pátek 17. ledna 2014

Mega řasenka Excess Volume od Max Factor

Jsem vážně asi divná, ale když jsem si tuhle řasenku vzala poprvé do ruky, tak mě napadlo, že kdybych s ní po někom hodila, dost možná by ho to bolelo :) Excess Volume má totiž mega obal (alespoň podle mých měřítek) a je celkem takový masivní, macatý, buclatý (asi jako moje syslí tváře, chápete, ne? :) Nemůžu si pomoct, ale její velikost mě fascinovala víc, než potencionální kartáčky a efekt, který s řasy vykouzlí. Nevadí, moje myšlenkové pochody asi řešit nebudete a podíváme se "mackovi" na zoubek.



Řasenka Excess Volume Extreme Impact - koupíte běžně v drogeriích za 374 Kč

Řasenka se v drogeriích už prodává a do konce února jí seženete v akci za 299 Kč. Řasenka je dvoufázová, první vrstva dodá řasám extrémní objem, druhá pak intenzivní lak. Kartáček první fáze je plastový s pravidelnými výstupky a hodně mi připomíná kartáček maybellinské Rocket volum´. Druhý kartáček je klasický, na konci trochu zúžený. Upřímně mi druhá fáze přijde spíš jako nějaký fixátor, než řasenka jako taková. Řasy spíš jen zafixuje, ty drží celý den svůj tvar, jsou mírně natočené a pevné. Ale když jsem zkoušela druhou fázi použít samostatně jen na spodní řasy, skoro žádná barva na nich neulpěla a řasy se k sobě spíš slepily. Její efekt mi připomíná lak na vlasy, který bych na řasy nastříkala. Základní vrstva je pro mě spíš takový průměr, žádný extra objem se u mě nekonal. Samozřejmě pokud nemáte od přírody nadělené husté řasy, ani nejdražší řasenka vás nespasí a řasy vám nepřidá. Oceňuju, že nejsou řasy nějak více slepené, kartáček je pěkně pročeše, ale ve druhé vrstvě nevidím úplně smysl. Nevidím ani extra černější barvu ani objem. Opravdu jen jakási fixace řas. A bohužel musím říct, že mi řasenka během dne lehce šmouhuje a pod okem jí musím  otírat. A to je pro mě bohužel kosmetický hřích a takovou řasenku nemůžu nikdy doporučit. Druhým mínusem je pro mě krátký kartáček, se kterým se mi nemanipuluje úplně pohodlně. Zvlášť při líčení spodních řas se mi často stane, že kartáčkem štrejchnu o kůži a akorát se vždycky naštvu.



1) Základní vrstva - super zhušťující formule obsahuje vosk, černé pigmenty a objemové částečky. Celkový efekt násobí největší kartáček od MF, který zajišťuje maximální objem



2) Svrchní vrstva - intenzivní černý lak umožňuje, aby byl lak rovnoměrně aplikovaný po celé délce řas od kořínků po konečky. Tato formule je založená na gelové bázi a řasy zpevňuje, zhušťuje a zvětšuje jejich objem.


Pokoušela jsem se pořídit fotky obou fází, ale na fotkách nebyl patrný jediný rozdíl a pokaždé to vypadalo úplně stejně :)





Porovnání kartáčků - Max Factor a Maybelline Rocket Volum´


Bohužel tato řasenka má pro mě několik nedostatků. Nelíbí se mi její mohutné balení, nevidím smysl ve dvoufázovém systému, s řasenkou se mi nemanipuluje úplně pohodlně a hlavně mi vytváří šmouhy. Bohužel tato kombinace nedostatků pro mě znamená, že bych si řasenku znovu nepořídila a ani bych jí za sebe nedoporučila. Možná kdyby se řasenka neprezentovala jako něco extra a neslibovala nemožné a měla pouze základní kartáček, tak by mi byla sympatičtější. Výsledek porovnejte samy, váš názor a zkušenost může být úplně opačná, takže jako vždy musím zdůraznit, že neberte ohled na moje řeči a pokud se vám řasenka líbí, klidně si jí kupte :)

Už jste řasenku viděly? Líbí/nelíbí se vám? Co říkáte na její balení? :)


PS: děkuji za poskytnutí řasenky k recenzi

21 komentářů:

  1. Rendy, když vidím foto tvé oblíbené řasenky od Lancome - Doll Eyes, tak zrovna tuto edici mají teď ve výprodeji na eshopu Marionnaud za 419Kč :) A ještě mají poštovné zdarma :) Já ji mám už objednanou. Už jsem to myslím psala, dle mého názoru se vyplatí koupit kvalitní řasenku ve výprodeji než MF, která rychle vysychá a za efektem Doll Eyes pokulhává :) Nemluvě o tom kartáčku - velké kartáčky mi dělají problém při aplikaci a řasenku mám pak úplně všude a to nemám moc ráda :(

    OdpovědětVymazat
  2. velmi som sa na nu tesila, ale tvoja recenzia ma schladila :) Mazanie pocas dna netolerujem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojda, tak to teda nic moc :-(
    Já dvoufázovky celkově nemusím, nalíčit, zavřít, otevřít a zas líčit... Grrr, mám nejradši JEDNU řasenku... Navíc u dvoufázovej mi vaděj ty krátký tyčky...

    ALE!!! Jedna dvouházovka mi vyhovuje, Loreal Double Extension z níž jsem teda nepoužívala bílou stranu, ale jen tu černou. Ale zase za ty peníze používat půlku řasenky...

