pátek 31. ledna 2014

Dermacol báze pod oční stíny a její podobnost s Urban Decay

Název dnešního článku zní možná až troufale, ale mám k tomu své důvody. Pro někoho je legendární báze Urban Decay skoro svatý grál, pro mě bohužel jen průměrná báze. Respektive nechci říct, že by byla nekvalitní nebo špatná, ale já mám prostě jiného favorita. No a tato báze Dermacol je pro mě na stejné úrovni, jako výše zmíněná báze UD.


Dermacol Eye shadow base (7,5ml) - koupíte v drogeriích za 99 Kč

Báze je v klasické tubičce, dávkuje se úzkým hrdlem, což je praktické. Vypadá jako bílá silikonová kašička, po nanesení na očích není nijak vidět. Barvu očního víčka vám nijak nezmění a nemá korekční účinek. Nechci úplně tvrdit, že nějak výrazně zvýrazní barvu stínů, posuďte spíš samy na fotce níže. Co se týče prodloužení výdrže stínů (což je zcela zásadní), tak mi bohužel nevydrží na očích v neporušeném stavu celý den. Řekněme, že tak po 6-8 hodinách se mi v koutku oka vytvoří taková malá "trhlina", odkud se stíny setřou nebo rozpijí do čárky. Což mi přesně dělá i báze UD. Logicky je pro mě tedy Dermacol báze na stejné úrovni jako UD, akorát, že stojí asi tak 5x méně :) Výsledek to sice není špatný, vzhledem k tomu, že mám hodně mastná oční víčka, tak u někoho, kdo takový problém nemá, může báze vydržet mnohem déle. Bohužel mě úplně neuspokojila a sahám po ní jen v případech, kdy vím, že nepotřebuju, aby mi líčení očí vydrželo celý den. Bohužel na mojí nejoblíbenější Too Faced nemá. Ovšem na ní pro mě nemá ani UD :)





Vítám, že se v drogerii objevila báze pod oční stíny, protože to je podle mě značně nedostatkové zboží a málokterá značka jí nabízí. S výsledkem nejsem úplně spokojená, protože mi báze stíny prostě celý den neudrží. Na druhou stranu je pro mě její účinek srovnatelný s bází UD, takže možná by někomu z vás mohlo ušetřit peníze, pokud se na UD vykašlete a zkusíte Dermacol. V tomhle ohledu se vážně těžko radí, každá máme jinou pleť a používáme i jiné značky stínů, takže každému logicky i báze jinak fungují. Nicméně můžu říct, že Dermacol báze je pro mě o mnoho lepší než třeba báze Artdeco, která má nepraktické kelímkové balení a po nějakém čase se mi zdrcla a vyschla.

No, nechám to na vás, posuďte samy :)

Co vy a báze pod oční stíny? Jsou pro vás nezbytné nebo zbytečné? Zkoušely jste tuto? A jakou značku máte nejraději? :)



PS: děkuji Dermacolu za poskytnutí báze k recenzi

43 komentářů:

  1. Naprosto souhlasím s tím, že báze od UD není tak dobrá (aspoň pro mne ne). Tuto bázi od Dermacolu mám už delší dobu a také bych řekla, že je to na stejné úrovni jako UD báze, takže určitě nepřestávám dál hledat něco lepšího :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, to je UD tak špatná? :-O Toť moje myšlenka a zděšení po přečtení článku (ale aspoň ušetřim a škrtám UD z wishlistu). Mně tato báze od Dermacolu přijde skvělá konzistencí a "barvou". Používám ji pod oči, aby mi korektor zakrývající kruhy vydržel déle. Nebo ji používám na víčko ke sjednocení barvy víčka, když si chci jen udělat linku a moc se neprdět s neutrálnímy stíny k tomu. Na to je pro mě perfektní.
    Vyloženě jako bázi pod stíny jí však nepoužívám, protože mi s ní stíny moc dlouho nevydrží (4-5 hodin), což je pro mě málo. Ráno v 6 vycházím z domu a přijdu v 6 večer, takže potřebuju bázi, co dá minimálně 8 hodin, ideálně i víc. Je nějaké taková? :-) V tomhle mě zachraňují bronzové color tatto, které používám jako podklad pod sypké stíny barev z hnědo-zlatého spektra a vím, že se mnou 12 hodin dají stopro, ale pokud chci výrazné zelené stíny, mám holt smůlu.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja bázu používam naozaj minimálne, skôr sa snažím slabo pigmentované tiene nekupovať a s výdržou nemám problém. Ale moja mamina to je zase úplný opak tá bázu musí mať :) Podľa nej je naj tá z Avonu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto souhlasím, taky mi UD nevyhovuje, jako jo, špatná není, ale výdrž není taková, jakou vyžaduji. Naprosto nejvíc mi vyhovuje Too Faced a navíc v Sephoře stojí nějakých 350 cca a vydržela mi dva roky (vím, už bych ji měla konečně vyhodit..), takže já už náhradu nehledám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já už vyzkoušela tolik těch bází a furt nic :-) UD - vydrží pár hodin, pak nazdar, Too faced - hodina, to je úplná tragédie, Art deco - 3 hodiny, Mary Kay, Clinique, NYX a jiné podobné ani hodinu. Color Tattoo - to nedrží vůbec!!! Ještě vkládám naděje do báze od narsu, pak už nevím!

