sobota 25. ledna 2014

Ledový Ladybox

Nový rok, nový Ladybox, nová očekávání. Jaké překvapení bylo, když mi ve čtečce příliš mnoho článků s novým boxem nevyskočilo. Nějak mám pocit, že nadšení i příznivci této krabičce spíš ubývají. A nápady na nové značky, které by se mohly v krabičkách posílat asi také.


Krabička je perfektní, vážně moc krásná a povedená. Myslím, že balení je celkově už na výborné úrovni a není celkem co vytýkat. Kdybych měla víc odvahy, frknu krabičku do sněhu, aby to bylo vzhledem k té zimě víc stylové, ale nebudu si jí ničit, protože si krabičky schovávám a mám pro ně další využití :)




1) Řasenka Jelly Pong Pong - plné balení

Přiznám se, že jsem název značky někde už slyšela, ale upřímně jsem nikdy nečetla jediný článek, který by se jí týkal. Řasenky zkouším moc ráda, takže z ní mám radost (i když si jí schovám a hned jí používat asi nebudu). Kartáček se netváří nijak extra, tak uvidíme. Zaujala mě zmínka o modrých pigmentech, které poskytují černé hloubku a intenzitu. Jsem taky hodně zvědavá na to, jak moc bude voděodolná.

U někoho jsem viděla i tužku na oči a jsem moc ráda, že jsem chytla řasenku!


2) Dermacol Lift & Matt day cream (50ml) - plné balení

Hm, zase Dermacol...jako kdyby v drogerii neexistovaly i jiné značky, které na nás chrlí novinky každý týden. No nic, jen můj dojem :) Matující krémy mám sice ráda, ale to slovo "lift" mi tam nějak vadí. Zatím nejsem úplně rozhodnutá, jestli ho zkusím, nebo daruju. Nevím proč, ale ten obal mi něčím signalizuje, že tohle asi nebude pro mě. Asi nějaký šestý smysl, či co :)


3) Goldwell šampon pro suché a lámavé vlasy (100ml) - cestovní balení

Jelikož nemám suché a lámavé vlasy, tak mě logicky tento kus v boxu nepotěšil. Když už tam chci něco takového dávat, tak to alespoň personalizuju. Trochu se bojím ho vyzkoušet, protože šampony na suché vlasy mi ty moje vždycky akorát zamastí a nic z toho. A značka mi není vůbec sympatická, protože cpe svoje vzorečky ke každé objednávce na parfums.cz a to mě vždycky spolehlivě odradí od toho jí vyzkoušet.


4) Voucher v hodnotě 50 Kč do Bubbleology

Poukaz mě moc potěšil, ale Bubbleology se už taky mohlo víc vytáhnout a dát rovnou jeden drink zdarma. Nevadí, určitě ho využiju, protože kuličkový čaj mě baví a mám ho ráda. 


5) Kartáček na řasy a obočí 3v1 Ladybox

Když jsem tohle udělátko viděla poprvé, tak jsem se trochu zděsila a nechápala, k čemu je to dobré. Musela jsem si vygooglit, jak se to vlastně používá, ale ve výsledku jsem ráda, že něco takového budu mít. Obtisknutá řasenka je peklo a tohle bude šikovný pomocník, který mě toho snad zbaví. Celkově se mi líbí, že se Ladybox snaží přinášet svou "kolekci" podobných pomůcek.


6) Le Chaton Pleťová oční maska - 1ks

7) Guenerve Balíček pro formování postavy - zkušební sada

Oční masku vyzkouším moc ráda, nikdy jsem nic takového nezkoušela, takže za to palec nahoru. Je ve formě ubrousku, který se přiloží na oční okolí, tak se moc těším, až s ní večer budu relaxovat.

