pátek 10. ledna 2014

Kosmetické novinky a akce

Nový rok, spousta nové kosmetiky a novinek. Moje složka "wishlist" se pomalu a jistě plní a já nevím, co dřív vyzkoušet. Některé novinky u nás zatím nejsou, možná budou, možná ne, ale zahraniční eshopy to jako vždy jistí :)

Hned na úvod mám takovou trochu kontroverzní záležitost. Nude make up Lancome Miracle Air de teint je prý tak lehký, že za chvíli zapomenete, že ho na pleti máte. Jeho tajemství tkví v částicích, které jsou protkány malými mikroprůduchy, jimiž cirkuluje vzduch i světlo. Tím pádem je make-up z velké části tvořen vzduchem. Neuvěřitelné, co? Skoro jako bych četla nějakou zprávu z laboratoře :) Navíc se prý nesekne při výběru odstínu, protože barvu tvoří pigmenty bez neprůhledných částic, které pleť sjednotí a jeden odstín tak lze použít na různě tónovanou pleť. Nevím jak vy, ale já asi nebudu klidně spát, dokud tohle nevyzkouším!


(web)

Moje oblíbená značka štětců Real Techniques připravila 4 novinky. Na youtube už můžete štětce vidět v akci a české zastoupení slibovalo, že budou brzy v prodeji i u nás. Celkem mě láká ten cestovní štěteček na rty, protože má přesně takový tvar, který si pro tyto účely představuju jako ideální.



(facebook RTcz) 


Bourjois uvádí na trh svůj CC cream a CC eye cream. Můžu prozradit, že si o něj výhledově budete moci zasoutěžit, ale zatím vás nechám napínat :)



Na tuhle novinku Maybelline se hodně těším, protože zahraniční blogerky Baby Skin Pore Eraser přirovnávají k Porefessionalu od Benefitu. Jestli se u nás neobjeví, tak si jí opatřím někde v zahraničí, ale rozhodně mě zajímá a chci jí vyzkoušet :)



(web)

I Rimmel má svoje "pastelky" na rty. U nás zatím bohužel nejsou a nemám informace, jestli se objeví nebo ne, ale na asosu je mají a jednu jsem si koupila, takže vás o ní taky určitě neochudím :)


(web)

Max Factor hodně nedávno uvedl novou řasenku Excess Volume. Slibujete extrémní objem a intenzitu černého odstínu. Až jí pořádně vyzkouším, tak se o ní na blogu určitě dočtete více :)
(web)

Nová micelárka Garnier už se v drogeriích objevila, ukazovala jsem vám jí nedávno na Instagramu. Trochu nápadně se vzhledem podobá růžové Biodermě a hodně mě láká jí vyzkoušet. Asi si počkám na nějakou pěknou akci, protože teď mám micelárek do zásoby až až. Pokud by vás něco o micelárce zajímalo, mrkněte na blog k Terce KLIK



Bourjois slaví 150.narozeniny a k tomuto krásnému výročí vydala speciální edici rýžového pudru v retro balení. Ve své době to byl nejprodávanější pudr na světě a pokud se vám líbí, tak honem pro něj, protože je to jen limitka. Pudr má v sobě mikro třpyt a je to taková závěrečná tečka na vaše líčení, něco jako Meteority od Guerlain. Taková ta třešnička na dortu, která vás rozzáří :)


(web)


Mám pro vás i pozvánku na akci s Rouge Bunny Rouge, která je k dostání exkluzivně v prodejnách Douglas. Během ledna bude road show po několika prodejnách i městech a můžete se objednat na líčení nebo získat dárek k nákupu. Termín si můžete zamluvit i přes internetovou stránku zde.




