pondělí 27. ledna 2014

Moje večerní péče - drahá vs. levná verze

Minulý rok jsem připravovala článek se svou ranní kosmetickou rutinou a dneska bych vám chtěla ukázat svou večerní rutinu. Navíc jsem se jí snažila rozdělit na levnější a dražší verzi, protože nejsem typ člověka, co by používal jen jeden krém nebo jednu micelárku :) Doufám, že si tak každá z vás najde to svoje nebo se případně jen inspiruje. Ono je vážně těžké říct - používejte jen tyto produkty a úspěch je zaručený. Věřím, že chápete, že je pleť každého naprosto individuální a co se týče péče o ní, těžko se doporučuje, že jen tento krém nebo odličovač je vhodný pro všechny. Berte v potaz, že mám pleť spíš mastnou až smíšenou, takže byste u mě těžko hledaly např. mastné nebo hutné krémy. Samozřejmě i rozdělení do dvou pomyslných cenových skupin je čistě můj subjektivní názor a co já považuji např. za levné, může někdo další považovat i tak za drahé. Berte to čistě jen jako inspiraci. Nejsem člověk, co by používal jen drahou a značkovou kosmetiku, používám přípravky všech cenových skupin a hlavní je pro mě vždycky výsledek a co to udělá s pletí, než co je napsané na lahvičce.


Levnější verze obsahuje:

- micelární voda L´oreal
- odličovač na oči Yves Rocher
- oční krém Bio spa od by Sea of spa
- pleťový olej Nuxe
- krém na ruce Ryor
- pleťová maska Natura Siberica
- olej na vlasy L´Oreal
- noční krém Ryor


Jak jsem již psala, přípravky střídám a záleží i na stavu mé pleti nebo ročním období. Když mám např. na tváři více pupínků, používám zelenou micelárku Bioderma, která je na problematickou pleť určená. Když je venku mráz, používám místo nočních krémů pleťové olejíčky atd. Ovšem moje rutina obsahuje pokaždé stejné kroky, liší se v tomto případě pouze použité přípravky.

Všechny tyto kroky následují po večerní koupeli a mokrém odlíčení pleti. Poté odlíčím zbytky očního make-upu a tvář dočistím micelárkou. V létě pleť ještě přestříknu termální vodou. Chvíli počkám, až pleť oschne a poté aplikuji noční krém/olejíček/sérum (záleží na bodech výše). Když je pleť v horším stavu a zlobí mě pupínky, sahám i po lokální péči a případné "šmejdy" aktivně likviduju :) Poté použiju oční krém a na konečky vlasů aplikuju olejíček. Výhoda Nuxe olejíčku je taková, že jde použít jak na pleť, tak i tělo a vlasy (tím pádem vám stačí méně lahviček na nočním stolku). Večer pokaždé uléhám do postele s pořádně namazanýma rukama, které někdy zabalím na noc i do bavlněných rukavic.

Pravidelné mazání těla trochu šidím, ale vyvažuju ho používám tělových mlék do sprchy :) V létě se také hodně zaměřuji na pravidelné mazání chodidel, ale v zimě na to upřímně trochu kašlu a změní se to až s prvním obutím sandálků :)


Dražší verze obsahuje:

- pleťová maska Origins
- odličovač očí Lancome
- pleťový olej Clarins
- hydratační emulze Clinique
- oční krém Benefit
- micelární voda Bioderma
- krém na ruce L´Occitane
- pleťový krém Clarins
- sérum na vylepšení vzhledu pleti Khiel´s



Všechny tyto přípravky mi maximálně vyhovují, některé si kupuji opakovaně a patří skoro už mezi mé svaté grály. Bohužel nemůžu říct, že pokud je budete používat také, budete taky tak spokojené :) Nicméně doufám, že tento článek odpoví na všechny vaše dotazy, které se večerní péče týkají.

Budu ráda, když mi dáte vědět, které přípravky večer používáte vy a které máte nejraději :)

22 komentářů:

  1. S tím Benefitím krémem bych si dala říct:D A vůbec jsem netušila, že Yves Rocher mají odličovač očí...Asi si pro něj příště zajdu tam:)

    OdpovědětVymazat
  2. Kopu veci mame spolocnych, napriklad Biodermu, Clininique a krem od L´occitane, na ne nedam dopustit. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Rendy. Aký prípravok teda používaš na mokré odlíčenie?