Co se týče zbylých vzorků, přijdou mi jako totální blbost. Fakt ať se na mě nikdo nezlobí, ale jednak podobným produktům obecně nevěřím a hlavně co jako poznám z jednoho pytlíčku? Úplný prd! Za mě absolutně zbytečná věc a raději bych měla třeba 3 pytlíčky s oční maskou.


No, celkově spíš průměr, nemůžu si pomoct. Nějak mám pocit, že to jde s Ladyboxem z kopce, ale podle mě je to jen kvůli sloučení se Senzaboxem. Nemůžu si pomoct, ale cítím tam ty nesympatie, které jsem k SB měla. Původní LB nabízel nové a neokoukané značky, které se u nás nedají sehnat a od sloučení je to pořád dokola to samé. Chybí mi tam ta originalita, kterou jsem u původního LB cítila. Možná jsem už jen rozmazlená a to nejlepší už krabičky krásy ukázaly a nic lepšího už třeba vymyslet nejde, co já vím. Boxíky jsou sice úžasné a krásné, ale ten obsah je dlouhodobě prostě průměrný, bez větších pecek. Dneska mě potěšila nejvíce řasenka, voucher do Bubbleology, kartáček na řasy a oční maska. Zatím trochu bez emocí jsem s Dermacol krémem a šampon s formujícími vzorečky jsou mi k ničemu.

Zajímal by mě váš názor na toto vydání a třeba vaše celkové pocity. Cítí to někdo podobně jako já? :)

32 komentářů:

  1. Vidím to naprosto stejně. Jsem rozhodnutá další krabičku nekupovat (snad mi to vydrží). Recenze na www.marketavolfova.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si ty krabičky nekupuji, přijde mi to až na vzácné výjimky jako přehlídka nepotřebných a nezajimavych produktu. Každý měsíc se vyroji x stejných článků, ani mě to nebaví číst. Když si zajdu do parfumerie, můžu si koupit třeba tvarenku a nějakou maličkost, říct si o vzorky zdarma, které mě zajímají a do těch třech stovek se vejdu taky.

    OdpovědětVymazat
  3. Od listopadu je ladybox celkem na nic, nic by se mi v něm nelíbilo takže jsem vůbec neobjednávala, ale zase tenhle lednový je škoda, že jsem si neobjednala. Protože bych zase všechno využila :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Jediný dobrý je ta krabička:-/ opět jsem ráda, že jsem nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty pytlíčky mi taky vaděj nejvíc, raději bych jedno větší balení. Na krému mi Lift nevadí a Dermacol jen vítám, takže fajn. A řasenku mám taky. Je to tak půl na půl.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Rendy,

    díky za recenci.
    Potvrdila jsi můj názor. Já jsem objednávala od začátku a leden první ne. Prostě od edice MUA se mi ty boxy nelíběj a nehodlám do toho cpát peníze. Z této kolekce by se mi líbila řasenka, maska na oči a šampon. Btw Goldwell vyzkoušej, v mých očích není tak špatný jak si myslíš.

    Momentálně na LB kašlu, není tam nic objevného. Objednala jsem si Missha box, který mi taky úplně nesedl... ale je tam něco, co jsem nikdy nevyzkoušela a vyzkoušet moc chci, takže přesedlávám na Misshu.

    OdpovědětVymazat
  7. Souhlas. Penize lze investovat ucelneji.

    OdpovědětVymazat
  8. Můj poslední byl prosincový a žádný další už mě neláká. Když to srovnám s minulým rokem a lednovou edicí... hmm...

