pondělí 13. ledna 2014

Kosmetické úlovky posledních dní

Leden - měsíc slev a povánočních výprodejů. Útok na naše peněženky a někdy i možnost koupit si něco, co se nám za plnou cenu až tak nelíbilo. To je i případ prvního produktu, tvářenky Guerlain. Co vám budu povídat, jejich věci miluju, nejen pro tu vůni a krásný vzhled. Tuhle krásku z podzimní limitky jsem ve stojanu se slevou našla asi nějakou náhodou a měla jsem z ní obrovskou radost. Za původní cenu bych si jí asi nekoupila, ale po slevě se mi pozdávala mnohem více :) A je tak rozkošná a na tvářích pěkná a celkem i decentní (když mám lehkou ruku). No, básnit o ní už nemá asi cenu, když se běžně sehnat nedá, ale letos se mi ve výprodejích Sephora pár kousků líbilo. Celkem dost věcí od Guerlain, Too Faced, Make up for ever... V Letnaněch v Sephoře jsem viděla i tvářenky Benefit za 690 Kč - Dandelion a Bella Bambu. No určitě mrkněte, jestli půjdete kolem.

Jinak když ještě na chviličku odbočím, často mi chodí dotazy, jestli bych nechtěla mít jako pravidelnou rubriku s produkty, které jsem za poslední měsíc vypotřebovala. Přemýšlím o tom dlouho, ale nakonec jsem se rozhodla, že podobnou rubriku zavádět nebudu. Jednak mi přijde, že je prázdných lahviček a flakonů všude až až a vlastně mě samotnou to nebaví číst. Takže bych raději zavedla nějakou rubriku, co jsem si za daný měsíc koupila a věřím, se to pro vás bude zajímavější, než pohled na prázdné obaly past na zuby a sprchových gelů :) Ale to samozřejmě jen tipuju, takže budu ráda za váš názor.





Měla jsem pocit, že jsem si dlouho nekoupila nic pěkného na Asosu, tak jsem si udělala radost pár drobnostmi. Když se k tomu přičtou slevy, moje skvělá zkušenost s nákupem tam a dodání do 10 dní domů, vyjde vám tohle všechno :) O Rimmel chubby sticku plánuji nějaký podrobnější článek a porovnání, o tom zbytku je to asi zbytečné :)

Odkazy na produkty:

NIP+FAB balzámy na rty (KLIK)
Paul&Joe matující papírky (KLIK)
Rimmel pastelka (KLIK)
Srdíčkový balzám na rty (KLIK)






Na krása.cz byla nedávno celkem masivní sleva na některé M.A.C produkty (psala jsem vám to na facebooku). Stínům za 99 Kč jsem neodolala, to přiznávám. Ovšem mám jisté podezření o jejich pravosti. Krabička se mi nějak nezdá, ale doma žádnou na porovnání nemám. Je možné, že M.A.C mezitím nějak krabičky inovoval a já je od té doby neviděla, každopádně si to půjdu ověřit do prodejny. Jinak stíny jako takové jsem porovnávala s těmi, co doma mám a obal se zdál stejný, tak nevím no. A jestli tohle bude fake, tak si pište, že se o tom dozví nejen krasa.cz, ale i vy všechny!



Lush a jeho povánoční výprodeje jsou už asi notoricky známé. Je to vlastně období, kdy si toho od této značky koupím nejvíc, protože během roku si chodím jen pro pár oblíbených produktů, které ráda používám, ale jinak zde skoro nenakupuju. Sprcháč už jsem skoro vypotřebovala, balistik taky a mýdlo a masážítko tak pěkně voní, že k nim během dne občas jen tak čichám a kochám se tím :)







Z tohoto úlovku mám obrovskou radost, protože jsem řadu laků Brocades od Maybelline hledala v drogeriích od Vánoc. A lak v odstínu 220 jsem našla až v DMku na Arbesáku. Je fakt nádherný, akorát to odlakovávání! Z toho umírám :)


Co jste si za poslední dobu koupily vy? Potěšilo vás něco z výprodejů? Máte tip na něco pěkného z výprodeje? :)

42 komentářů:

