čtvrtek 2. ledna 2014

Best of December

Ještě jedno menší ohlédnutí za rokem 2013 v podobě mých oblíbenců za uplynulý měsíc. O některých toho ode mě ještě hodně uslyšíte a v oblíbencích se neobjevují naposledy. Mám trochu pocit, že jsem teď obklopená samou skvělou kosmetikou, která mi sedí jak ... no však víte co :) Tak se pojďme mrknout, co se mi momentálně povaluje po kosmetickém stolku a co se mi líbí :)


1) M.A.C pudr Mineralize Skinfinish natural 
2) Dermacol podkladová báze pod oční stíny
3) Štětec Bdellium Tools č.957 (zde)
4) Hourglass Ambient Lighting powder ods. Luminous Light
5) Dermacol Longlasting lipstick č.9
6) Nars Radiant Creamy concealer ods. Vanilla
7) Sleek paletka stínů Oh so special (zde)
8) Inglot tužka na oči Khol pencil (zde)
9) Clarins Extra comfort make-up
10) L´Oreal Miss manga řasenka
11) Alverde tvářenka ods.0 Pretty Terra

Tak nějak mám pocit, že od doby, co jsem se vrátila z dovolené, používám některé produkty stále dokola. Jsem sice trochu pozadu s články o nich, ale určitě jsou ve fázi přípravy :) Každopádně jsem začala používat nový make-up, který je na zimní období báječný a jsem mile překvapená, že mi tak dobře sednul. O korektoru se dočtete v následujících dnech a o skvělém pudru a rozjaňovači jsem se taky už zmiňovala. Objevila jsem i krásný odstín tvářenky, která váš rozpočet nezruinuje a rozhodně doporučuju v drogerii omrknout! Po nějaké době jsem ze šuplíku vytáhla oblíbenou paletku stínů a zkouším, jak si s nimi poradí nová báze. Stále dokola používám i tuto žhavou řasenkovou novinku a na oči nejčastěji používám tužku ve švestkové barvě. A na rty momentálně nejčastěji používám novou dlouhodržící rtěnku, která má na můj poměr trochu výraznější odstín :)



1) Clarins HydraQuench cream
2) L´Occitane sprchový gel Acacia (vánoční kolekce) (zde)
3) L´Oreal Total repair 5 Dry oil na vlasy
4) Body Shop balzám na rty s medem (zde)
5) Kiehl´s Clearly Corrective Dark Spot Solution
6) Aussie Moist 3 Minute miracle
7) Alverde tělové máslo (vánoční limitka) (zde)

S příchodem chladnějšího počasí jsem do zbraně vytáhla účinější pomocnícky, i když ty největší zbraně si šetřím na mnohem větší mrazy (např. pleťové olejíčky). Na obličej mi zatím suprově vyhovuje hydratační denní krém a na rty hutný balzám. Ve sprše si zase užívám voňavý a třpytivý sprchový gel a na vlasy zkouším 3 minutový zázrak Aussie. Zatím můžu říct, že se od evropské verze vážně dost liší, ale o tom někdy jindy. Totálně jsem se zamilovala do suchého oleje na konečky vlasů, který je absolutně boží! Stejně boží je i sérum, které z tváře vymazává nepěknosti a první účinky se už projevují. Sladkou tečkou jsou pak krásně voňavá tělová másla, která mi stále evokují Vánoce :)

Co jste koncem roku používaly nejčastěji vy? Vyměnily jste svůj kosmetický arzenál, když je venku mnohem chladněji, nebo celý rok vystačíte se stejnými produkty? :)

27 komentářů:

  1. To maslo od Alverde zavidim, nesehnala jsem je a to pritom u nas maji vzdy vse:-/

    OdpovědětVymazat
  2. já roční období v kosmetice moc nerozlišuji ;) většinou nemám žádné jiné problémy než ty, které mám po celý rok, takže není potřeba obměňovat kvůli tomu.. to už spíše ze zvědavosti:)
    novou rtěnku od Dermacolu jsem koupila i kamarádce, tak snad s ní bude taky spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. já většinou v zimě měním hlavně krémy. také již nepoužívám tolik pastelové stíny na oči (a to vlastně platí i u laků na nehty či u rtěnek, které na zimu používám tmavší)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  4. Rendy, best jsi ty. Fakt tě obdivuju, jak dokážeš tak často a dobře psát o neshitózní kosmetice. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Většinou toho moc neměním krom barev při líčení :) Ale pokud mrzne, tak častěji šahám k výživnějším krémům a olejíčkům na noc.

    OdpovědětVymazat
  6. Menim vzdy denny krem /ten musim!/ a telove mlieka /tie az tak velmi nemusim :)/... Ved co ine, ze ano :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten NARS korektor asi budu muset fakt vyzkoušet, protože ze všech stran na něj slyším jen samou chválu! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, ten Clarins make-up ma zaujal, na aky typ pleti je urceny? Dakujem.

    OdpovědětVymazat
  9. Ty nové rtěnky od Dermacolu vypadají kouzelně! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Aussie z DMka me nijak zvlast nenadchlo, ale mozna to bude prave tim, ze evropska verze se od americke opevovane vazne lisi To by me tedy zajimalo, jak to doopravdy je. Tesim se az o tom napises :).

    OdpovědětVymazat
  11. To mi tak naštve když vidím másla od Alverde z Vánoc, že pukám závistí :-D Já oběhla tolik DM a nikde nic. Těším se až napíšeš něco víc o Aussie, já se do této vlasové kosmetiky úplně zamilovala! Vážně mě zajímá ten rozdíl :/

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělý článek:) Dost mě zaujal ten Aussie Moist 3 Minute miracle. Dá se sehnat klasicky v DM?:) Díky za odpověď.

