čtvrtek 30. ledna 2014

Jarní novinky Clarins

Nevím jak vy, ale já se jara nemůžu dočkat. Zimu nesnáším a vždycky jí spíš protrpím a proto už okukuju, co bych si na jaře koupila pěkného! No, co vám budu povídat, můj nákupní seznam se každým dnem rozrůstá. Trochu tomu pomohly i novinky Clarins, které se na nás už od února chystají.
Báze pod make-up Instant Light Radiance boosting complexion base můžete míchat s vaším make-upem nebo je používat samostatně. Pleti dodává okamžitou svěžes, zmírňuje začervenání a pleť zklidňuje.

- dostupné budou od února ve 3 odstínech (30ml)
- nový stálý produkt
- cena 850 Kč

Paletka Opalescence Face & Blush powder obsahuje hřejivé tóny, které můžete používat jednotlivě na tváře nebo všechny na projasnění celé tváře. Nevím jak vám, ale mě se strašně líbí balení s holografickým víčkem. Mám celkově pro tyhle limitované paletky Clarins slabost a moc se mi líbí.

- limitovaná kolekce dostupná od února
- cena 1140 Kč
Paletka očních stínů obsahuje šedou, fialovou, perleťový stříbrný a opálovou růžovou, které rozjasní pohled. Barevně je to celkem můj šálek kávy a moc mě zajímá stříbrný stín. Pokud by byl stejně boží, jako jeho zlatý kolega z podobné limitované paletky, tak ho beru všema deseti :)

limitovaná kolekce dostupná od února
- cena: 1060 Kč

Ve stálé nabídce se objeví i nový minerální oční stín v barvě Smoky Plum. Cena 580 Kč
Nové jsou i tyto dva odstíny lesků Gloss Prodige, které jsou ultra zářivé a díky malinovému oleji i výživné a hydratační.

- odstíny Coral Tulip a Crystal
- součást stálé kolekce
- cena 460 Kč
Jestli vás baví krémové tvářenky, určitě se v únoru mrkněte na tyto krasavice. Krémová textura se při kontaktu s pokožkou mění v pudrovou a použít je můžete i na rty (výsledný finish je matný). První swatche už se na internetu objevují, mrkněte např. zde.

- od února budou součástí stálé kolekce
- odstíny Peach, Candy, Grenadine, Rosewood
- cena 690 Kč
Slavná vyhlazující báze Instant Smooth Perfecting Touch se dočkala nového balené, které jí podle mě hodně sluší. Bázi (ve starém obalu) používám už více než půlrok a nestihla jsem vypotřebovat ani 1/3 jejího obsahu (a to téměř jinou bázi nepoužívám). Osobně mi moc vyhovuje a patří asi moje úplně nejoblíbenější. Není to typická silikonová kašička, spíš vypadá jako matující krém, což má někdo radši. 15ml balení se prodává za 690 Kč.
Na závěr tu máme i jednu novinku z pečující řady - Extra-Comfort Anti-Pollution cleansing cream. Když jsem poprvé na tubičce viděla nápis "moringa", moje srdce zaplesalo. Asi vám nemusím říkat, jak jsem si řadu s moringou od Bodyshopu moc oblíbila a zbožňuju jí. Takže hned jak tenhle čistící krém v obchodě uvidím, neodolám a přivoním si, protože vůně mě zajímá strašně moc (trochu paradox u pečujícího přípravku, ale nemůžu si pomoct :) Tento čístící krém by měl eliminovat stopy městského znečištění, pleť detoxikuje a vyživuje. Měl by dokázat i šetrně odlíčit lehčí oční make-up.

- dostupný od ledna
- cena 770 Kč (200ml)


Tak která z novinek vás nejvíce zaujala a kterou byste si klidně hned pořídily? :)

15 komentářů:

  1. Ta krémová tvařánka!!! <3 :)) Tu asi budu muset nutně mít, nedá se nic dělat no.

    OdpovědětVymazat
  2. Mne je Clarins ako znacka strasne sympaticka, napriklad paletka na rozjasnenie je nadherna. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten pudr vypadá úchvatně, asi neodolám... pudry z rozjasňovačem od Clarins miluju, většinou jsou to limitky. Mimo jiné mám taky Instant light od Clarins, používám to jako rozjasňovač na střední partie tváře. Chce to nějakou akci v Sephora 20 %...! : )
    Tuším v tom newslettru ještě byly nějaké akce na Clarins i v jiných parfumeriích..

    OdpovědětVymazat
  4. Och ta "tvářenková" paletka ta je úžasná, ale bylo by mi ji líto používat :D bylo by škoda kdyby se časem ztratily ty zlaté detaily a máš pravdu to balení je kouzelné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tahle kolekce se dle mého povedla. Brala bych všechno :D Hlavně tvářenky, opravdu nádherné :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ach ty stíny, ach ten pudr...musím říct, že co jsem od Clarins vyzkoušela, to mi sedlo a během celého dne se z tváře nehlo. Bohužel v Čechách je to pro mě příliš vysoká cenová oblast, tak snad až budu vydělávat...bára.kára

    OdpovědětVymazat
  7. Obe paletky - oči, tvár a líčka sú super! Veľmi sa mi páčia a dosť ma mrzí, že paletku Odyssey som akosi nestihla:-( Charlotte Tilbury má veľmi podobnú paletku očných tieňov - jednak so zlatým aj strieborným tieňom.

    ziriane.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Zaujal mě lesk na rty :) A oční stíny :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Informace pro všechny: Boots shippuje do ČR!!!

    OdpovědětVymazat
  10. ta holografická paletka nemá chybu!

    OdpovědětVymazat
  11. To je opravdu nádhera!! Holografická paletka - úplný solitér!!! Paletka stínů, odstín toho mono stínu, krémové tvářenky - prostě super! Díky za insipraci! A okouzlení Moringou chápu! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Paletka Opalescence Face & Blush powder je naprosto úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  13. To je nádhera! Mně se nejvíc líbí tvářenky..a taky paletka očních stínů vypadá božsky. :)

    OdpovědětVymazat
  14. zaujaly mě tvářenky, především ten odstín Grenadine (3.) a ten poslední krém, škoda, že přecházím na přírodku, protože něco takového hodně potřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  15. tvářenka ze swatche vypadá hezky, ale já mám prostě strašný odpor ke zlatým obalům :D Clarins jinak moc neznám, asi mají všechny věci ve zlaté, jak tak koukám... jsem fakt hrozná (ale aspoň ušetřím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)