pátek 3. ledna 2014

Miss Manga - nová řasenka L´Oreal

L´Oreal si pro nás přichystal další novou řasenku. Její balení je tentokrát trochu výraznější a jmenuje se Miss Manga. A je opravdu inspirovaná slavnými komiksy stejného jména. Chvíli mi trvalo, než jsem se s ní sžila a utvořila si na ní svůj názor (i když to není stále úplně jednoznačné). Přece jen je podle mě trochu nevyzpytatelná a ne všem se bude líbit.




Miss Manga řasenka (8,5 ml) - koupíte v drogeriích za 229 Kč

Můj první dojem byl asi takový - ten kartáček vypadá jak opelichaná štětka. Jeho kónický tvar mi nevadí a moje nejoblíbenější řasenka (Doll Eyes Lancome) ho také má a vyhovuje mi maximálně. Jelikož je řasenka vhodná i pro vytváření tzv. efektu slepených řas, bála jsem se, jestli pro mě nebude nepoužitelná. Naštěstí se ukázalo, že se dá skvěle používat i běžně a slepených "muších nožiček" jsem se na řasách nedočkala. I když uznávám, že někdy má druhá vrstva trochu tendence slepovat, tak není problém řasy pročesat hřebínkem a jsou krásně oddělené. Jelikož se u nás řasenka prodává zatím dost čerstvě, zajímaly mě i zahraniční ohlasy. Např. na MakeupAlley jsou zatím vesměs pozitivní ohlasy a padají tam slova jako best nebo awsome. Mě se na řasence líbí její schopnost řasy zvýraznit a lehce prodloužit. Dokonce se mi několikrát stalo, že se mě někdo zeptal, jestli nemám prodloužené řasy, když jsem řasenku měla zrovna na očích. Další věc, která se mi líbí je, že řasenka drží celý den na svém místě a nijak se nedrolí a ani nerozmazává. Vyzkoušeno i v dešti a mlze :) Řasenka drží perfektně a toho si někdy vážím víc, než efektu, který s řasy dokáže. Každopádně si ale myslím, že tohle nebude řasenka pro všechny a někdo by s ní mohl mít trochu trable. Ale těžko soudit za jiné, berte to jen jako mojí domněnku :) A kupodivu mi nevadí ani její výraznější obal, který v drogerii nezapadne v davu.



Kartáček můžete i ohnout, díky "kloubu" a řasenka se vám tak může lépe nanášet



Abych byla upřímná, tak mám k řasence stále takový nejistý vztah. Používám jí teď téměř denně a vlastně mi vyhovuje, ale možná je to hlavně tím, že se v tomhle psím počasí z očí ani nehne. Občas mě naštve nějaký ten slepenec řas, který udělá, ale nic, co by se nedalo hřebínkem rozdělit. Nevím, co vlastně na konec říct, protože nemám pocit, že byste jí musely mít, ale zároveň ani nemůžu říct, že by byla špatná a nezasloužila by si vyzkoušet :) Bohužel trochu schizofrenní, ale mám to tak.

Už jste o této řasence slyšely? Jak se vám líbí její kartáček a celkově její balení? :)


PS: děkuji L´oreal za poskytnutí řasenky k recenzi

50 komentářů:

  1. Ja som o nej zatial este nepocula, ale s riasenkami od L´orealu mam celkom dobre skusenosti, takze preco nie. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tobě udělala krásné řasy, já bych se podle toho kartáčku bála, že mi je bude lepit dohromady :( teď mi nejvíc vyhovují umělohmotné kartáčky...My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  3. Neštípají z ní oči? U Loreálek všeobecně s tím mám totiž problém. Oči štípou, pálí a je to tak nějak dost nepříjemné. ALe je pravda, že poslední řasenku od Loreál jsem vyzkoušela díky tomu tak před 2 lety, tudíž nevím, jestli mám zkusit dát značce ještě šanci. :)
    thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm, tvoje řasy s ní vypadají vážně skvěle! Takže ji asi prubnu a vyzkouším :) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  5. Teda na tvých řasách vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá super! Mám ráda takové kartáčky, nejspíš ji vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  7. jsem ráda za recenzi, i když teď moc stejně nevím, co si o ní myslet :D ono, když ale člověk nevyzkouší danou věc na sobě tak nikdy neví. jinak ale na řasách vypadá vážně moc pěkně a líbí se mi, že drží, protože nesnáším drolení
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  8. Kartáček vypadá docela dobře a možná bych si ji i pořídila kvůli tomu, že se z očí nehne, protože třeba na praxi se mi hodně stává, že se mi řasenka rozmaže:)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá zajímavě, ale po tom, co jsem v Rossmannu objevila řasenku od Catrice - Glamour Doll Volume Mascara, která předčí i mnoho dražších, tak bych se této spíše vyhnula, moc se mi nelíbí kartáček.