Tak která z novinek vás zaujala? Případně stihly jste už z toho nakoupit či vyzkoušet? :)

39 komentářů:

  1. Garniér mi opravdu přípomíná růžovou biodermu :D a musím říct, že Lancome má skvělé make upy,takže si myslím že i tento bude ta správná volba i já sama jsem ho před dvěma roky měla :)

    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, kde se dá koupit ten pudr od Bourjois? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jestli ten Lancome makeup bude fakt tak úžasný jak slibují, tak teda klobouk dolů. Na ten si mě teda hrozně navnadila :) a ty rimmel "pastelky" by se mi taky líbily vyzkoušet stejně jako micelárka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, rozšíření Real Techniques! Určitě si koupím ten zešikmený kabuki a hlavně štětec na rtěnku, přesně takový používám denně na korektor a potřebuji už nový, navíc ho používám i na rtěnku, jinak ji perfektně nanést neumím :) Takže tohle je pro mě naprosto úžasné! :) Hodně mě zaujaly novinky od Bourjois, ale mám strach, že tady budou dostupné zase jen tmavší odstíny :/ O Pore Eraser jsem mnohé slyšela, nejdříve byl dostupný v asijských zemích a tam si ho slečny hodně vychvalovaly! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ryžový púder od Bourjois a podľa mňa je naozaj dobrý.:) A krásne vonia, podobne ako lícenky od tejto značky, ale možno o niečo jemnejšie. Písala som o ňom recenziu, v prípade záujmu : http://filozofiazenskejkrasy.blogspot.sk/search/label/Bourjois
    Pekný deň, Aďa

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě mě zaujal Bourjois CC cream, a to z toho důvodu, že právě Bourjois make-up mi neskutečně sedí (mám 123 Perfect), zkrátka makeupy a korektory Bourjois dle mého opravdu umí. Omrknu stoprocentně i Bourjois pudr.
    Díky za tento typ článku. Nejsem zase tak moc velký kosmetický nadšenec, abych si hlídala a sledovala chystané novinky, takže tvé přehledy mě vždycky velice baví a potěší (a ušetří čas, když ne peněženku). :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mne sa urcite najviac pacia CC novinky od Bourjois. Na druhom mieste chubbina od Rimmelu, ale malovatek na pery mam strasne mraky, tak na asos a podobne pokusenia radsej ani nepachnem..

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  8. Ten Lancome make-up mi až podezřele připomíná Armani maestro, který je mimochodem skvělý :-) tak se nechme překvapit ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Maybelline vypadá sakra dobře :). Moc pěkné novinky a na micelárku už jsem koukala několikrát, líbí se mi hlavně to božské balení :D !

    OdpovědětVymazat
  10. Mě osobně hodně zaujal Baby skin pore od Maybelline, CC krém od Bourjois a pastelky na rty od Rimmel. Mají krásné barvy, jsem zvědavá co na ně budeš říkat :)
    www.bysharka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Dost mě zaujaly ty tužky na rty od Rimmelu :))

    OdpovědětVymazat
  12. jsem docela zvědavá na to CC, vlastně na obě... Garnier bych vyzkoušela, kdyby byla menší - já vím, že bude asi podobná L'Oréalu, ale kdyby mi nesedla, tak co pak s takovou mega pikslou. navíc mám na poličce málo místa a nemám kam ji narvat :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Rendy, nevíš náhodou, kde je k dostání ten pudr od Bourjois? Bude třeba v Douglas, nebo v Debenhams? Zatím jsem ho nikde neviděla :(..

    OdpovědětVymazat
  14. Tak za mna jednoznacne make-up od Lancome, vyzera dokonalo, ale pockam si napriklad aj na tvoju recenziu. ;) A este ryzovy puder, po ten si urcite pojdem. :)

    OdpovědětVymazat
  15. aaaaach, ten ruz na poslednych dvoch fotkach je DOKONALY! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tý jo micelární vodu bych ráda vyzkoušela, taky počkám na nějakou slevu :D :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Zajímavé novinky, zaujal mě ten CC od Bourjois, potřebovala bych ten pod oči :) kdyby už s ním někdo měl zkušenost, tak prosím napište. U RBR v Doulasu, jestli jsem to dobře pochopila, tak ta akce 2 + dárek platí pouze při předložení kuponu, tak se nabízí otázka, kde vzít ten kupon??

