sobota 4. ledna 2014

NARS Radiant creamy concealer - korektor roku

Je to tu. Už nemůžu čekat ani o den déle a musím vás nalákat na jeden z nejlepších korektorů, které jsem kdy vyzkoušela. Ještě než mi Radiant Creamy concealer od NARS začal říkat "mami", přečetla jsem o něm asi tak bambilion juchacích recenzí. Nevybavuju si jedinou negativní. Ani dneska to nebude výjimka a budu juchat od začátku do konce. A jestli si ho taky pořídíte, tak doufám, že budete juchat taky :)






Nars Radiant creamy concealer (6ml) odstín Vanilla - kupovala jsem v USA v Sephoře za 28 dolarů (cca 560Kč)

U nás už jeho cena není tak příznivá, protože naše nenažraná Sephora neví, co by si za něj řekla, takže tuším, že je cena něco okolo 790 Kč, možná i víc. Může se vám samozřejmě poštěstit a získáte ho s nějakou slevou, ale zas je tu druhý problém a to jsou odstíny. Jak to tak bývá, u nás je prostě problém s těmi nejsvětlejšími, které jsou často vyprodané. Celkem jich existuje 10, u nás jich je myslím 6. Já mám č. 2 Vanilla (nejsvětlejší je odstín Chantilly). I za oceánem byl celkem oříšek "vanilku" sehnat a když jsem na něj narazila, brala jsem z regálu poslední. Jejich pověst je opravdu předchází a jsou vyprodané křížek krážem po světě. Vlastně se ani nedivím :) Mohla bych svojí ódu skončit tím - je boží, tak si ho utikejte koupit. Ale kdo by mi to z té jedné věty věřil, že? :) Tak úplně od podlahy -





Balení korektoru je typicky narsovské, tedy pěkné a elegantní. Všechno drží na svém místě, nic se neolupuje ani samo neotvírá. Aplikátor je houbičkový, což podle mě není moc hygienické, pokud korektor z tuby dáváte přímo na kůži. Ale tak budiž mu to odpuštěno :) Konzistence je jedním slovem skvělá a nikdy jsem se s podobnou nesetkala. Je krémová, ale neroztéká se, možná až taková našlehaná, ale skvěle se roztírá a hlavně téměř vůbec nezalézá do vrásek pod okem. Díky jeho skvělé krycí schopnosti a možnosti ho vrstvit, aniž byste měly pod okem viditelný nános barvy, stačí pár tahů a vaše kruhy pod očima doslova zmizí :) Celkem mě fascinuje, že něco dokáže tak dobře krýt a zároveň se tvářit tak neviditelně. Navíc ho můžete používat i na zbytek obličeje a nemusíte být limitováni jen zakrýváním kruhů pod očima. Když k tomu navíc přičtu celodenní výdrž, fakt, že se nijak neroztéká a držím na svém místě, tak tu máme korektor roku! A fakt mi nikdo nenamluví, že to samé se dá sehnat i v drogerii, protože prostě nedá. Make-up cover možná zakryje i tetování, ale udělá vám nepřirozený nános a než docílíte perfektního zakrytí, budu vám to trvat věčnost. Nars poťupkáte pod oko, pár tahy rozmažete a jdete. Navíc stačí opravdu malé množství a tak i jeho budoucnost předpovídám dlouho dopředu. Jinak můj odstín mi přijde celkem neutrální, tedy nevidím v něm ani víc žluté nebo růžové, ale moje kruhy pod očima neutralizuje bezvadně :)



Barevná škála odstínů

Korektor v akci - nahoře před použitím a dole po použití :)







Málokdy se dá o něčem říct, že to nutně potřebujete, ale v tomhle případě nemůžu jinak. Vážně jsem o něm nečetla ještě ani jedno křivé slovo a musím ho také pochválit. Je vážně úžasný a těžko se mu moje ostatní korektory vyrovnají. Tentokrát se to nebojím říct - běžte pro něj, vyzkoušejte ho a poznejte na vlastní kůži něco skvělého :) S čistým svědomím říkám, že tohle není rozhodně moje poslední balení a byla to láska na první vyzkoušení. Ámen...

