci) :)

    Scribbler: mám pocit, že např.Sofastars dostaly také světlé odstíny, ale naopak by chtěly tmavší :)


    OdpovědětVymazat
  28. ta řasenka vypadá moc dobře ..krásně prodlouží :)

    Můj blog http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Kupila som si make-up a som s nim spokojna..mam presne ten isty odtien ako ty.. masku mi vytvara, ak ho pouzijem vela.. takze s tou maskou s tebou do urcitej miery suhlasim..ale nie je vidiet nejak prilis.. inak zakryje takmer vsetko a niekedy nemusim ani korektor uz pouzit.. mala som vzdy problem s mastnou pletou..po prepudrovani som sa leska do hodiny.. s make-upom tak za 3.. ale na suchu plet to musi byt strasne to verim..uz u seba som citila suchsi pocit..

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
  30. Tak díky těm komentům jsem ohledně make-upu dost na vážkách :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/01/sera-na-roztrepene-konecky-garnier-vs.html

    OdpovědětVymazat
  31. Já chci určitě vyzkoušet makeup i bázi :) řasenka mě nezaujala :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. Ráda bych vyzkoušela nějakou bázi, ale víc mě asi láká ta od Dermacolu, protože se mi hrozně líbí práě její konzistence :)

    OdpovědětVymazat
  33. Já na makeup pořád koukám, obal se mi také líbí moc. Ale už po vyzkoušení vzorečku jsem věděla, že není pro mě. Je hutný a hoodně kryje a ještě navíc to, co píšeš ty :/ Ale zase ta báze vypadá podstatně lépe :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Ta řasenka se mi vůbec vzhledově nelíbí :/ Mám ráda sice lesklé obaly, ale v ženských barvách :D Vypadá to opravdu jak nějakej olej do auta. Přítelovi by se to určitě líbilo :D Make-up jsem nenašla ještě takový, který by mi sednul. Ale báze vypadá opravdu velmi dobře :)

    secretofpink.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Mně ta báze přijde teda nic moc. Oproti dermacolu či benefitu moc nevyhladí, moc nezmatní a když jsem ji používala v létě, tak po chvíli začla na pleti "téct". Nemluvě o tom, že s Colorstayem cuckovatí:( Ale zas dle diskuze jde vidět, že každému sedne něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
  36. Tak to jsem ráda, že jsem odolala! :-) Nebo spíš donutila se vzít u recenzí v potaz taky to, že každá máme jinou pleť a jiný datum narození v občance. :-) Teda ono je to logický, ale vždycky jsem tyto informace selektovala, jakože vidím/čtu "skvělý makeup - kupte si ho", tak pro něj běžím, ale už mi jaksi nedocházelo, že daný produkt sedne jinak mastnější pleti ve dvaceti a jinak té mé suché po třicítce. ;) Nicméně hon za tím dokonalým make-upem pro můj věk a typ pleti už mám asi za sebou, takže nebudu zkoušet v této oblasti nic nového...
    Nicméně báze mě láká, píši na širší seznam.

    OdpovědětVymazat
  37. Rendy, no já jsem asi divná nebo co :o))), ale mně ten make-up docela vyhovuje, ale je fakt, že ho používám v pidi množství a nanáším zásadně prstem a pak až ho zapracuji flat topem. Používám pod něj ale docela kvalitní báze. S čím souhlasím určitě, že odstíny jsou ehmm, nestandardní. Já si ho kupovala v létě, takže nejtmavší odstín byl hezký. Teď v zimě mám druhý nejsvětlejší a ta barva mi připadá dost "divná". Celkově ale pro někoho, kdo má problematickou pleť, bych ho v klidu doporučila, myslím, že fakt hrozně moc záleží na způsobu nanesení a na odstínu, to máš recht! Bázi jsem nezkoušela a asi ani nebudu, protože momentálně mám dva favority a neumím si představit nic lepšího. No a řasenka zbarvená "do vosy" mne doslova a do písmene odpuzuje, už dle fota kartáčku je prů...švih. Celkově Stay Mat miluji, a to hlavně kvůli pudru, bez kterého nemůžu žít :))), lepší je jenom ten sypký HD od MUFE, na ten si stopro posviť, jestli už se nestalo :-)... Ale pozor, jedině ten bílý sypký, ten lisovaný barevný je něco šííííleného :(

    OdpovědětVymazat
  38. Tak jak mám úplně opačný názor :D make-up mám a je dobrý, žádnou masku na obličeji mi nedělá. Jen by mi mohl být možná pro mě ještě o kapičku světlejší. Co mě ale velmi zklamalo je právě ta báze :( používala jsem jí čtyři dny před Vánoci a moc "krásně" mi na svátky ucpala pory ... jakože na černé tečky trpím, ale po jejím použítí jich bylo fakt víc než normálně. Takže za mě ta báze určitě ne. Řasenku jsem ještě nestihla vyzkoušet, ale podle kartáčku si myslím, že mi bude asi vyhovovat :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Tak nemůžu souhlasit, make-up mám a je to můj nejoblíbenější make-up poslední dobou. Žádnou masku nedělá, true ivory mi sedne perfektně, zmatnění vydrží v klidu tak 6 hodin (skoro celý den v práci). Prostě naprostá spokojenost :)

    OdpovědětVymazat
  40. na tenhle make-up jsem se moc těšila, doufala jsem, že to bude něco pro mě. četla jsem na něj už různé recenze a pořád nevím, zda by mi vyhovovat nebo ne, ale tu maskovitost vidím :(

    OdpovědětVymazat
  41. Tiež mám tento makeup, tiež mám s ním pocit masky. tak ho teraz používam ako korektor, keď pleť štrajkuje... :-)
    http://little-lovely-corner.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)