    OdpovědětVymazat
  10. Řasy ti udělala krásné! Ale ten kartáček vypadá opravdu podivně...

    OdpovědětVymazat
  11. mně zarazilo to, že je vhodná k vytváření efektu slepených řas...to jako někdo fakt bere muší nožky jako benefit?! brr... obal se mi líbí, na růžovou mě dostali, možná ji vyzkouším, protože na tvých řasách vypadá pěkně. a jak je někde růžová a mega volume, tak už mi to letí do košíku :D

    OdpovědětVymazat
  12. Četla jsem na ní už hodně recenzi, ale nějak jsem téhle řasence nepřišla na chuť :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Koukala jsem na ní v DMku a takový kartáček jsem ještě neměla, takže plánuju vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  14. Taky jsem o ní ještě neslyšela :) A už dlouho mi nějaká řasenka 100% neseděla, furt hledám nějaký objev, tak ji asi klidně vyzkouším :))

    OdpovědětVymazat
  15. Musím se přiznat, že mě tahle řasenka moc neláká:)

    OdpovědětVymazat
  16. Na tuto řasenku čtu všude jen samé pozitivní recenze, budu si jí muset asi koupit také :D Musím říci, že ti opravdu hezky natočila řasy :)

    OdpovědětVymazat
  17. podľa mňa najlepšia špirála za rok 2013 :)

    OdpovědětVymazat
  18. Taky typ kefky patri k mojim oblubenym, tiez vdaka Doll Eyes :D +nazov! :D:D:D To sa mi vcelku pozdava...:)
    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadá moc dobře. Celkově mi sedli skoro všechny řasenky od L´Orealu :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tvoje řasy vypadají nádherně, Lorealky já nejradši, tak až dorazím zásoby, vyzkouším ji, nalákala jsi mě.
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  21. Ještě jsem ji nezkoušela a teď pořád nevím, jestli vůbec mám :)
    Jinak ale myslím, že Loreal řasenky jsou z drogérie jedny z nejlepších :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  22. No teda Rendy jaktože nemáš Manga look? :) Na článek jsem klikla jen abych se podívala jak jsi to ztvárnila a ono nic :D

    OdpovědětVymazat
  23. já už ji zkoušela, musím říct, že jsem se taky obávala kartáčku a zprvu jsem řasy vážně musela vyloženě oddělávat od sebe než jsem si na ni zvykla. Ten nejistý vztah k ní mám také, ale svým způsobem je dobrá :)
    lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Nevypadá to špatně :) Zatím jsem na ni viděla jen reklamu a ta je teda příšerná :D

    OdpovědětVymazat
  25. měla jsem možnost řasenku testovat než se dostala na trh, bohužel mě nepřesvědčila..mě slepené řasy vadí, hodně barvy se drží na špičce a díky tomu se pak na řasy dostanou chuchvalce barvy..vadí mi i měkkost kartáčku, ráda si to jakoby zapřu o řasy když jím řasami protahuji.. prostě nekoupila bych si jí...a viz komentář jedné slečny tady,ano během dne někdy pálily oči...

