čtvrtek 16. ledna 2014

Kosmetika roku 2013 - péče

Trochu mi to sice trvalo, ale nakonec jsem to dala dohromady :) Moji oblíbenci z oblasti péče o tvář, tělo i vlasy za rok 2013. Pokud vám uniknul první díl, který se týkal dekorativní kosmetiky, mrkněte na něj ZDE. Než začnete číst, vemte si nějaké občerstvení nebo kafe, protože to není úplně nejkratší :)

Technická poznámka: pokud se o daném produktu objevil na blogu článek, tak je odkaz vložený v názvu produktu :)



Balzámy na rty

Nemůžu začít jinak, než s produkty, bez kterých se neobejdu každý den - tedy s balzámy na rty. Mám jich načatých tolik, že bych je asi nespočítala. Všechny tyto miluji a u některých mám i několik verzí.

Rosebud Salve
Dermacol Love Lips
BodyShop medový balzám
Nivea Lipbutter 





Odličovače na oči

Jsem už asi trochu pověstná mou neutuchající láskou k dvoufázovým odličovačům na oči a zejména k tomu od YR. Koupila jsem už desítky balení a stále mám doma minimálně 6 kusů v zásobě, což myslím mluví za vše.

Clarins Instant Eye make-up remover
Lancome Bi-facil 
Yves Rocher Express cleanser (na fotce je staré balení, teď vypadá trochu jinak)





Čístí gely a pěny

Jsem zastánce mokrého způsobu očisty pleti, a minulý rok jsem si nejvíce oblíbila tyto dva produkty. Jinak se mezi moje stálice dá počítat i tekuté mýdlo Clinique, které je součástí 3 kroků. Ani po jednom gelu nemám pleť vysušenou, nepne a gel jí skvěle vyčistí.

La Roche-Posay Physiological foaming water
Bioderma Sébium gel





Micelární vody /tonika/ pleťové vody

Micelárek jsem použila opravdu nespočítaně a v pečující kosmetice patří mezi nejvíce spotřebovávané kousky. Používám je ráno před líčením i večer na dočištění pleti. 


L´oreal Skin Perfection - konečně pořádná konkurence pro klasickou růžovou Biodermu. Za svojí cenu stojí rozhodně za vyzkoušení.

Black pearl Refreshing toner by Sea of spa - velice jsem si jí oblíbila nejen pro praktické balení, ale hlavně pro viditelné zmenšení pórů. Rozhodně se k ní někdy vrátím (zřejmě až vypotřebuju těch několik litrů micelárek, které mám v zásobě nakoupené :)




Péče o pleť

Péče o pleť je velice individuální záležitost a těžko můžu říct, že tyto krémy jsou ty nejlepší i pro vás. Vyhovovaly mé pleti a proto na to prosím berte ohled. Když se zeptáte dalších blogerek, každá vám určitě řekne úplně jiné značky :)

Clarins Double Serum - ideální na zimní období, postačí i sušší pleti

Lancome DreamTone - opticky vylepšuje stav pleti a projasňuje jí

Mixa CC Cream - viditelně mi pomohl s červenými flíčky po pupíncích

Ryor Duo aktivní krém - obsahuje SPF, což by měla být od určitého věku spíš nutnost a prevence (ať v krémech, tak v make-upech atd.)






Oční krém

Bio spa by sea of spa - pokud budete mít tento oční krém, jiný ten rok potřebovat nebudete. Je opravdu obrovský, ve velikosti běžných pleťových krémů. Líbí se mi jeho hutnější konzistence, která mému očnímu okolí maximálně vyhovuje.



Pleťové masky

Freeman Dead sea minerals - moudrá šmoulí maska se stala hitem blogosféry a kdo nemá na Instagramu fotku s ní na obličeji, není cool. Poměr výkon-cena je pro mě uspokojující a viditelně cítím, že je pleť čistější.

