čtvrtek 9. ledna 2014

Houba z mořských hlubin a peeling Lavera

Na blogu se ještě nikdy neobjevila žádná věc, co by byla z hlubin moře. Všechno je jednou poprvé a ten den nastal. Nakoukněte ke mě do koupelny a podívejte, co praktického v ní můžete najít :)





Lavera čistící pleťový peeling (50ml) - koupíte např. zde za 175 Kč

U peelingu mě překvapilo jeho mini balení. Na druhou stranu na cesty je to super, protože většina mých peelingů má obří balení, které by zbytečně zabíralo místo v kufru nebo cestovní tašce. Z fotky je snad patrné, že je peeling gelový s výraznými zelenými perličkami. U peelingů mi více vyhovuje, když je obsah víc kompaktnější, třeba hutnější hrubá kaše, než gel se zrníčky. Hrubost je spíš střední a vyhovuje mi. Bohužel co ale nemůžu peelingu odpustit je jeho chemická vůně, která se mi vůbec nelíbí. Mám s tím u Lavery obecně problém a snad nic z jejích produktů mi ještě nikdy nevonělo. Peeling svůj účel splní, tedy pleť lehce "obrousí", ta je pak jemnější, ale nic extra, co bych dokázala zmínit. Po použití mi pleť malinko pne, ale není to nic hrozného. Bohužel mě ale peeling nezaujal natolik, že bych plánovala jeho opětovné vyzkoušení. Bohužel za to může hlavně parfemace.





Mořské houbičky - různé velikosti koupíte např. zde od 79 Kč

Už jsem to nejspíš několikrát říkala, ale fandím mokrému odličování a čištění pleti. Nepodporuju čištění pleťovými mléky nebo vodami a nečistot se nejdřív zbavuju ve sprše. K aplikaci různých gelů používám vždycky nějaké šikovné pomůcky a posledních pár měsíců i mořské houbičky. Suchá houbička je pevná a nepružná, ale jakmile jí namočíte, okamžitě změkne a zmáčknete jí klidně do malé kuličky :) Je bezvadná na omývání pleti, čištění nebo smývání pleťových masek. Zvlášť na to poslední houbičku ráda používám, protože je to tááák praktické :) Houbička se nijak netrhá, po namočení je heboučká a měkká. Žádného hrubého drhnutí se nemusíte obávat.

Ještě jedna technická poznámka, která by vás mohla zajímat:

Narozdíl od syntetické houby, která se vlivem agresivních čistících látek rozpouští, přírodní mořská houba je odolná a vydrží i několik let. 

Za dobu existence v sobě vyvinula biologické látky, které mají antivirovéprotinádorové,dezinfekční a antiseptické účinky, proto je výborným pomocníkem při hojení drobných kožních nedostatků."


(zdroj: lovebio.cz)



Peeling mě bohužel příliš neokouzlil a dál to se značkou Lavera asi pokoušet nebudu. Holt mi není souzená. Ovšem houbička z hlubin moře se mi moc líbí. Hlavně je to super praktická a užitečná věc, co se v koupelně neztratí.

Co vy a Lavera? Máte taky problém s parfemací jejich produktů nebo jsem jediná? A znáte mořské houbičky? :)


PS: děkuji eshopu lovebio.cz za poskytnutí produktů k recenzi

30 komentářů:

  1. Tyhle mořské houby mě lákají moc moc a já kupuji takové větší odličováky (které by také měly být přír. původu) a také se odličuji mokrým způsobem :-) Vyhovuje mi, že nespotřebuji tolik vatových tamponků :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Peeling neznam a asi me ani nekaka ho vyzkouset, ale houbu mam od Vanoc a je skvela ! Souhlasim ve vsem co pises, take jsem chystala clanek, tak uvidim a mozna ho take zaradim! Je to totiz bomba!

    OdpovědětVymazat
  3. Keď mne je tých "živých" húb tak nejako ľúto, takže nemám ani jednu, aj keď ma zaujala už dávno :D Možno som divná, ale príde mi to ako tie suveníry z mora, rozne mušle, korál a podobne... A od Lavery som mala len šampón na mastné vlasy a voňal tak silno po citrónoch, že ma to až dusilo. K tomu hrozne presušoval vlasy, čo malo za následok - korienky rýchlo zamastené, zvyšok vlasov ako slama...

    OdpovědětVymazat
  4. Houbičky mě hrozně lákají, jednu dobu jsem používala syntetické, ale mám pocit, že se mi po tom hodně zhoršila pleť. Navíc jak jsou vlhké a v koupelně tak se v tom usazují bakterie, mikroby :/ Jinak Rendy, jednou mi kosmetička říkala, že není moc dobré čistit pleť až ve vaně/sprše, že tím horkem se póry otevřou a ta špína se v nich více usadí, že by se měla pleť nejdříve odlíčit právě nasucho a pak až v té sprše dočistit.. Ale známe, každá pleť je jiná a když ti to vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi podle fotky ta konzistence peelingu. Moc je nepoužívám, protože se nechci příliš obrušovat, ale jojobové uličky zní jemně:). Od Lavery mi voněla růžová řada. A mořské houby jsou skvělá věc, vozím si je z dovolených. Veronika

    OdpovědětVymazat
  6. Od Lavery mám jen šampon co voní po letních jablkách, a ta vůně mi přijde dost božská:)

    OdpovědětVymazat
  7. Lavera produkty som ešte neskúšala, ani sa nechystám .. ale tú hubku som mala dlho dlho odloženú doma v skrinke a ani som nevedela, že to je taká super prírodná vecička :P ..dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Skusenosti s nou nemam ziadne, za to ale musim pochvalit kvalitu tvojich fotiek, parada! ;)