    OdpovědětVymazat
  26. O řasence slyším poprvé ale vypadá docela dobře :)

    Můj blog http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. Na tvých řasách vypadá úchvatně, ale musím se přiznat, že kartáček sám o sobě ve mě moc důvěru nebudí, takže řasenku nevyzkouším. Řasenky jsou tak individuální věc, že raději zůstanu u svých dvou osvědčených, co mi sedí. :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Dneska jsem zašla s kamarádkou do Dmka a ta si jí hned koupila....je super :33 U nás stojí 199Kč

    OdpovědětVymazat
  29. mě zaujala reklama v televizi.. a i když se mi efekt slepených řas nelíbí, na Tvém oku vypadá moc pěkně. navíc také souhlasím s tím, že je pro mě důležitější výdrž, než samotné prodloužení! :))

    pořádám giveaway o plesové šaty dle vlastního výběru, budu moc ráda, když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat
  30. Teda ten popis, že je vhodná pro efekt slepených řas, by mě odradil, je to něco čemu se strašně snažím vyhýbat:) Pak by mě vyděsil tvar kartáčku. Udělal Ti ale krásně zvýrazněné řas, i když takhle zblízka mi připadá, že dost "olepené", jako že ještě trošku a dělala by hrudky.... Veronika

    OdpovědětVymazat
  31. Petra K: já se taky bála, ale když si dá člověk trochu práci, tak je to v pohodě :)

    Missy: vůbec, ani trochu. A oči mám hodně citlivé, ale naštěstí žádné štípání ani pálení :)

    Viviann D.: moc děkuju :) Jestli jí vzykoušíš, tak dej určitě vědět, jak tě zaujala :)

    Reny: moc děkuju :)

    Once upon a time: pro mě je stále trochu záhadná :) Ale jak říkáš, co na sobě člověk sám nevyzkouší, nemá předem odsuzovat :)

    Natálka - Little Gem: tak víš co, trendy jsou trendy :) Ale člověk se jimi nemusí pokaždé do puntíku řídit :)

    OdpovědětVymazat
  32. Už jsem o řasence slyšela, celkově se mi líbí ten nápad slepených řas. Jenže celkově moc nemám ráda řasenky od Loreal, takže asi ještě nějakou dobu zůstanu u Maybelline :)

    OdpovědětVymazat
  33. Molie: děkuju :) Jinak zatím taky vesměs čtu pozitiva, i když u mě to není úplně 100% láska :)

    Jana CzechMaid: děkuju, tak jestli jí někdy prubneš, dej určitě vědět, jak jsi spokojená :)

    Agnes: tak víš co, nemusím mít všechno, co ostatní blogerky :)) Ne, spíš nebyl čas něco takového vytvářet, takže jsem se té soutěže nezúčastnila, jen jsem řasenku zkoušela :)

    Kriss: a já jí zatím ani jednou neviděla, musím si jí někde pustit :)

    Aneta Valdhansová: všem určitě nesedne, myslím, že hodně lidí k ní bude mít podobně smíšený vztah nebo jim vůbec vyhovovat nebude :)

    OdpovědětVymazat
  34. Mně se tedy s tvé recenze moc zalíbila, doufám, že na ní bude brzy nějaká akce :D.

    OdpovědětVymazat
  35. Krásne ti tie riasy vytočila :O Kika

    OdpovědětVymazat
  36. Waaau urobila ti krásne riasy :) a to, že sa dá kefka ohnúť je len plus

    Pozývam ťa na môj blog a na práve prebiehajúcu giveaway dawnielicious.blogspot.sk :)

    OdpovědětVymazat
  37. Přestože působí kartáček vyloženě nesympaticky, asi se nechám k nákupu přeci jen zlákat. Na té fotce, kde jsi touhle řasenkou nalíčená, máš ty řasy prostě bezkonkurenční!!! :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/01/spotrebovano-prosinec-2013.html

    OdpovědětVymazat
  38. Já ji zaregistrovala jako reklamu v televizi a poprvý jsem si říkala, co to zase vymysleli za blbost, že bych chtěla vidět někoho, kdo si tu řasenku koupí speciálně z toho důvodu, aby měl oči jako manga! Je to fakt nepřirozený. Ale zaujalo mě ve tvojí recenzi, že hodně vydrží a já mám řasenky od Loreálu ráda, tak možná časem, až nějaké co mám doma vypotřebuju si ji také pořídím. Ale budu se malovat tak, abych neměla slepené řasy!

    OdpovědětVymazat
  39. Právě jsem si nedávno v DM říkala, copak je to za novinku. Následně jsem pak doma uviděla reklamu a řekla si, tu chci vyzkoušet ale nejprve se mrknu na recenze.