    OdpovědětVymazat
  9. Přijde mi to jako balík zbytečné kosmetiky. Se šamponem bych dopadla stejně jako ty, protože mám ve vstupním formuláři zaškrtnuto 'mastné vlasy'. A Goldwell pro mastné jemné vlasy něco dělá... tak to taky do té krabičky mohli dát. Radost bych měla jedině z poukázky na kule. Za tři stovky docela smutné...
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, mně se lednový box líbil moc, produkty mi sedly. :) Takže jsem ráda, je to vždycky napětí, jestli se trefí nebo ne, ale když ne, dávám je dál někomu, kdo využije. Tentokrát budou všechny moje, možná jen tu vychytávku na barvení řas dám dceři, já už to v mým věku umím i bez toho :D
    moje recenze: http://radkakaiserova.blogspot.cz/2014/01/ladybox-leden-2014.html

    OdpovědětVymazat
  11. Zatím toto vydání nemám v rukou neboť se pošta někde s mým balíkem zatoulala nicméně zvědavost byla větší a já se musela kouknout co že mě vlastně čeká. Musím říct, že je to velké zklamání.... Přesně jak píšeš , co se SB a LB spojily , je to na prd. Už od jejich prvního společného vydání prostě najednou lusk a Ladybox byl pryč. Nevím co mě z této krabičky potěší + jako bonus dárek za předplatné má být prý lak od Models own, ten příšernej třpytkovej z červnového Senzaboxu. Takže se na box moc netěším a strašně moc mě to zklamalo :-(

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem se minule rozhodla, že to je můj poslední box, pokud se něco zásadně nezmění a jsem ráda, že jsem si neobjednala.

    OdpovědětVymazat
  13. také si ladybox nekupuji, ty krabičky mě prostě nelákají, možná kvůli tomu, jak to čtu na každém blogu..nevím
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  14. přijde mi trochu blbé, že někdo dostal řasenku, někdo dokonce make-up a někdo jenom tužku na oči. asi bych se hodně vztekala, kdybych ji měla :D naštěstí už neobjednávám, jsem ráda, že ty jejich nápovědní maily vlastně odhalí skoro všechno, takže sice všichni přijdou o překvapení, ale já nepřijdu o 300 měsíčně :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ja to vidim presne rovnako, krabicky krasy maju uz ujavne to najlepsie za sebou, skoda preskoda, napad to bol skvely, takze ak sa opat zvysi ich uroven ja budem len rada. ;)

    OdpovědětVymazat
  16. uplne rovnaky nazor :-) uz neobjednavam a nemam to ani v plane, ak sa nespamataju tak to s nimi pojde z kopca este rychlejsie. Myslim, ze zlucenie so SB bolo to najhorsie co LB mohol spravit, ale tak moze mi to byt jedno - sice aj tak neusetrim, lebo tych 15 eur miniem na kozmetiku, ale si presne vyberiem co chcem... - ale bla bla bla to sme uz poculi velakrat, tak ja to len potvrdzujem.

    OdpovědětVymazat
  17. To balení se jim moc povedlo! Ale obsah se mi zdá také nic moc. Něco by mi radost udělalo-řasenka, poukaz na bubble tea, ale že bych box potřebovala, to ne;)

    OdpovědětVymazat
  18. no nič moc ta krabicka... v podstate skoro ako vždy... len raz sa mi stalo že som bola s obsahom spokojna...

    OdpovědětVymazat
  19. Box se mi nelíbí. Sice krabička je krásná, ale obsah pro mě nulový. Zaujal mě ale ten kartáček, tak jsem si ho hned objednala z ebay, jsem na to zvědavá, sice s obtiskáváním problémy téměř nemám, ale za takovou směšnou cenu jsem ho tam nemohla nechat :D

    OdpovědětVymazat
  20. Poslední dobou vždycky čekám na recenze, než si ho objednám...Několikrát se mi to sice vymstilo, protože potom už bylo vyprodáno, ale poslední dobou si vždycky řeknu, jak je dobře, že jsem neobjednala...Přijde mi to měsíc od měsíce horší:(

    OdpovědětVymazat
  21. Ještě, že jsem si nic neobjednala. Vždy si počkám až to vyleze. Nevím, taky mám poslední dobou pocit, že balíček neurazí ani nenadchne. Hezky si to popsala.

