čtvrtek 23. ledna 2014

Můj tip z nemocenské

Oficiálně asi začala zima a tak si nějaký hnusný bacil usmyslel, že na mě vleze a bude mě otravovat. Sakra jak já tohle nesnáším. Člověka nic nebaví, je unavený, nestíhá doplňovat zásoby kapesníků a nakupovat podpůrné prostředky. Upřímně nemám chuť na nic, jen si lehnout a prospat celý den. Takže i jinak milovaná kosmetika je na druhé koleji. Omlouvám se za případný výpadek článků, ale do tohodle se člověk nemůže nutit :) Jako malou satisfakci berte můj nemocenský tip. Třeba taky jako já nemáte na nic chuť, ale nákup něčeho pěkného by vás potěšil. Nebýt Kristýny z blogu In your face, tak jsem ani nevěděla, že se proslulé suché oleje Nuxe prodávají i na parfums.cz a to za super cenu (KLIK)! Nuxe se nově prodává i v lékárnách, takže jestli jste tenhle olej taky tak chtěly a ze zahraničí zásadně neobjednáváte, přišel váš čas :) Podrobnější článek si nechme po nějakém čase, až si ho pořádně osahám a vyzkouším, tohle berte jen jako nákupní tip :)

Mějte krásný den (hezčí než já) a buďte hlavně zdravé (víc než já).


:)



16 komentářů:

  1. ...Tak já zrovna čekám v čekárně u doktora :D paráda. Mám radost..Olej mě zaujal a aspoň trošku zlepšil náladu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, taky jsem onemocnela, nesnasim to, fuuuj a zitra mam jit na to liceni v Douglasu na tve doporuceni, budu to muset zrusit, ach jo:-(.
    Brzke uzdraveni!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Uzdrav se brzy! Olejík taky používám, ještě doporučuju Divine Oil od Caudalie (voní podobně, ale zas trochu jinak) a kdo nerad tyhle "zimní" vůně, tak naprosto dokonalé oleje dělá Roger & Gallet <3

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna včera som ho (tiež) fotila:-) Ale na tom mojom nie je ani Eiffelovka, ani taký srdečný parížsky nápis, fňuk. Asi preto, že je to len maličké 10ml balenie... no, takže teraz si budem "musieť" kúpiť aj to veľké, super.;-)) Skoré uzdravenie prajem!

    OdpovědětVymazat
  5. Brzy se uzdrav! :) Já se tomu jakžtakž vyhýbám.

    EJNET

    OdpovědětVymazat
  6. Tento olej mám také. Je moc příjemný, ale vůně je fakt dost silná a ne každému by to mohlo vyhovovat. Třeba v létě bych ho asi nepoužívala. Ovšem na zimu je super.

    OdpovědětVymazat
  7. A ještě jsem zapomněla napsat, že bych momentálně ráda vyzkoušela novinku od Loccitane, tělový olej s bambuckým máslem. Na ten jsem opravdu zvědavá. Máte ho už někdo? Jak jste s ním spokojené?

    OdpovědětVymazat
  8. Já z něj byla původně hrozně nadšená, ale po pár týdnech mě to úplně přešlo, nic mi nedělal (používala jsem na pleť) a ta vůně je navíc fakt brutálně silná, rozhodně ne pro každého... :-/

    OdpovědětVymazat
  9. Moc děkuju holky, jste moc hodné :)

    OdpovědětVymazat
  10. Rendy, brzy se uzdrav! A děkuju za sdílení tipu, taky už mám krasavce doma a dělá mi radost...protože na mě taky vlezl bacil :D.

    OdpovědětVymazat
  11. In your face!: ty se taky brzy uzdrav :) Něco zase lítá ve vzduchu a všichni odpadávají. A ještě jednou díky za ten odkaz, bez tebe bych o něm nevěděla :)

    OdpovědětVymazat
  12. Preji brzke udraveni. Olejicek me zaujal a hned jsem ho musela objednat(blush). Dnes mi dorazil(50ml) a mam ho ve francouzskem designu. Jupiii! Vune je krasna! Pripomina mi nejaky parfem. Uz se tesim az vecer otestuji i na oblicej:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Rendy, nemas otestovany nahodou produkt Egyptian Macic? Vsude v casopise se pise o zazracnem multifunkcnim kremu, ktery pry pouziva i Madonna. Nasla jsem o nem recenzi. http://m.youtube.com/watch?v=EaHs0-yePTo

    OdpovědětVymazat
  14. Egyptian Magic ceska recenze
    http://www.invogue.cz/beauty/beauty-novinky/egyptian-magic-konecne-v-cechach

    OdpovědětVymazat
  15. Halyna Ishchenko: o tomhle "zázraku" jsem už četla, ale nezkoušela jsem ho :) Někde na zahraničním eshopu jsem ho viděla asi za polovinu, než co se prodává u nás a třeba někdy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)