    OdpovědětVymazat
  18. Já tedy nevím, ale jestli je ten Lancome z velké části tvořen vzduchem tak by měl stát tak max 3 stovky. Protože platit za vzduch?

    OdpovědětVymazat
  19. Páni! Líbí se mi obal toho pudru, úplně jako původní! :) A strašně se těším na 'Chubby Stick' od Rimmelu. A Maybelliňáckej Baby Skin vídám dost často tak se taky těším! :)

    OdpovědětVymazat
  20. ahojky, já se těším určitě na ten růžový pudr a CC krém. Skvělý článek, já tě nemít co si počnu:-), hezký den

    OdpovědětVymazat
  21. Taky bych byla ráda, kdyby novinka od Maybelline zavítala i do ČR :)
    http://diamond-katty.blogspot.cz/ ← :)

    OdpovědětVymazat
  22. Micelárku od Garnier mám a je perfektní!! :-) Micelárních vod jsem už vyzkoušela hromadu, ale žádná mě nepřesvědčila o tom, že je lepší než růžová Bioderma. až teď :-) Garnier odlíčí úplně všechno. Gelové linky ani voděodolná řasenka nejsou problém. K odlíčení celého obličeje (včetně očí) mi stačí ČTYŘI TAMPÓNKY, což je paráda :-)
    Pleť mě po ní nepne, není vysušená ani ulepená, takže doufám, že na ni bude nějaká akce a nakoupím si tak pár lahviček do zásob :)

    OdpovědětVymazat
  23. Lancome make-up mne teda pořádně láká a moc se těším na soutěž o Bourjois produkty, protože tuhle značku mám moc ráda! :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Diky za zminku:)
    Ja se musim porozhlidnout jestli u nas uz je ten Bourjois CC, ja si teda vubec nejsem vedoma, ze by to tu nekde bylo.. hmm! Jinak moc peknej clanek, takovy mam rada;) x

    OdpovědětVymazat
  25. Z novinek mám zatím jen řasenku Max Factor a příliš nadšená z ní tedy nejsem. Je pravda, že má krásně černý pigment, ale řasy prakticky vůbec nezvýrazní. To už mi lepší službu udělá i nejobyčejnější Miss Sporty, kterou jsem nedávno po všech útrapách například s Lancome začala používat. :) Jinak mě moc láká Lancome make-up a Pore Eraser, i když jsem na něj nečetla zrovna kladné recenze. :) Miraculous Style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  26. Ten Lancome mě zajímá a Maybelline taky :-) Díky za novinky!

    OdpovědětVymazat
  27. Jednoznačně štětec na rty ( mimochodem, nevíš jestli bude mít víčko, když je cestovní? sháním takový štětec na rty s víčkem, ale marně :-( ) a pudr od Bourjois, má to tedy být něco jako rozjasnovač? kde se dá koupit? nikde jsem ho zatím neviděla :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Ten make-up zní úplně jak z jiného světa :) A ta micelárka taky vypadá fajn, ale teď mám tu od Lorealu a vyhovujeme si :D

    OdpovědětVymazat
  29. Tak ja som tiež zvedavá na ten Lancôme mejkap, predpokladám, že to bude niečo podobné tomu vodovému mejkapu od Lorealu, ktorý sa mi veľmi páči. Ryžový púdrik by som veľmi chcela, len sa obávam, či naň vôbec natrafím. Dnes som v drogérke videla tú dvojitú maskaru od Loréalu a hoci sa mi ten jeden aplikátor pozdáva, odrádza ma tá veľkosť - tá maskara je jednoducho obrovská, až to vyzerá strašidelne :/