  1. Vsechny balzamky vypadaji skvele. V lednu jsem jeste nakupovat nebyla a skoda, ze rubrika spotrebovano nebude,mam je snad nejradeji:)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow tomu sa hovorí nákupy :) a je potom Lush po Vianociach tak lacný? U nás nie je takže neviem, ale rozmýšľam či sa vôbec niekedy v roku oplatí :) Ja sa budem tento rok sťahovať takže povianočné výpredaje u mňa boli v podobe vecí do domácnosti, teraz bohužiaľ kozmetika musí ísť bokom :( z nej byt nezariadim :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na ten MAC jsem docela zvědavá! Na akci jsem koukala, ale za stovku mi to přišlo až moc podezřele levné, tak jsem je tam raději nechala...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tenhle lak jsem si o víkendu koupila taky a docela zajímavý. Jinak ta tvářenka je náádherná :)

    OdpovědětVymazat
  5. O výprodejích v Lush jsem nevěděla a na Asos jsem nějak zapomněla, takže díky za tipy :-)

    OdpovědětVymazat
  6. presne tie isté odmasťovacie obrúsky mám aj ja a sú super :) aj pastelku Rimmel, ale v odtieni drive me nude :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Rendy, no já po vánocích řádila - nakoupila jsem na feelunique nějaké limitky - měli sice jen slevu 15%, ale i tak dobrý - koupila jsem si Dior Comete a Lancome Dazzling Eyeshadow v tom stříbrném odstínu. No, ještě jsem sháněla ten fialový Quartz Taupe, ale ten byl už vyprodaný a v Marrionaud (v Olomouci Sephora ani Douglas bohužel není:() jej neměli. Jenže mě paní nalákala na 40% slevu na limitky. Tak jsem tam vlezla a koupila si 2 stíny od Diora 5 couleurs (garden pastels a night golds) po 1000Kč a ještě jednu rtěnku od Lancome za 400Kč :D No já vím, jsem hrozná, ale za ty penízky to nekupte, že... No a aby toho nebylo málo, ještě jsem to dovršila objednávkou štětců Real Techniques (objednala jsem si tu novou sadu Sam´s Picks, která byla všude beznadějně vyprodaná a na feelunique se najednou znovu objevila, tak jsem neváhala)... Prostě miluju povánoční výprodeje :) :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jj ten samý odstín Coloramy jsem taky hledala ve všech dm a našla až na Arbesáku :))
    Jinak jsem koupila matnou růžovou rtěnku Catrice Matt-erial Girl, do které jsem se hned zamilovala a z ebay mi došel Nubar Iris Dust. U Sleek jsme udělala nečekanou menší objednávku - rtěnka Smother a černá glittrová tužka na oči :))
    A dost mě zajímá pravost těch stínů :D To by byl rozkošný skandál.

    OdpovědětVymazat
  9. Tu guerlaní tvářenku jsem neměla vidět. O víkendu se vydávám na lov do Vídně, snad tam ještě bude. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak pre mňa je "empty products" jedna z naj rubrík, pretože je to taká minirecenzia všetkých spomenutch produktov, ale nie len po dvoch použiitiach ale po celom spotrebovaní produktu, takže škoda..
    Ja zľavám odolávam úplne, jedine som sa nechala nalákať na NARS Concealer ale čakám na ten vychvaľovaný zázrak čo má spraviť a stále nejak nič, dám mu ešte času :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tvářenka je luxusní a balzámy na rty? Miluju balzámy na rty :))

    Laková Give zde!

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem po Vánocích vyšacovala v Rossmanu jen stojan s Dermacolem jinak nic. K Vánocům jsem toho dostala tolik, že víc už snad nepotřebuju a to je u mě už sakra co říct :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Tvarenka od Guerlain je prenadherna! <3

    OdpovědětVymazat
  14. Jsem hodně zvědavá jak dopadneš s těma MAC stínama! Já na to taky koukala ale za 100 mi to přišlo podezřelé tak uvidíme

    OdpovědětVymazat
  15. Tá farba na líčka je nádherná, krásny dizajn:)
    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Tá lícenka je rozkošná <3 Až by mi bolo ľúto ju používať :) A na Rimmel som zvedavá!

    OdpovědětVymazat
  17. Ty MAC stíny vypadají jako pravé :)

    OdpovědětVymazat
  18. Rendy, ja tu tvarenku jeste v Sephorach ted bezne videla. Ja ji miluju, i kdyz Too Faced mi prijde trochu lepsi s vydrzi. Ale zas Guerlain vic voni :).

