středa 22. ledna 2014

Novinky, laskominy a jiné krásnosti

Ach jo, nevím jak vy, ale já momentálně nevím, co dřív nakupovat. Všem nakupovacím stopkám se vždycky jen zasměju a nikdy by mě nenapadlo se něčeho podobné zúčastnit :) Já chci totiž všechno a nejlépe hned! Takže hledám tajného sponzora, který by mi tohle všechno koupil. Najdu někoho takového? S radostí mu pošlu číslo svého účtu :)

Nestíhám sledovat, kolik kosmetických novinek se všude objevuje. Skoro by to vydalo na menší brožuru. Mám pro vás pár takových pěkných věcí, které se vám možná taky budou líbit :) Jinak co se týče parfumerií, zjistila jsem, že Shiseido se už prodává i v Sephoře (péče i dekorativka) a Elizabeth Arden zase v Douglasu. Nevím, jestli je to už delší dobu nebo nově, ale pro mě to nové rozhodně je :)



(web)

O novém make-upu od Gabriella Salvete jsem ještě nečetla vlastně nic, ale v drogerii už je určitě mají. Mám pocit, že mi někdo z vás psal, že je s ním spokojený, tak budu ráda za další názory :) Balení mě moc zaujalo (ach ta fialová)!



(facebook GS)

První rozjasňující make-up od Vichy vypadá taky celkem zajímavě. Na střední jsem strašně ráda používala jejich make-up z řady Normaderm, který mi dlouho moc vyhovoval, tak uvidíme, jaký bude tenhle. V nové Elle je jeho vzoreček a čekám, kdy na něj bude vhodná chvíle :)



(facebook Vichy)

M.A.C uvede na jaře Prep+Prime CC colour correct collection, jejíž součástí budou i CC krémy. Jestli budou i v našich prodejnách, tak si je půjdu omrknout. Doteď mi v hlavě vrtá jejich BBčko, které se mi celkem líbí, ale zatím nemám pocit, že bych ho nutně potřebovala :)


(web)

Francouzská značka Lollipops je u nás nově k dostání v parfumerii Fann. Obaly jsou sladké a rozkošné, takže mě hodně lákají omrknout!

Sephora si k svátku sv.Valentýna připravila spešl kolekci. Tenhle svátek neslavím a jde mimo mě, ale líbí se mi nápad, že na lahvičku můžete darovanému napsat nějaký vzkaz.



(instagram Sephora)

Benefit vytasil novinku the POREfessional Agent zero shine, která se už prodává v Sephoře. Zatím jsem si ho jen letmo zkoušela a zdá se, že pěkně zmatní a trochu vyhladí tvář. Na zahraničních blozích jsem na něj četla spoustu juchajících článků, nicméně mám teď skvělých pudrů asi dost a Agenta zatím zkoušet nebudu. Ale vám by se možná mohl líbit


(web)

Před pár dny jsem vám básnila o božím pudru/rozjasňovači Hourglass a když vidím, jaká bude jarní kolekce, tak mám chuť emigrovat, abych měla k tomu všemu lepší přístup :) Všechny odstíny omrkněte ZDE


(web)

U všech těchto produktů můžeme rozvinout takovou spekulační debatu, jestli se u nás objeví nebo ne. Pokusím se to nějak zjistit, protože by mě to samotnou zajímalo :) Určitě pište, jestli máte nějakou zkušenost nebo poznatky o některém produktu.


 (web)




(web)


Uff, je toho tolik! Co byste házely do "virtuálního" či skutečného nákupního košíku vy? Já tak polovinu tohodle všeho určitě. Možná i víc, ale o tom zas někdy jindy, aby té krásy na vás nebylo tolik :)

34 komentářů:

  1. och, mě zaujala značka Lollipops, ty jejich obaly jsou fakt přerostomilé:)
    i novinky od Maybelline nevypadají špatně, kéžby se k nám opravdu chtěly dostat..

    OdpovědětVymazat
  2. Taktiež mám wishlist zaprataný kosmetikou avšak nič z tvojho listu ma až tak nezaujalo (vďakabohu:D). Inak vieš o tom, že boots.com začali s international shipping? Miesto pre ďalšiu inšpiráciu na nákupy :)

    OdpovědětVymazat
  3. oo bože môj. lícenka physicians formula, všetko od lollipops, olej loreal a "high-tech" lesk maybelline
    a nenadávaj na česko, na slovensku nemáme ani polovicu toho, čo vy :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ja slintám nad jarnou kolekciou Guerlain, mám tam niekoľko tipov ;) K tomu čistiacemu gélu od Loreal, už dlho ho mám vo wishliste na feelunique, ale ešte stále som si ho neobjednala. Ak ho budeš mať skôr a bude recenzia, tak budem len rada :D

    OdpovědětVymazat
  5. Na ten L´Oreal olejíček jsem koukala, ale na prvních dvou místech minerální olej a paraffinum liquidum a to je něco šílenýho.. pro mě. Raději nějaký čistě přírodní, práci odvede stokrát lépe a hlavně to pleti prospěje :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tie novinky od Maybelline nevyzerajú vôbec zle!

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem si dala osobní stopku, budu skutečně nakupovat věci, které mi docházejí nebo opravdu potřebuji. Jsem zvědava, jak dlouho mi to vydrží...