Natura Siberica Noční detoxikační maska - večer namažete, dáte si šlofíka a ráno se probudíte o něco hezčí. Ideální, ne? :)






Péče o vlasy

Jestli jsou pleťové krémy hodně subjektivní záležitost, tak přípravky na vlasy snad ještě víc. Jelikož mám mastnější vlasy, které navíc trápí dermatitida, musím např. šampóny často střídat, protože si moje vlasy rychle zvyknou a poté už neúčinkují tak dobře. Musím je mýt většinou tak obden, abych mohla vylézt mezi lidi :) Tato sekce tedy může být užitečná asi spíš jen těm z vás, které mají podobný typ vlasů nebo vám vyhovují podobné přípravky. Výjimkou je suchý šampon a Macadamia maska, kterou bych doporučila úplně všem na světě :)



Suchý šampon Schauma Cotton fresh
Šampon Physiogel
Šampon Pantene pro-V Aqua light




L´Oreal Total repair 5 - balzám a olejíček 

Macadamia Deep repair mask

Erboristica Olio di semi de lino e karité olej na vlasy

Balea kokosový šampon bez silikonů





Sprchové gely / mléka / tělová másla / koupel

Asi bych asi ani nespočítala, kolik sprchových gelů jsem letos vypotřebovala. Během léta jsem schopná vypotřebovat třeba i dva gely za týden a vůbec mi to nevadí. Obecně mi vyhovují sprchové gely Palmolive, můj asi nejoblíbenější gel ever je ten modrý s peelingovýma zrníčkama a letos můj nos zaujala i novinka Mediterranean moments Morocco. Miláčkem se pro mě stalo i tělové mléko do sprchy Nivea a super hutný tělový peeling Cowshed.

Bodyshop Moringa shower gel
Palmolive Mediterranean moments
Mixa Body balm










Krém na ruce

Asi bych nespočítala, kolik jich za rok vypotřebuji a kromě svého milovaného s bambuckým máslem od L´Occitane mi v paměti nejvíce uvízly tyto dva kousky.

Eucerin krém na ruce

laSaponaria Menta&limone krém na ruce




Sérum na řasy

Na závěr jedna speciální kategorie - sérum na řasy. Není to tak dlouho, co jsem vám viditelné výsledky ukazovala, takže se nebudu více rozepisovat. Moje nadšení stále trvá a delší řasy mě zatím neopustily :)

Hair plus sérum pro růst řas



Gratuluji, jestli jste to dočetly až sem :) Klaním se před všema blogerkama, které dokázaly udělat jen top 10 oblíbených produktů, to je pro mě prostě nemožné :) Jsem velkostatkář a od všeho mám několik kusů, takže mám logicky v každé kategorii i více favoritů. Ale za všechny tyhle se stavím, mám je ráda, v některých případech jsou to dokonce už skoro moje svaté grály.

Budu moc ráda, když mi dáte vědět, které produkty z péče jsou pro vás za minulý rok top a jestli máme případně některé společné :)

17 komentářů:

  1. Nivea Lipbutter je nejlepší ... jako první jsem měla karamel, protože ten zbožňuju, ale mnohem líp voní Makadamiovej ořech :)
    Používám převážně přes noc a nemůžu si ho vynachválit. Ten šampon od Balei jsem měla, všude na něj čtu chválu, ale mě nějak nevyhovuje, za to jsem teď objevila řeckou přírodní kosmetiku Fresh Line a ze šamponu jsem byla naprosto unešená.

    My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  2. Sprchac Palmolive s arganovym olejem mam taky v obibenych. Smouli masku uz budu muset taky vyzkouset:D

