sobota 11. ledna 2014

Fialová řasenka, která mému oku nelahodí

Barevnou řasenku jsem měla na očích naposledy asi na základní škole. Tak nějak jsem na ně po dlouhou dobu zanevřela, ale možná je to i tím, že jich příliš mnoho v drogeriích na výběr není. Tedy dlouhou dobu byl vrcholem barevnosti jen elektricky modrý odstín, který ale zase moc nelichotí mé barvě očí. No a nedávno se objevily 4 barevné řasenky od Dermacolu a i když jsem na ně nečetla zrovna pozitivní ohlasy, stejně jsem chtěla fialovou verzi vyzkoušet. Znáte to, něco může chválit nebo hanit stovky lidí, ale dokud si to nevyzkoušíte samy, jsou to jen něčí řeči :)


Violet Magnum Mascara (7ml) -koupíte v drogeriích za 199 Kč, oficiální info zde

Fialovou barvu mám moc ráda a myslím, že k mým hnědo-zeleným očím dobře ladí. Řasenku jsem primárně chtěla na zvýraznění konečků řas, jako takové oživení líčení. První dojmy z kartáčku - podobné typy mi vyhovují, takže body plus. Odstín fialové je také moc pěkný, jen mám problém s tím, že na řasách po nějaké době ztmavne a skoro není poznat, že je to fialová barva. Na fotkách oka to sice vypadá pěkně barevně ale z větší vzdálenosti to není absolutně vidět (a myslím tím třeba vzdálenost z metru). Druhý problém mám s konzistencí řasenky. Je strašně hutná, až taková medová a strašně špatně se na řasy nanáší. Musím je neustále přejíždět, aby na nich nějaká barva ulpěla, ale řasy se pak hrozně slepí a jsou na nich cucky barvy. Je téměř nemožné to rozčesat nebo upravit do nositelné podoby. Konzistence mi přijde vážně špatná a strašně nepraktická. Velice špatně se mi s řasenkou pracuje a výsledný efekt mi přijde hodně nelichotivý. Musím ale pochválit výdrž řasenky, protože když zaschne, nehne s ní skoro ani olejový odličovač. Rovnou zapomeňte, že byste jí odličovaly třeba micelárkou. Ani si nevrznete! Řasenku jsem poměrně dlouho smývala dvoufázovým odličovačem a to jsem musela nechat barevný nános dlouho "odmočit". Vážně trochu peklo, nemluvím o mém podráždění očí, tím jak jsem jí doslova drhla dolů. Bohužel se musím přidat na stranu nespokojených uživatelek a s řasenkou nejsem vůbec spokojená a vám bych jí k nákupu nedoporučila.











Nápad na kolekci barevných řasenek je sice moc pěkný a všechny pohromadě se mi moc líbí, ale použitelnost v praxi je pro mě osobně skoro nulová. Zkoušela jsem i kombinaci klasické černé řasenky a použití této jen na konečky řas, ale vždy se všechno jen slepilo dohromady a vypadalo to děsně. Konzistence je podle mě prostě nějaká zvláštní, kdyby se změnila, tak věřím, že by si řasenky oblíbilo mnohem více slečen. Jinak kartáček i balení se mi líbí a vyhovuje mi. Ale vám jí ke koupi nedoporučuju a jsem z ní bohužel zklamaná.

Zkoušely jste barevné řasenky z této kolekce? Líbí se vám obecně trend barevných řasenek? :)


PS: děkuji zastoupení Dermacolu za poskytnutí produktu k recenzi

21 komentářů:

  1. Ja ich nepoužívam, ale kamoška áno a spoločne sme objednávali z Oriflame, tie si chváli a fakt ich je pekne vidieť. Ja si ale pamätám, že moja mamka kedysi používala modrú a ja som jej ju potajomky brala a skúšala :D Ale ináč som si nikdy žiadnu nekúpila :) Na druhých sa mi to páči, ak to nie je prehnané, ale ja ee :)
    Erika's Life