    OdpovědětVymazat
  13. Ty maslicka od Alverde si taky nemuzu vynachvalit,a le stou Miss Manga rasenkou mam trosku love-hate relationship. Me se libi, jaky rasy mi dela, ale tak nejak divne na nich hrudkovati a ja pak na to musim porad sahat a ty hrudky odendavat }I nevedomky] a uz to odneslo nekolik ras:-(

    OdpovědětVymazat
  14. Teda to je krásných věcí :-D já mám teda jen tu tvářenku od Alverde, ale jsem s ní naprosto spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  15. Dekorativku máš celou hezky sladěnou do narůžovělých tónů... :) Letos plánuju pořídit Hourglass pudr, korektor od Narsu bych brala též, ale nemůžu na něj ani u nás ani na eshoepch narazit ve schopně světlém odstínu. :)
    Kosmetický arzenál trochu měním se změnou počasí, ale není to nijak dramatické.

    OdpovědětVymazat
  16. No, Dermacol moc nemusím, kromě jejich báze pod makeup a nějaký chrtěnek. Tyhle nové mají ale fakt krásný obaly! A ta báze je pro mě teda děs, nedrží na mi na ní nic :-(

    OdpovědětVymazat
  17. Alverde je dobrá značka, mám ju velmi rada. V zime len viacej používam krémy na ruky a balzámy na pery, na zimu mám tieto vecičky rada mastnejšie a musím ich mať v zásobe vela.

    OdpovědětVymazat
  18. ty másla od Alverde jsem samozřejmě už nenašla. hledala jsem je celý prosinec ve třech DM, a nikde o nich pomalu ani nevěděli, pak mi vykládali, že byly omezené a na objednávku... no parádní :)
    já přes zimu měním jen make-up, jinak snad nic. Dermacol rtěnku mám také, v krásném fialovo-růžovovo třpytivém odstínu, ale teda za to balení bych střílela.

    OdpovědětVymazat
  19. paletku Oh so special mám také a zbožňuju jí :) jinak ty máslíčka od Alverde mě pěkně naštvaly...nikde nejsou k dostání! :/

    OdpovědětVymazat
  20. Skvělý článek, takové články mám nejradši...akorát teda..nalákala jsi mě na Nars korektor, Hourglass Ambient Lighting powder - ráda bych se zeptala, je to pudr na celý obličej nebo rozjasnovač? a z předešlého článku na make-up od clinique, takže...moje peněženka tě pozdravuje :-D

    OdpovědětVymazat
  21. Tuhle Sleečí paletku jsem si objednala k Vánocům a je opravdu bombastická! Za málo peněz hodně muziky.

    OdpovědětVymazat
  22. Charmedka: ani nevíš, jak mě mrzí, že nebyly skoro hned k sehnání :( podle mě fakt škoda a kdyby měli větší zásoby, tak by na tom trhli balík!

    Once upon a time: to máme dost podobně :)

    Anna Ananasová: jééé, moc děkuju :) To mě po ránu neuvěřitelně potěšilo, moc děkuju a vážím si toho :)

    Iva O: brzy budu psát ódy i já :) Je fakt skvělý!

    OdpovědětVymazat
  23. The Beauty Couloir: no, to je trochu oříšek :) Je prezentovaný jako hydratační krém s krytím make-upu, takže klidně i pro suchou nebo zralejší pleť, ale já mám pleť spíš mastnou a taky mi vyhovuje :) Těžko se škatulkuje

    MalaMacanda: mě ta evropská verze taky tolik nezaujala, spíš průměr. Tahle se zatím jeví jako o dost lepší, ale nerada bych to zakřikla a ještě mu dám nějaký čas :)

    Ammalka: s těmi másly to moc nezvládli, fakt mě to samotnou mrzí, že jsem už další nesehnala :/

    Shopaholic Nicol Blog: sehnat v DM se dá, ale ta evropská verze v bílém balení. Tato fialová se dá sehnat pouze v USA


    OdpovědětVymazat
  24. Plum Foolery: s tou řasenkou to máme podobně. Ale zatím mě baví a hlavně mi na řasách skvěle drží a nerozmazává se, což oceňuju maximálně :)

    An.: no vidíš, to jsem si asi nevšimla :) Nemá ho třeba beutybay.com? Mám pocit, že ten úplně nejsvětlejší se u nás snad ani neprodává :/

    Natálje: spíš by mě zajímalo, kdo ty másla fakt někde sehnal, přijde mi, že jich bylo málo všude, je to škoda :(

    Zdena Fabianova: ten Hourglass se všude prezentuje hlavně jako pudr na celý obličej, něco jako Meteoritky od Guerlain, ale já ho používám jen lokálně na části obličeje a na celém se mi to nelíbí. Ale spíš, co se komu líbí a co komu vyhovuje. Někomu se to na celém obličeji líbí, mě spíš jen na určitých partiích :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ach jo, ať už se Hourglass dostane i k nám. Toužím po jejich pudru a bázi pod make-up!

    OdpovědětVymazat
  26. Wow, jak koukám, tak jsis oblíbila tvářenku od Alverde. S touhle značkou moc zkušeností nemám, z dekorativky jsem měla pouze pudr a ten podle mě teda stál za nic moc a jinak jsem používala jen šampon a ten stál ještě za větší nic moc :D
    Ale až mi bude tvářenka docházet, tak se po Alverde určitě znovu kouknu a popřípadě i zainvestuju ;)

    OdpovědětVymazat
  27. To sérum Kiehl`s mě hodně láká, nečetla jsem na něj ještě jedinou negativné recenzi... sakryš sakryš, asi se po něm poohlídnu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)