    OdpovědětVymazat
  30. Kris(týnka): taky mám jeden oblíbený a tenhle nový musím určitě vyzkoušet, až na něj narazím :)

    Iveta H: viděla jsem ho v Sephoře, ve stojanu, kde byly i další produkty z této limitky :)

    Harmony: moc mě těší, že je pro tebe článek užitečný :)

    Kristina Altal: pudr se už nějaký čas prodává, takže někde je už možná vyprodaný. Potkala jsem ho v Sephoře na Hl.nádraží a mám pocit, že jsem ho viděla i v Douglasu na Chodově :)

    OdpovědětVymazat
  31. Leniesek K.: dobrá otázka, předpokládám, že přišla domů všem, co mají Douglas kartu. Mě v týdnu přišla. Ale myslím, že nebude problém tuhle akci využít i bez kuponku, to by byli sami proti sobě, kdyby nechtěli motivovat zákazníky ke koupi :)

    Molie: to je otázka asi pro Lancome :)

    Tereza: nemáš vůbec zač :) Moc těch recenzí ještě není a patříš mezi první, co jsem četla :)

    Miraculous Style: mě se zatím ta MF řasenka líbí, resp. se mi líbí ten efekt, co udělá, ale neoznačila bych jí za omračující mega volume. Mě přijde, že dělá spíš nenápadné řasy :)

    Zdena Fabianova: předpokládám, že bude s víčkem, jinak by to bylo nepraktické :) A ten pudr je jemně rozjasňující, ale takovým nenápadným způsobem. Taková tečka na projasnění tváře :) Je to moc pěkný efekt


    Lenka Greskova: mám stejný dojem z té řasenky. Je obrovská, fakt mě to děsí :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ako tak pozerám na tú micelárku, máme sa načo tešiť, o chvíľu sa s recenziami na ňu v blogom svete určite rozpúta riadna davová psychóza :)) a ako sa poznám ani ja neodolám

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  33. na ten Baby Skin Pore Eraser som uz zvedava aj ja :)
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
  34. Já se na ten pudr v Douglasu koukala, ale přišel mi hodně třpytkatý. Odstín do stříbrna, což je super pro chladné odstíny pleti jako mám já, ale ty třpytky se mi zdály hodně velké. Tak jsem si nakonec koupila nové trio růžových kouřovek.

    OdpovědětVymazat
  35. Rendy, v DM mají teď akci, při koupi tří produktů Garnier na obličej/dekolt je nejdražší zdarma, takže já jsem takhle získala tu micelárku zadarmo :) Ale v Palladiu jsem brala poslední a někde jí ani nemají.

    OdpovědětVymazat
  36. micelárku od Garnieru možná někdy vyzkouším, že bych jí ale nutně musela mít, to ne. líbí se mi i ten odličovač vedle (předpokládám, že to je dvoufázový odličovač). no a ta báze od Maybelline by mě také zajímala :)

    OdpovědětVymazat
  37. Micelárku od Garnier určitě zkoušet nebudu, protože ta od L´Orealu byla tragická - aspoň pro moji pleť. Make-up od Lancome bych si tipla, že bude něco na způsob Maestro od Armaniho, ne?? Zaujala mne poměrně hodně ta nová řasenka Max Factor, přestože tuhle značku nemám moc ráda, tak jsem se ni v drogérii dívala, ale neměla jsem odvahu ji koupit, takže se těším moc na tvoji recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
  38. Prosím tě a nevíš jestli už je ten make up Lancome i v ČR? Já po něm koukala a nikde jsem ho neviděla. A pokud se můžu zeptat, jaký je podle nej rozjasňovač jaký si vyzkoušela? Díky :)

    OdpovědětVymazat
  39. na Baby Skin jsem moc zvědavá, stejně tak na nové "chubbíky" od Rimmelu. ty od Catrice mě nechaly v klidu, tyhle mi přijdou zajímavější hlavně co se barev týče :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)