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, škoda. Nosila jsem také na základce a docela bych se v létě k nějaké barevné vrátila, tak jsem ráda, že pro Dermacol si nepůjdu. Všimla jsem si ale, že Alverde má barevné řasenky. Viděla jsem modrou, žlutou, zelenou, hnědou.... :) Tak možná prubnu to. :)

    www.thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Barevnou řasenku jsem si snad zkoušela jen jednou v životě, když jsem byla menší. Jinak barevné řasenky vůbec nenosím, ani mě to neláká. Ale musím uznat, že na někom to vypadá opravdu dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně řasenky celkově od Dermacolu nikdy nevyhovují:/ A to slepení řas je děs, měli by s tím něco udělat...
    http://simushkainwonderland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já nemám ráda barevné řasenky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Na tuhle řasenku jsem vážně nečetla žádnou pozitivní reakci.
    Já si omylem koupila zelenou od Essence a zjistila jsem to až doma. No, ani jednou jsem jí nepoužila, nějak na ty barevný řasy nejsem :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna jsem premyslela jestli teda do ni jit nebo ne:) ale diky teto recenzi verim zr bych 200 Kc vyhodila do kose :) pravdou je ze sortiment berevnych rasenek v cr je nulovy.
    secretofpink.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tak já jsem s ní relativně spokojená, taky jsem na ni psala recenzi a přišla mi docela v pohodě :) Dovolím si jenom přidat odkaz na fotku, pro porovnání, jaký efekt dělá na mých řasách: http://www.zkracovatko.cz/JDUSdU

    OdpovědětVymazat
  9. mě tyto barevné řasenky ani nelákaly.. a když vidím, jak na tom jsou, tak ted už tedy vůbec ne.. :D:)

    OdpovědětVymazat
  10. Barevné řasenky já nerada.. nemám moc husté řasy a vždycky mi přišlo, že s barevným tónem volají "podívejte se na nás, jak jsme řídké!" :)

    OdpovědětVymazat
  11. Je to škoda, mám stejný názor... i přes negativní recenze jsem jí zkusila, ale dát jí dolů, to je peklo.
    Dvoufázovka (YR - vím, že jsi tento odličovač hodně moc vychvalovala, takže jsem ho zkusila a opravdu pecka), má co dělat!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. já už o nich četla u Peti. ta psala o všech odstínech, a když jsem to tak četla, tak jsem jí úplně litovala, že si to na ty řasy musela dát kvůli recenzi znova :D :D hrůza děs, spokojím se radši s klasickou řasenkou :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ja som ju neskusala a popravde by som ju asi ani nevyskusala, pamatam si ale na ten boom farebnych riasenok, ja som pouzivala napriklad od Max Factoru, ak si na ne spominas. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ještě jsem nevyzkoušela žádnou jinou než černou a myslím, že bych se v jakékoli jiné barvě cítila divně, tak zůstanu asi u čtení recenzí :)

    Laková Give zde!

    OdpovědětVymazat
  15. Barevné řasenky můžou být super k nějakým barevným pokusům a extravagantnímu líčení, ale tahle bude asi nic moc, podle fotek zvláštně obalí řasy a hrudkuje.

    OdpovědětVymazat
  16. Já osobně na barevné řasenky nejsem ale někomu sluší :)

    Můj blog http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Barevný řasenky se mi moc nelíbí :/ Fandím spíš klasické černé. :)

    www.bysharka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Ja mam modrou rasenku z avonu a jsem spokojena :-) na blogu mam recenzi, tak se klidne mrknete :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Nebyť tých hrudiek produktu na riasach tak je krásna, škoda :P

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  20. Já si koupila též fialovou řasenku ale od Rimmel a jsem spokojená. Barva je podobná a řasy neslepuje. Myslela jsem si že to není skoro vidět, ale všichni kdo mě potkali, tak si toho všimli a většinou i chválili :) a stojí tusím asi jen 99 :)

    OdpovědětVymazat
  21. mě tohle připomíná dětská léta a taky tomu nějak neholduju :D obdivuju ty, které to umějí nosit! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)