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám nejraději Avon bázi pod oční stíny, je fajn. Mám ještě e.l.f. ze základní řady, a ta není tak dobrá. Pak ještě ráda používám bázi od essence na pigmenty, používám jí i pod normální stíny a nanáším jí i na obočí, aby stín vydržel.

    OdpovědětVymazat
  7. Rendy, UD má těch bází několik druhů - o které mluvíš? Já mám teď tu anti aging a stíny mi večer skoro nejdou odlíčit

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Jednoznacne baze Too Faced. Pouzivam uz leta a je to dobra investice. Jinou nechci:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Musím říct, že co se týče očních bázích, naprosto mi vyhovuje báze od Avonu. Avon je sice dost rozporuplné téma, krémům na pleť, make-upům atd se vyhýbám, ale báze je fakt super. Trochu hůř se nanáší, ale stíny mi vydrží perfektně celý den, bez jakéhokoliv slití, takže já jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ježiši, s bázema bojuju taky. Artdeco je fakt šílená, uschlá, zdrclá. K ničemu. Bohužel ale i tahle není nic moc, já ty stíny chci mít krásné celý den, bez slití a tahle to nedokáže. Takže tu pravou stále nemám :(

    OdpovědětVymazat
  12. bazu od Dermacolu mam doma priblizne mesiac a ja som s nou velmi spokojna..tiene mi s nou vydrzia neporusene az do vecera, odlicujem ich tak som ich naniesla, ale pravdepodobne to bude tym, ze viecka sa mi nemastia a nemam ich ani suche..mojou naj bola doteraz baza pod pigmenty od Essence, ale niekedy mi vadila jej lepkavost..po vyskusani tejto od Dermacolu som Essence hodila naspodok suplika a uz ju takmer nepouzivam..

    OdpovědětVymazat
  13. Ja zboznujem UD PP. Som jedna z tych, ktorym na nej vydrzia tiene aj 12 hodin uplne nezmenene :). A pre mna je to nutnost vzdy, ked pouzivam tiene inak po 4 hodinach vsetok tien v jednej ciarke.

    Blu Button Box

    OdpovědětVymazat
  14. Bázi mám a využívám jí jak pod stíny, tak i pod oči, jak už tu psala Harmony. Sice mi i pak korektory zalézají do vrásek, ale je to trochu lepší. Každopádně je to určitě dobrá báze s širším využitím, to mám na vyrobcích ráda :o) Multifunkčnost. Pro mě je zatím asi nejlepší bází (na mastná víčka) Alverde podkladový stín. Ale je to prostě báze. Je balená na podobném principu, jako Dermacol, takže se pěkně dávkuje a stíny mi vydrží v ideálních podmínkách (tzn. že se moc nepotím, neprší, nesněží apod.) 7-8 hod. Dělají ji jen v jednom odstínu a ten je pěkně světlý, takže pro bledulky super! Jinak se mrknu po té bázy od TooFaced...ale mě nepomáhá ani ColorTattoo, tak nevim, zda to má cenu...:o/

    OdpovědětVymazat
  15. Tu si chci koupit už hodně dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  16. Báze pod oční stíny by se mi hodila a tahle vypadá dost dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Já používám už dlouho od Artdeca - v tubičce a jsem moc spokojená, ale srovnání s jinou nemám :)