Jinak když nepochodíte v naší Sephoře, zkuste osvědčené zahraniční eshopy (např. zde), kde se dočkáte většího výběru odstínů i lepší ceny :)

Už jste o tomto korektoru slyšely? Zaujal vás nebo ho máte třeba samy vyzkoušený? :)

40 komentářů:

  1. No to si piš, že jsem o něm slyšela, na youtube američanky nepoužívají nic jiného! :-) Mám ho v plánu, ale jak píšeš, je vyprodaný, navíc Nars je pouze v Praze (možná Brno) což znamená, že na něj musím natrefit při svých dvou návštěvách Prahy za rok a to je téměř nemožné :/

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá skvěle, taky jsem o něm četla skvělé recenze a mám hroznou chuť do Sephory jet vzít si jich plnou hrst:)) Ale obávám se, že u mě bude vážně problém s tím odstínem.. Ale za zkoušku nic nedám :)

    OdpovědětVymazat
  3. O korektoru jsem už četla (myslím, že to bylo u Moory) a musím říct, že jeho efekt pod tvým okem na mě udělal opravdový dojem. Nicméně - v "mé" Sephoře NARS neprodávají a kdy já se zase dostanu do Prahy...

    OdpovědětVymazat
  4. Já ho koupila normálně v brněnské Sephoře (pravda, musela jsem tam jít dvakrát a ještě si ho v šufleti sama najít, protože slečna prodavačka pořád tvrdila, že ho určitě, ale určitě nemají) a jsem taky moc spokojená, jen je na mě odstín přece jen o trošku tmavší a žlutší - až zase budu v Londýně, musím v Space NK pořídit i ten odstín Chantilly...krytí skvělé, jen by na mé dost suché očné okolí mohl o něco víc hydratovat...každopádně asi nejlepší korektor, který jsem kdy měla.

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, ten vysledok je naozaj skvely! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá opravdu úžasně a mám ho ve svém Wishlistu, až torchu zkrátím svoje domácí zásoby korektorů, jen nevím, jak se poperu s odstínem. Pravděpodobně mě čeká v létě cesta do Ameriky, tak si asi počkám na tam :)

    OdpovědětVymazat
  7. Už jsem četla u Moory, asi už fakt MUSÍM...

    OdpovědětVymazat
  8. o korektoru už jsem četla, myslím, že u moory a od té doby ho nutně potřebuju :D , vypadá vážně úžasně
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  9. Toužila jsem po něm někdy na jaře, ale po dvouměsíčním neúspěšném shánění světlého odstínu, jsem to nakonec vzdala :-(

    OdpovědětVymazat
  10. Hm, tak tohle si musím pořídit. Vážně musím... jen škoda, že musím čekat na návštěvu Prahy.

    OdpovědětVymazat
  11. Ten rozdíl před a potom je uplně wau! Zkusím se po něm podívat s sephoře, ale jak říkáš, co se týká ceny asi radši zkusím zahraniční e-shopy. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja som kupila odtien Vanilla online z anglickeho Selfridges. Bohuzial to nie je uplne perfect match pre mna, prijala by som o nieco bledsi. Ale podla mna celkovo nieje uplne hodny toho price tagu, pretoze naozaj nevidim rozdiel medzi Nars a Collection concealerom. Asi budem teda jedina :).

    Blu Button Box

    OdpovědětVymazat
  13. Chtěla jsem se zeptat, v jakých zahraničních e-shopech se dá sehnat, nevíte někdo?

    OdpovědětVymazat
  14. vy jste se s Moorou fakt spikly :D vypadá výborně, dokonce uvažuju, že by mi mohl sedět tenhle tvůj odstín a ne ten nedostupný nejsvětlejší. to krytí vypadá fakt dobře, potřebuju právě zakrýt silné kruhy pod očima, tak si s ním asi někdy během ledna udělám radost :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mě s ním líčila paní od NARSu a byl opravdu skvělý. Vyzkouším ho, až dodělám mé korektory od Benefitu, ty mi také docela vyhovují:)

    OdpovědětVymazat
  16. Pokud jde o odstín, tak jak už jsem psala u sebe, dle vyjádření Sephory se u nás ten nejsvětlejší, Chantilly (který mám já), neprodává - to jen tak na okraj, aby někdo nebyl zklamaný, až se tam vydá. Nejlíp v tomhle případě nakoupit na netu, na hqhair ho mají za 600.

    OdpovědětVymazat
  17. Dlouho sháním nějaký dobrý korektor, takže tohle je pro mě jasná volba, akorát tedy jen v případě, že se mi někdy poštěstí najít ten nejsvětlejší odstín. I na HQhair je vyprodaný, takže budu hledat dál.