    OdpovědětVymazat
  8. Ach Rendy,podezírám Tě,že Ty chceš,aby naše peneženky zely prázdnotou?Na ten olej od Lorealu jsem koukala na Feelunique,ale protože mám doma olej od Shiseida a Payotu,tak jsem ho tam nechala,ale lákal mě lákal,to teda jo...a tvářenky,to je teda taky moje...já ani nechci vidět ty letošní limitky..to zase bude něco...se z toho nikdy nevyhrabu...si říkám ještě tohle a dost,pak kouknu a sakryš...třeba ta Lancome ballerine tvářenka - rozjasňovač..ne,ne....zachraň se kdo můžeš.To bych se za chvíli mohla odměňovat jen za to,že ráno vstanu z postele.

    OdpovědětVymazat
  9. Všechno to je naprosto úžasný.. nevíš náhodou přes jaký eshop sehnat značku Physicians formula? :)

    OdpovědětVymazat
  10. Me se libi Lollipops tvarenka, na drahou kosmetiku nejsem, ale timhle bych nepohrdla. :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  11. Ty Maybelline Blush Sticks bych mooooooc chtěla nalézt u nás v drogérii!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Také mě trápí menší nakupovací horečka, ale musím se šetřit :-D, jinak vážně mě zaujala ta novinka od Benefitu, díky za tip :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  13. Doufám, že se u nás objeví ten olej L'Oreál a krémové tvářenky Maybelline. A když už jsme u toho, ať nám sem pošlou i Baby Skin :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Koukala jsem na ty nové make-upy jsem koukala a vypadají úžasně :) Strašně se těším na novinky Maybelline!

    OdpovědětVymazat
  15. Mna naozaj zaujala znacka Lollipops, vyzera skvelo a tie ich obaly! <3

    OdpovědětVymazat
  16. já přestávám sledovat beauty blogy, protože VŽDY je něco, co nutně potřebuji a to si po každém nákupu řeknu, že je to NAPOSLED!!! nikdy předtím jsem toho tolik nepotřebovala!!! :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ty tvářenky bych chtěla zkusit ♥

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Já teď pár věcí naházela do košíku na asosu :D A dnes v déemku, ale chystám se na Lollipops, protože ta kolekce vypadá dokonale!! :-)

    OdpovědětVymazat
  19. okrem makeupu od GS by som privítala všetko :)

    OdpovědětVymazat
  20. O Maybelline elixírech už básní spoustu youtuberek, otázka jestli k nám vůbec dorazí. Nabídka odstínů je suprová, tak doufejme, že ano (a také že zas nedorazí ty nejhnusnější, jak to u nás bohužel často bývá). Tvářenky od Hourglass vypadají skvěle, dost mi připomínají ty zapečené od Milani.

    OdpovědětVymazat
  21. U toho pudru od benefitu me teda dost odradilo to baleni, takovy hrozne neprakticky jak to musis opatrne vysypat do vicka :(

    OdpovědětVymazat
  22. Noo, tak ten prvý obrázok (PF) ma motivoval ku kúpe.:) A tento raz asi neodolám "meteoritkám".. Ach jaj, bude to náročné.:)

    OdpovědětVymazat
  23. Jé, Lollipops! To jsem okukovala v Paříži!

    OdpovědětVymazat
  24. Už jsem zhlédla nespočet juchajících recenzí na Elixíry od Maybelline, stejně tak na krémovo/gelové tvářenky, mozaikové rozjasňovače a nude rtěnky. Ovšem iluzi o tom, že by je sem přivezly, byť cokoli z toho si nedělám. Nedoufám ani v jejich nový primer, který je prý hodně podobný tomu od SmashBoxu. Nový pudr od Benefitu prý nestojí za nic, alespoň co jsem tedy já viděla v recenzích. Snad bych dodala jen to, že bych zabíjela za dekorativku od Neutrogeny, jejichž nový makeup vypadá neskonale dobře a také nový liftingový korektor od L'orealu. No, už se těším na zahraniční dovolenou a šetřím :D

    OdpovědětVymazat
  25. Makeup od Gabrielly Salvet bych klidně vyzkoušela :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. Já zatím jen čekám na rezenci make-upu od GS protože se mi do něho zatím nechce jít, když jich mám tolik rozdělaných:D ale pokud by byl vážně dobrý neváhala bych:)

    OdpovědětVymazat
  27. Na Maybelline masterglaze i master higlight jsem už viděla celkem dost videí a všichni nad nima jásají :o) Já chci taky! :D

    OdpovědětVymazat
  28. Achjo měla bych přestat číst tyhle články :o :D Vše vypadá moc pěkně, nevíš kde koupit tu první tvářenku, s tou mašličkou ? :)

    OdpovědětVymazat
  29. Po Lollipops pokukuju taky a zaujal mě ten L'Oreál olej, ten bych ráda vyzkoušela..

    OdpovědětVymazat
  30. Všechno to vypadá úžasně, hlavně ta Physicans formula a značka Lollipops. Musím omrknout! :)
    http://diamond-katty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  31. Makeup od Gabrielly Salvet je super :) jsem s ním spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  32. jsem moc zvědavá, zda se k nám dostanou ty drogérkové novinky :) vypadají docela slibně!

    OdpovědětVymazat
  33. Já už Lollipops objevila před rokem a musím říct, že s make-upem, řasenkou a rtěnkami jsem moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)