    OdpovědětVymazat
  18. Mojí nejoblíbenější bází je UD a To Faced, přijdou mi skoro stejné akorát s UD mi vydrží stíny déle. Ovšem tato? To je jedna velká katastrofa, to snad i korektor má jako podklad pod stíny delší výdrž než tato báze. U mě letěla po pár použití rovnou do koše. To samé jsem četla na spoustě blozích, vlastně ty jsi asi jediná, kdo jí hodnotí kladně :D

    OdpovědětVymazat
  19. Tiez som robila na tuto bazu recenziu a mam z nej podobne pocity ako ty. Vobec mi nevyhovuje, pouzivam ju jedine ak nepotrebujem, aby tiene drzali cely den :)
    http://bynicka.blogspot.sk/2013/11/eyeshadow-bases-review-big-fail.html

    OdpovědětVymazat
  20. Myslím, že obecně na trhu jsou jiné báze, které mě lákají víc :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já ji vyzkoušela, tu dermacol a za tu cenu asi dobrý, ale trošku se mi zdálo, že hrudkovatí při nanášení stínů. Nejlepší ozkoušená, co mám, je MUFE a NARS, ale cena je jinde...

    OdpovědětVymazat
  22. Já mám vyzkoušenou zatím jen tu od Elfu, ze základní řady a určitě si myslím, že je lepší ji použít :). Tuhle od Dermacolu se teď chystám pořídit, protože mi má dočasná dochází :D.

    OdpovědětVymazat
  23. Báze pod ční stíny je pro mě nutnost, už se mi přece jen všechny shlukují v ohybech a vráskách. Dermacol to projela jen kvůli napstosto silikonové textuře, jinak stíny, na ni držely opravdu dobře. Proto mám raději Artdeco, ikdyž po roce texturu měmí, pak kupuju novou. Nově mám v podobné, ale bílé tubičce Elizabeth Arden a ta se možná stane mým favoritem. Má nejvíc jakoby krémovo-pastové složení a krásnou, pro mě vyhovující barvu.

    OdpovědětVymazat
  24. nezkoušela jsem ji, ale nevypadá špatně. I když já od té doby, co mám bázi Laura Mercier nepoužívám jinou, ta mi sedí dokonale!

    OdpovědětVymazat
  25. Já zatím žádnou bázi pod oční stíny nemám, ale plánuji si nějakou pořídit. Zalíbila se mi nová báze pod třpytivé stíny (ale není pouze pro ně) od ELF, ale tam bych musela ještě platit poštovné :(
    Intenzita stínu s bází na tvé ruce je určitě lepší, ale asi bych uvítala víc ukázek i jiných stínů :) Trochu se mi nelíbí, jak stín s bází se 'ožmolkoval', ale jako s dalším adeptem budu s Dermacolem počítat :) Přece jen Too Faced a Urban Decay jsou v mém případě poněkud mimo výběr, protože stíny používám jen občas a až takový skvost nepotřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  26. Já měla velké potíže se sléváním stínů a jako první bázi jsem si pořídila tuhle Dermacol. Nepomohla mi skoro vůbec:) Na Vánoce jsem dostala tu klasickou z UD a jsem moc spokojená, stíny mi drží perfektní celý den, barva je pěkně zvýrazněná.

    OdpovědětVymazat
  27. Paradoxně mám tu nejlevnější od Essence, která se nyní vyprodává, a funguje velice dobře :)

    OdpovědětVymazat
  28. Tak já se přidávám k Artdecu v tubičce, je perfektní, nevysychá, dobře se s bází pracuje, oko je po nanesení báze už samo o sobě tak nějak hezčí a vydrží mi bez problémů celý den. :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Tak ja sa priznam, ze bazu nepouzivam, ale asi by som mala zacat, napriklad ako tak pozeram rozdiel pri intenzite farby je naozaj celkom viditelny.. ;)

    OdpovědětVymazat
  30. Nezkousela jsem Dermacol ani UD, ale ani me to nelaka. Roky pouzivam bazi od Artdeca (tu klasickou v kalisku a nanasim ji uchostourama :) ) a vyhovujeme, pouzivam ji az do dne a nikdy mi nestvrdla, ani se nepokazila. Zkousela jsem i Milani bazi, ale nic moc:( Mam ale urcite v planu vyzkouset Benefit a Too Faced. Kterou doporucite na mastnejsi vicka a citlive oci?