    OdpovědětVymazat
  4. To je snad prvně, co na blogu vidím kosmetiku rozdělenou dle levnější a dražší verze :) Skvělé! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Rendy, já na co nedám dopustit je tonikum od loreal mám normál až sušší pleť a naprosto mi vyhovuje, dřív jsem místo něj používala biodemu micelární vodu, ale loreal ji naprosto převálcoval, mám pocit, že to pleť i vyživí a nevysušuje. Jinak moje rutina se dělí na dva směry buď suchou, nebo mokrou cestou:). Suchá je, že použiju na odlíčení vlhčené ubrousky a mokrá gel od biodermy, nebo vichy. Pak tonikum a krém. Chviličku teď používám výživný krém od biodermy 40ml jsem zakoupila v akci za 99 a jsem nadšená!
    Ahoj Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Já si pořád říkám jestli něco nedělám blbě...... tolik věcí :-O Já používám večer micelárku ( nebo teď mýdlo z Misshaboxu), odličovač očí, krém na oční okolí a noční krém , toť vše :-) Maximálně ještě nějaká mazadla na ruce a tělo. Masky flákám, ale taky si občas vzpomenu :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Já si oblíbila micelárku od loreal, krém a tonikum od mixy a jsem spokojená.
    bára.kára

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná sbírka, to by ocenila moje dcera:-)

    OdpovědětVymazat
  9. z toho všeho, co tu máš, mě nejvíc láká ta emulze od Clinique. jinak já se snažím mít těch věcí co nejméně, protože to pak nestačím používat, a štve mě, že se mi to všude válí a zabírá mi to místo :D to si pak člověk nemůže koupit ani nic nového, protože toho má hromady... :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ten lancome odličovač očí je super. O benefitím očním krému uvažuji už delší dobu a na ten olejíček se jdu také podívat :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Bi-Facil je prostě výborný, kdybych používala odličovač očí, tak si ho asi znova pořídím. Jinak Sébium micelárka je taky moje stálice, ač se snažím používat přírodu, tak jsem za ni ještě nenašla náhradu. A Origins masku mám zrovna na cestě :).

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, můžu se zeptat, kde jsi koupila masku Origins? Už dlouho mám na tuhle značku zálusk :)

    OdpovědětVymazat
  13. tá micelárka patrí tiež medzi moje obľúbené produkty :) perfekne sa s ňou odličuje :)
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
  14. Já na noc pleť hydratuji a regeneruji avokádovým olejem, je to ten nej olej vůbec! I když co se týče vůně bohužel ne, to vede kokosový:) a taky nemůžu lehnout do postele bez namazaných rukou:)

    OdpovědětVymazat
  15. Super článek! já používám micelárku od Ziaji (oliva) , cream od garnier na suchou pleť na líčka a dekolt, vazelinu s měsíčkem na rty a to je tak asi vše :)

    OdpovědětVymazat
  16. Simushka: ten odličovač od YR miluju a kupuju si ho už několik let, takže vřele doporučuji :)

    marush: buď tekuté mýdlo Clinique nebo čistící gel Bioderma z řady Sebium :)

    OdpovědětVymazat
  17. Martina: jsem moc ráda, že se to někomu líbí :)

    Ammalka: ono vypadá, že je toho hodně, ale ne všechno používám stále, ale střídám to :)

    Klárka: přivezla jsem si jí z Ameriky :)

    OdpovědětVymazat
  18. Hezký článek. Většina věcí by u mě asi neuspěla kvůli složení (a od toho se často odvíjí účinek), ale vím, že ty to neřešíš / nemusíš tolik řešit. Ten Nuxe je všude tak chválený...a já pořád nevím, co si o tom myslet a jestli za to stojí. Protože prostě suchý olej, to zavání nějakou pěknou chemií a skoro jistotou, že mi udělá neplechu....
    Z tvého přehledu mám zkušenost s Bioderma micelárkou (boží, jak jinak), Clinique DDML (tragééédie, samý silikon a napáchal škody), Ryor krém na ruce (bez účinku), YR odličovač (dobrý, smete všechno, ale nechá silikonový povlak - jo vím, už se opakuju :-D ). Lákaly by mě obě masky, Siberica i ta druhá, vypadají dobře.

    OdpovědětVymazat
  19. PS. ale úplně nejvíc mě zaujala škraboška s imitací okurky, to je paráda! S tím bych doma nadělala vtípků... :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Oj to vypadá dobře...nechám se inspirovat, hlavně teda tou micelárkou od Biodermy...a Benefitem ;).

    OdpovědětVymazat
  21. Origins je proste top. Miluju jejich produkty.. Hlavne Overnight Mask, to mam pak oblicej jako detskou prdelku rano:) Bioderma je uz proste must have. Rendy, ten Benefit pouzivas jen jako denni krem ? Nebo i na noc ? Diky

    OdpovědětVymazat
  22. Další super článek!! A nejlepší natom je, že má stejnou pleť jako ty, takže se můžu inspirovat ;) Já používám na pleť francouzskou kosmetiku PAYOT :) Její nevýhoda je pouze cena, určitě by patřila do té "dražší" kategorie :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)