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som ju este nevidela, ale popravde som nikdy prilis nefandila takymto dvojfazovym riasenkam a co sa tyka tej kefky, tak toto mame presne rovnake, tiez si kolkokrat nahodou poskriabem oko a akurat nadavam. :D Inak ale s vacsinou maskar od MF som bola vzdy spokojna, tak ju mozno vyskusam ked sa mi minie ta aktualna.. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Hypnosku jsem chtěla vždycky vyzkoušet, ale odrazuje mně cena :(

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  6. čekala jsem až se objeví recenze na tuhle novinku a jsem ráda, že mi pomohla k tomu se definitivně rozhodnout, že si ji nekoupím :)

    OdpovědětVymazat
  7. tak s takovým balením bych se absolutně nedokázala namalovat, tou prostřední částí bych se akorát pořád dloubala do oka, potřebuju dlouhou rukojeť (připomíná mi to tu řasenku z Lush, ta taky měla děsně krátký držadlo).

    OdpovědětVymazat
  8. Řasenka vypadá docela zajímavě, ale vadí mi, jak ti na fotkách slepuje řasy. Raději budu věrná svým dosavadním řasenkám a budu doufat, že brzy na trh přijde nějaká nová řasenka co nebude takto slepovat. :/

    OdpovědětVymazat
  9. Nikdy som žiadnu dvojfázovú riasenku nemala a ani si žiadnu neplánujem kúpiť. Bola som zvedavá na recenziu tejto, ale ako som ti nedávno písala, ten obal je desivý. Na fotke v porovnaní s inými síce nepôsobí tak mohutne, no naživo je to podľa mňa hrôza. Aj včera som si ju v drogérke chytila do ruky, ale nie, riasenka má pôsobiť elegantne, nie ako kladivo :(

    OdpovědětVymazat
  10. Není mi sympatická ani podle obalu, nelíbí se mi ty dva kartáčky...Jsem ráda, že není moc dobrá, protože když čtu recenze, kde je něco strašně super, musím to mít taky, i když to vůbec nepotřebuju:D Takže děkuji za ušetřené peníze:) Osobně nejvíc miluji stejně ty řasenky od Maybelline:)
    http://simushkainwonderland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tuhle řasenku jsem ani v obchodě neviděla :D vypadá zajímavě a pěkné řasy udělá :)) Já používám tu co más na obrázku od Oriflame a nemůžu si ji vynachválit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Krásně natáčí řasy, ale pokud se sní špatně manipuluje tak je to na nic:(

    OdpovědětVymazat
  13. řasenka vypadá pěkně, ale přijde mi, že trochu slepuje řasy
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  14. Tento systém dvojitých kartáčků není nic pro mě. Mám raději jednodušší modely : D

    OdpovědětVymazat
  15. Teda, ta je opravdu veliká! Já tyhle "dua" nemám moc ráda, nikdy mě nelákala.. :/

    OdpovědětVymazat
  16. Ja neviem, mne sa zdá, že Max Factor je predražený na to, čo dokáže.

    OdpovědětVymazat
  17. Dvojite kartaciky ma vobec nefascinuju..tazko sa s nimi manipuluje a licenie oci trva zbytocne dlhsie. A vykon tejto riasenky ma podla fotiek vobec nepresvedcil ..

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  18. Ahooj, řasenku jsem ještě neviděla, ale mám řasenku Rocket Volume a moc mi nevyhovuje, takže si myslím že ani ta druhá by pro mě nebyla ta pravá. Hodně lidí si jí pochvaluje, nevím jestli je to tím kartáčkem nebo mi prostě celkově nevyhovuje, ale můžu říct, že jsem vyzkoušela už lepší. Hezký článek! ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Z této řasenky jsem naprosto zklamaná, čekala jsem něco extra. Je pravdou, že mi na řasách drží celý den a nijak nešmouhuje, ale žádný objem mi bohužel nedodala. A to mám svoje řasy celkem pěkné, takže základ byl dobrý. Takže mi bylo v závěru líto, že jsem za ní utrácela. :/ Miraculous Style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  20. Ja som si ju kupila vcera, z nudze, lebo tu moju best musim objednat, co trva..
    Z ponuky jedina, co sa mi zhruba na rychlo pozdavala.. Dbala som hlavne na znak pre kontaktne sosovky a farba.. Priliz hruba, celkovo nemotorna kvoli tomu som si zafarbila kontaktnu sosovku ! A vecer, pri dezinfekcii kontaktnej sosovky som ju skoro celu dotrhala, lebo ta farba nejde dole..Cely den mam podrazdene oci, akoby piesok v ociach plus tmave smuhy pod ocami. Tesim sa co najskor domov aby som sa odlicila a teraz bonus !! Ten scheiß nemozem dostat z oka. Pritom nepisu, ze je vode odolna..tak tomu nerozumiem preco nejde dole a ako sa mi mohol podarit taky kiks !
    Ak mi moze niekto poradit, ako dam ten asfalt z oci, budem rada ..thnx

    OdpovědětVymazat
  21. Ja som si ju kupila vcera, z nudze, lebo tu moju best musim objednat, co trva..
    Z ponuky jedina, co sa mi zhruba na rychlo pozdavala.. Dbala som hlavne na znak pre kontaktne sosovky a farba.. Priliz hruba, celkovo nemotorna kvoli tomu som si zafarbila kontaktnu sosovku ! A vecer, pri dezinfekcii kontaktnej sosovky som ju skoro celu dotrhala, lebo ta farba nejde dole..Cely den mam podrazdene oci, akoby piesok v ociach plus tmave smuhy pod ocami. Tesim sa co najskor domov aby som sa odlicila a teraz bonus !! Ten scheiß nemozem dostat z oka. Pritom nepisu, ze je vode odolna..tak tomu nerozumiem preco nejde dole a ako sa mi mohol podarit taky kiks !
    Ak mi moze niekto poradit, ako dam ten asfalt z oci, budem rada ..thnx

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)