    OdpovědětVymazat
  3. Rendy, ta poznámka s velkostatkářstvím mě opravdu rozesmála :D Já jsem zase minimalista (malostatkář?) a naopak nemám ráda rozčančaných hodně produktů najednou a celkově nemám ráda mít hodně produktů. Jsem divná ženská :D Jedno roční období jsem na tvůj popud používala Mixu CC, mohla bych se k ní zase vrátit, ani nevím proč jsem ji z rutiny vystrčila.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Za sebe musím říct,že peelingová mýdla od Manufaktury mám moc ráda,tohle meruňkové a pak to hranaté mojito.Nalákala jsi mě na fresh toner Black pearl,protože zmenšení pórů,kdo by ho nechtěl,no a masku od Natura Siberica,krásnější chci taky býti...:-D A souhlasím,sérum od Clarins je super!Ale přesně,jak píšeš,pleť je individuální věc,no ono vlastně všechno:-D Ale já se i tak nechám ráda inspirovat a už jsem tak kápla na spoustu dobrých pomocníků,které bych normálně třeba ani nezkusila(cena,obal,značka)..Takže díky Rendy a moje peneženka,že prý pozdravuje:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé shrnutí Rendy! Pár z tvých nej výrobků jsem taky měla a více méně spokojenost a naopak ještě bych chtěla vyzkoušet Macadamia masku a medový balzám z Body shopu.

    OdpovědětVymazat
  6. Koukám, že vlasy máme určitě typově hodně podobné :-), tudíž určitě tu masku od Macadamia vyzkouším a suchý šampón též :-), jinak kromě mnoha dalších výrobků mě zaujal i ten balzám od Nivea ♥
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Spousty těchto věcí mám a také je mám moc ráda. Jen jsem se moc pobavila, u toho, že Loreal je "pořádnou" konkurenci Biodermy. To si nemyslím. Podle mě se jí nemůže absolutně rovnat, ať už složením, účinky a další, ale je jasné, že 100 lidí, 100 chutí ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Super článek:) Na rty to mám podobně;)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Spoustu věcí mám a velmi jsem si je oblíbila. :)) Do budoucna bych ještě moc ráda vyzkoušela masku Macadamia, i když na Aussie nedám dopustit. :) Miraculous Style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  10. zrovna dneska jsem si koupila ten modrý Palmolive se zrníčky a strašně moc mi to připomíná nějaký sprcháč z dětství, co používala mamka na dovče....

    OdpovědětVymazat
  11. manufaktura peelingove mydlo uzasne vona :)

    OdpovědětVymazat
  12. Spolocnu mame napriklad Biodermu a Macadamiu, na tie dve nedam dopustit. ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Péče je snad individuálnější záležitost než dekorativka a osobně taky za dekorativku utrácím víc, což je paradox, protože péče jako základ by měla být důležitější. Každopádně souhlasím s YR odličovačem. Tys mě k němu přivedla a i když jsem zkoušela jiné, pokorně se k němu vracím, YR jednoznačně vede a 5. balení už mám minimálně. Vlastně jediná věc, co u YR kupuju, ačkoliv dalším adeptem na opakovanou koupi je jejich regenerační šampoň na poškozené vlasy - velmi mile překvapil.

    OdpovědětVymazat
  14. souhlasím s micelárkou, Nivea sprchovým mlékem i Balea šampony :) zaujalo mě to sérum na řasy, už kdysi jsem na něj koukala... jen ta cena, to mi teda spadla brada :D asi se bez něj budu muset obejít :-/

    OdpovědětVymazat
  15. Skvělý článek, je tam spousta věcí na které nedám dopustit a taky to, o čem jsem uvažovala, že vyzkouším, ale pořád jsem byla na pochybách. Takže teď mám naprosto jasno. Moc díky za článek, člověk z něj zjistil vše potřebné :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/01/famous-beauties-eliska-buckova.html

    OdpovědětVymazat
  16. Sprchový gel Verbena se i u mě objevil v TOPce, jinak používám i suchý šampón od Shaumy a jsem s ním velmi spokojená.

    OdpovědětVymazat
  17. Tiež som si tu našla pár svojich obľúbencov. Najviac ma z minuloročných noviniek v oblasti starostlivosti potešila micelárka L'oréal, ktorá mi vyhovuje asi viac ako Bioderma. Týmto článkom si ma však nažhavila k vyskúšaniu pár vecí - lip butter od Nivei, masky na vlasy L'oréal a CC krému Mixa :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)