    OdpovědětVymazat
  18. Efekt je super, jen já bych za něj asi tolik nedala, kruhy nemám nijak hrozné. Takže by se mi tolik utrácet nechtělo.

    OdpovědětVymazat
  19. Páne jo. Velmi mě zaujalo jak ti kruhy pod očima zmizly. Takže letím do Sephory a asi si udělám radost :)

    OdpovědětVymazat
  20. No jo, pokud někde rozumně seženu nejsvětlejší odstín, ráda do něj půjdu. Snad se zadaří, internet je všemocný.

    OdpovědětVymazat
  21. no, fakt úžasný, takže ho prostě taky potřebuju! :D děkuju pěkně! :D

    OdpovědětVymazat
  22. Tak tenhle odstín by mi mohl sednout, až doplácám Clinique ( ta tubička malá je snad bezedná) tak chci Nars!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  23. Mam ho uz asi pol roka zo Selfridges, ale budem asi jedina, ktorej nepride tak uzasny :) na moj vkus je prilis suchy, o hydratacii nemoze byt ani rec... U mna ma uz niesto jedine pri vecernom, silnejsom liceni, na bezny den mi pride to krytie zbytocne

    OdpovědětVymazat
  24. Bože, ten rozdíl je fakt markantní a přitom vůbec není poznat, že pod okem něco máš! Musím ho mít! Skvělý článek.

    OdpovědětVymazat
  25. Moje slova, miluju ho a už nechci nic jinýho!;)

    OdpovědětVymazat
  26. Korektor vypadá báječně, rozdíl je opravdu velký! Přesvědčila jsi mě a jdu pro něj. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  27. Vypadá vážně skvěle! :) Už nad ním dlouho rozmýšlím, protože američanky nemluví o ničem jiném! Takže jsi mě asi přemluvila a skočím si pro něj i přes tu nechutnou částku, kterou za něj česká sephora chce!

    OdpovědětVymazat
  28. Také by se mi líbil, ten v odstínu Chantilly. Ale obávám se, že máme smůlu, ten asi sehnat nepůjde. Nebo víte někdo, kde? Díky

    OdpovědětVymazat
  29. já si míchám čtvrtý a pátý odstín a jsem strašně spokojená s barvou. Vanilla je na mě bělostná a 3. odstín je oranžáda, tak zkuste i tu 4. Zní to sice jako už tmavé, ale opak je pravda.

    OdpovědětVymazat
  30. Pěkně kryje :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  31. píšu na svůj londýnský wishlist :)

    OdpovědětVymazat
  32. An zHelloBeautyblogu 4. ledna 2014 20:40

    Ha, konečne niekto, kto nepoužíva prvé dva odtiene.
    Tá 4 (custard) sa mi podľa swatchov na zahr. blogoch zdá ako najvhodnešjia, mám ju už týždeň v košíku.
    Ginger (5) nejde do oranžova ev. neoxiduje nejak?
    Prepáč za otázky, ale nemám možnosť ísť to obzrieť naživo :/

    OdpovědětVymazat
  33. Ach jo :( Ja na tvůj blog přestanu úplně chodit! :D Zase další věc na wishlistu, kterou si prostě musím koupit:( A to mě docela štve, protože jsem si říkala, že budu šetřivá :D

    OdpovědětVymazat
  34. Teda, na rozdílových fotkách mě fakt přesvědčil. :) Ale ještě jsem nedospěla do stadia korektor za 500, moje škoda, vypadá fakt skvěle!

    OdpovědětVymazat
  35. ano, souhlas. Jiny uz nikdy nekoupim.

    je nej.. nej nej :-) Jen ta cena no...

    OdpovědětVymazat
  36. Po tomto korektoru se dívám při každé návštěvě Sephory už od doby, co ho nabízejí :D Jednou jsem ho měla už i v košíku, ale slečna mi ho rozmluvila, prý že není moc hydratační a s mojí sušší pletí by si nemusel rozumět.. tak nevím, nedá mi spát a asi to nakonec risknu, protože těch pozitivních recenzí je fakt spousta :)

    OdpovědětVymazat
  37. tohle je takový lákadlo! budu si muset jednou udělat radost :)

    OdpovědětVymazat
  38. Na stranke narscosmetics.eu su uz dostupne odtiene Vanilla aj Chantilly (este nedavno neboli),
    no nechapem tu ich akciu "free shipping on orders over 50e"
    kedze aj po celkovej sume nad 50eur mi tam hadze shipping na slovensko 18eur.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)