neděle 12. ledna 2014

Můj první Misshabox

Můj úplně první Misshabox dorazil v pátek. Myslím, že to zatím není tak masově rozšířená záležitost a nic, co by pravidelně vycházelo. Toto je teprve druhé vydání a bůh ví, jestli bude někdy další. Určitě sledujte Missha facebook nebo web (KLIK), kde vždycky avizují nové vydání. To úplně první se vyprodalo tak rychle, že jsem nestihla ani mrknout. Na tohle jsem sice asi měsíc čekala, ale tak o to víc jsem se na krabičku těšila. Ráda se s vámi o její obsah teď podělím :)



Musím říct, že balení boxu je vážně vychytané a moc krásné. Krabice je pevná a horní víko mi připomíná potisk nějakého jejich pudru. Vnitřek je vystlaný hedvábným papírem a i úvodní dopis je maximálně vyčerpávající a podrobný. Navíc je na letáčku i sleva 15% na nákup přes eshop nebo v prodejnách v Praze a Brně. Konečně důvod jít novou prodejnu omrknout :) 


Box je plný až po okraj a toto vydání je tak trochu zaměřené na čištění a odlíčení pleti. Musím říct, že jsem trochu zklamaná tím, že jsem našla jen jeden lak na nehty a žádnou jinou dekorativku. Těšila jsem se na nějaké nové BB nebo jinou pěknou věc z jejich dekorativky. To je pro mě trochu mínus a v tomhle ohledu se mi jejich první vydání líbilo víc. Ale každopádně se mi box jinak celkem líbí a beru to jako takové osvěžení v záplavě Ladyboxů. Pokud mě z boxu něco víc zaujme, tak se o tom určitě časem dočtete :) Box jsem objednávala přes stránky Missha.cz a i s dopravou stál 399 Kč (369 Kč box + 30Kč poštovné). 


Takže co jsem v boxu našla?


1) Black Ghassoul foam cleansing bar (80g) - plné balení, cena 232 Kč

Hned na první pohled mě mýdlo zaujalo a moc se těším, až ho vyzkouším. Obsahuje marocký jíl a kvalitní přírodní korejské uhlí, které odstraňuje nečistoty a zbytky make-upu. Smrdí teda poměrně ošklivě (vážně jako uhlí), ale slibuju si od něj zajímavé výsledky. Uvidíme, jaké bude :)


2) Super Aqua čistící ubrousky (40ks) - cena 131 Kč

Možná víte, že odličovací ubrousky nemám ráda a k odličování je nepoužívám. Ale tak jako nouzovka někde na cestách se asi uplatní. Určitě je nevyhodím a vypotřebuju, ale zrovna místo ubrousků bych raději v boxu našla právě něco z dekorativky.



3) Natural Konjac cleansing puff (white clay) - cena 97 kč

Konjac houbičku na mytí obličeje jste zde na blogu už před nějakým časem mohly vidět. Je to moc fajnová záležitost. Jsem ráda, že jí zase po nějakém čase mám a určitě jí brzy vytáhnu do zbroje :)


4) Time Revolution Immortal youth cream (10ml) - cena 143 Kč

Jako upřímně netuším, jaká je cílovka tohoto boxu, ale něco mi říká, že to budou spíš mladší ročníky, které produkty s názvem Time revolution asi úplně nepotřebují. Krém asi přenechám spíš mamce. Bohužel je to podle krok trochu vedle a v budoucnu bych se podobných produktů v těchto boxem vyvarovala.


5) Lak na nehty The style Lucid nail polish (8ml) - cena 106 Kč

Zvolit flitrový lak je podle mě taky trochu odvážné, ale na druhou stranu žádný takový lak nemám a odstín se mi líbí. Na první pokus se mi zatím líbí jako topcoat na barevném laku a třpytky jsou dost husté, aby nehet v jedné vrstvě pokryly. Obávám se, že budu ale trochu držkovat, až budu lak odlakovávat a půjde to blbě :)



6) Time Revolution Wrinkle Cure Extreme soft toner a Dream silky lotion (vzorky) - cena plného balení 600Kč/ks

No, jestli mi krém přišel jako mimo, tohle je tuplem úplně mimo. Toho anti-age je v tomto balení prostě příliš mnoho. Opět zdědí mamka.