    OdpovědětVymazat
  9. O tomhle jsem už někde četla, ale jsem ráda za připomenutí, určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mořskou houbu si chci zítra koupit, tak jsem ráda, že je fajn :)

    OdpovědětVymazat
  11. Lavera mi nějak pořád není sympatická. Neumím to ani vysvětlit, ale prostě je to tak. :) Zato houbičky, to je jiná. Jedna už mi leží na poště a čeká na vysvobození. :)

    OdpovědětVymazat
  12. tak ta houbička by se mi líbila! už jsem o ní jednou někde četla, ale nějak nikde nebyla k nalezení :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tu houbu si asi pořídím, vypadá lákavě:)

    OdpovědětVymazat
  14. Páni! Nic takového jsem ještě nezkoušela! :O :)

    OdpovědětVymazat
  15. Houby mám moc ráda a používám je. Peeling pravděpodobně zkoušet nebudu, mám své stálé oblíbence. :) Miraculous Style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  16. Rendy a muzes nam poradit nejaky dobry odlicovac do sprchy? Projela jsem tvuj blog, ale nic jsem nenasla :) Mozna jen spatne hledam, ale s kamaradkou hledame neco, co ve sprse doopravdy odlici (ne jen rozmaze) a nemuzeme na nic prijit :) Diky

    OdpovědětVymazat
  17. Nic od Lavery jsem nezkoušela, tak nemůžu posoudit :) A houba vypadá sice skvěle, ale já zase praktikuju takovou tu teorii bez vody na obličeji, takže bohužel nic pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  18. Mořské houby miluju, jednu mám na obličej, jednu na tělo a nedám bez nich ani ránu:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Kristine: přesně!

    FairyChain: já si obličej čistím těšně před tím, než jdu do sprchy, ale mokrou metodou :) A mám ozkoušené, že to mojí pleti vyhovuje víc, než odličování třeba ubrousky nebo pleťovým mlékem :)

    Elle Pomsar: moc děkuju :) Ještě mám ale na čem pracovat

    An.: mám taky ten pocit


    OdpovědětVymazat
  20. Heda Vozáková: to je pravda, samostatný článek jsem tuším psala jen o bublinkovém čističi od Skin 79. Jinak nejčastejí používám čistící gel Bioderma ze zelené řady pro problematickou pleť nebo tekuté čistící mýdlo Clinique. Potom pleť už jen dočistím micelárkou, ale spíš jen ze zvyku, protože už není co víc čistit :)

    OdpovědětVymazat
  21. Houbičku ani nevím, kdy jsem naposledy měla! Ale začíná se mi po ní stýskat - budu si jí muset koupit :D
    http://diamond-katty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Houbičku mám taky a jsem s ní nadmíru spokojená. Všem ji mohu doporučit.

    OdpovědětVymazat
  23. Přírodní kosmetiku mám ráda, ale s laverou a hlavně její vůni také nemám nejlepší zkušenost - měla jsem hydratační krém a krém na ruce a oboje smrdělo stejně, stejně chemicky :/

    OdpovědětVymazat
  24. Mmm novinka od Maybelline mě láká:)

    OdpovědětVymazat
  25. Nebylo mi prvně z fotky patrné, jak souvisí houbička s péčí o pleť, ale teď už je mi jasný, že to není velká houba na mytí těla (jak jsem předpokládala), ale malá právě na obličej. To zní dobře, taky ráda masky smývám houbičkou - je to rychlejší a asi i efektivnější. Na tu někde mrknu.
    Peeling mě teda nezaujal konzistencí, nemám u těchto gelových skupenství důvěru, že budou spolehlivě pracovat, v tom se shodneme - taky preferuji ty "kaše".
    A v neposlední řadě se shodneme i v mokrém odličování. Ach, Reni, ani nevíš, jak jsem vděčná, že to píšeš! Připadám si pokaždé jak mimozemšťan, když tohle někde zmíním, protože většina mých kamarádek si s mokrým odličováním nerozumí, maximálně použijí vodu během sprchy na dočištění obličeje po předchozím hlavním odlíčení mléky a spol. mimo sprchu. Zkusila jsem to, zkusila jsem různé varianty a prostě to nikdy nestačí, po každém takovém pokusu jsem ještě ráno měla černé šmouhy kolem očí. Zato když 80 % líčidel smyju ve sprše, pak má odličovadlo už méně práce, kterou ale vykoná poctivě a kůže a oči jsou tak dokonale zbaveny všech líčidel. Nehledě na to, že eliminuju množství spotřebovaného materiálu (tamponky, odličovač...). Takže díky za tenhle článek. (Akorát jsem si teďka pročetla komentáře a tam zmiňuješ zas trochu jiný postup, tak teda moc nevím, jestli jsem tě dobře pochopila... :D )
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  26. Tak o téhle houbě slyším poprvé, a přijde mi úžasná. Zajímalo by mě, jestli opravdu vydrží roky, jak píšou. :) Myslíš, že by jí vadilo odkládat na topení? Jsem tak zvyklá. :)
    Jaké přípravky používáš na mokré odlíčení ve sprše? :)
    Děkuju za rady ;)

    OdpovědětVymazat
  27. Verunka: mě taky někdy přijde, že jsem jak ufo, že si každý dře obličej odličovacími mléky a odličováky. A přitom voda a čistící gel to všechno tak usnadní a ušetří spoustu materiálu :)

    Karol: na topení jí nedávám, nechám si volně usychat na vzduchu. Jinak používám nejčastěji tekuté mýdlo Clinique nebo čistící gel Bioderma :)

    OdpovědětVymazat
  28. já si nedokážu péči o pleť bez vody vůbec představit - s odličovacími mléky vůbec nekamarádím. houba mě zaujala, ale ty účinky mi přijdou přemrštěný :D ale kdo ví :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)