sobota 18. ledna 2014

Bourjois laky na nehty

Taky máte nějaký produkt zafixovaný s vaší oblíbenou blogerkou? Laky Bourjois jsou pro mě trochu synonymem k mojí oblíbené blogerce Lily Pebbles. Nechci tvrdit, že jsou pro ní tyto laky typické, to ne, ale mám jejich existenci tak nějak spojenou právě s jejím blogem a tímto tutorialem. Od té doby jsem se zamilovala do mint laku a chtěla ho. A protože se možná taky budete chtít zamilovat, chtěla jsem vám tento lak i s jeho kamarády ukázat blíže :)


Od Bourjois mám doma ještě více laků, ale v době focení se tak nějak poflakovali jinde a než bych je našla, byla by venku tma :) Každopádně můžete vidět dva druhy laků - So laque glossy a 1 seconde. Ty druhé v pořadí jsou mi sympatické nejen plochým štětečkem, který mám u laků nejraději, ale také gelovou texturou, která kryje už po první vrstvě a rychle usychá. I když menší výtku mám - pro můj malíček je štěteček moc široký a vždycky si nalakuju i kůžičku okolo, ale tak to je spíš jen můj problém :) Druhý typ So laque glossy laků má klasický štěteček, barvu chce nanést už ve dvou vrstvách, ale usychání je taky celkem rychlé. Výdrž u obou druhů laků můžu blbě posoudit, protože s mým skvělým topcoatem Flormar mi každý lak vydrží na nehtech týden. Každopádně kamarádka, která tyto laky používá snad nejčastěji potvrdila, že jí i bez topcoatu vydrží i 4 dny absolutně neporušené. A to je myslím slušné skóre (i když bohužel nejde zobecnit na všechny nehty na světě).









Moji favorité jsou jasní - zářivě růžovo-červená 07 a mint č.26. Mint odstín podle mě nemá jen tak někde konkurenci a opravdu neuvěřitelně se mi líbí. Bourjois seženete i v některých DM drogeriích, takže nemusíte zoufat, jestli nemáte Sephoru nebo Douglas za rohem. Laky určitě omrkněte, mají vážně pěkné odstíny (a to nemyslím jen tyto). Díky Lily P. za tvojí každodenní a neutuchající inspiraci! Už se nemůžu dočkat až bude jaro a vytasím mint lak s mint kabelkou :)

Máte zkušenost s laky Bourjois? Který odstín se vám líbí nejvíce? :)



PS: laky byly dárek od Bourjois

26 komentářů:

  1. Taky jsem si hned vybavila Lily Pebbles když jsem si v bloggeru přečetla nadpis tohohle článku! :-) No barvy máš všechny nádherné! A jak říkáš, ta mint, no pro tu si musím jít! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Laky od Bourjois jsem ještě nezkoušela, ale moc ráda bych! :) Vypadají krásně...

    OdpovědětVymazat
  3. Zatím jsem od Bourjois měla jen jeden z jejich výroční edice a ten byl propadák, protože mi vůbec nedržel :-( A přitom to byla taková krásná barva, dodnes je mi ho líto, protože hned druhý den se začal loupat.. viz. http://lifebyzanet.blogspot.cz/2013/07/bourjois-1956.html

    OdpovědětVymazat
  4. Ak by som si mala vybrat, tak za mna tiez 07 a 26, tie su naozaj krasne. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzerajú krásne :) Hlavne tie v odtieni Mint a Purple fiction. Kika

    OdpovědětVymazat
  6. Ja este nemam skusenost, ale viackrat som sa uz na ne zasnene divala.. Inak, prave maju nejake odtiene ve sleve na Asose...

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mam na ne maly malicek. Mam 1 sec.holograf a je nadherny !

    OdpovědětVymazat
  8. Ja mam velmi rada siroke a ploche stetce ale pri tych Bourjois 1 seconde su uz prilis siroke pre mna :/. Ja viem ze ludia maju radi ze im staci len jeden tah stetcom ale ja ich radsej spravim niekolko a pohram sa s tym. :) Moje najoblubenejsie su preto Essie ( ich diffusion line v drogerkach), ktore maju stetceky siroke akurat podla mojej chuti <3

    Blu Button Box

    OdpovědětVymazat
  9. Lily Pebbles?? Jaktoze jsem ji do dneska neznala? Teď jsem si akorát našla její blog.. Super, ze dne učení se na zkoušku asi nic nebude :D děkuju za tip!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou krásné odstíny! Nikdy jsem na Bourjois laky nekoukala,tak to musím napravit..;)

    OdpovědětVymazat
  11. ty barvičky jsou krásně syté a myslím, že neodolám a nějaký ten láček této značky do mé chuďunké sbírky čítající něco kolem 70 kousků zakoupím ...
    chtěla jsem se ale zeptat... ty vzorkové nehtové tipy jsou někde běžně k sehnání?
    http://beechicblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Lak od Bourjois nemám ani jeden aj keď okolo nich chodím celkom často v My Tecso, ale zdajú sa mi dosť drahé, farby majú nádherné. Už dlhšie chcem lak s mint farbe, na leto ho určite doplním. Podobný má aj Rimmel Salon Pro.

    OdpovědětVymazat
  13. Bourjois laky jsem ještě nezkoušela, ale ta červená se mi moc líbí. Dlouho sháním červený lak a zatím se mi nedaří :(
    http://diamond-katty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné odstíny, mě se u Bourjois laků líbí i jejich balení, jsou takové elegantní a moderní zároveň :)

    OdpovědětVymazat
  15. laky od Bourjois jsem tedy ještě nezkoušela, ale do toho "Fuchciového"( nebo jak se to skloňuje :-D) jsem se totálně zamilovala!
    http://mycosmeticsdream.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Taky se mi hodně lííbí ta mint barva! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Přiznávám, že jsem nikdy Burjois lak neměla ale mám v plánu to někdy napravit :) Ten mintí je boží!

    OdpovědětVymazat
  18. Bourjois lak jsem ještě neměla, ale líbí se mi ten fialový i mint, ten je jak dělaný na léto... asi si ho pořídím, až bude teplo :)

    OdpovědětVymazat
  19. Laky jsou krásné a skvěle drží, ráda je používám. :) GIVEAWAY O AUTORSKÝ ŠPERK

    OdpovědětVymazat
  20. mám odstín 25 a jsem moc spokojená :)) mám zálusk na ten mint, vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat
  21. Vypadají nádherně, vždycky po nich pokukuju, ale pořádně jsem nevěděla, jestli za tu cenu stojí. Tak teď už to vím a na léto si nějaký pastelový pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  22. nemůžu sehnat Bourjois 1seconde 34 violine hypnotique!!!! ta je úžasná..

    OdpovědětVymazat
  23. Bourjois mě vždycky zajímalo hlavně pro své make-upy, tvářenky a další dekorativku, takže jsem laky nikdy neregistrovala. barvičky jsou krásně šťavnatý a krásně se lesknou.

    OdpovědětVymazat
  24. Bohužel nejsem z těch šťastlivců, co by na Bourjois narazili v každým DM na rohu... Škoda, laky vypadají opravdu lákavě. Každopádně už jsem zkoušela jejich tvářenky a stíny a asi pohledám po eshopech i laky. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)