7) Super Aqua Cell renew snail cream a Cell renew snail BB cream (vzorečky - cena 621 Kč (BB) a 1549 Kč (dárková sada)

No, co vám budu povídat, tyhle vzorečky rozhodně zkoušet nebudu, protože jsem doteď nakrknutá na šnečí BBčko, po kterém jsem se tak osypala, až mě to samotnou vyděsilo. Nic se šnekem si na obličej nikdy víc nedám. Takže tak :)


No, celkově se mi asi trochu víc líbilo první vydání a přišlo mi v něm víc použitelných produktů. V tomhle postrádám víc dekorativky a naopak je v něm až příliš anti-age produktů. Zatím Misshabox nechci moc soudit, je to předčasné, až případná další vydání ukážou, jestli je to blbost nebo nový zajímavý projekt. Box se mi ve své podstatě líbí, rozhodně víc, než další vzorek čehokoliv od Palmers nebo zubní pasta. Ale úplně na zadek jsem si teda nesedla, to možná až někdy jindy :) Každopádně jestli bude příště ještě nějaké vydání, asi ho zase zkusím a uvidím, jestli bude užitečnější.

Jak se boxík líbí/nelíbí vám? Potěšil by vás? Plánujete si ho někdy koupit, pokud to bude možné? :)

36 komentářů:

  1. Mně se Misshabox líbí moc, o anti-age produkty jsem se podělila s mamkou a spokojené jsme obě. :-) Učaroval mi ten efektový lak, který jsem si sama chtěla koupit, no a úplně mě nepotěšilo umístění černého mýdla, protože už jedno doma mám (ale je skvělé a používám ho ráda, takže pro druhé využití nebo novou majitelku taky najdu). :-)
    http://denik-fotografky.blogspot.cz/2014/01/tajemstvi-misshaboxu.html

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem byla hodně zklamaná, čekala jsem nějakou dekorativku, lak mám s hroznýma modrýma a červenýma třpytkama, takže poletí do koše, Time revolution také nevyužiju, takže zbývají vlastně jen ty tři věci na čištění, které mě zas až tak moc nezaujaly :(

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna po tomhle mýdle jsem koukala na jejích stránkách a chtěla si jej objednat :) teď asi ale rozhodně počkám na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  4. já tentokrát neobjednala a jsem docela ráda. objektivně jsou ty věci fajn, ale využila bych asi jen to mýdlo, maximálně lak. šnek mi na obličej taky nesmí, zatím jsem ho teda nezkoušela, ale osypání jiných lidí mě odrazuje... do prodejny určitě zajdi, mají to tam pěkné, hlavně krásnou dekorativku :)

    OdpovědětVymazat
  5. O tomhle boxu slyším úplně poprvé :)

    OdpovědětVymazat
  6. v japonsku a kórei používajú aj mladšie slečny antiage, teda okolo 20ky - teda čo som vypozorovala zo sledovania yt skincare videí. Ale mydlo proti akné a krém proti vráskam je zaujímavá kombinácia asi by som tam chcela nejakú hydratačnú minisadu alebo tú ich bylinkovú. Ešte ma napadol nejaký mini start kit na starostlivosť o pleť, myslím že v našich končinách kde sa obmedzujeme na kombináciu micelárka- krém by to bolo fajn. Boxík mi príde budúci týždeň a teším sa- a najviac by som bola rada, keby Missha vydá box mesiac- dva pravidelne. Ladybox sa mi trochu zprotivil, ale stále "boxovací" nápad je super. M. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem docela štastná, že jsem zapomněla box zaplatit a nevzpomněla si na něj do dnešního dne. Kromě laku bych nic ani nerozbalovala, anti-age věci mě taky nakrknou, navíc ani mamce to cpát nemůžu a ubrousky z duše nenávidím.

    OdpovědětVymazat
  8. a čo stojí celý box? lebo ja by som napr. za tento nedala ani korunu :P jediné čo sa mi pozdáva je tá krabica :))

    OdpovědětVymazat
  9. Ten lak je krásnej, asi by potěšil. Krémy anti-age mi tolik nevadí, i když je pravda, že většinou dědí mamča. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj,
    Ja som si ho tiež objednala a celkom sa naň teším. Veľmi rada používam kórejskú kozmetiku a BB krémy.:-) Ten lak sa mi veľmi páči a som veľmi zvedavá na to mydlo. Dúfam, že nebude všade po kúpeľni z neho neporiadok.
    Lenka

    ziriane.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Hm, tiez mam pocit, ze prve vydanie bolo o nieco lepsie, z tohto by sa mi ale urcite pacilo napriklad mydlo. ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem si ho koupila a líbil se mi :) Stejně jako ty si myslím, že anti-aging produkty by tam být nemusely, protože box spíše objednávají mladší holky..