    OdpovědětVymazat
  22. Já teda nemůžu souhlasit s tím, že za to, že to jde s LB z kopce, může sloučení se SB, Ladybox dost často opakoval značky, zkus si porovnat měsíční edice, skoro každou značku dal 2x a to dávno před tím, než se krabičky sloučily. Právě kvůli tomuhle mě Ladybox přestal bavit, kvůli opakování toho samého. A pokud jim dochází inspirace a nápady na nové značky a spolupráce, tak bych jim vřele doporučila některý ze dvou kosmetických veletrhů ;)

    OdpovědětVymazat
  23. Obsah nic moc, jediná věc, která mně trošku zaujala, je ta řasenka. Ráda zkouším nové věci, možná že bude fajn, jsem pak zvědavá na tvé případné dojmy:-)...

    OdpovědětVymazat
  24. Moc mě zaujal ten prohřívací - warNing gel! omg :D :D :)

    OdpovědětVymazat
  25. Málokterá krabička se mi teď líbí, proto si ji radši ani nekupuju:) Ale třeba ta řasenka by mě zrovna potěšila :)

    OdpovědětVymazat
  26. Já chytila pár krabiček před sloučením, taky jsem byla spíš fanynka Ladyboxu a Senzabox mi byl nesympatický (přijde mi, že většina blogerek to má naopak). No a naštěstí jsem s většinou svých krabiček byla celkem spokojená. Akorát ty poslední se mi moc nelíbily a taky mám pocit, že to s nimi jde z kopce. Listopadovou jsem neměla (díky bohu), prosincovou jsem si objednala proto, že jsem na Vánoce čekala něco extra, a ono nic. Tak jsem se na lednovou opět vykašlala a jsem za to ráda. Líbila by se mi tam akorát krabička. Jako krém i šampón bych využila, oboje mi zrovna došlo, ale nadšená z obsahu nejsem a nezávidím. Celkem pochybuju, že by mě ještě na nějakou krabičku zlákali. Vzhledem k tomu, že nápovědní tahouni dvou posledních edic byli nic moc (Natura Siberica jen vzorky, Jelly Pong Pong opět řasenka/tužka/make-up co by mi byl k ničemu), tak už ani těm nápovědám nevěřím.
    Brunwen

    OdpovědětVymazat
  27. No nevím proč se goldwell snaží znechutit svou značku že se všude cpe, ale mám problematické vlasy a dost těžce rozčesatelné a jiný balzám na vlasy než od goldwellu už ani nepoužívám... Takže když je to produkt správně určený tak funguje dobře...

    OdpovědětVymazat
  28. souhlasím s tebou ve všem. také mám pocit, že to sloučení Ladybox stáhlo ke dnu. tohle je už x-tá krabička, která by mi byla k ničemu. řasenka nenadchne ani neurazí (akorát se mi nelíbí ten obal), u šamponu mi vyskočilo to samé, co tobě. vzorečky dávají dokonce i parfemy-elnino, krém je úplně mimo mě, stejně jako ty vzorečky. poukaz bych využila, ale tyhle čaje tu máme jen Bubble tea, takže bych se s ním mohla jít leda tak vyfotit :D

    OdpovědětVymazat
  29. Koupila jsem si Ladybox poprvé a naposledy. Chtěla jsem to vyzkoušet a jsem naprosto zklamaná, vyzkouším maximálně oční masku.

    OdpovědětVymazat
  30. Objednala jsem svoji prvni krabicku ale jak ctu, tak to zrusim. Penizky investuji jinam.

    OdpovědětVymazat
  31. No, jsem docela ráda, že mým posledním boxem byl ten říjnový..Přijde mi, že to jde docela rapidně dolů, jediný, který bych ještě ocenila, by byl Gold, kde byla tvářenka Artdeco, jinak teda docela bída.. To si ty peníze radši každý měsíc odložím a koupím si za ně pak něco z high endu...

    www.zivotoc.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Tak tohle je asi první box ze kterého bych využila všechno :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)