    OdpovědětVymazat
  31. Já už jich vyzkoušela mnoho, Essence, Dermacol, UD....apod, já mám tuto bázi od Dermacolu ráda a to i cenově :D

    OdpovědětVymazat
  32. Harmony: někdo UD báze miluje, ale mě neudělají takovou službu, jako moje milovaná Too Faced :)

    Dreaming in Noir: přesně! Moje slova :)

    Adelaidex: ty jo, když ani Too Faced ti nedrží, tak to je něco. O Nars čtu často pochvalu, ale když mi vyhovuje Too Faced, která stojí polovinu, tak tu Nars asi nebudu zkoušet :)

    Anna Ananasová: jéé, promiň, myslela jsem tu základní fialovou Primer Potion :) Mě pořád nedochází, že jich mají víc. Beru tu fialovou jako nejčastěji používanou :)


    OdpovědětVymazat
  33. Violet: ty jo, tak tu jsem zkoušela a stíny mi na ní vydržely asi hodinu :D takže ta hned letěla do koše

    Kristine: jestli ti můžu poradit, tak zkus Too Faced Shadow insurance. Pro mě je prostě nejlepší ze všech :)

    Veronika Simova: mě třeba samotné color tattoos nedrží a nefungují jako báze. Tu Too Faced zkus určitě, pro mě je vážně bezkonkurenční :)

    Molie: já tuhle bázi hodnotím kladně? A kde prosím tě? :) Mám pocit, že tam píšu, že mi nevyhovuje :)



    OdpovědětVymazat
  34. Podle mě je nej báze od Avonu a i cenově dostupná..:)

    OdpovědětVymazat
  35. Mě UD celkem vyhovuje, ale určitě to je tím, že se mi víčka nemastí, taky není špatná od MILANI, Too Faced by mě teda lákala vyzkoušet a kde se dá koupit v Sephoře a normální cena je jaká? Ale třeba na pigmenty jednoznačně vede Duraline od INGLOTU :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Mě teda UD vyhovuje, ale to je určitě tím, že nemám mastná víčka, dobrá je taky báze od MILANI, Too Faced mě po přečtení teda docela láká vyzkoušet a ta se dá koupit jen v Sephoře a cena je normálně jaká? No ale na pigmenty u mě vede jednoznačně Duraline od INGLOTU :-)

    OdpovědětVymazat
  37. Díky, zkusím se po této bázi mrknout v drogerii. :)

    OdpovědětVymazat
  38. já jsem teda ještě neměla žádnou bázi pod oční stíny, ale jak radíš tehle by nemusela být špatné, ale pro tebe nebyla nějak moc dobrá, takže bych ji asi vyzkoušela, ale nevím :D

    OdpovědětVymazat
  39. Já teda musím zatím sahat po levnějších produktech:) Těžký život studentky..:D Takže UD nemohu posoudit..ale takhle vypadá vážně dobře! Nemám tolik mastná víčka, a tak by to mohlo stínům pomoct krásně držet. :) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  40. Od té doby, co mám Too Faced bázi se bez báze pod oční stíny neobejdu a nechápu, jak jsem mohla bez ní žít. Mám hodně mastná víčka a žádné stíny mi na nich dlouho nevydržely a slévaly se do čárky. Od té doby, co mám Too Faced bázi se mi to neděje a stíny mi drží celý den. Předtím jsem zkoušela ještě Artdeco bázi, ale ta mě nijak nenadchla. Vadilo mi jednak nepraktické balení, jednak to, že mi po nějakém čase vyschla a barvu stínů taky nezvýraznila, stíny sice držely déle, ale znovu bych si ji nekoupila. Uvažovala jsem také o koupi Dermacol nebo Urban Decay báze, ale tento článek mě od toho odradil.

    OdpovědětVymazat
  41. já tenhle Dermacol mám a nějak nadšená z něj nejsem, trochu se mi žmolkuje, tak ji zas tak často nepoužívám. naštěstí mi stíny dobře drží i tak, mám dobře mastná víčka :D

    OdpovědětVymazat
  42. já jsem zatím fakt nenarazila na bázi, která by mi na víčkách dobře držela :/ pomalu i přestávám věřit, že nějakou takovou vůbec najdu :D každopádně dle fotky to nevypadá vůbec špatně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)