    Ty ubrousky jsou čistící, ne odličovací, zkusila jsem jimi odlíčit oči a skoro vůbec to nešlo.. :)

    Moje dojmy z Misshaboxu zde http://sororessa.blogspot.cz/2014/01/misshabox.html

    A.

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem byla taky v pokušení objednat, ale nakonec jsem boxík nepořídila. Ten první mi přišel opravdu lepší, z tohohle bych bohužel moc věcí nevyužila :(

    OdpovědětVymazat
  14. Já teda byla hodně zklamaná :(.. Přijde mi tam moc věcí na vrásky a taky je nedomyšlené, že tam jsou věci na vrásky a mýdlo je na aknózní pleť. Čekala jsem, že tam bude rtěnka nebo třeba stíny.

    OdpovědětVymazat
  15. První vydání jsem taky zmeškala a strašně mě to mrzelo :-( Každopádně na tohle jsem se těšila a když v pátek konečně dorazil, byla jsem prostě nadšená maximálně. I protivráskový krém mi tedy vůbec nevadí ba naopak. Lak se mi až tak úplně nehodí, ale třeba s ním půjde vykouzlit něco pěkného. Nejvíc jsem nadšená z mýdla ( včera jsem ho zkoušela, smrdí to strašně , ale s účinkem jsem maximálně spokojená).

    OdpovědětVymazat
  16. Mně se moc líbí a anti-age mi nevadí.

    OdpovědětVymazat
  17. Uprimne, nic proti, ale ja nechapu, na co tu tak brblate.
    Jsem majitelkou prvniho a druheho boxu. Takze myslim, ze muzu porovnavat.
    V prvnim bylo tonikum, relief stinu, kremik na ruce, platynkova maska a voda do vlasu...protoze byl box zameren na 1 produkt z kazdeho odvetvi...
    Tady je to vic tematicke.a zamereno vyhradne na jedno.

    Rendy, uprimne nechapu, jak zrovna muzes brblat nad tim, ze si tam chtela vic dekorativky....zr minulej byl lepsi...v kazdem bylo po jednom produktu, ale lak aspon neni v tom plastovym obalu.a je ho vic.

    Co se produktu v druhem boxu tyce, kremy nepouzivam, cistici ubrousky taky ne. Ale to neznamena, ze to nepotesilo a budu si stezovat.
    Krasnou nedeli vsem.

    OdpovědětVymazat
  18. také jsem si ho chtěla objednat a jsem ráda, že jsem tak neudělala. Jediný produkt, který by mě potěšil, by bylo mýdlo. A možná ještě šnečí vzorky. Protože jsem se po šnekovi od konkurenční firmy taky osypala, tak by mě celkem zajímalo, zda se osypu i po Misshe...Věřím, že příští vydání Mishha boxu bude tak super, že si z něho všechny sednem na zadek :). Jak se říká do třetice všeho dobrého...

    OdpovědětVymazat
  19. Já jelikož mám hodně málo pečující kosmetiky, tak tenhle box by mě hodně potěšil :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem tedy z boxu dost zklamaná. Navíc mi v něm chyběl ten úvodní dopis a slevu jsem také žádnou nenašla, takže hlavně ani nevím na co se které produkty používají a vše musím vyhledávat na netu. Na co je vlastně ta houbička? To je na čištění pleti? A to mýdlo používáte jak? Jinak lak určitě nevyužiju, protože mám odstín do zelena a já takovouhle divočinu nenosím vůbec. No a ty šnečí produkty jsem chtěla zkusit, ale když teď čtu jak jste se po tom osypali tak mě to už taky neláká. Prostě celkově mi připadá, že do boxu dali věci co se jim moc neprodávají.