    OdpovědětVymazat
  19. ten lak mám stejný, měla jsem ho na Vánoce v kombinaci s červenou a je to nádhera, ale jak píšeš, pak jsem se ne a ne zbavit těch třpytek při odlakování a nepadala u toho zrovna hezká slova :D

    OdpovědětVymazat
  20. ahojky, určitě je lepší ukazovat nové kousky:-) než ty prázdné, takové články mě také nebaví.

    OdpovědětVymazat
  21. O krasa.cz mi ani nemluv! Ty stíny jsem chtěla taky, objednala jsem si je, paní mi psala, že už nejsou, ať si tedy vyberu něco jiného. Dobře, to jsem schopná tolerovat. Objednala jsem si dva stíny od Maybelline a stále na ně čekám, už hodně dlouho. Jsem opravdu zklamaná, nikdo se mi neozývá, a nejspíš si od nich už nic neobjednám, protože jsem fakt naštvaná. :(

    OdpovědětVymazat
  22. Jo Rendy, ještě jsem ti zapomněla napsat, že jsem s tebou za jedno v názoru na rubriky "empty products". Taky mě moc nebaví číst, kdo zrovna vypotřeboval jaké tělové mléko nebo zubní mastu. Ráda čtu rubriky nej za měsíc XY, nebo mám moc ráda Wishlist (inspirace :D), ale co kdo spotřeboval a ukazovat k tomu prázdné lahvičky, to mě taky moc nebaví :(
    A pak dej vědět, jak s těmi stíny, protože já si je také objednala, ale objednávku mi nejdřív potvrdili, a pak zrušili, protože je prý už neměli na skladě a už nebudou, že to byl doprodej této značky na stránkách krasa.cz a už je vůbec nenaskladní. Takže pokud jsou to padělky, tak si hodně pohorší své jméno. Zrovna na tomto eshopu bych prodej padělků nečekala...

    OdpovědětVymazat
  23. Ten lak som sa aj ja nahladala..nevedela som ci bude aj na Slovensku a cele prazdniny som chodila po drogeriach (nebol) :D Nastastie v Brne ho mali, a nebol ani vypredany, yay :D Nazivo je strasne pekny :D
    Inak som sa tiez utrhla, najviac asi ked som uvidela v Sephore Guerlain Rouge G za 690 aa MUFE ruz presne toho odtienu kvoli ktoremu som tam isla za 290 :D +v priebehu 2 tyzdnov predtym som nakupila dalsie ruze takzee..musim si dat ban asi uz:D
    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. Lush miluju:) A ten lak od Coloramy je úžasný, u nás jsem ho zatím nikde neviděla:/
    http://simushkainwonderland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Lak od Coloramy je krásný :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. Ta Guerlain tvářenka je kouzelná! Celé to balení je prostě roztomilý :)

    OdpovědětVymazat
  27. Super úlovky! :) Jinak na MAC z krasa.cz jsem měla taky podezření, ale pak jsem to asi hodinu porovnála se stíny co mám z parfums.cz a se stíny z kamenný prodejny a všechno vypadá v pořádku ;) Už na to píšu článek ;) Ale myslím, že u většiny padělků ani nejsou správné odstíny a tady podle swatchů a názvů opravdu vše sedí jak má :)

    OdpovědětVymazat
  28. já jsem byla naštěstí pro moji peněženku od začátku roku zavřená doma nad učením, tak jsem si nakoupila jen pár drobností přes net :D štve mě ten Lush akorát, chtěla jsem Snow Fairy :( ale ještě dneska na něco mrknu na asosu a na FU a ve středu se zajdu odměnit za úspěšné státnice - Nars korektorem :)

    OdpovědětVymazat
  29. Woow ta tvářenka je úchvatná!:) Ta je boží... Lak Colorama také moc pěkný:)

    OdpovědětVymazat
  30. Ahojda,

    já souhlasím, aby nebyla rubrika vypotřebováno. Samotnou mi nebaví koukat na vymačkaný tuby od použitých věcí, přijde mi to jako nahlédnutí do odpadkového koše... Takže za mne rozhodně ne!