    OdpovědětVymazat
  40. Tato řasenka mě velmi zaujala a musím říct, že na řasách vypadá opravdu moc pěkně. Nejspíš neodolám a vyzkouším. :)) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  41. Jé tak to ne-e. Teď jsem na ní viděla reklamu.... :-DDD asi už ta by mě varovala, i když je fakt, že nemůžu soudit, když jsem nezkusila. Nicméně dojem mám ten, že humpolácké balení=neberu nikdy, a na fotce mě to taky nepřesvědčilo, jako není to nehorší, ale určitě už jsem viděla lepší... ale velmi oceňuji fotku v akci ;-)

    OdpovědětVymazat
  42. Sice s touto řasenkou žádné osobní zkušenosti nemám, ale musím konstatovat, že tobě udělala řasy moc hezké, takové panenkovské a krásně natočené. :) Mě by tento kartáček řasy asi dosti slepoval, ale zase těžko soudit jen podle fotky, že jo...:)

    www.thingsbydebie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Tuhle řasenku mám, nedávno mi přišla k testování. Já osobně jsem strašně moc spokojená, protože jsem měla řasy jak mrkací panenka až jsem tomu nemohla uvěřit :) jsem ráda že už je i u nás a že si jí můžu koupit. Jediný co mi vadilo je to, že mi kartáček přijde takový nestabilní a přijde mi že každou chvíli upadne z držátka :/ ...

    OdpovědětVymazat
  44. Tak zrovna tahle řasenka mě zklamala. Co žena, to jiné řasy a samozřejmé odlišná zkušenost. :) Slepené řasy jsem měla natotata, což mi hodně vadilo.

    OdpovědětVymazat
  45. Hezký :) Možná jí někdy vyzkouším :)
    Akorát bych u recenzí řasenek ocenila fotku nenalíčeného oka, aby se potom lépe porovnávalo, co vlastně řasenka dokáže :)

    Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  46. Pokud bych měla být upřímná: mě tato řasenka přijde jako kravina. Proč vyhazovat 200kč abych měla slepené řasy (omlouvám se, ale trend pavoučích nožiček, což není nic jiného než slepené řasy, se mi nelíbí)...

    OdpovědětVymazat
  47. Já si tuhle řasenku koupila včera v DM za 199,-, řasenky od Loreal mi vyhovují a když jsem viděla tuhle cenu, tak jsem neváhala, normálně maj řasenky mnohem dražší. Léta jsem řasenky střídala, ale vždycky mi kupodivu vyhovovala ta levná růžovo-zelená od Maybelline kdysi za pouhých 99,-Kč, teď asi za 119,- Kč. Koupila jsem si jí asi před dvěma týdny a nejdřív mě překvapilo, že změnili kartáček za takovej ten úzkej plastovej bez štětinek, to nemam ráda, chtěla jsem jí vrátit, ale nebyl čas, tak jsem jí prubla a hle ona mi vyhovovala dál, no ale jen asi tak na 10 použití (maluju si řasy každé ráno), potom začala řasy strašně slepovat, na levém oku jsem měla asi tři tlustý muší nohy jak řikáte a krátký! na pravym, který se mi maluje líp, jsem měla čtyři tlustý dlouhý nohy, prostě katastrofa, proto jsem včera utíkala do DM pro jinou a koupila Miss Manga, třásla jsem se aby to nebyly vyhozený dvě kila a já zas neskončila se slepenýma řasama, kartáček mě taky vyděsil, taky mam ráda pořádný štětce a neohejbací prosím! ale bylo to v pohodě, normálně jsem se namalovala a moje řasy jsou podobně jako na obrázku, je pravda jak popisuje autorka, že občas má řasenka tendenci řasy slepit, ale buď jsem otřela kartáček o hranu aby byl sušší a vyčesala to anebo jsem použila hřebínek a bylo to. Nezaschla tak rychle jako ta od Maybelline aby se nedalo už nic dělat, takže OK. Uvidíme jak to bude dál, snad mě taky po chvíli nezklame.

    OdpovědětVymazat
  48. to natočení je suprový, ale jinak mě nechává chladnou.

    OdpovědětVymazat
  49. Včera som si kúpila, mala som 50 percentnú zľavu a myslím že mi bude vyhovovať :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)