    OdpovědětVymazat
  21. Páni je úžasné že už robia boxy :D Určite si chcem aj ja jeden kupiť ale doteraz so mo tomto nemala tušenia preto DAKUJEM! :) Neviem ako vipadal prvy takze nemozem posudit ale tento sa mi celkom pozdava . Ale kazdopadne kazdy ma iny nazor a aj mna by urcite viac potesila dekorativna kozmetika .D

    OdpovědětVymazat
  22. Já upřímně nechápu to naříkání nad nedostatkem dekorativní kosmetiky. Missha jasně stanovila, že se tento box bude zaměřovat na PÉČI o pleť. Místo laku na nehty bych brala nějakou pečující masku. Já jsem se svou boxíkovou premiérou naprosto spokojená, a souhlasím se Smartkitten co se týče lásky mladých japonek ke krémům proti vráskám. Takže já dávám Misshe jedničku a doufám, že si pro nás v blízké době připraví další balíček:) Kača

    OdpovědětVymazat
  23. To mýdlo mě maximálně vyhovuje, je perfektní, odličuji s ním. S vodou v rukách napěním a pěnou mnu obličej. Odličuje perfektně, micelárka už neměla žádnou práci :). Sice "vůně" je zvláštní, ale nic, co by se nedalo vydržet

    OdpovědětVymazat
  24. z prvního Misshaboxu jsem měla velkou radost, ale jsem ráda, že jsem tento neobjednala, chyběla by mi tam dekorativka :) ale stejně je to podle mě skvělý nápad, rozhodne lepší než Ladybox, ten už mě pár měsíců nechává chladnou :)

    OdpovědětVymazat
  25. Mně se moc líbí, i když anti-age péče je tam asi zbytečně moc.

    OdpovědětVymazat
  26. Včera jsem zkusila ten vzoreček šnečího BB a dnes ráno.. tadáá pupínků jak už dlooouho ne:( Teď vidím, že to asi vážně bude z toho!! Jinak obsah docela fajn, ale když Missha na stránkách avizovala, že to bude box zaměřený na krásnou tvář, tak jsem si představila dekorativku a ono nic:D

    OdpovědětVymazat
  27. Tak stoprocentně lepší než Ladybox, který jsem objednala dvakrát (podruhé jen proto, že od vánoční edice jsem očekávala trochu víc a chtěla jsem mu dít ještě šanci) a pokaždé jsem byla docela zklamaná... Asi budu číhat další Misshabox :)

    Laková Give zde!

    OdpovědětVymazat
  28. Co se týče anti-age výrobků, tak já je naopak ocením, 25 za dveřmi a začínám se poohlížet po nějaké anti-age první péči. ;)
    Jenom to mýdlo ani neotevřu, mám sušší pleť a tohle by asi nebylo to pravé, takže kdo by měl zájem napište mi na email ráda ho prodám samozřejmě za nižší cenu, než na stránkách MISSHY. ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Já ho mám taky a líbí se mi v něm úplně všechno. Kašlu na LB a příště zase Missha :)

    OdpovědětVymazat
  30. Box se mi celkově moc líbí;) Sice je fakt, že anti-age výrobky bych zatím nepotřebovala, ale nevadí;D

    OdpovědětVymazat
  31. Asi bych moc věcí nevyužila, jen mýdla a časem ubrousky, jak píšeš - na cesty a pak ten lak, ale já si třpytkové moc nedávám, právě kvůli odlakovávání, takže to mi chytne tak jednou za pár měsíců :-) Sleva na prodejnu ale potěší :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Popravdě mě nic z tohodle nezaujalo :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  33. Já osobně jsem z boxu nadšená, zatím jsem nic z toho nezkoušela, ale obsah mě maximálně potěšil. I když, kdyby tam bylo plné balení BB Creamu, bylo by to úplně božské :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/01/muj-prvni-missha-box.html

    OdpovědětVymazat
  34. Ahojda, tak lady box mi lezl na nervy a objednala jsem Missha...
    Houba, mydlo a odlicovaky fajn, lak moc nemusím...
    ALE kremy na stálou pleť? Je mi 24 a mam mastnou pleť, tohle fakt chce personalizaci... Je to skoda...
    Cekala jsem aspon malej vzorek bb v tubicce a nebo platynkovou masku...

    OdpovědětVymazat
  35. Perfektní obsah boxu, a nemyslím si, že výrobky proti vráskám a stárnutí jsou mimo a že by se jich měli vyvarovat. Mně se docela už hodí nejsem sice babička, ale taky už žádná dvacítka, takže já tyhle výrobky na vrásky docela ráda přivítám a vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  36. tohle jsem úplně zaspala, obsah boxu se mi moc zamlouvá. s Misshou nemám ještě vůbec žádné zkušenosti a spíše než jejich BB creamy mě zajímá jejich péče o pleť :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)