    Jinak MAC a jejich fake, já jsem dostala z Londýna limitovaný stíny a prostě pigmentace strašná, celkově se mi to zdálo divný, porovnávala jsem to na googlu a vypadalo to origoš, tak jsem šla do MACu na Chodov a tam byl blonďatej cápek, kterej mi doslova vyfáknul, že oni prodávaj, ALE nezkoumaj pravost a že si to mám kupovat pouze v prodejnách MAC (byl to dárek a nevím, kde ho dotyčnej koupil, ale přála jsem si konkrétně tyto stíny a předpokládám, že v prodejně MAC), že za to jedině ručej. Blá blá blá, stíny letěly... Tak jsem zvědavá, co řeknou tobě =o)

    OdpovědětVymazat
  31. Jé, taky jsem zavítala do Lushíka a přesně, nemohla jsem tam nechat Rose Jam a Andělský třpyt.Moji miláčci.

    OdpovědětVymazat
  32. Na ty brokátový laky nemůžu vůbec nikde narazit...a to už jsem prolezla všechno možný .)

    OdpovědětVymazat
  33. Ty stíny mám taky, ale tři.. Přijdou mi pravé :)

    OdpovědětVymazat
  34. Přiznám, že Lush mě celkově vůbec neláká :) Taky jsem na ty M.A.C stíny koukala ale už mají jen žluté a za stovku bych si netroufla:) Ta tvářenky vypadá naprosto úchvatně! :)

    OdpovědětVymazat
  35. Já se letos držela a v Lush jsem odolala i slevám. Tahle mánie mě prostě už nějak přešla a používám pravidelně jen MoM. Jinak na asosu také pokukuji po té "pastelce" od Rimmel, ale né že bych jí potřebovala, že :D
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Dost si nadávám za to, že jsem nestihla ten LUSH:/

    OdpovědětVymazat
  37. Tvářenka je rozkošná, ale už mám nějak přetvářenkováno, myslím, že mám zásobu na roky a krotím se :) Co se MACu týká, tak jsem si objednala dva a jeden neměli, takže nakonec jen jeden a porovnávala jsem ho s jedním stínem (jsem looser) co mám z ofiko obchodu a přijde mi to stejné, i swatche odstínů sedí.. tak snad to fake není.. a ještě jsem si objednala dva lesky, jeden jsem teda zvolila pitomý odstín, je takový kovový, to mi nesluší, ale druhý je úplně super, i je na rtech příjemný, nelepí, není vodový a fakt dlouho vydrží. No nákup po netu je holt vždy risk :)

    OdpovědětVymazat
  38. Jsem moc zvědavá, co vyzjistíš o MAC stínech. Už na FB jsem psala, že mi ten obchod přijde takový pofidérní ( a provozuje hodinky.cz, šperky.cz atd) a prostě nemá mou důvěru. Jsem fakt ráda, že jsem neobjednala, protože mě naštval jejich "výprodej", rozuměj cena z 220 zvýšena na 320 a to je přece děsně výhodné, no a pak nějaká minimální částka pro -placený- osobní odběr (ač mi chyběly do částky jen 2 Kč, nehodlala jsem objednávat nic navíc). Zlaté zahraniční e-shopy, doprava zdarma až domů už u nízkých částek, vše mám doma rychle a prostě luxus.

    OdpovědětVymazat
  39. Lush mám v plánu a ten lak mám taky a je super, jen to odlakování no. :D
    Nad tvářenkou se opět rozplývám a opět uvažuju, jestli nezainvestuju, jako pokaždý když o nějaký tvářence píšeš. Nakonec stejně asi nic. Třeba časem :)

    OdpovědětVymazat
  40. Na blogoch si vždy radšej prečítam "nové v mojej zbierke" ako "spotrebované, takže na toto sa špeciálne u teba teším. Z Lush som si cez net uchmatla okrem iného Brusinkovú štolu a ja som rada, že som tak urobila. Za mňa super. Škoda len, že musím využívať buď CZ alebo UK eshop- strašné poštovné.

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj :) .. teda musím ti říct že mám ráda tvé články ale tyhle typy nesnáším :D A víš proč?? ...po přečtení mám nutkání naběhnout do prvního obchodu s kosmetikou všechno si koupit a doma na sebe všechno napatlat :D
    A hledám nějakou dobrou masku na vlasy, takže jdu si přečíst tvé recenze a zítra hurá do drgérie !! :D

    OdpovědětVymazat
  42. to by mě docela dostalo, kdyby krasa.cz prodávala fejky... také jsem na ně koukala, když je vyprodávali, ale měli tam samé pro mě nepoužitelné odstíny. na povánoční slevičky v LUSHi jsem uplně zapomněla, achjo :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)